بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

افتخاری دیگربرای نماینده فعال وناظربرتر استان سردارکرمی راد

ازدکترکرمی راد به عنوان ناظربرتر مجلس ،بااهدا لوح سپاس تقدیربعمل آمد.این نشاندهنده این است ،که ایشان با این مسئولیت ،توانستند غارتگران بیت المال را شناسائی وبامدرک واسنادمثبته مدیران نمونه!!!! را به دست قانون بسپارد تاسربازان گمنام امام زمان عج دستگیرشان نمایند.

 

پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نشستی غیرعلنی رسمی، از نمایندگان ناظر استانی‌ ملی و شوراها و مجامع مختلف تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ما؛ آقای لاریجانی در این مراسم در سخنانی گفت: نظارت‌ها منظم شده است و برآوردها نشان می دهد که اگر راهبرد نظارت کشور به سند تبدیل شود گام بسیار بزرگی خواهد بود.
رئیس مجلس اظهار داشت: البته باید اشکالات و نواقص نظارت‌ها را نیز برطرف کنیم که به نظر می رسد این وظیفه به مجلس نهم محول شود.
وی با تشکر از معاونت نظارت که اعضای آن در شوراهای مهم کشور حضور فعال داشته‌اند خاطرنشان کرد: سه سال قبل سازوکاری پیش بینی شد که بر اساس آن سران سه قوه برای جلوگیری از همپوشانی و تقویت همکاری، آیین‌نامه‌ای تصویب کردند که در برنامه پنجم به سازوکار قانونی تبدیل شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه صندوق توسعه ملی نیز بخش های نظارتی سه قوه همکاری نزدیکی داشتند که همه این موارد از تجربه خوب در امور نظاراتی حکایت دارد.
در ادامه این جلسه با اهدای لوح تقدیر از ناظران فعال استانی ملی و شوراها و مجامع مختلف تجلیل شد.
در بخش تجلیل از ناظران فعال شوراها و مجامع مختلف، علی‌اکبر اولیا، اسدالله بادامچیان، علی بنایی، نورالله حیدری دستنایی، حمید سعادت، حمیدرضا فولادگر، نادر قاضی پور، محمد کرمی‌راد، محمدرضا محسنی‌ثانی و طیبه صفایی لوح‌های تقدیر خود را از آقای لاریجانی دریافت کردند.  

 

 http://axgig.com/images/71478953619955183573.jpg

 

برای دیدن عکس بزرگ کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد