بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

اسامی داوطلبین تاییدصلاحیت شده حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه

طبق آخرین خبر اسامی مجموع  داوطلبین تاییدصلاحیت شده حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه :

محمدکرمی راد (۱-ازجبهه بصیرت و بیداری اسلامی ۲-واز جبهه پایداری )*محمد حسین ترکمن کلهری(انشاءالله امروز تائید صلاحیت میشود)*عبدالرضا مصری*منوچهر طبقیان*ولی رضایی دولت آبادی*محمد رزم* پری شهبازپور*احمد نوری فر*سید سعید حیدری طیب( احتمالا؛ از جبهه طرفداران دولت -مشائی به نام مستقل )*جهانبخش کریمی مومیوندی*ناصرمرادی *محمدرضا شعبانی*جهانبخش امینی(ازجبهه اصلاح طلبان )*سیدجلال موسوی*بیت اله نوریان*رضا فعله گری*فتح الله قبادپور*خانم نسترن مهدوی*محمد بشیری*منصور محمدی*محمد محمدی*خانم لیلی حیدری*بهروز خسروی *یارعلی رضایی

 شایان ذکر است که افراد ذیل از مقبولیت بیشتری نسبت به  سایر کاندیداها  جهت جذب آراء برخوردار هستند :

محمد کرمی راد- عبدالرضا مصری محمد حسین ترکمن-محمد رزم  -سید سعید حیدری طیب-  جهانبخش امینی-(نامزد اصلاح طلبان)  -محمد رضا شعبانی

محمد حسین ترکمن کلهرتایید صلاحیت شد

محمد حسین ترکمن کلهر

تایید صلاحیت شد

محمد حسین ترکمن تایید صلاحیت شد استان پنجم - محمد حسین ترکمن لیدر اصولگرایان کرمانشاه تایید صلاحیت شد . بنا به برخی اخبار رسیده به پایگاه خبری استان پنجم محمدحسین ترکمن مدیر مسئول نشریه ابوذر و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان توانست تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان اخذ نماید . مبارکه

پیام مهم محمد حسین ترکمن،کاندیدای دوره ی نهم انتخابات مجلس شورا

محمد حسین ترکمن، مدیر مسئول سایت خط نیوز و روزنامه ابوذر که کاندیدای دوره ی نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی کرمانشاه می باشد در پیامی به مردم کرمانشاه مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی بیان نموده است که متن آن در ذیل آمد است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم ولایت مدار، شهیدپرور و غیرتمند خطه ی زاگرس سرفراز و کرمانشاه پهلوان پرور؛
با عرض احترام و خاکساری نسبت به شما مردمان دیار خون رنگ کرمانشاه، پیرو نظریه مبنی بر عدم احراز مدرک تحصیلی اینجانب برای شرکت در انتخابات که منطبق با بند 4 ماده ی 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام گردیده و نظر لطف بی شائبه ی بزرگان ایلات و عشایر و جمع کثیری از ولایت مداران این دیار و مردم شریف استان ضمن سپاس گزاری عمیق و خاضعانه از این احساسات پاک و بی بدیل، در حال حاضر با توجه به لزوم حفظ وحدت توسط همه اقشار برای حضور در انتخاباتی با شکوه در دوزادهم اسفندماه و برائت از هرگونه تفرقه و توسل به روش های هیجانی استدعای حقیر از همه سعه ی صدر، حفظ آرامش و حفظ وحدت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از هویت آرمانی و ارزشی انتخابات است. بی شک اینگونه مسائل ممکن است تحت هر شرایطی به وجود آید گرچه مدارک معتبر قانونی در زمان مقرر به مقامات مسئول به صورت مکتوب ارائه شده اما ممکن است انشالله به سهو موجب عدم رویت و ایقان شده باشد. رافع این مشکل نظریه ی شورای محترم نگهبان است و حجت انتخاباتی در این زمینه و صلاحیت همواره این منبع و ملجا قانونی بوده و نظر این عزیزان و احترام و اهتمام به آن حجت شرعی و قانونی است.

اولویت نخست برای نظام اسلامی و این حقیر، حضور حداکثری در پای صندوق های رای در حمایت از نظام اسلامی و رهبری مظلوم و مقتدر انقلاب اسلامی، امام خامنه ای، است فلذا تمامی مردم شریف کرمانشاه و به خصوص دوستان بزرگوار این کوچک نظام و ملت باید تمامی سعیشان بر حضور حداکثری مردم باشد.

ضمن دعوت از همه ی دوستداران به آرامش همراه با سعه ی صدر استدعای حقیر توسل و تمسک به حبل الهی ولایت و آرمانهای وحیانی انقلاب اسلامی است. زمان انتخابات می گذرد و آنچه خداوند مقرر فرموده باشد انجام می پذیرد که «فمن یتوکل علی الله فهو حسبه»

با توکل به خداوند و استعانت از ذات مقدس باریتعالی، باید یکپارچه و متحد در صف ولی باوران قرار می گیریم و خون و آبروی ناچیز ما فدایی اسلام، انقلاب و مقام معظم ولایت امام خامنه ای گردد انشاالله.

کج باوران، کج فهمان، منافع طلبان و باندهای قدرت و ثروت و جریان های فتنه و انحرافی بدانند ما تحت تاثیر هیچ عنصر و انگیزه ای مصالح و منافع خود را بر مصالح و منافع انقلاب ترجیح نداده و نخواهیم داد.

با تاسی به اصول انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای رهبری فرزانه ی انقلاب، پایدار، صبور، مقاوم و پایبند به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان خبیث این آب و خاک می ایستیم.

بدیهی است اقدامات قانونی لازم برای رفع این شبهه با جدیت به عمل آمده و بسیاری از عزیزان با دقت، شتاب و انگیزه در حال رفع این مشکل هستند.

تقاضای حقیر از مردم شریف کرمانشاه آن است که دعا کنند تا از صراط حق نلغزیم.