بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چراکرمی رادگفت: جوانفکر را باید

 

راستی چرا ؟کرمی رادگفت: جوانفکر را باید "بچه فکر" نامید

فانوس بصیرت : نماینده ظلم ستیز وانقلابی کرمانشاه  با انتقاد از مصاحبه علی اکبر جوانفکرباروزنامه اعتماد،از طرح مسائلی که برای نظام ،کشور ومردم مشکلاتی ایجاد می کند وبروزتصمیمات ورفتارهای بچه گانه ایشان درصحنه سیاسی واجتماعی کشور بعد ازمشائی خبر داد. 

فانوس بصیرت :یادم می آید آقای علی اکبر جوانفکر درسال 87گفتند:نبایدبه روزنامه اعتماد،اعتماد کرد!!!!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد شدید از مصاحبه علی اکبر جوانفکر با روزنامه اعتماد گفت: «مشکل ما مشایی بود که حالا جوانفکر هم به آن اضافه شد. مدیر مسئول روزنامه ایران را باید بچه فکر نامید نه جوانفکر، زیرا اگر کسی جوانفکر باشد تصمیمات و رفتار های بچگانه‌ای از خود در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور نشان نمی‌دهد.»
محمد کرمی راد اظهار داشت:« جوانفکر هیچ توجهی به سخنان خود ندارد و هر از چندگاهی مسایلی را مطرح می‌کند که برای نظام، کشور و مردم مشکلاتی را ایجاد می‌کند؛ مسایل مطرح شده از سوی جوانفکر به نحوی به حاکمیت نظام و اصل ولایت فقیه که در راس امور کشور هستند لطمه و آسیب می‌زند.»

نماینده مردم کرمانشاه، وزیر اطلاعات کشور را فرد مجتهدی دانست که بر طبق قانون اساسی، با تائید رهبری و رای اعتماد مجلس انتخاب شده است و افزود:« منتسب ندانستن وزارت اطلاعات به دولت از یک سو و از سوی دیگر حمایت صریح و علنی جوانفکر از جریان انحرافی توسط جوانفکر گستاخانه است.»
http://axgig.com/images/61153399727966963563.jpg
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سخنان جوانفکر درباره افشاگری‌های احمدی‌نژاد، اظهار داشت:  

لطفا بقیه مطالب را در ادامه مطلب بخوانید. 

http://www.karamirad.ir/gallery/IMG_8256_web.jpg

ادامه مطلب ...

وحدت بین مسئولین ومردمچنددرصد تحقق یافته

موضوع  کافه گفتگو این سایت :

بعداز سفرامام خامنه ای به استان کرمانشاه چنددرصد تحقق وحدت و دوری از تفرقه در میان شخصیتها و جریانهای انقلابی، ارزشی و اصیل کرمانشاه ،مسئولین ومردم روی داده است؟

فوتوکلیپ بسیار زیبا از دکتر عباسی

 

فتوکلیپ بسیار زیبا از دکتر عباسی که توصیه می کنم

حتما دانلود کنین حجمش هم کمه من هیچی دربارش نمیگم



+ دانلــود-با حجم 2.60 مگابایت

+ فایل تصویری

+ فرمت 3gp

زمان: 3 دقیقه

 

 

 

http://s2.picofile.com/file/7180228488/dr_abbasi.3gp.html

بزرگداشت علامه فاضل مرحوم آیت الله نجومی

 

 

به نقل از گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه،  

مردم ولایتمدار و قدرشناس کرمانشاه، عصر روز پنجشنبه با حضور بر مزار مرحوم آیت‌آلله سید‌مرتضی نجومی، مقام این عالم ربانی را ارج نهادند.
این گزارش حاکی‌است، این مراسم با حضور علمای اعلام، ارادتمندان و اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه در باغ فردوس این شهر، برگزار شد.
براساس این گزارش، صبح امروز نیز بیش از 60 نفر از خوشنویسان برتر استان در تالار وحدت کرمانشاه گرد هم آمدند و به خلق آثار هنری فاخر درباره این عالم وارسته و هنرمند برجسته، پرداختند.
گفتنی است، این همایش که با عنوان حدیث یار ماندگار برگزار شد، در یک فضای معنوی در کنار نمایشگاه آثار هنری و عکس حضرت آیت‌الله نجومی برپا شده بود.
صبح همین روز نیز مراسم با شکوه یادبود آیت‌الله سید‌مرتضی نجومی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان ارشد استانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران واقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه در مسجد آیت‌الله بروجردی این شهر، برگزار شد.
چهارشنبه شب نیز مراسم شعر و خاطره به مناسبت دومین سالگرد ارتحال ملکوتی چهره ماندگار جهان اسلام، حضرت آیت‌الله نجومی، در تالار مهر حوزه هنری کرمانشاه، برگزار شد.
شایان ذکر است، علامه فاضل آیت‌الله سید‌مرتضی حسینی‌نجومی هنرمندی فرزانه و شناخته شده در جهان اسلام، مفسری بزرگ در حوزه قرآن و کلام و از چهره‌های ماندگار کشور بود که پس از عمری تلاش و کوشش در عرصه تبلیغ دین و معنویت و تربیت فضلا و طلاب و هنرمندان شاخص، انتشار و تألیف کتب و تفاسیر مختلف آبان‌ ماه سال 88 در سن 81 سالگی در کرمانشاه به رحمت ایزدی پیوست که متعاقب آن رهبر معظم انقلاب، روئسای سه‌ قوه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت این حوزه و بسیاری از شخصیت‌های ممتاز کشوری و بین‌المللی با پیام‌های تسلیتی این مصیبت را به مردم کرمانشاه تعزیت گفتند و در استان کرمانشاه یک روز تعطیل و سه روز عزای عمومی اعلام شد.

کاری بجز برکناری مدیران ارزشی مهمتربرای استاندارنیست!!!!!

بالاخره پس از دوسال پیگیری های شبانه روزی مدیرارشداستان جواب داد 

*مدیرکل ارزشی وبومی اداراه کل مخابرات استان برکنارومهندس لطفعلی از سمنان بجای ایشان معرفی ومشغول فعالیت شدند.برای این برادرعزیز آرزوی موفقیت داریم ،ولی ازرفتن مهندس رسول آموئی کرمانشاهی اصیل وازنیروهای مومن وارزشی بسیارمتاسف هستیم .برای مسببین این انتقال نیز ازخدای بزرگ هدایت خواهانیم .

فروش خرچنگ دربازارکرمانشاه باچه توجهی ؟؟؟

 

وقتی ازوبلاگ ارزشی فائزون خواندم که در بازاراسلامی کرمانشاه حیوانات حرام گوشت مثل خرچنگ بفروش میرسد،اول باورنکردم ،اماوقتی عکسها راخوب نگاه کردم وچرخی در اینترنت زدم ،باورم شد که شهرماهم مانندبعضی از شهرهای دیگر استانها ،شروع به عرضه گوشت حیوانات حرام گوشت نموده ومسئولین نیز انگاردرخواب خوش زمستانی بسرمی برندوکسی نیست تاحکم خدا را اجرا کند.اگرپای مسائل سیاسی وباندبازی وسط بیاد.دراسرع وقت خانواده های شهداوایثارگران رابجرم اعتراض به مسائل غیراسلامی،ماننداعتراض به دست درازی به بیت المال توسط مدیران نمونه واجرای موسیقی غیراسلامی ومبتذل وبیکاری قشرعظیم جوانان استان مظلوم ومحروممان دستگیرمیکنند،رعب وحشت راه می اندازند و....ولی صدافسوس که بعداز وفات حضرات آیت الله حاج آخوند وآیت الله نجومی وآیت الله کاظمی وآیت الله بهاءالدین عراقی واستادحزب الله شهیدسیدمحمدسعید جعفری استانمان یتیم وبی کس شد ومتاسفانه امیدمان آیت الله ممدوحی نیز به جبهه مخالفان پیوست وتنهادلمان به نماینده ولی فقیه وامام جمعه محترم شهرمان حضرت آیت الله علماء وتنهاترین نماینده شجاع وولایی مان دکترکرمی راد است .که حضرت آیت الله علماء  بعلت حفظ وحدت وجلوگیری از تنش وبحران اجبارا"بیشترمواقع سکوت می نمایندواقدامی نمی کنند . انشاالله بعداز سفرامام امت خامنه ای معظم به استان کرمانشاه ونزول برکات ورحمت آسمانی ،مدیران ارشدمان نیزبه تبعیت از معظم له مسائل ارزشی رادر راس امور قراردهند وقلب امام زمان عج وخانواده های شهدا وخیل عظیم ایثارگران را شاد وامیدوارنمایند.آمین
به نام خدا
با سلام خدمت شما دوستان عزیز، بعضی از خوراکی ها و آشامیدنی ها از نظر خداوند و دین اسلام حرام شده است، ولی چیزی که بین مردم رواج پیدا کرده و عامه ی  مردم فقط به خاطر مصرف شدن آن در جامعه ، آن را به عنوان خوردنی های حلال می دانند و از روی نا آگاهی مصرف می کنند، در حالی که حکم اسلام با افکار این افراد فرق می کند. 
و یکی از این موارد، متداول شدن خوردن گوشت خرچنگ در بعضی از رستورانها و  فروش آن در بعضی از فروشگاها به عنوان خوردنی های حلال است.
این بی اطلاعی از حکم حرمت، توجیه قابل قبولی برای مصرف آن نیست، بلکه یکی از واجبات یاد گیری احکام می باشد، و در این زمان که دسترسی به احکام از طریق تلفن و اینترنت و غیره آسان شده است، بی اطلاعی از احکام اصلا توجیه قابل قبولی نیست.

علاوه بر اینکه برای حرمت گوشت خرچنگ دلیل خاصی هم در روایات وجود دارد. امام موسی بن جعفر (ع) می فرمایند: خوردن جرّی (نوعی ماهی) و لاک پشت و خرچنگ حرام است. 

 

مراجع گرانقدر نسبت به پاسخ استفتاء زیر چنین فرموده‌اند:

 

استفتاء:  خرید و فروش و استفاده از گوشت خرچنگ و خرگوش چه صورت دارد؟

 

حضرت آیة الله خامنه‌ای:   خوردن آن حرام است.

حضرت آیة الله فاضل لنکرانی:   حرام است.

حضرت آیة الله بهجت:   خرچنگ و خرگوش حرام است .

حضرت آیة الله مکارم شیرازی:   جایز نیست و فروختن آن به غیر مسلمین اشکالی ندارد.

ادامه مطلب ...

چرادکترکرمی راد دعوت احمدی نژاد را رد کرد؟؟؟؟

 

به گزارش فانوس بصیرت: نماینده کرمانشاه در مجلس از رفتار احمدی‌نژاد در قبال برخی افراد نزدیک به دولت انتقاد کرد.

محمد کرمی راد :با اشاره به جلسه روز پنجشنبه احمدی‌نژاد گفت: شنیدیم که ایشان جلساتی را به عنوان ستاد انتخاباتی برگزار کردند و با توجه به این مسئله من و افراد دیگری که برای ایشان فعالیت انتخاباتی کردیم دیگر حاضر به انجام چنین کاری نیستیم.
کرمی راد افزود: در سال‌های گذشته باتوجه به تاکیدات رهبری فعالیت‌هایی را برای ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد انجام دادیم ولی ایشان مزد ما را جور دیگری دادند و امیدواریم که ایشان به‌‌‌ همان اندیشه‌های سال ۸۴ بازگردند، چرا که در حال حاضر مسیر ایشان را آقای مشایی و افراد دیگری تعیین می‌کنند. 

ادامه مطلب ...

تجمع صنفی اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه

به نقل ازسرویس خبری ،تحلیلی فائزون

تجمع صنفی اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در حیاط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در اعتراض به عدم توجه مسئولین استانی به این قشر از جوانان جویای کار در رابطه با وضعیت اسفبار درامد و معیشت و قراردادهاو دستمزد کم آنها . 

 

نفر مشخص شده رئیس جدید سازمان می باشد که درحال گفتگو با تجمع کنندگان است

به گزارش تخصصی خبرنگار فائزون که در آن مکان حضور داشت و گزارشهای ارسالی به این سامانه خبری ، همزمان با روز پنجشنبه مورخ 90/8/12 صبح تجمعی در حیاط سازمان مرکزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه (مقابل درب ورودی سالن و زیر اتاق رئیس این سازمان ) با حضور تعداد حدود 250 نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه که به نمایندگی از حدود هزاران نفر از فارغ التحصیلان این بخش حضور داشتند ، مراتب اعتراض و نارضایتی خود را نسبت به خواسته های صنفی خود از قبیل : وضعیت قراردادها، میزان درامد پایین ، عدم اشتغالزایی ، و نبود توجه و رسیدگی مسئولین استانی به این قشر را ابراز نمودند.

در این تجمع اعتراضی که فارغ از هرگونه تنش و بینظمی  و بدور از هرگونه جنجال سیاسی و صرفا جنبه صنفی داشت بعد از درخواست اجتماع کنندگان ،رئیس سازمان در بین آنها حاضر و به سوالات آنها پاسخ داد و به آنها قول مساعدت و رفع مشکلاتشان را داد.

لازم بذکر است که این افراد معترض عنوان نمودند که چنانچه به وضعیتشان رسیدگی عاجل نشود به زودی درب استانداری کرمانشاه تجمع خواهند نمود.

همینطور این تجمع کنندگان با ابراز نارضایتی از عملکرد صداوسیمای مرکز کرمانشاه به خبرنگار ما اینطور گفتند :

با وجود هماهنگی های قبلی با واحدمرکزی خبر برطبق روال همیشگی و وظیفه این مرکز که همیشه اعتراض و مشکلات همشهریان را از طریق رسانه به گوش مسئولین می رساند اما اینبار با توجه به بعد مسافت کم و هماهنگی های قبلی برای انعکاس این خبر حاضر نشدند و در تماسهایی که با این مرکز داشتیم مکررا به ما می گفتند که اکیپ در راه است اما از آنها خبری نشد.

ضمنا به اطلاع می رساند این تجمع از ساعت ده ونیم صبح تا اذان ظهر به طول انجامید. 

ادامه مطلب ...

عضو فراکسیون اصولگرایان خبر داد:تبانی برخی استانداران با جریان ف

عضو فراکسیون اصولگرایان خبر داد:تبانی برخی استانداران با جریان فتنه و انحراف   

 

افشای تبانی​های صورت گرفته بین برخی استانداران با عوامل فتنه و انحرافی که منجر به انتصاب برخی افراد مساله​دار در کارهای اجرایی شده است؛ هویت این جریان را به مردم نشان داد. به همین دلیل پایگاهشان در حال ریزش است.

 

 

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت که در صورت بی​توجهی دولت، سند تخلفات جریان انحرافی را به دستگاه​های نظارتی حتی دفتر رهبری ارائه می​دهد.

نورالله حیدری نماینده اردل و فارسان از خیزهای انتخاباتی جریان انحرافی در سراسر شکور از جمله در حوزه انتخابیه خود خبر داد و به خبرآنلاین گفت: البته اخبار منتشره اخیر از جمله توصیه​های موکد مقام معظم رهبری در هفته دولت، اختلاس سه میلیاردی بانک صادرات که منتسب به جریان انحرافی است و افشای تبانی​های صورت گرفته بین برخی استانداران با عوامل فتنه و انحرافی که منجر به انتساب برخی افراد مساله​دار در کارهای اجرایی شده است؛ هویت این جریان را به مردم نشان داد. به همین دلیل پایگاهشان در حال ریزش است.

ادامه مطلب ...

تنهانماینده ظلم ستیزوولایی کرمانشاه وموضع گیری درموردانگلیس

 http://www.karamirad.ir/gallery/mkaramirad.jpg

به گزارش فانوس بصیرت :

محمد کرمی راد، نماینده کرمانشاه و دبیر هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خراسان با اشاره به سابقه اعتراض های اقشار مختلف مردم و به ویژه دانشجویان نسبت به تخلفات سفارت انگلیس در باغ قلهک تصریح کرد: با توجه به شیطنت های دولت انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سال های اخیر، مسئولان قوه قضاییه باید برخوردی محکم و قاطع با تخلفات سفارت انگلیس در باغ قلهک داشته باشند. کرمی راد با تأکید بر این که مسئولان باید تکلیف اقدام های خلاف قانون سفارت انگلیس در باغ قلهک را روشن کنند، اظهار کرد: اقدام شهرداری تهران در اقامه دعوا علیه سفارت انگلیس اقدامی ارزنده و در خور تقدیر است و امیدواریم مسئولان ذی ربط با اتخاذ موضعی قاطع، پاسخ مطالبات مردم در این زمینه را بدهند. دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه در پاسخ به این سوال که طرح تجدیدنظر در روابط با انگلیس در چه مرحله ای است، اظهار داشت: طرح قطع رابطه با انگلیس در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب و سپس به هیئت رئیسه تحویل داده شد. نماینده کرمانشاه گفت: با توجه به این که مدتی طولانی از ارائه طرح کمیسیون به هیئت رئیسه می گذرد، واقعا جای طرح این سوال وجود دارد که چرا هیئت رئیسه مصوبه کمیسیون را در دستور کار قرار نمی دهد و آن را در صحن علنی مجلس به رأی نمی گذارد.

۱۰۰سند=رفتن آبروی آمریکا

  

  رهبر معظم انقلاب: با ارائه ۱۰۰ سند از نقش آمریکا در هدایت تروریستها آبروی آنها را خواهیم برد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ما یکصد سند غیرقابل خدشه از نقش امریکا در هدایت ترورها و تروریست‌ها در ایران و منطقه داریم که با ارائه این صد سند، آبروی امریکا و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را در افکار عمومی جهان، خواهیم برد. باتوجه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، روز سیزدهم آبان را یکی از عبرتهای قابل تأمل انقلاب اسلامی و نشان دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف، دانستند و تأکید کردند: به برکت توکل، ایستادگی، و بصیرت ، ملت ایران در ۳۲ سال گذشته، از همه چالش ها پیروزمندانه بیرون آمده و پیشرفت کرده است و در آینده نیز قطعاً ملت ایران در چالش های پیش روی خود پیروز و سربلند خواهد بود.

در این دیدار که در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای سیزدهم آبان را به معنای واقعی کلمه، از ایام الله دانستند و افزودند: چنین مناسبت های برجسته و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی، فرصتی برای تأمل به منظور شناخت مسیر صحیح حرکت ، و برنامه ریزی برای آینده براساس تحلیل واقع بینانه از این عبرتهای تاریخی است.

ایشان مهمترین ویژگی سیزده آبان را نمود توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و اهداف والا برشمردند و افزودند: امام عزیز و بزرگوار در سیزدهم آبان سال ۱۳۴۳، به دلیل اعتراض به حق مصونیت امریکاییها در ایران، و ایستادگی در مقابل آن، به وسیله مزدوران امریکا ، غریبانه تبعید شدند اما پانزده سال بعد، در سیزدهم آبان سال ۵۸، فرزندان امام که همان جوانان انقلابی دانشجو بودند، با تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران، امریکا را از ایران تبعید کردند

ادامه مطلب ...

گزارش مراسم حیدریه(3)- ناگفته های تنها فرزند شهید جعفری

       http://axgig.com/images/85395345639811321225.jpg 

 

 

                      گزارش مراسم حیدریه(3)- ناگفته های تنها فرزند شهید جعفری 

 

 

...یک نمونه موضعگیری شفاف شهید جعفری برعلیه منتظری و دفتر او (باند مهدی هاشمی) در سالهای 57 و 58 بود و این در حالی است که منتظری به عنوان یک عالم بزرگ و ولایتی کشور در غایت وجاهت و اعتبار بود و بسیاری از دوستان این گونه مواضع را تحمل نمی کردند و او را به تندروی متهم می نمودند... / نمونه دیگر موضعگیری پیشتازانه او درباره مجاهدین انقلاب اسلامی بود و این در حالی است که نیروهای مجاهدین در سپاه قدرت داشتند.../  کمیته مردمی شهید جعفری به قدری فعال و قوی شد که حتی به کمک مبارزین و علمای تهران رفتند.../ به شهادت مرحوم ایة الله لاهوتی تاریخ تأسیس سپاه به جهت فعالیت پیشتازانه شهید جعفری تغییر کرد...

 

شهید جعفری از همان زمان(آذر 1357)، شهر را به چهارده منطقه تقسیم کرد و مسئولیت امنیت هر منطقه را به عهده عده ای از یارانش گذاشت و این چهارده قسمت در حقیقت کمیته های مردمی بود که به صورت خودجوش ، به تأمین امنیت شهر پرداختند و به فرموده مقام معظم رهبری نیاز زمان را به موقع تشخیص دادند. این کمیته مردمی شهید جعفری به قدری فعال و قوی شد که حتی به کمک مبارزین و علمای تهران رفتند. مجموعه ای از فعالان مبارزه کرماشاه با مدیریت شهید جعفری به مسجد قبای تهران رفته و در خدمت شهید دکتر مفتح، کمیته مسجد قبای تهران را تشکیل دادند به طوری که معروف بوده، کمیته مسجد قبا، دست بچه های کرمانشاه است. البته این کمیته مسجد قبا غیر از کمیته ای بود که در بهارستان و با محوریت آیة الله مهدوی کنی تشکیل شد. خلاصه این هم پشتازی شهید در تأسیس کیمته انقلاب بود لکن بلافاصله پس از پیروزی انقلاب و گسترده تر شدن ابعاد مبارزه و فعالیتها، شهید بلافاصله کمیته را به دیگران واگذار کرد و دیگر نگفت چون این کمیته را من تأسیس کردم، باید در رأس آن بمانم بلکه به فعالیت در بخشهای دیگر و تأسیس سپاه و... پرداخت و همانطور که حاج اقای اشک تلخ اشاره کردند چند مجموعه در خورین و چغانرگس و... بنیان گذاشت و انجا به دور از چشم ساواک (قبل از بهمن 57) آموزشهای نظامی ترتیب داد. اینجا جا داره یاد کنم از شهید علی داد همتی( از نیروهای متعهد ارتش که بعدها درجه سرلشگری گرفت) و از دوستان شهید جعفری که آنجا آموزش نظامی می داد. این مجموعه های خورین و... هسته های اصلی سپاه بود. نکته جالب دیگری درباره تأسیس سپاه وجود دارد و ان اینکه زیر آرم سپاه تاریخ تأسیس 1357 معین شده، در حالی که فرمان حضرت امام (ره) برای تأسیس سپاه، مدتها بعد از سال 57 و روز دوم اردیبهشت 1358 است. علت این امر، استناد و شهادت مرحوم ایة الله لاهوتی نزد حضرت امام(ع) بود که با اشاره به فعالیتهای شهید جعفری از سال 57 بعنوان سپاه پاسداران، از حضرت امام(ره) اذن می گیرند که تاریخ تأسیس را 1357 تعیین نمایند و ایشان می پذیرد لذا تاریخ تأسیس سپاه کل کشور بر اساس تلاشهای پیشتازانه شهید جعفری تغییر کرد. انتخاب اردوگاه خضرزنده توسط شهید جعفری و یارانش نیز... «بقیه متن در ادامه مطلب»

ادامه مطلب ...