بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

مصاحبه استادرضاصادق پوربا تازه آنلاین

صادق پور: بحث برکناری قلعه نویی هیچ وقت در هیات مدیره مطرح نشد/ کفاشیان باید در برابر مردم به خاطر نتایج تیمهای پایه پاسخگو باشد
نایب رئیس هیات مدیره استقلال گفت: هیچ وقت در هیات مدیره صحبتی در خصوص برکناری قلعه نویی نداشتیم.

رضا صادقپور بازیکن و مربی توانمند فوتبال کشور که هم اکنون عضو هیات مدیره و نایب رییس باشگاه استقلال تهران است ، یکی از چهره های مردمی و دوست داشتنی کرمانشاه است، کسی که بعد ازسالها مراجعت از کرمانشاه، هنوز که هنوز است در کوچه پس کوچه های این شهر از او به نیکی یاد می کنند و هیچوقت نام او را فراموش نمی کنند.

استقلال در ماههای اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته اما همچنان توانسته رتبه دوم خود در جدول را حفظ کند. به همین بهانه و برای صحبت در خصوص حال و هوای این روزهای استقلال به سراغ رضا صادق پور، نایب رئیس هیات مدیره و رئیس آکادمی استقلال رفتیم. در ذیل مشروح گفت و گوی ایپنا را با وی می خوانید:

* اگر اجازه دهید از ۳ باخت متوالی استقلال شروع کنیم که به نظر این تیم را وارد بحران کرد؟

- من نمی توانم از شکست در هر مسابقه ای به سادگی بگذرم. هیچ کس دوست ندارد در مسابقه ای شکست بخورد و این نمی شود که تیم ها در هیچ مسابقه ای شکست نخورند و یا اینکه همیشه در شرایط ایده آل فنی باشند. فراز  و نشیب برای همه وجود دارد اما نحوه برخورد با این موضوع بسیار اهمیت دارد و می تواند مسیر تیم را تعیین کند. مدیریت کلان باشگاه استقلال با این شکست ها کارشناسانه برخورد کرد و شرایط را به گونه ای رقم زد که در جهت روند حرکتی باشگاه تاثیر بسزایی نداشته باشد. البته امیر قلعه نویی با تجربه ای که داشت با این باختها حرفه ای برخورد کرد و با توجه به این که با بازیکنانش ارتباط خوبی دارد، توانست شرایط را به گونه ای رقم بزند که به نفع تیمش باشد.

* در آن زمان در رسانه بحث برکناری سرمربی مطرح نشد آیا در داخل خود باشگاه و اعضای هیات مدیره هم همین طور بود یا به کادر فنی مهلتی دادید تا موفق عمل کند؟

- جلسات هیات مدیره استقلال مانند یک کلاس دانشگاه می ماند و در آن پرسش و پاسخ وجود دارد.۳ نفر از اعضای هیات مدیره ما سوابق ملی دارند. آقای پورحیدری سرمربی تیم ملی بودند، مسعود معینی مربی تیم ملی بودند و بنده هم سرمربی تیم ملی ساحلی بودم. آقای نثاری در حوزه مدیریتی تخصصی اش کار می کند، آقای صاحب پناه در حوزه باشگاه داری.آقای توفیقی در حوزه تخصصی خودشان و آقای افشارزاده هم همینطور. در جلسات این طور نیست که ما از موضوعات به سادگی بگذریم. این درست است که از لحاظ امتیازی ما ۹ امتیاز را از دست دادیم اما مدیریت باشگاه و همچنین سرمربی ما و البته هواداران  فهیم ما شرایط را به گونه ای تحلیل کردند که هیچ وقت بحث برکناری سرمربی در جلسات ما مطرح نشد




  ادامه مطلب ...

یادشهدا وامام




شهدا و دفاع مقدس

در هیات تو موى سپیدم دادند
با هر نفسم فیض جدیدم دادند
گر چه نشدم شهید اما دیدم
در روضه تو اجر شهیدم دادند

***

 به مملکت فاطمه ما مدیونیم
خیلى به امام و شهدا مدیونیم
دادیم جوانان وطن را هر چند
ما باز به شاه کربلا مدیونیم

علی اکبر لطیفیان

اروج ملکوتی دوپیرغلام ونوکرامام حسین علیه السلام


انالله واناالیه راجعون

امروزشنبه ساعت 9صبح مراسم غسل وکفن وتدفین دوپیرغلام مخلص وبامنزلت

همزمان مصادف با اول محرم اربابشان امام حسین علیه السلام درمزارشهدابا

حضورعاشقان وشیفتگان حسینی برگزارمیشود.خوشابه سعادت حاح محمدرضا

پنده معروف به داداشی وحاج یعقوب فصیحی که درچنین ایامی به دیداراربابشان

رحلت نمودند.زهی سعادت.

حدیث قدسی:حضرت جبرائیل امین به خدا فرمود:کاش آدم بودم!!!

خداوندحل حلاله فرمود:چرا؟؟

گفت:تابتوانم درنمازجماعت مساحدوتشیع جنازه مومنین ومومنات شرکت وسفایی

نمودن درعزاداری ها ومناسبت ها انجام وظیفه نمایم.