بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

ازشهرداری سپاس گزاریم اما...

بسمه تعالی

چندی پیش در روزنامه وزین باختر به مطلبی باعنوان "از همشهریان سپاسگذاریم اما نیاز به همفکری داریم"  که از جانب شهرداران جدید مناطق 4 و 5 بوده برخورد کردم لذا بنده بعنوان یک شهروند که علاقه وافر به شهر و دیارم که از خصایص اکثر کرمانشاهیان می باشد اقدام به نگاشتن این چند سطر در کمک به شهرداران جوان و با انگیزه شهر را دارم.

نخست آنکه امید دارم اجرای قانون و مقررات شهرسازی در تمام دوران تصدی این بزرگواران به طور کامل اجرا گردد و موردی نبوده که شاهد اجرای یک قانون در یک یا چند مکان و چشم پوشی در سایر موارد باشیم .(انشاالله)

ادامه مطلب ...

خبرناگوارتهدیدبه تخریب حرم حضرت رقیه س

 

بسم رب شهدا وصدیقین  

درپی ترورناجوانمردانه ،ائمه جماعت حرمین شریفین حضرت زینب وحضرت رقیه سلام الله علیم اجمعین توسط وهابیت ملعون ،عوامل انگلیس واسرائیل ،به اطلاع عموم مردم مسلمان ومومن انقلابی ایران وجهان میرساند، که این گروه حدود 14ساعت پیش ،طی بیانه ای تهدید وتاکید نموده اند، قصد تخریب ومنفجرکردن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها را دارند .لذا باکمال تاسف وتاثر،هم اکنون حرم باصفای این بانوی سه ساله مظلومه ،تعطیل است .وامصیبتا واویلا ازاین همه ظلم که به خاندان رسالت که وارد میشود .واقعا"ای وهابی های مزدوراجانب ،که خودرامسلمان وقران می خوانید، مگرعامل به قران می دانید ،مگر اجر رسالت پیامبر اعظم اسلام درقران محبت ومهرورزی به خاندان مطهرختمی مرتبت نیست؟ .خداوند در قرآن درباره مزد و اجر رسالت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می فرماید: «قل لا أسئلکم أجرا" إلا المودة فی القربی».  

لطفا" این خبر جانسوز را به اطلاع محبین آل محمد ص برسانید .تا بافراگیرشدن خبر واعلام انزجارازاین عمل نابخردانه وناجوانمردانه ازوقوع آن جلوگیری بعمل آید. 

نظرات شما ولوبا یک حرف لعنت تاثیرگزارخواهدبود.

جامعه مداحان کرمانشاه بیانات آقا را درجلساتی تجزیه وتحلیل کنند.

 

بیانات مهم  امام خامنه ای مدظله العالی خطاب به مداحان  

شما میدانید که ما به شما مداحها اخلاص داریم، شماها را دوست میداریم، کارتان را باارزش میدانیم؛ منتها این شرط بزرگ را من همیشه با مداحها داشته‌ام؛ شما هم اغلبتان جوانید، جاى فرزندان ما هستید؛ نصیحتِ پدرانه است، ان‌شاءالله دنبال کنید: شعر خوب، شعر پرمغز و البته شعر زیبا. خود هنر شعر اثر هم میگذارد. وقتى شعر خوب بود، وقتى استخوان‌بندى شعر، الفاظ شعر، خوب بود - شعرِ خوب، با مضمون خوب - تأثیرش بیشتر هم هست؛ بعلاوه که سطح ذهن مردم و فکر مردم را هم بالا مى‌آورد.

به جامعه نگاه کنید، ببینید جامعه به چه چیزى احتیاج دارد؟ اینها چیزهائى نیست که امروز براى امثال شما جوانها - که الحمدلله باسوادید، بافهمید، بابصیرتید - مخفى باشد. امروز مردم ما بحمدالله سطح فکرشان بالاست، ملت ما بلوغ فکرى دارد؛ شما جامعه‌ى مداح هم همین جور. شما میدانید مردم به چه چیزى احتیاج دارند. امروز مردم به دین، به اخلاق، به ایمان راسخ، به
بصیرت، به شناخت دنیا، به شناخت آخرت احتیاج دارند؛ همه‌مان احتیاج داریم. اینکه میگوئید فاطمه‌ى زهرا (سلام الله علیها) در محشر وارد میشود، فضاى محشر تحت تأثیر عظمت دختر پیغمبر قرار میگیرد، باید محشر را بشناسیم، قیامت را بشناسیم، هیبت جلال الهى را در محشر بدانیم؛ اینها معرفت میخواهد، اینها آگاهى میخواهد؛ قرآن هم پر است از بیاناتى که این معانى را به ما نشان میدهد، روایات هم همین جور. اینها را با زبان شعر، با همان هنرى که در شما هست، بیان کنید.

ادامه مطلب ...

تجزیه وتحلیل آرا حاج محمدرزم ودکترامینی

فانوس بصیرت :محمد رزم، کاندیدای اصولگرای این دوره از رقابتهای مجلس، با کسب بیش از ۸۷ هزار و ۳۵۷ رای به مجلس نهم راه یافت.  جهانبخش امینی دیگر کاندیدای اصلاح طلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه توانست در حدود ۷۷۷۸۸ هزار رای را به خود اختصاص دهد و عملا نتوانست برای سومین بار به بهارستان راه یابد.  از نکات جالب توجه این دوره از رقابتهای انتخاباتی در استان کرمانشاه این است که حاج محمدرزم دردوراول با۶۵۲۲۲رای ودکترامینی با ۷۶۱۷۱رای به دوردوم راه یابند .تفاوت آرا این دو ۱۰۹۴۹رای دکترامینی بالاترازرقیب خود بود .اما دردوردوم حاج محمدرزم با کسب۳۵۷ ۸۷ای و دکترامینی بابدست آوردن ۷۷۷۸۸بااختلاف جالب توجه ۹۵۶۹ رای رقابت تنگاتنگی داشتند.ازطرفی دیگرافزایش رای حاج محمدرزم نسبت به دوراول ۲۲۱۳۵رای وافزایش دکترامینی نسبت به دوراول فقط ۱۶۱۷رای برآوردگردیدواین با توجه به حمایت عزیزانی همچون حاج سعید حیدری طیب ،حاج محمدطالبی ومداح مطرح شهرمان ودیگرمسئولین استان  ازایشان بود.ازقرائن اینطوربرداشت میشود مردم مومن نسبت به کسانی که درفتنه 88 دست داشتند چندان روی خوشی نشان ندادند.ودرنهایت آقایان دکترعبدالرضا مصری، حاج سعید حیدری طیب و حاج محمد رزم نمایندگان مردم شهرستان کرمانشاه به مجلس نهم راه یافتند.در پایان این سامانه خبری موفقیت این برادران بزرگوار را در خدمت رسانی به استان شهید پرور کرمانشاه راازدرگاه خداوندمنان مسئلت می نماید.

افتخاری دیگربرای نماینده فعال وناظربرتر استان سردارکرمی راد

ازدکترکرمی راد به عنوان ناظربرتر مجلس ،بااهدا لوح سپاس تقدیربعمل آمد.این نشاندهنده این است ،که ایشان با این مسئولیت ،توانستند غارتگران بیت المال را شناسائی وبامدرک واسنادمثبته مدیران نمونه!!!! را به دست قانون بسپارد تاسربازان گمنام امام زمان عج دستگیرشان نمایند.

 

پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نشستی غیرعلنی رسمی، از نمایندگان ناظر استانی‌ ملی و شوراها و مجامع مختلف تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ما؛ آقای لاریجانی در این مراسم در سخنانی گفت: نظارت‌ها منظم شده است و برآوردها نشان می دهد که اگر راهبرد نظارت کشور به سند تبدیل شود گام بسیار بزرگی خواهد بود.
رئیس مجلس اظهار داشت: البته باید اشکالات و نواقص نظارت‌ها را نیز برطرف کنیم که به نظر می رسد این وظیفه به مجلس نهم محول شود.
وی با تشکر از معاونت نظارت که اعضای آن در شوراهای مهم کشور حضور فعال داشته‌اند خاطرنشان کرد: سه سال قبل سازوکاری پیش بینی شد که بر اساس آن سران سه قوه برای جلوگیری از همپوشانی و تقویت همکاری، آیین‌نامه‌ای تصویب کردند که در برنامه پنجم به سازوکار قانونی تبدیل شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه صندوق توسعه ملی نیز بخش های نظارتی سه قوه همکاری نزدیکی داشتند که همه این موارد از تجربه خوب در امور نظاراتی حکایت دارد.
در ادامه این جلسه با اهدای لوح تقدیر از ناظران فعال استانی ملی و شوراها و مجامع مختلف تجلیل شد.
در بخش تجلیل از ناظران فعال شوراها و مجامع مختلف، علی‌اکبر اولیا، اسدالله بادامچیان، علی بنایی، نورالله حیدری دستنایی، حمید سعادت، حمیدرضا فولادگر، نادر قاضی پور، محمد کرمی‌راد، محمدرضا محسنی‌ثانی و طیبه صفایی لوح‌های تقدیر خود را از آقای لاریجانی دریافت کردند.  

 

 http://axgig.com/images/71478953619955183573.jpg

 

برای دیدن عکس بزرگ کلیک کنید

میلاد صدیقه طاهره (س)،روزمادروزادروز امام خمینی (ره)مبارک باد.

میلاد صدیقه طاهره (س)،روزمادروزادروز امام خمینی (ره)مبارک باد.

درموردولایت فقیه

»آیت الله العظمی بروجردی (ره) : «اگر کسی ولایت فقیه را مردود بداند، نه تنها منکر فقه تشیع بلکه منکر ضروری فقه اسلام است .» ( ولایت فقیه،احمد آذری قمی ص 2 )    

شهید مطهری : بزرگ ترین ضربتی که بر پیکر اسلام وارد شد, از روزی شروع شد که سیاست از  دیانت جدا شد…و بزرگ ترین آرزوی هواخواهان ترقی اسلام باید توأم شدن سیاست و دیانت باشد. 

»خواجه نصیر الدین طوسی : «دین و حکومت، همراه یکدیگرند و هیچ یک بدون دیگرى کامل نخواهد بود.» (تلخیص المحصّل، ص 436) 

»آیت الله العظمی جعفر سبحانی:«در عصر غیبت به حکم روایات و احادیث، امور وظایف امامت به مجتهد جامع الشرایط واگذار شده است. اجرای احکام الهی و پیاده کردن نظام اسلامی بدون هدایت و نظارت فقیه امکان پذیر نیست» 

» آیت‌الله العظمی گلپایگانی برای رهبر معظم عبای ظریفی هدیه فرستادند و فرمودند : تضعیف شما را حرام می‌دانم.  

» آیت ‌الله مصباح یزدی میفرمایند : اگر امثال بنده شبانه‌روز تسبیح به دست بگیریم و فقط خدا را شکر کنیم که خدا چنین رهبری را به ما داده ، والله معتقدم که از عهده شکر این نعمت برنمی ‌آییم . رهبر عزیز ما تالی تلو معصوم (ع) است.  

»آیت الله العظمی جعفر سبحانی:«در عصر غیبت به حکم روایات و احادیث، امور وظایف امامت به مجتهد جامع الشرایط واگذار شده است. اجرای احکام الهی و پیاده کردن نظام اسلامی بدون هدایت و نظارت فقیه امکان پذیر نیست»» 

 آیت ‌الله جنتی : آیت ‌الله خامنه‌ای سپهسالار لشکر صاحب‌الزمان (عج) هستند .  

» آیت الله بهجت : کسی که عرضه اداره خانواده را ندارد حالا علیه این سید بزرگوار (امام خامنه ای) که جهان اسلام را اداره میکنند حرف میزند .  

 

»آیت الله وحیدخراسانی :حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است .

ادامه مطلب ...

بچه های مسجدجواب حزب توسعه دونفره را می دهند.

نظرات حزب دونفره توسعه : اولا از اینکه مسوولین بانک ملی استان در مقابل خواسته های این گروهها سر تسلیم فرود نیاورده و مجسمه ها را بر نداشتند باید تقدیر کرد زیرا این مجسمه ها در مقابل ساختمان بانک ملی مرکز در تهران و خیلی از شهرهای کشور وجود دارد و نصب مجسمه شیر نماد دفاع محکم از سپرده های مردم می باشد.

ثانیا جای تاسف دارد زیرا در حالیکه در نظام اسلامی ما قوه قضائیه وجود دارد یک گروه کوچک به خود اجازه می دهد که تحت عنوان اقدامات مردمی !!! ( این مردم بیشتر از سی نفر نمی باشند!!) بخواهد برای حذف این مجسمه ها به اقدامات خودسرانه دست بزند. آیا کرمانشاه دیگر مشکلی غیر از این دو مجسمه ندارد؟

جواب :اولا"خواسته روحانیت معظم است ودراسلام هم مجسمه سازی بطورکامل نهی ودربعضی از رسائل علماءومراجع بزرگ حرام است. درتابستان احتمال برقراری نمازدرخیابان بعلت کثرت نمازگزاران درماه رمضان صدردرصداست. وخواندن نمازروبروی عکس ومجسمه اشکال شرعی دارد .شما درمقابل احکام اسلام مقاومت می کنید ؟یا یک گروه کوچک بزعم شما ؟شیر وخورشید وشمشر نمادنظام پوسیده شاهنشاهی است .که بعضی دانسته یا ندانسته ,گام به گام قصداحیا آرمهای فوق الذکر را دارند .ازآنجائی که شمارا می شناسم وبه ضعف اعتقادات وبصیرت درسیاسیت ایمان دارم، زدن این حرفها بعید نبوده ونیست . اگرهرغلطی را جاهای دیگر انجام دادنداین مجوزی است که ماهم همانکاررو بکنیم بارک الله به این استدلال ومنطق !!!!صدتا ازاین بت ها راهم بگذارنددربانک دفاعی محکم  از سپرده های مردم انجام نخواهدداد .

قوه قضائیه که راسا"نمی تواند اقدام کند، باید عده ای براساس بندمیم وصیت نامه امام راحل ره اول تذکربدهند وبعدشکایت بنمایند (البته دادگستری بعلت مشغله زیاد واینکه ازاین برادران زیاد خوششان نمی آید.قطعا"تازمان طولانی ادامه ومعطلش می کنندواین اظهرالشمس است )اگررسیدگی نکردندمردم وحوانان حزب الهی راسا"اقدام وجلوگیری نمایند .(برووصیت نامه امام را بخوان ).چه یکنفر چه سی نفر جزء مردم حساب میشوند ودرشکایت وانتقاد نمی توان حقشان رابعلت قلت جمعیت نادیده گرفت .البته بزعم شما سی نفرند .امت مومن وحزب الهی که به احکام اسلامی اهمیت می دهندتمامی مومنان مساجدها هستندو ازاین امرناراحت هستند .چون این که مسئله سیاسی نیست عبادی است .بله کرمانشاه به لطف آقایان مسئولین هزاران مشکل ومسئله دارند، که یکی از آنها این مسئله است که براحتی وبا یک اقدام خداپسندانه حل میشود وآنهم برداشتن شیرهای نمادبتگونه را بردارند وببرندو دربانک دیگری که روبروی مسجدنیست ،یا درمیدانی نصب نمایند .البته مجسمه باید قسمتی ازآن طبق احکام مراجع ناقص باشد، تا اشکال شرعی وجودش برطرف بشه وبعدحایگاهش هم روربروی نمازخوانئن مومنین نباشد. راستی رساله ی امام راحل ره ومراجع عظام را هم کمی مطالعه کن بدنیست چیزی یاد بگیری.

احسنت بر ملت کرمانشاه حماسه آفریدند.

 ***

  دیروز ساعت ۱۷بعدازظهر درتالارهزارویک شب در انتهای آریاشهر مردم مسلمان از اقوام فارسَ،کرد، لک ،لرودیگر هموطنان ساکن در کرمانشاه همزمان با جشن باخت امینی به استقبال شکست سارکوزی فرانسه شتافتند. 

دراین مراسم از زحمات کسانی که قلما" وقدما" وباهروسیله دیگری ،توانستند نماینده اصولگرای ،مومن پیرو ولایت را راهی بهارستان نمایند ،تقدیر وتشکر گردید.

تبریک محصوص به انتخاب پرشورحاج محمدرزم

بنام خداوند عقل وخرد   
باعرض سلام وتبریک بمناسبت انتخاب رزم رزمنده ی با درایت
همشهریان عزیزبالاخره حق به حقدار رسید وحماسه دیدنی حضورباشوروشعورتان درتمامی صحنه های تبلیغات تا پای صندوق های سرنوشت خودمان درتاریخ ماندگارشده ومردم  مومن وولایت مداربا اتحاد وتلاشی وصف ناپذیر نه بزرگی به ساکتین وشارکین درفتنه 88 داده وبا انتخاب اصلح  خود ،قاضی فهیم ،عادل وبسیجی را روانه خانه ملت نمودند وثابت کردند کرد ،لک،لر وفارس اگربخواهند ریشه تمام فسادهای موجود را خشکانده ورسوا خواهند نمود. 
همزمان درایران اسلامی ،مردم عزیزوخداجوی واقعی به فرمان مقتدای خویش درپای صندوق های رای گیری حضوری چشمگیرداشته وحماسه ای دیگرآفریدند، که تمامی بوق های تبلیغاتی غرب،عرب وصهیونیسم مجبور به اعتراف به آن شدند. 
ازجمله خصایص این دوره انتخابات عدم اقبال مردم به کاندیداهای دوره های قبل بود که نشان ازعدم رضایت از عملکرد ضعیف وجناح بازی ورسیدگی به اموراتی که درحیطه کاریشان نبود وبادودستگی وپارتی بازی وبه فکرخودوآشنایانشان بودند و درآخردرمجمع نمایندگان نتوانستند با اتحاد وایمان کامل کمرهمت به خدمتگزاری به کسانی که با رای آنها به این مقام رسیدندبسته ،خودداری وبادست خودعدم موفقیت خودرا امضاءنمودند.

آفرین برشما مردم انقلابی که حماسه حضور را باحماسه حذف فتنه گران وطرفداران فتنه سبزلجنی درهم آمیخته وخواص بی بصیرت را ادب نموده تا باردیگر درمقابل ولایت ولایت مداران قدعلم نکنند . 

راستی حماسه حضورقوم لک ،کرد، لرو فارس فهماند،رای به حاج محمد رزم نماینده اصولگرا و ارزشی استان یعنی حذف فعالان جنبش سبز و اصلاح طلبان فرصت طلب  در استان ونکته مهمتر معرفی کسانی که برای دوروزه دنیا آبرو وهمه چیز خودرا به بهایی اندک فروختند ودرنزدمردم خواروذلیل شدند. 

هیات ریحانة الحسین س کرمانشاه به حاجی بسیجی  برادرمحمد رزم تبریک وتهنیت عرض کرده و برای موفقیتشان  در ادامه دادن به راه شهدا ،آرزوی موفقیت می نماید.

 

هیات ریحانة الحسین سلام الله علیها کرمانشاه

پیام تشکرحاج محمدرزم ازمردم ولایت مدارکرمانشاه

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها

 

مردم فهیم و ولایت مدار کرمانشاه

 

اینک که به لطف بی کران ایزد منان و با درایت و بصیرت انقلابی شما مردم شرافتمند توفیق حاصل شده است که اینجانب به عنوان نماینده شما در مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه نمایم لازم می دانم سر بر آستان آن وجود لایتناهی بسایم و به خاطر این همه لطف شکرش نمایم و از شما همه مردم شریف نیز سپاسگزارم که با حضور پر شور و ارزشمند خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را سیراب  و دل ولایت را شاد کرده و حسن اعتماد خود را به بنده نشان دادید.

امید است با دعای خیر شما در ادای این تکلیف و مسئولیت خطیر موفق باشم.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ارادتمند محمد رزم             

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس نهم

مراسم باشکوه سی یکمین شهادت

 

  

 

مراسم باشکوه سالگرد سی یکمین شهادت سرداربی ادعاوعلم دارشهدای غرب کشورعموکرم طهماسبی و از یاران سید شهدای  مظلوم کرمانشاه سیدمحمدسعیدجعفری وهمچنین سالگردعملیات  غرورآفرین بیت المقدس که منجربه آزادسازی خونین شهر گردید.دراین مراسم که درزیرباران رحمت خداوهمزمان قطع برق برای نیم ساعت وباحضورخانواده های شهدا ،وهمرزمان شهید، امت حزب الله ،بچه هیئتی ها ،همشهریان وهم محله ایی های آن شهید وسردارحاج رسول ایوانی وحاج منصورشیرزادی و....درحسینیه آن بزرگوار با ادای فریضه نمازوسپس شام  برگزارگردید. (البته بعضی از خواس بی بصیرت نیز باپرروئی تمام شرکت نموده بودند)سخنران جلسه سردارسرتیپ امیرنوحی(فرمانده تیپ نبی اکرم ص درزمان دفاع مقدس)بود.سردارنوحی نیزبه بیان خاطراتی از اوایل انقلاب وچگونگی جمع شدن جوانان انقلابی ودفاع از کیان اسلامی ونظام مقدس ومظلومیت گمنامی خیل سرداران شهید استان کرمانشاه وحماسه پادگان سنندج ورشادت های شهیدسیدمحمدسعیدجعفری ویارانش و ذکرخاطراتی ازآن شهیدوالامقام عموکرم طهماسبی درجبهه غرب وجنوب پرداخت.ودرنهایت نیزبامداحی مداحان اهل بیت زمان جنگ وذکرمصیبت وسینه زنی مراسم به پایان رسید.

 

قسمتی از وصیت نامه آن شهید:

«مادر عزیز و خواهران مهربانم حال وقت آن رسیده که با رسالت زینب‌وار خود مقام و استوار قامتتان را بلند گیرید و ندای الله اکبر  و خمینی رهبر سر داده و سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید  » . سیاه پوشی و کثرت بکاء به یاد شهدا تا زمان شهادت از خصوصیات این دلاورمرد بود  .سرانجام  روز هفدهم اردیبهشت سال 61 درعملیات بیت المقدس با اصابت گلوله مستقیم تانک در دروازه خرمشهر سر از پیکر مطهرش جدا شد و مقدرش آن بود که همچون اربابش حضرت سیدالشهداء(ع) بی سر به شهادت برسد  . یادش گرامی و یادش پررهروباد.

                                                                                                    

نتایج آراتاکنون تیم اصولگراایان 2بریک به پیروزی رسید.

 

 

  

 

سومین کرسی مجلس نهم به حاج محمد رزم رسید  

   .

   

ساعت 12ظهر 16 /2/91طبق آخرین آمار از منابع موثق 

 

 جناب آقای حاج محمد رزم بسیجی دریادل 87357.جناب  

 

آقای امینی اصلاح طلب 77788 رای می باشد  

 

فانوس بصیرت کرمانشاه این پیروزی بزرگ اصولگرایان را بر 

 

 کانون های قدرت وثروت تبریک می گوئیم .

سایت مخصوص ایام انتخابات

 
 
جناب آقای حیدری طیب ! 
باسلام ،همانطوری که مشاهده می فرمائیدبعدازپیروزی باحرف وحدیث های فراوانت ،مدتی است سایت شما تعطیل است.کاش علت فعالیت بیش از حد سایت رسمی مربوط به حضرت عالی درایام انتخابات دوراول وسکوت سایت مذکور تا الان ِ،مخصوصا"درایام شهادت بانوی دوعالم ودیگرموضوعات مهم مردمی ،که به شما رای دادندرا می دانستیم؟؟؟؟  
امیدواریم حال که نماینده مردم کرمانشاه شده اید، رسیدگی به امورات مهم آنها (بیکاری)وآنهایی که برای حلشان دادسخن میدادی ،چنین به سکوت وفراموشی نینجامد.  
****************
فانوس بصیرت ازاینکه سایت وزین نماینده محترم مردم کرمانشاه البته با یک مقداری بدخلقی ،نسبت به اصلاح سایت ودرج علت راکد بودن آن توضیح دادند .ضمن تشکر متذکرمیشود ،که قصد تخریب درکارنبوده ،بلکه امر به معروف ونهی از منکر جزء لاینفک دینمان است وقرآن میفرماید( فذکر ان ذکر تنفع المومنون )درخاتمه ،آرزوی موفقیت برای ایشان درراه خدمت به مردم مظلوم کرمانشاه ،با پیروی از منویات امام خامنه ای مدظله عالی ،ازدرگاه خداوند منان مسئلت می نماید .

حمایت از کاندیدای جبهه متحد اصوالگرا وپایداری اطاعت از ولی فقیه

 

« ولایت فقیه محور حاکمیت  و ضامن عدالت و توسعه و پیشرفت در حکومت اسلامی است»

 رهبر انقلاب در طول سال 1388 و در فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به مناسبتهای مختلف در جمع اقشار گوناگون بیاناتی ایراد کردند که در روشن شدن ماهیت واقعی فتنه گران و پراکنده شدن برخی فریب خوردگان از اطراف آنها بسیار مؤثر بود و ملت هوشیار ما با دقت در فحوای کلام ایشان به نقش تأثیر گذار ولایت در ایجاد بصیرت ، هدایت و راهبری جامعه اسلامی ایران پی برد. این مجموعه برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با دیدگاه های پرچمدار انقلاب و نقش و دقت نظر چشمگیر ایشان در باره مسائل و حوادث مختلف گوشه هایی از فرمایشات ارزشمند معظم له را در خود جای داده است.  

امام خامنه ای :  

عزیزان من ،فریب خوردگان فتنه 88 دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن ریختند وآن اهم به علت نداشتن قدرت تحلیل سیاسی وعدم بصیرت بود ،همان قضیه ایی که در کربلا اتفاق افتاد .مانباید به این قضایا ساده نگاه کنیم همه مکلفند خصوصا" خواص جامعه . والسلام

 

حمایت رئیس آموزش وپرورش ناحیه سه کرمانشاه



حاج سید شهاب الدین زمانی رئیس آموزش وپرورش ناحیه سه کرمانشاه باارسال پیام زیر ازحاج محمدرزم حمایت قاطع نمودند.


ان الله یامرکم ان توءادالامانات الا اهلها 

خداوند متعال درقرآن  کریم می فرماید .امانت را به اهلش بسپارید.

رای ما محمدرزم 

اطلاع رسانی فرمائید.

فقط حاج محمدرزم

اعلام حمایت هیئات مذهبی وائمه جماعت منطقه شمال کرمانشاه ازحاج محمد رزم 
1-هیئات/انصارالعباس(ع) 2-مکتب الشهداء3-هیت الشهدا-4-خیمه الحبیب(ع)
5-محبان علی اصغر(ع)-طفلان مسلم(ع)7-محبان امام حسن(ع)8-روضه المهدی(عج)9-انصارالحسین (ع)10-روضه العباس(ع)11-هیت الزهرا(س)12-بین الحرمین13-محبان اهل بیت(ع)14-خادم الشهدا15-محبان امیرالمومنین(ع)16-انصارالزهرا(س)17-امام حسین(ع)18-متوسلین امام زمان(عج)19-آل یاسین20-هیات ریحانة الحسین س21- ائمه جمائات مساجدوجمعی ازطلاب وروحانیون21-جمعی ازخانواده شهدا. 

                                                      
 

اعلام حمایت از رزم

  نوکروخادم هیات ریحانه الحسین س کرمانشاه وازاعضای خاندان بزرگ لرستانی باده هزارتا ۱۵هزارنفرازاقوام ودوستان مسجدی وهیاتی وورزشی ازحاج محمدرزم کاندیدای جبهه  متحداصول گرایان اعلام حمایت کرده وباجمعی ازدوستان باحضوردرستادقبلی وستاداصلی ایشان وایراد سخنرانی ،ضمن احترام به کاندیدای رقیب ازعموم مردم مومن ومسلمان پیروولایت واهالی کردنشین ،لرولک ،ترک وبرادران اهل حق واهل تسنن خواست بابصیرت کامل به حاج محمدرزم رای دهند. زیرا ایشان رااصلح وواجدشرایط نمایندگی ملت غیورکرمانشاه می داند .

تکذیب حمایت مصری از امینی

   آقای مصری:به هیچ عنوان از آن کاندیدای اصلاح طلب حمایت نکرده ام

...آقای بنکداری گفتند شب گذشته طی تماس تلفنی که با جناب آقای مصری داشتم در خصوص شایعات مطرح شده از سوی کاندیدای اصلاح طلب کرمانشاه(امینی) از ایشان سوال پرسیدم . جناب آقای مصری فرمودند به هیچ عنوان از چنین شخصی حمایت نکرده ام و ضمن این که سلام مرا به مردم خوب کرمانشاه ابلاغ می نمائید اظهار کنید که بنده به صورت قاطع از جناب آقای رزم حمایت می کنم و از تمامی هوادارن خود می خواهم جناب آقای رزم را که کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان است انتخاب نمایند..

اینک نوبت سیلی خوردن ماســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و اینک نوبت سیــــلی خوردن ما ...! تاریخ با ما حرف می زند ... درد دل می کند.. که: گلهایی از جان خود گذشتند و فدای رضایت خدا شدند تا چراغ راهنمای ما باشند... پیامبر +فاطمه+علی+حسن+حسین و... صلوات الله علیهم اگر امروز ، فرصت سیلی خوردن نداریم > کاری باید کرد. 

 اگر امروز ، زمان آن نیست که میان کوچه و پشت در ، ضربه بخوریم> کاری باید کرد.  

شکر » همان کار است : عملی و زبانی  

عملی{ یعنی اگر فاطمه برای خدا قدم برداشت و فریاد زد > همان کنیم.}  

زبانی{ یعنی اگر فاطمه ترویج فرهنگ خدا کرد > همان کنیم .} آنان از جان عبور کردند و فدای رضایت خدا شدند ، ما هم می گذریم برای رضایت خدا مگر نه این است که صاحب الزمان فرمود: " دختر رسول الله برایم الگوست ." -------------------------------------------------------------------------------- یا فاطمه ! تو ببخشا اگر صورت من نیلی نیست ... پلک سالم دارم ...بازو و پهلو من بی درد است... لیک ، چشمانم اگر بهر تو گریان نشود ، نامرد است.

به بهانه روزخلیج همیشه فارس

نام خلیج فارس به قدمت 5500 سال با تحریف گزند نمی‌بیند


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه چند وقتی است که شاهدیم دشمنان این مرز و بوم کهن با تحریف نام‌های تاریخی از جمله خلیج فارس قصد بر ایجاد تشنج در بین ملت ایرانی کرده‌اند که هیچ انسان صادق و امانتداری خیانت به تاریخ را نمی‌پذیرد، کما اینکه با این اقدامات راه به هیچ جایی نبرده‌اند و عظمت این نام 5500 ساله با این قبیل اقدامات گزندی نخواهد دید. 

پس از حمله انگلیس به جزیره خارک در سال 1837 و واکنش حکومت وقت رابطه ایران با آن کشور به هم خورد و مجله تایم در سال 1840 تحریف عجیب نام خلیج فارس به خلیج بریتانیا را در پی داشت که البته هرگز تکرار نشد و پس از آن هم بعد از ملی شدن صنعت نفت در سال 1950 و خلع ید کمپانی های انگلیسی از نفت ایران و قطع روابط سیاسی دو کشور، باعث شد وزارت مستعمرات انگلیس اولین بار پروژه تحریف نام خلیج فارس را کلید زدند. 

کم رنگ شدن دلبستگی جوانان کشورهای غربی به تاریخ کشورشان و جایگزین شدن زبان انگلیسی و فارسی در کشورهای حاشیه خلیج فارس و از سویی تحریک دولت‌های غربی از جمله عواملی محسوب می‌شوند که اعراب را واداشته است برای جلوگیری از مرگ تدریجی باورمندی‌های ملی خود حرکتی انجام دهند.

خلیج فارس در جنوب غربی قاره آسیا که 1259 کیلومتر مرز آبی با جمهوری اسلامی ایران دارد و ایران(Persia) بزرگترین کشوری است که با این بدنه آب مرز مشترک دارد.

 

ادامه مطلب ...

حمایت ازرزم درفرنیوز

 00000a.jpg

 

 

000razm.jpg

به گزارش فر نیوز جبهه متحد اصولگرایان در بیانیه ای مجمد رزم را به عنوان نامزد اصلح در حوزه‌ انتخابیه کرمانشاه معرفی کرد. بر این اساس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آقای محمد رزم به عنوان نامزد جبهه متحد اصولگرایان برگزیده و به عنوان نامزد اصلح معرفی می شود.

سخنان مولا متقیان علی علیه سلام

بسمه تعالی

از حضرت علی (ع ) پرسیدند :

واجب وواجب تر چیست ؟

نزدیک ونزدیک تر کدامند؟

عجیب و عجیب تر چیست ؟

سخت وسخت ترکدامند ؟

ایشان فرمودند:

واجب اطاعت از خدا و واجب تر از آن ترک گناه است .

نزدیک قیامت ونزدیک تر از آن مرگ است .

عجیب دنیا وعجیب تر از آن محبت دنیا است .

سخت قبر است وسخت تراز آن دست خالی به قبر رفتن است .

حمایت ازمحمدرزم ادامه دارد.

حاج بهروز همتی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کرمانشاه : ضمن احترام به هر دو داوطلب ، راه یافته به دور دوم انتخابات  ، اینجانب از آقای حاج محمد رزم ،  منتخب لیست جبهه متحد اصولگرایان استان اعلام حمایت می نمایم.

درخواست ازوبلاگ صداقت نیوز

متن زیر را برای وبلاگ صداقت نیوز فرستاده ام ببینم اقدام می کنند وجواب سوالهایی که مطرح شده است را می دهند یا نه ؟ 

سلام لطفا" متن زیررا در وبلاگتان  درج نمائید.
سوال :دکترامینی مگرتا شب خطرناک فتنه گران به گفته خودش با آنهانبوده ؟چطوربه این شخص محترم که تا آن موقع نمی دانسته اینها فتنه گرند واساس وستون انقلاب یعنی ولایت فقیه را نشانه رفته اند باید رای بدهیم؟ .براساس عکسها ایشان رزمنده بوده حالاچندماه کاری نداریم .چطورداخل جبهه اصلاح طلبان که امتحان خودشان راداده اند ومردود هم شده اند ،هنوزهم کاندیدای آنهاست. پس دکترامینی اصول گرا نیست .چطور رای بدهیم ؟چرا رای بدهیم ؟فردای قیامت چه جوابی دارید بدهیدبه شهدا؟بیش از یک ده نمایندگی برای استان کدامیک از معظلات اساسی را توانسته حل کند؟مثلا"بیکاری ،طلاق ،فساد اداری وغارت بیت مال ،فساد اجتماعی که عامل بیکاری است .هزینه تبلیغات ایشان دردور اول چقدربوده؟ وازکجا تامین شده است ؟
برای دوردوم چقدرهزینه کرده؟ازکجابراش فرستاده اند؟ به چه قصدی وضعیت استخدامی خود و همسرشان را به وزارت نفت انتقال داده اند؟چه تناسبی بین رشته تحصیلیشان و عضویت در کمیسیون نفت در زمان حضور شان در مجلس وجود داشته ودارد؟

حمایت حزب الله از کاندیدای اصولگرایان کرمانشاه در دور دوم

حاج محمد رزم کاندیدای اصولگرایان کرمانشاه در دور دوم+زندگینامه و تصاویر «جبهه متحد اصولگرایان رسما حاج محمد رزم را به عنوان نامزد نهایی حوزه انتخابیه کرمانشاه در انتخابات دور دوم معرفی نمود(به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان) جبهه متحد اصولگرایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم غیور در دور اول انتخابات حمایت قطعی خود از محمد رزم را رسما اعلام کرد و از مردم شریف و شهید پرور کرمانشاه درخواست کرد با انتخابی آگاهانه و حضوری حداکثری، در دور دوم انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر بیافرینند»لازم به ذکر است حاج محمد رزم قاضی نمونه استان در سال 87 و از رزمندگان غیور سالهای دفاع مقدس و معتمد اقشار مختلف مردم می باشد. http://up.behtarin.com/uploads/b5024770ee1.gif

ادامه مطلب ...

رزم کاندیدای اصول گراوفهیم

بانام خدا،جمله برادران هم رزم  

بافهم وبادرایت رای میدهیمان به رزم 

رای خواهران مومنه  باشدجهاد   

محمدرزم بود گزینه  پاک نهاد 

اعلام عدم حمایت مردم منطقه بیلوار از دکتر امینی

اعلام عدم حمایت مردم منطقه بیلوار از دکتر امینی

یکی از فعالان سیاسی منطقه بیلوار :مردم غیور این منطقه  از دکتر امینی در انتخابات پیش رو حمایت نخواهند کرد.

مردم این منطقه باتوجه به مسائل رخ داده در سال های اخیر و  موضع گیری های نامناسب ایشان در قبال مسائل فوق ترجیح می دهند در این انتخابات از فرد دیگری حمایت کنند.

حمایت ایشان از فتنه گران در زمان انتخابات ۸۸ ، سکوت بعد از انتخابات ۸۸ که خود اعلام حمایت از فتنه گران بود،و موضع بد وی در قبال فتنه کرمانشاه از جمله دلایل این عدم حمایت می باشد.

دکتر امینی در زمان انتخابات ۸۸ با حمایت خود از میر حسین موسوی و در واقع حمایت از کسانی که تمام هم وغمشان سیاسی کاری وبه دست آوردن قدرت های نامشروع است نه غم و درد مردم ،همان کسانی که در مجلس ششم به خاطر بر آورده شدن امیال سیاسیشان استیعفای دست جمعی دادند نشان داد ، به این گروه چقدر وابستگی ایدئولوژیکی دارد.همان کسانی که بعد از انتخابات اعلام کردند که رای تهران و شهرهای بزرگ ملاک است ونه رای مردم کوره دهات،واصولا باید براساس رای بالای موسوی در تهران رای مردم مناطق محروم و روستاها نادیده گرفته میشد به ذهن بیمار و قدرت طلب آنها.بعد از انتخابات هم وی سکوت کرد تا مهر تایید دیگری بر فعالیت های خصمانه و آشوب طلبانه جریان فتنه زده باشد.

در فتنه کرمانشاه هم ایشان نشان داد که وکیل الملةنیستند بلکه وکیل القدرة ،ثرو ة هستند.در فتنه ۸۹ تا ۹۰ کرمانشاه یک طرف جریانات، باندهای قدرت و ثروت بودند و در طرف دیگر مردم مومن وحزب اللهی کرمانشاه.

مطالبه به حق این گروه از مردم که همواره در مقابل کجروی های مسئولین ایستاده اند و هیچگاه برایشان نه قدرت مهم بوده و نه ثروت،و هیچگاه  زیر علم کسی نرفته اند وبه کجروی ها از طرف هرکسی اعتراض کرده اند و از خدمتگزاران به مردم همیشه تشکر نموده اند، اعتراض به انحصارطلبی عده ای در کرمانشاه بود که بر اساس تجمیع قدرت برای خود عده زیادی از مسئولین خادم این استان را با گزینه های سرسپرده خود عوض نمودند و مدیر کلهایی را پرورش دادند که امروز شاهد محاکمه برخی از آنها هستیم.

دکتر امینی به جای پیگیری موضوع در مجلس (مانند آن کاری که دکتر کرمی راد در مجلس به جهت بررسی موضوع انجام دادند) و احقاق حقوق به حق ملت و مردمی که سمت وکالتشان را بر عهده دارد ترجیح داد، از ساکنان قدرت کرمانشاه دفاع کند تا امروز مردم کرمانشاه ،ناباورانه شاهد اختلاسهای چند صد میلیاردی با شند  و به قول نماینده آن کاندیدای رد صلاحیت شده میوه شب عیدشان با فروش در بازارهای سلیمانیه به تاراج رود ! ایشان این بار نه تنها سکوت نکردند بلکه با کمال ... در مجلس دم از خدمت گذاری ساکنان قدرت  زد و از خود سر بودن معترضین دم ها .

 البته ایشان یک بار دیگر سکوت کردند  این بار زمانی که باید در مقابل اختلاسها موضع آشکار می گرفتند و هیچ موضعی نگرفتند.الان هم خود را کاندیدای وکالت این مردم محجوب نموده اند.

البته همیشه ایشان اهل سکوت نبوده اند، زمان هایی که در مجلس طرح یا لایحه ای  در حال بررسی و از اهمیت بالایی برخورداراست ومطمئنا پوشش رسانه ای دارد. ایشان را حتما در زمان شمارش آرا پشت سر رئیس مجلس خواهید دید و با اعلام نتیجه این دکتر امینی است که به ابراز خوشحالی می پردازد و معلوم نیست به آن موضوع چه رایی داده است،فقط پوشش رسانه ای مهم است نه چیز دیگر!! 

فعلان سیاسی منطقه بیلوار تصمیم دارند با اطلاع رسانی به مردم منطقه از رای آوردن مجدد دکتر امینی جلوگیری نمایند تا درسی باشد برای کاندیداهای مجلس که اگر  روزی به مجلس راه پیدا کردند بدانند وکیل این مردمند نه وکیل باند های قدرت و ثروت.  

به نقل از وبلاگ راسخون