بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

سحنان رابشنویدوسخن حق راانتخاب وپیروی کنید.قران مجید




«الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذِینَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ » (زمر / 18)

همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می‌کنند، آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آنها خردمندانند.

سلام پیام زیرتوسط برادرکورش مهرابی کارشناس مجرب روابط عمومی ومنتقداعتدال گراست که دراین صفحه درج میشود .قضاوت با خوانندگان محترم. ماازمسئولین جدامیخواهیم با انتقادومخالفت با روشهیمان به نحواحسن مقابله کنیم وبراساساسلام ووجئان اگرجواب قانع کننده داریم با درج جوابیه درهمان نشریه یارسانه اینترنتی طبق قانون اقدام واز حذف فیزیکی وبرخوردناصواب جداپرهیزنمائیم.من معتقدم اگرمنتقدباشدبهترمیشودخودرا اصلاح ویادرخط صحیح خودادامه فعالیت داد وخدمتگزاری نمود.انشاءالله همه مسئولین ماسعه صدرداشته وبارافت اسلامی بفکربرطرف نمودنمشکلات ومسائلی که خودمان بخاطرمشغله کاری نمی توانیم ببینم باشیم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

سلام دوستان عزیز

اکنونکه به خاطر نگارش مقاله ونقد،زندگی شخصی وشغلم رادراثرفشارهای بعضی هابه خطرافتاده ومجبوربه جابجائی ازپست تخصصی وتجربی 20ساله ام درروابط عمومی به پستی غیرمرتبط میشوم.پس ازنگارش آخرین مقاله ام تادمیدن نسیم جدیدواستقرارتفکر تدبیرو امیددربدنهدولت ازعرصه رسانه جدا وازهمه شما به خاطر حمایتهایان تشکرمیکنم.

به امیدروزی که قلمهایمان رادرپستوی ذهنمان پنهان نکنیم.

خداحافظ تافردائی دیگر


کورش مهرابی رابخاطرانتقادوارایه پیشنهادازکاربرکنارکردند!!!!!

سلام پیام زیرتوسط برادرکورش مهرابی کارشناس مجرب روابط عمومی ومنتقداعتدال گراست 

که دراین صفحه درج میشود .قضاوت با خوانندگان محترم. 

ماازمسئولین جدامیخواهیم با انتقادومخالفت با روشهیمان به نحواحسن مقابله کنیم وبراساس

اسلام ووجئان اگرجواب قانع کننده داریم با درج جوابیه درهمان نشریه یارسانه اینترنتی طبق 

قانون اقدام واز حذف فیزیکی وبرخوردناصواب جداپرهیزنمائیم.

من معتقدم اگرمنتقدباشدبهترمیشودخودرا اصلاح ویادرخط صحیح خودادامه فعالیت داد وخدمت

گزاری نمود.انشاءالله همه مسئولین ماسعه صدرداشته وبارافت اسلامی بفکربرطرف نمودن

مشکلات ومسائلی که خودمان بخاطرمشغله کاری نمی توانیم ببینم باشیم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

سلام دوستان عزیز

اکنونکه به خاطر نگارش مقاله ونقد،زندگی شخصی وشغلم رادراثرفشارهای بعضی هابه خطرافتاده ومجبوربه جابجائی ازپست تخصصی وتجربی 20ساله ام درروابط عمومی به پستی غیرمرتبط میشوم.پس ازنگارش آخرین مقاله ام تادمیدن نسیم جدیدواستقرارتفکر تدبیرو امیددربدنهدولت ازعرصه رسانه جدا وازهمه شما به خاطر حمایتهایان تشکرمیکنم.

به امیدروزی که قلمهایمان رادرپستوی ذهنمان پنهان نکنیم.

خداحافظ تافردائی دیگر


آیا فتنه باید فراموش شود؟


مرور تصاویر تکان دهنده و تلخ زیر شاید بتواند به بازیابی حافظه برخی از نمایندگان مجلس کمک کند!

"گروه سیاسی صراط" - در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهور به مجلس، بارها موضوع فتنه 88 و اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم به میان آمده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، در این میان بسیاری از نمایندگان، عملکرد ناصحیح و دخالت در اغتشاشات 88 را عامل مهمی برای رای عدم اعتماد به وزرایی می دانند که در خصوص موضع گیری و عملکرد آنها تردیدهایی وجود دارد.

از سوی دیگر، تعدادی از نمایندگان نیز خواستار برخورد مسامحه آمیز با این موضوع هستند.

اما آیا می توان فتنه 88 و هزینه سنگینی را که در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم به کشور تحمیل شد، به راحتی فراموش کرد؟

مقام معظم رهبری در 29 دی ماه 1388 در دیدار با اعضای شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى‌، در توضیح ماهیت فتنه فرمودند "فضاى غبارآلود، همان فتنه است. فتنه معنایش این است که یک عده‌اى بیایند با ظاهرِ دوست و باطنِ دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبارآلود کنند؛ در این فضاى غبارآلود، دشمنِ صریح بتواند چهره‌ى خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند."

ایشان در همان سخنرانی اضافه کردند "وقتى در داخل محیط فتنه، کسانى با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهاى نظام جمهورى اسلامى را نفى میکنند، با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال میبرند، وقتى این پدیده در جامعه ظاهر شد، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند. دوپهلو حرف زدن، کمک کردن به غبارآلودگى فضاست؛ این کمک به رفع فتنه نیست، این کمک به شفاف‌سازى نیست. شفاف‌سازى، دشمنِ دشمن است؛ مانع دشمن است. غبارآلودگى، کمک دشمن است. این، خودش شد یک شاخص. این یک شاخص است: کى به شفاف‌سازى کمک میکند و کى به غبارآلودگى کمک میکند. همه این را در نظر بگیرند، این را معیار قرار بدهند."

فتنه 88 واقعیت تلخی است که متاسفانه بسیاری از خانواده های ایرانی را داغدار و عزادار و نظام جمهوری اسلامی را متحمل هزینه های مادی و معنوی فراوانی کرد.

مرور تصاویر تکان دهنده و تلخ زیر شاید بتواند به بازیابی حافظه برخی از نمایندگان مجلس کمک کند!
































































مقایسه کابینه دکترروحانی با کابینه اینجانب کدام بهترند؟


تیتر و عکس 20 روزنامه از کابینه حسن روحانی و یازدهمین تحلیف

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++





+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

این کابینه پیشنهادی من است.


 - مرتضی محمدی,سید  تنها,معصومه حسامی رستمی,صابر   ,فاطمه ص,محمد جلالی کندی,سید علی قریشی,هستم اگر میروم گر نروم نیستم,نیلوفر سرمد,س ح ر  ,لیلا عابد,ف ا,سجاد صفایی قادیکلایی,سید حسین ,رضا واو,مرتضی ه,سمانه ا,علیرضا ,فرامرز ق,

سلام اول قصدتوهین ندارم ولی ازدریچه طنزواستفاده ازآزادی بیان واظهارنظردرموردمسئله ای

 که سرنوشت دین ودنیای مارادر4سال آینده رقم میزند وبا احترام به افراد انتخاب شده این دو

کابینه وضمن عرض پوزش ازحضورطرفداران دولت امید وتدبیرکه برایشان اولا"سلامتی که خیلی 

مهم است خواهانم ودوما"موفقیت وآرزوی امتداددرخط امامین انقلاب خمینی وخامنه ای که

درود خدا برآنهابادراازدرگاه خداوندمنان دارم.

راستی کابینه من اکثریت ساده زیست ،مسلمان ومومن به امام وانقال اسلامی وازهرقشری

هستندواهل دوز وکلک ولابی گری،بستن قراردادهای آنچنانی نیستندوبدروغ قسم نمیخورند

حتی به اسم جلاله !!!!ازخط وباندبازی سررشته ای ندارند وجزو اشراف ومرفهین بی درد هم 

نیستند،درتمامی سختی های انقلاب با تمام توان ایستادگی نموده وسرتاپاگوش بفرمان 

جانشین امام عصر عج بوده وهستند.چهره های صادق وزلال ،بدون غش ودغل ونورایمان و

اعتقاد ازهمگیشان هویدا واظهرومن الشمس است.

رفسنجانی: اگر بگذارند، دولت جدید کار می‌کند((پروژه «نمی‌گذارند»کلید خورد

رفسنجانی: اگر بگذارند، دولت جدید کار می‌کند
پروژه «نمی‌گذارند»، قبل از استقرار رسمی دولت روحانی کلید خورد/ مردم منتظر تحقق وعده‌های انتخاباتی هستند؛ نه شنیدن توجیه‌های تکراری

 رجانیوز – گروه سیاسی: «اگر بگذارند، روحانی به اعتماد و امیدواری مردم پاسخ شایسته می‌دهد. این جمله اکبر هاشمی رفسنجانی که چند روز پیش در دیدار او با تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح شد، خبر از آغاز بهانه‌جویی‌ها برای عدم تحقق شعارهای انتخاباتی در دولت یازدهم می‌دهد؛ جمله‌ای که راه را برای» می‌خواستیم اما نگذاشتند «در پایان هر پروژه ناکام در دولت باز می‌گذارد. 

به گزارش رجانیوز، هنوز چند روز تا استقرار رسمی دولت یازدهم به ریاست حسن روحانی باقی مانده است اما سناریوی» نمی‌گذارند «از هم اکنون کلید زده شده تا همین ابتدای کار هرگونه ناکامی و عدم هماهنگی در مجموعه دولت یازدهم به پای عوامل پنهانی و دست‌های پشت پرده نوشته شود. 
 
مطلع این سناریو، از معرفی کابینه احتمالی به مجلس شورای اسلامی به منظور کسب رای اعتماد آغاز شد؛ جایی که رسانه‌های جریان نزدیک به هاشمی رفسنجانی تلاش کردند تا با فضاسازی و غبارآلود ساختن چهره سیاسی کشور، زمینه را برای اعمال فشار به نمایندگان مجلس به منظور کسب رای اعتماد برای برخی چهره‌های نزدیک به جران فتنه فراهم کنند. 
 
در ادامه این سناریو هم اکبر هاشمی رفسنجانی رسما از افراد و جریان‌هایی سخن گفت که نمی‌گذارند دولت حسن روحانی به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند و در واقع جاده‌ای را برای توجیه عدم اجرای مطالبات مردم از سوی دولت یازدهم باز کرد؛ جاده‌ای که به نظر می‌رسد آغاز برنامه» زیر وعده‌ها زدن «توسط نزدیکان هاشمی رفسنجانی باشد. 
 
هاشمی در پاسخ به دیدگاه خود نسبت به حسن روحانی، گفت:» سالهاست که ایشان را می‌شناسم و اگر بگذارند، با همکاری دیگر قوا، به اعتماد و امیدواری مردم پاسخ شایسته می‌دهند.»
 
تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی هم استقبال معناداری از این سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نشان داد و در مصاحبه با یکی از فعالان سیاسی ضدانقلاب در خارج از کشور، نیروهای انقلابی و متدینین را افرادی خواند که اکبر هاشمی نسبت به آنان هشدار داده است. 
 
 
به نظر می‌رسد نزدیک شدن به زمان برقراری دولت جدید و برعهده گرفتن سکان هدایت قوه مجریه از سوی حسن روحانی و همچنین، مطالبه مردم از او درباره وعده‌های انتخاباتی نظیر «برنامه ۱۰۰ روزه برای مشکلات اقتصادی»، «پیشرفت همزمان برنامه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها» و غیره، سبب شده تا نزدیکان رئیس‌جمهور منتخب به دنبال ایجاد راهی برای توجیه عدم موفقیت احتمالی خود در این مسیر باشند. 
 
دولت حسن روحانی از شنبه و بعد از مراسم تنفیذ باید در راستای تحقق وعده‌های انتخاباتی خود به مردم، گام بردارد/ روزنامه اعتماد - اول تیر 92
 
 
هر چند دلسوزان انقلاب اسلامی از ابتدای اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی حسن روحانی اعلام کردند که به طور کامل آماده همکاری با دولت یازدهم به منظور رفع مشکلات کشور هستند و رهبر معظم انقلاب هم در دیدار اخیر خود با دانشجویان، این مساله را از همه گروه‌ها و طیف‌های سیاسی طلب کردند، اما به نظر می‌رسد دست‌اندکاران دولت جدید، خودشان هم به وعده‌هایی که داده‌اند اطمینان و باور ندارند و از همین الان به دنبال راه فرار و توجیه ناکامی احتمالی خود هستند.

هلاکت تروریست آدم خوار سوری +عکس



مشرق- فعالان شبکه اجتماعی فیس بوک با انتشار تصویری از یک تروریست سوری اعلام کردند که این عکس متعلق به ابو صقار تروریست آدم خواری است که چندی قبل قلب یک سرباز سوری را بعد از کشتن از سینه درآورده و به دندان کشید.

 


این تصویر از سوی منابع متعدد مورد بررسی و دقت نظر قرار گرفته و درستی انتساب آن به این فرد شیطانی تایید شده است.