بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

قابل توجه طرفداران منوریل کرمانشاه

آیا منوریل کرمانشاه نیز عاقبت مانند تهران و... با شکست مواجه خواهد شد ؟
با توجه به امثال ایرادات فنی ذیل اصرار بر منوریل کرمانشاه بر چه مبناست؟«ایلنا:محمدرضا باقرپناهیان در جلسه علنی(۲۴ فروردین)شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه اجرای پروژه منوریل در قم درحالی که در شهر تهران با شکست مواجه شده بود، ‌چه الزامی داشت؟ اظ‌هارکرد:بار‌ها از دست اندرکاران اجرایی این پروژه خواستیم توجیهات فنی و اقتصادی این طرح را توضیح دهند،اما ندادند../..این خطر وجود دارد که تیرهای بتنی که منوریل روی آن حرکت می‌کنند دچار یخ زدگی شوند دراین شرایط هیچ کنترلی روی این سیستم وجود ندارد../..هزینه ۳۰ الی ۴۰ درصدی برقی مصرفی منوریل نسبت به قطار شهری و هزینه دو برابری واگن‌های آن به سایر وسایل حمل ونقل عمومی اشاره کرد...

چرا تخریب؟

امام جمعه موقت بوشهر: تخریب کاندیداها در شان جامعه اسلامی نیست 

تخریب کاندیداها مایه نگرانی همه خیرخواهان است 

خبرگزاری موج :: مجریان مانع تخریب کاندیداها شوند 

پخش شب نامه برای تخریب کاندیدا بداخلاقی های انتخاباتی است 

امام جمعه بوشهر:تخریب کاندیداها توسط یکدیگر اشکال دارد 

مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران افزود:رهبر معظم انقلاب در خطبه های تاریخی خود در نماز جمعه تهران به شدت علیه تخریب کنندگان موضع گرفتند و خواستار برگزاری انتخاباتی رقابتی اما سالم و بدون اتهام زنی و بدگوئی شدند و اگر حقیقتا پیرو ولایت فقیه هستیم باید از فرمایشات ایشان پیروی کنیم و التزام عملی خود را به اثبات برسانیم.
یک خطر بزرگ که جامعه را به لحاظ اخلاقی تهدید می کند همین تهمت ها،افترا ها و بدبینی هائی است که باید از آن حذر کنیم چرا که اصول انقلاب باید مورد توجه ما باشد و بر اساس این اصول،انتخاباتی سالم و دشمن شکن برگزار کنیم و در وهله اول فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و در وهله دوم انتخاب اصلح را مد نظر خود قرار دهیم.

 

نمیدانم چرا طرفداران امینی سعی در تخریب محمدرزم دارند ؟چرا ازعملکرد وفعالیت عالی امینی  

درمجلس بردرودیوار ومجله و...نمی نویسند؟؟

اسلام واصول گرایی بر قوم گرائی ارجحیت دارد

مومنین سلام،متقیان درود
فصل بهارتان پیروز وخجسته باد.
پدران،مادران،خواهران وبرادران مسلمان ومومن ما ،نباید اجازه دهیم که اصول واعتقادات ماکنار گذاشته شود.
وملی گرای وحس قوم گرائی َکرمانشاهی گریی و....جای تقوی وبرادردینی واتحاداسلامی را بگیردَ درتایخ وفرهنگ اسلامی مابرتری نژاد ورنگ عرب وعجم کرمانشاهی ولرستانی و..... وجودنداشته وسزاوار نیست.
پس برای نسل جدیدثابت می کنیم.
وعده ماکرمانشاهیان متقی ومومن (فارس،کرد،لک،لرو...) روز15اردیبهشت روزهمبستگی واتحادوپیروی از دستور رسول اکرم مبنی بر ان اکرمکم عندالله اتقیاکم می باشد.
مادراین روزنشان خواهیم دادکه هرگاه بخواهیم می توانیم.
ما محمدرزم اصول گرای مومن ومتقی رزمنده دوران دفاع مقدس وقاضی فهیم راتنهانخواهیم گذاشت.  

استاندار وبعضی ازمعاونین او ومدیران کل بعضی از ادارات وارگانهای  استان مگر همه کرمانشاهی هستند .که این همه تاکید بر قوم گرائی بجای اصول گرایی داریم.  

بدانید این نشانه انحراف آنان است. مدیر وبلاگ فانوس بصیرت کرمانشاه 

موضع صریح دکتر کرمی راد در اعلام حمایت از کاندیدای دور دوم

موضع صریح دکتر کرمی راد در اعلام حمایت از کاندیدای دور دوم اطلاعیه مهم دکتر کرمی راد در آستانه انتخابات مرحله دوم ، به دنبال شایعاتی مبنی بر حمایت و اعلام نظر غیابی از سوی اینجانب در برخی از وبلاگ ها و شایعات مطرح شده در بین عامه ی مردم در خصوص حمایت از احدی از کاندیداهای مطرح در دور دوم انتخابات پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، -------------------------------------------------------------------------------- باطلاع کلیه ی مردم شریف و ولایتمدار استان و همشهریان عزیز می رساند؛ اینجانب همچنانکه در بیانیه و نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی از مردم شریف کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر مجدد به خاطر حسن اعتماد آنان نسبت به اینجانب داشته اند، بنده به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم در خانه ملت، همچنانکه رهبر فرزانه ی انقلاب از ملت شریف ایران جهت هرچه با شکوه تر برگزار نمودن دور دوم انتخابات، از مردم فهیم و هوشمند کرمانشاه تقاضا دارد با مشارکت و حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق نموده و نسبت به انتخاب کاندیدای اصولگرا و معتقد به اصل مترقی ولایت فقیه و بدور از وابستگی به کانون های قدرت و ثروت اقدام نمایند. بدیهی است در این رابطه شایسته است فردی اصلح و مفید برای جامعه که در جهت مصالح نظام و استان و نیز با مشی روشن در مبارزه با هرگونه مظاهر فساد اداری و اقتصادی ایستادگی نموده و نسبت به ناهنجاری های موجود در سطح مدیریتی استان، بی تفاوت نباشد را برگزینند و در این شرایط حساس و سرنوشت ساز رسالت و مسئولیت تاریخی خود را به اثبات رسانند. لازم به ذکر است؛ در برخی از وبلاگ های وابسته به افراد منتسب به جریانات سیاسی و بخصوص جریان انحراف و فتنه اعلام حمایت جعلی اینجانب را از احدی از کاندیداها کذب محض بوده است و هر گونه بیانیه و اعلام حمایت، خارج از سایت شخصی اینجانب مردود و فاقد اعتبار می باشد . در پایان ضمن تبریک به کاندیداهای منتخب جبهه ی متحد اصولگرا و جبهه پایداری پیروز در انتخابات اخیر استان ، شما مردم شریف کرمانشاه را دعوت به رهنمودها و توصیه های آن جبهه می نمایم. توفیقات روز افزون برای جبهه ی متحد اصولگرا در مجلس نهم را از خداوند متعال خواستارم .

طنز ومعمای هفته

بر اساس اخبار رسیده هسته مرکزی انصار حزب الله کرمانشاه وابسته به استانداری با برگزاری جلساتی و ارزیابی انتخابات قبلی و نامزدهای مطرح از میان آنها یک نفر را بعنوان کاندیدای منتخب و مورد حمایت خود برگزیده اند که عبارت است  از: قاضی فهیم دکتر کم فهم محمدجهانبخش  رزم امینی

سخنرانی منتشر نشده ای از شهید باکری/ مجلس، حاصل خون شهداست؛

برگرفته از : خط نیوز 
 
 
متن زیر، سخنرانی با ارزشی از سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری در جمع رزمندگان لشکر عاشوراست که برای اولین بار روی این وبلاگ منشر می شود. این سخنرانی به زبان آذری ایراد شده اما در برگرداندن آن به فارسی دقت کرده ام تا لحن گفتار شهید حفظ شود. سخنرانی شهید باکری با تذکر کوتاهی در مورد انتخابات مجلس که با توجه به تاریخ شهادت او ظاهرا در آستانه دور دوم مجلس است شروع می شود. این قسمت، خیلی کوتاه اما دارای اشاراتی هدایت کننده است؛ مناسب دیدم برای استفاده اهل اشارت و پیروان راه شهدا آنرا روی وبلاگ قرار بدهم. شهید باکری بقیه بیانات خود را در این سخنرانی خطاب به رزمندگان و با موضوع جنگ و شکرگزاری بدرگاه خدا بخاطر هدایت برای قرار گرفتن در جبهه اسلام و صحنه آزمایشی که با جنگ برپا شده و معنی پیروزی در اسلام و اینکه پیروزی در اسلام فقط دست خدا بوده و ربطی به توانایی و ادوات و امکانات در برابر دشمن ندارد و نیز نیت حضور در صحنه جهاد ادامه داده است.

ادامه مطلب ...

نامه یک کاربردرموردپزشک عمومی امینی

یک کاربربنام ایلیا رضایی نامه زیرراازطریق صندوق پستی برایم ارسال نموده است که عینا"درج می گردد. 

 لطفا این خبر را متشر نمائید
خبرهای دروغین بر روی سایت رسمی پزشک امینی عضو کمیسیون نفت در مجلس شورای اسلامی:
پزشک عمومی که در کمیسیون نفت جایی که ظاهرا بیشتر از هر جای دیگری بوی پول و سفر خارجی می دهد عضویت دارد این روزها برای کسب رای به هر دروغی متوسل می شود مردم عزیز کرمانشاه به خوبی می توانند ارزیابی کنند که چه کسانی حاضراند از این پزشک عمومی که البته هنر خوبی در طبابت مجانی مریض ها دارد حمایت کنند. آقای مصری به کرات اعلام کرده است که به هیچ عنوان حامی این پزشک عمومی عضو کمیسیون نفت نیست. دکتر رسول پروین و آقای حیدری طیب نیز از دوستان دیرینه آقای رزم هستند و با ایشان از حیث موقعیت شغلی و رشته تحصیلی سنخیت بیشتری دارند آقای حیدری طیب تا به حال در چندین جلسه با آقای رزم نشست مشترک داشته است و برای آقای رزم آرزوی موفقیت نموده اند آقای پروین بارها اعلام کرده اند که صدرصد حامی آقای رزم هستند. شخصیت های دیگری چون سید جلال موسوی ُ خانم لیلا حیدری نیز رسما از آقای رزم حمایت کرده اند مردم شریف کرمانشاه برای صحت و سقم این خبرها بهتر است با همین شخصیت ها یا نزدیکان آنها در تماس باشند. به نظر می رسد از باب اینکه الغریق یتشبث بالحشیش پزشک امینی برای کسب رای به هر کاری دست می زنند این روزها نامبرده حتی منکر تولد خود در شهر کامیاران شده که این حرکت توهین به همشهریان ایشان است مگر کامیاران چه ننگی را بر ایشان تحمیل می کند که به دروغ می خواهد خود را متولد یکی از دهاتهای شهر کرمانشاه  جا بزند. شهامت خیلی چیز خوبی خصوصا برای یک کاندیدا. ایلیارضائی

ادامه مطلب ...

آیامطبوعات محلی از اس.... رشوه گرفتند؟

به نقل از وبلاگ انتخاب نیوز (این وبلاگ صحت مطالب آنرا نه تائید ونه رد می کند)

خیانت مطبوعات محلی به مردم مظلوم کرمانشاه

 مطبوعات محلی از اس....رشوه گرفتند تا زیباترین بلوار کرمانشاه نابود شود.

بر اساس اخبار رسیده بعد از اعتراض نشریه نقد حال به طرح منسوخ و از رده خارج منوریل کرمانشاه اس....کرمانشاه با اهدائه مبالغ قابل توجه به مدیران مطبوعات محلی و نمایندگیهای مطبوعات سراسری از مدیران آنها خواسته است که برعلیه این طرح مطلبی ننوشته و در حمایت آن گام بردارند این اقدام اس.... از آنجا صورت میپذیرد که زمزمه های مبنی بر اعتراض برخی روزنامه نگاران، مردم و حامیان محیط زیست و بافت تفریحی سنتی طاقبستان در حال شکل گیری بود و شخص ........اس.... غیر بومی کرمانشاه که هیچ ارزشی برای زیبایها کرمانشاه و فضای فرهنگی تفریحی آن قائل نیست وبنا به دریافت ر... و پور.... چند میلیاردی از شرکت مجری طرح منوریل که بخشی از آن به س... س... س... مدیر قطار شهری کرمانشاه و چند تن از ن..... شورای شهر کرمانشاه رسیده به شدت بر اجرای آن تاکید دارد و به زودی بلوار خاطره انگیز طاقبستان را برای نابودی به دست پیمانکاران خواهد سپرد و دیگر اثری از آن بلوار زیبا و درختان کهن آن که یادگار نیاکان کرمانشاهیان است باقی نمانده و نابود خواهند شد در این میان طرحی از رده خارج که حتی کشورهای فقیر آفریقایی و شهردار کابل افغانستان آن را از رده خارج برشمرده و نپذیرفته اند برای کرمانشاه باقی مانده و مدیران مطبوعات محلی کرمانشاه با گرفتن مبالغی به همشهریان خود خیانت کرده و جناب.... اس....غیربومی و س...س...س.... و چند تن از ن.... شورای شهر کرمانشاه به پورسانت خود میرسند.  

نظرفانوس بصیرت کرمانشاه :  

مطالب فوق وافرادیادشده همانطوریکه اول مقاله ام نوشتم موردتائیداین وبلاگ نمی باشدومسئولیت آن بعهده همان وبلاگ است .تنهاحرف حساب ماضرروزیان ازاجرای این طرح به بافت باستانی وفرح بخش بلوارطاق بستان است.

آیابهترنبودکه خط منوریل را که هیچ استانی زیربارآن نرفته بودند وحتی می گویند افغانستان هم از پذیرش آن بصورت مجانی بعلت تخریب آثارباستانی وهزینه فراوان نگهداری آن وبرطرف نکردن ترافیک سرباززده است، را حداقل خارج از شهر ودر داخل کمربندی شرقی یا غربی احداث می کردند تا آثار بسیارزیبای بلوار طاق بستان محونشود.کرمانشاه را با نام بلوارطاق بستان وطاق بستان وکوه پراو وبیستون ودیگر آثار فرهنگی ،باستانی آن می شناسند،با دستان خودمان آنرانابود نکنیم .هنوزدیرنشده بزرگان کرمانشاه ،نماینده ولی فقیه وامام جمعه محترم  کرمانشاه ،امامان جمعه وجماعت ،نمایندگان قدیم استان کرمانشاه که تاخردادماه مسئولیت دارند ونمایندگان جدیدبه دادنمادفرهنگ باستانی کرمانشاه برسندو ازاین معضل واشتباه بزرگ که اکثرمردم فهیم وبابصیرت کرمانشاه با آن مخالفند ،جلوگیری نمایند. 

سکوت هرمسلمان ،خیانت است به قرآن   

شهادت ام ابیها بی بی دوعالم تسلیت باد.

خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد .اس ام اس و پیامک شهادت حضرت فاطمه (س) - www.radsms.com

فاطمیه آمدوآن مونس و همدم کجاست؟ شمع میپرسد ز پروانه گل نرگس کجاست؟

در عزای مادرت یابن الحسن یکدم بیا ، تا نپرسد این جماعت بانی مجلس کجاست

اسناد موثق دخالت دستگاه​های اجرایی در تبلیغات انتخاباتی کاندیدا.

 اسناد موثق دخالت دستگاه​های اجرایی در تبلیغات انتخاباتی کاندیدای خاص

به گزارش خبرآنلاین،سردار محمد کرمی​راد نماینده کرمانشاه در نطق امروز خود با بیان اینکه متاسفانه به دغدغه​های مقام معظم رهبری در مورد نفوذ کانون​های قدرت و ثروت توجه نشد، اظهار داشت: اسناد موثق و قابل ارائه در مورد دخالت در انتخابات و به کار گیری ابزارهای دستگاه​های اجرایی در تبلیغات انتخاباتی و حمایت از یک کاندیدای خاص دارم.
 

او رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه خود را متهم به این دخالت​های انتخاباتی دانسته و افزود: چشم پوشی از تخلفات آشکار انتخاباتی از سوی مسئولان اجرایی انتخابات، نمونه بارز این حادثه مهم بود. اما من به عنوان سرباز ولایت می​گویم که خار در چشم و استخوان در گلو، در برابر این جریانات منحرف که برای مردم شهر شناخته شده​اند؛ ایستاده​ام.

ادامه مطلب ...

جواب نقدی بر دو فیلم "زندگی خصوصی" و " گشت ارشاد" و اعتراضات خیا

نقدی بر دو فیلم "زندگی خصوصی" و " گشت ارشاد" و اعتراضات خیابانی وبلاگ حزب الله راستین

در پی اعتراضات جمعی از جوانان نمازگزار تهران همچنین امامان جمعه شهرهای تهران و مشهد ،‌اکران دو فیلم"زندگی خصوصی "‌و " گشت ارشاد" متوقف شد.متأسفانه بنظر شخصی من(که این دو فیلم را ندیده ام)( اگرندیده ای چرا اظهارنظر می کنی )در دو دهه اخیر بعضی فیلمهای اکران شده وارد حریم خصوصی افراد شده و باعث ترویج بی بند و باری و تشکیک جوانان در اصول اعتقادی دین اسلام شده اند. با توجه به استقرار نظام جمهوری اسلامی که با نثار خون شهدای گرانقدر بدست آمده انتظار می رود این نوع فیلمها در مراحل مختلف نظارت با قوانین اسلامی انطباق داده شده و در صورت نیاز از اکران آنها جلوگیری شود (اگرخیانت شدچه بایدکرد)و در صورت تایید و صدور مجوز اکران نباید با اعتراض چند نفر (که اکثرا" اطلاعی از محتوای فیلم ندارند)(ازکجادانستی خبر ندارند )، اکران آن متوقف شود.(اگرنمیدانی بدان امام در وصیت نامه الهی شان فرمودندجلوگیری کنند،بروبخوان  بعداظهارنظربکن ).متأسفانه در صورتیکه نظارتهای قانونی بدرستی انجام نشود.(پس اعتراف کردی که نشده ) موجب می شود تا اعتراضات بصورت ناصحیح و در کف خیابانها بروز کند (نه دیگه ناصحیح نیست اتفاقا"اگرقانونی باشد وعلماءاعلام تائیدکرده باشندهم بسیارخوب وعین صواب است)و این اعتراضات ممکن است دو سویه بوده و برای حفظ امنیت و آرامش جامعه پسندیده نیست همچنانکه در سال 88 هم کسانی درمقابل نتایج قانونی انتخابات اعتراض‌شان را به صورت تجمع به کف خیابان‌ها آوردند(خلط مبحث نکن قاطییش نکن ربطی بهم ندارد) و می‌خواستند از این طریق به خواسته‌های‌شان برسند، امروز هم گروهی در اعتراض به دو فیلم که مجوز قانونی دارند به خیابان آمده و خواستار توقف قانون هستند(اگرزمانی قانون اجازه دادبه ناموس مردم دست درازی شود نبایدهیچکس اعتراض کند ؟چون قانونی است ؟نه جانم قانون تا وقتی طبق اسلام واحکام قران باشد ،قانونی است وگرنه برهمه مسلمانان واجب است به هرنحوممکن ازاجرای آن جلوگیری نمایند× رساله امام ×) ،به نظر شما میان این دو گروه چه تفاوتی هست؟ (خیلی تفاوت است آنهااصلا"قانون وولایت فقیه را قبول نداشتند )آیا هر دو اعتراض به قانون در عرصه عمومی نیست؟(نه که نیست مگرهراعتراضی درعرصه عمومی غلط است. )
طرفداران فیلم زندگی خصوصی معتقدند " این فیلم در نقد کسانی است که درابتدای انقلاب  متعصبانه، خود را فراتر از قانون دانسته و به بهانه نهی از منکر، پونز در پیشانی زنان بدحجاب می‌کردند (طرافدارانش نه کارگردانش نوشته وپونز در پیشانی زنان بدحجاب دروغ محض است وچنین اتفاقی نیافتاده )و امروز کارشان به ضدیت با دولت اسلامی و اسلام رسیده و در شهرهای مختلف کشور ، در مواقعی که قانون با خواسته های انها همسو نیست به شکلی غیر قانونی در سطح شهر تجمع کرده و حاضر به تمکین در مقابل قوانین نظام و تصمیماتش نیستند، "
(خوب برای خودت آسمان ریسمان کرده ای ها وعلماء اسلام وامامان جمعه ومردم مومن وحزب الهی رامتهم به ضدیت با دولت اسلامی و اسلام کرده ای وحرف دلت را زده ای  وبگوشما با علما ء،حزب اللهی هاواحکام اسلامی مشکل داری والسلام من التبع الهدا )درآخردعوت می کنم که برای روشن شدن موضوع به جوابیه اعتراضنامه مهدی آذرپندار دررجانیوز  به نامه‌ی سعید سهیلی کارگردان فیلم گشت ارشاد/جلب می کنم والسلام.   - 
 

آقای سهیلی! کاش نام آن بزرگواران را نمی‌آوردید...
ادامه مطلب ...

فاتحه پشت فاتحه و........

تصاویری از هادی کاظمی ، بابا شاه قهوه تلخ ! 

 

چندیست یکی از کاندیداهای انتخاباتی واز نمایندگان فعلی شهر کرمانشاه ( الف میم نون یا) و یک کاندیدای رای یافته به مجلس وابسته به جریان انحرافی (حا یادال را یا) همراه یک رزمنده بی بصیرت (ط)به صورت مستمر و با پشتکار در مراسمات ختم و فاتحه خانی هاشرکت میکنند به نحوی که حاضر نیستند نه مراسم فاتحه در برره را از دست بدهند نه مراسم فاتحه در افغانستان به نظر شما هدف این عزیزان از این همه مردم داری و ابراز همدردی چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

 


جواب :رای جمع کردن برای شخص الف وابسته به فتنه گران سبز

حمایت قاطع از حاج محمد رزم

 ...حاج محمد رزم در کنار ما  

خانم ها لیلی حیدری چقاکبودی و نسرین مهدوی حمایت قاطع خود را از حاج محمد رزم در دور دوم انتخابات مجلس نهم اعلام نمودند.  خانمها حیدری و مهدوی در انتخابات اسفند ۹۰ در حوزۀ انتخابیه کرمانشاه کاندیدا بودند و هر یک، به ترتیب بیش از ۱۶ و ۱۱ هزار رای کسب کرده بودند.

حمایت ازمحمدرزم ادامه دارد.

اعضای اصلی و فعال ستاد انتخاباتی آقای سید سعید حیدری طیب در بخشهای بیلوار‌ - میاندربند - پایروند - الهیارخانی - کوزران - سنجابی - ماهیدشت - سرفیروزآباد - جلالوند - عثمانوند - درودفرامان - و شهرکهای حاشیه شهر کرمانشاه به همراه جمع کثیری از بزرگان ایلات و طوایف این مناطق که بالغ بر پانصد نفر بودند طی نشستی مشترک با اعضای ستاد انتخاباتی آقای رزم در واپسین روزهای سال ۹۰  حمایت قاطع خود را از جناب آقای رزم قاضی محبوب و مردمی شهر کرمانشاه اعلام نمودند و هسته ای مرکزی از میان خود جهت برنامه ریزی و تعیین شرح وظایف تفصیلی انتخاب نمودند.

حضرت آیه الله ذکر الله احمدی از روحانیون محبوب و با نفوذ کرمانشاه، حمایت قاطع خود را از آقای رزم کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس نهم اعلام نمودند. ذکرالله احمدی که ریاست کل دادگستری استان همدان، ریاست شعبه ای دیوان عالی کشور و عضویت در خبرگان رهبری را در کارنامه خود دارند در ادوار مختلف انتخابات، توانسته نقش روشنگری خوبی در میان مردم کرمانشاه ایفاء نماید

چندسوال ازدکترامینی اصلاح طلب که تاشب آخرفتنه گران باآنهابود.

حال سوالاتی که پیش می آید اینهاست که :

جناب آقای دکترجهانبخش امینی ،شما که تقریبا"مدت 8 سال است، نماینده این خطه از کشور و این مردم عزیز هستید ، چه اقدامات اساسی برای فقر و بیکاری ومعضل طلاق این شهر نموده اید ؟

چه کاری برای بیکاری جوانان ، مشکلات مسکن و ازدواج جوانان ومعضل طلاق این شهر انجام داده اید ؟

آیا نمی بینید روز به روز به جوانان خیابانی و به اصلاح الاف اضافه می شود . نمی بینید فقر ،فسادو اعتیاد را در این شهر.

اعتیاد ، بلای خانمان سوزی که دامن جوانان نجیب این شهر را گرفته ولی آقایان به این مسائل اهمیت نمی دهند . بگذار جوانان در خود بلولند و مشغول کثافت کاری خودباشند و ما به کارهای مهم خود برسیم.چه کسی اهمیت می دهد؟ 

از دیگر سوالهای قابل طرح:
۱- چه تناسبی بین رشته تحصیلیتان و عضویت در کمیسیون نفت در زمان حضور تان در مجلس وجود داشته ودارد؟
۲- به چه قصدی وضعیت استخدامی خود و همسرتان را به وزارت نفت انتقال داده اید؟
۳- عوام فریبی تا کی؟ آیا برای نماینده مجلس وقت آنقدر بی اهمیت است که در مطب خود به مداوای مجانی مریض ها بپردازد؟
۴-آیا مردم کرمانشاه آنقدر ارزش نداشتند، تا از حضور در کمیسیون نفت استفاده کنی و طرحی برای انتقال پالایشگاه از مرکز شهر به مکان مناسب ارائه نمائید؟ راستی چرانکردید؟

قابل توجه  حیدری طیب وحاجی طالبی!!!!!!!!!!!!!!

 با این توصیف آیا بهتر نیست ایشان انصراف بدهند.

شایعات فتنه گران وجریان انحرافی

یکی از شگردهای جریان انحرافی برای انتخابات مانورهای تبلیغاتی- تخریبی علیه نامزدهای ارزشی و اصولگرا است. مثلا"میگویند محمدرزم کرمانشاهی نیست! این درحالی است که پدر ایشان درکاکاوند هرسین ومادرایشان درروستای گاکیه درودفرامان بدنیاآمده واصالتا"کرمانشاهی است.درحالیکه امینی درکامیاران کردستان بدنیا آمده ودریکی ازروستاهای منطقه بیله واربرایش شناسنامه گرفته اندوایشان کرمانشاهی نیست .واینجاست که شمامردم فهیم وانقلابی باید قضاوت کنیدکه چه کسی کرمانشاهی نیست. ازبعددیگرقضیه مگررسول اکرم اسلام (ص)درقرآن مجیدنفرموده است که ان اکرمکم عندالله اتقیکم همانانزدخداکسی مقربتراست که تقواپیشه کند.آیا این تبلیغ غلط شمابرخلاف منویات واحکام اسلام ناب محمدی نیست ؟که می گوید نژاد،رنگ، عرب عحم،سیاه ،سفیدوقومگرایی باطل است .همه مسلمانان باهم برادر وبرابرند.سوال دیگراین است که ازمدیرارشد استان تا خیلی ازمسئولین ومردم معمولی مگرکرمانشاهی هستند؟چرابه آنها خرده نمی گیرید؟  

پاورقی: 

گاکیه . [ ی ِ ] (اِخ ) دهی است از دهستان حومه ٔ بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه ، در 12هزارگزی خاور کرمانشاه ، واقع در هزارگزی راه کاروانرو قدیم کرمانشاه به بیستون . تپه ماهور، سردسیر، دارای 400تن سکنه . آب آن از چشمه ، محصول آنجا غلات ، حبوبات ، چغندرقند، صیفی  . تابستان از طریق راه قدیم اتومبیل میتوان برد.واژه ی "گاکیه" در لغت نامه دهخدا

رضاصادق پورافتخارکرمانشاه رابیشتروبهتربشناسیم

گفت وگو با رضا صادق پور سرمربی فوتسال استقلال

نشسته نفراول سمت راست 

رضا صادق پور در اسفند ماه 1344 هجری شمسی درمحله تازه آبادکرمانشاه پائینتر از رشیدی چشم به جهان گشود. در سال1357 جزو همان کودکانی بود که امام خمینی ره ندای یاری آنها را شنیده بود و به دژخیمان طاغوتی نوید همیاری آنان را در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می داد. 

درکوچه همتی بابهروزلرستانی که بابرادرانش فوتبال کوچه ای بازی می کردندآشنا شد.البته عموبهروزبا اکبربرادربزرگتررضا همکلاس بودوهمسایه بودند.درهمان کوچه با چند نفرتیم مینی فوتبالی بانام یکی از یاران پیامبراکرم ص وحضرت علی ع که درهنگام ظهورامام زمان ازیاران آقا می باشدیعنی مقدادابن اسود مختصرا" تیم مینی فوتبال مقداد(توضیح اینکه میخواستیم نامی جدید تک ویگانه باشد ویکی دیگراز یاران رسول گرامی اسلام را معرفی کنیم. آخر تیم هایی با نام مالک اشتر ,سلمان ,ابوذرو.... وجود داشت ونمی خواستیم تقلیدهم بکنیم)شروع به تمرین و بدنسازی زیرنظرعموبهروز وبهزادلرستانی نمودند.اسامی تیم مقداد بشرح ذیل : 

بقیه درادامه مطالعه فرمائید.-

ادامه مطلب ...

به نقل از فائزون

در پی انعکاس خبری در فائزون اتفاق افتاد


سرویس خبری پایگاه جهادی جنگ نرم فائزون

در پی انعکاس خبری در فائزون مبنی بر صدور مجوز برای اکران یک فیلم ضد اخلاقی در سینما فرهنگ کرمانشاه با نام زندگی خصوصی که مورد اعتراض شدیدالحن علما و روحانیون و ائمه جمعه سراسر کشور واقع شد ، در اقدامی تحسین برانگیز خبردار شدیم امروز عصر توسط اداره ارشاد کرمانشاه این فیلم لغو اکران شد.

فائزون وفانوس بصیرت از دستگاههایی که باعث لغو مجوز اکران این فیلم شدند ، نهایت تشکر را دارد

حمایت رضا صادق پور از حاج محمدرزم

گفت وگو با رضا صادق پور سرمربی فوتسال استقلال 

حمایت چهره مشهورورزش استان وکشورحاج رضا صادق پور از حاج محمدرزم

میزان توانایی مدیریت ارشد استان در مهارافزایش ناهنجاریها

موضوع این هفته کافه گفتگو :

1-به نظرشمامیزان توانایی مدیریت ارشد استان در مهار وجلوگیری ازافزایش ناهنجاریهای استان چقدربوده است؟ 

  

لطفا"بامثال توضیح دهید.مثل 6/5 درصد افزایش طلاق امسال نسبت به یازده ماهه سال قبل نشان ازمیزان ناتوانائی  

ایشان می باشد 

2-آیامنوریل به خسران استانمان ازلحاظ ضرروزیان به محیط زیست وآثارباستانی ،مخصوصا"بلوارزیبا ی طاق بستان نمادکرمانشاه نیست ؟بهترنبودتمام تلاش خودشانرا برای احداث مترومی کردند؟

ادامه مطلب ...

اعتراضی گسترده پس ازنمازجمعه تهران

حاج صادق اشک تلخ،سخنران راهپیمایی اعتراضی گسترده پس ازنمازجمعه تهران+انعکاس در رسانه ها


به گزارش خبرگزاری فارس، یالثارات، مشرق نیوز، بولتن نیوز و... نمازگزارن تهرانی با شعارهای الله اکبر در خیابان انقلاب اسلامی تهران راهپیمایی کردند. سینماهای مستقر در میدان انقلاب نیز ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی و پس از اطلاع از عزم راسخ امت حزب الله اقدام به قطع اکران دو فیلم مورد نظر نمودند. در این راهپیمایی، صادق اشک تلخ عضو شورای مرکزی انصار حزب الله به سخنرانی برای حضار پرداخت و گفت: در صورت بی توجهی وزارت ارشاد اقدام بعدی تحصن در مقابل وزارت ارشاد از طریق قانونی خواهد بود.وی طی سخنانی با بیان فرازهایی از سخنان حضرت امام(ره) اظهار داشت: امام راحل(ره) فرمودند اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند، ما در مقابل تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد

برخی لینکهای انعکاس در رسانه ها:

خبرگزاری فارس: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910104000342

مشرق نیوز: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/107039/راهپیمایی-در-اعتراض-به-مسئولان-ارشاد

یالثارات الحسین ع: http://yalasarat.com/vdcaymnu.49ne015kk4.html

بولتن نیوز: http://www.bultannews.com/fa/news/77604/راهپیمایی-در-اعتراض-به-مسئولان-ارشاد

عصر امروز: http://asremrooz.ir/vdcir3ar.t1azw2bcct.html

انتخاب نیوز: http://www.entekhab.ir/fa/news/55987

ادامه مطلب ...

انتخاب اصلح بامراجعه به سوابق رزم رزمنده

برای ماکه می خواهیم انتخاب اصلح کنیم سوابق بهتراز شعارها ست. 

محمد رزم متولد 1346

تحصیلات : فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی

رزمنده جبهه های حق علیه باطل ( دفاع مقدس ) و ۲۵ سال سابقه کار آموزشی اجرائی و قضایی :

۱- دبیر آموزش و پرورش

۲- معاون اداری و مالی آموزش و پرورش

۳- قاضی تحقیق دادگستری شهرستان پاوه

۴- دادرس و رئیس شعبه ۱۷ دادگاه عمومی کرمانشاه

۵- معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

۶- مستشار دادگاه های تجدید نظر استان کرمانشاه

۷- معاون قضائی رئیس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه

۸- دادرس علی البدل دادگستری شهرستان هرسین

۹- معاون قضائی دادگستری شهرستان هرسین

۱۰- تدریس در دانشگاه

۱۱- عضویت در کمیسیون امنیت دانشجوئی استان کرمانشاه

۱۲- عضویت در کمیسیون امنیت کارگری استان کرمانشاه

۱۳- عضو کارگروه تخصصی امنیت و انتظامات استان کرمانشاه

۱۴- عضو ستاد امنیت انتخابات استان کرمانشاه

۱۵- عضویت در کمیسیون بدوی و تجدید نظر نظام پزشکی استان کرمانشاه

۱۶- عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰ بدوی و تجدید نظر استان کرمانشاه

۱۷- عضویت در کمیسیون اجتماعی استان کرمانشاه

۱۸- عضویت در سازمان نظام مهندسی دام پزشکی استان کرمانشاه

۱۹- عضویت در کمیسیون فرق ، اقوام و مذاهب استان کرمانشاه

۲۰- عضو هیات رسیدگی به تخلفات اعضاء شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه

رای من ،شما ،ما همه محمدرزم

رای ما

۱۵اردیبهشت

محمدرزم

نماینده واقعی مردم کرمانشاه

 

بزودی اطلاعیه مهم حمایت جمعی از خانواده  

های شهدا،جانبازان،آزادگان,شخصیتهایروحانی، 

اداری، دانشگاهی بازاری،لشکری،بسیجی، 

سپاهی،ارتشی،وقاطبه  مردم علی الخصوص  

تعدادی ازنمایندگان ادوار گذشته ونامزدهای  

امسال از اصولگرای مومن، متعهد ،قاضی  

عادل، ولایتی وپیروخط امام  ورهبری یعنی 

 حاج محمدرزم  درطیف وسیع انتشارخواهد 

یافت.  

فقط حاج محمدرزم    صددرصد 

 

نفرسوم از راست به چپ رزمنده دلاور حاج محمدرزم

بخش مهم پیام نوروزی امام خامنه ای

 

 

  

بنابراین همه‏ ى مسئولین کشور، همه ‏ى دست‏اندرکاران عرصه‏ ى اقتصادى و همه‏ ى مردم عزیزمان را دعوت میکنم به این که امسال را سال رونق تولید داخلى قرار بدهند. بنابراین شعار امسال، «تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‏ ى ایرانى» است. ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایرانى حمایت کنیم؛ از سرمایه‏ ى سرمایه ‏دار ایرانى حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امکان‏ پذیر خواهد شد. سهم دولت در این کار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى است. سهم سرمایه ‏داران و کارگران، تقویت چرخه‏ ى تولید و اتقان در کار تولید است. و سهم مردم - که به نظر من از همه ‏ى اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلى است. ما باید عادت کنیم، براى خودمان فرهنگ کنیم، براى خودمان یک فریضه بدانیم که هر کالائى که مشابه داخلى آن وجود دارد و تولید داخلى متوجه به آن است، آن کالا را از تولید داخلى مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجى بجد پرهیز کنیم؛ 

پیام نوروزی نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه

 

  

آیت الله ،مصطفی علماء، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۱ گفت: در سال ۹۰ پیروزی های زیادی نصیب مسلمانان در همه نقاط جهان شد و در ایران اسلامی نیز با برگزاری انتخابات مجلس و نمایش عظمت ملت ایران به دنیا و همچنین خروش مردم ایران در سالروز انقلاب اسلامی که امروز مبداء همه انقلابهای اسلامی شده و نیز پیروزیهای بسیاری در زمینه های مختلف چون انرژی هسته ای این زمینه را آماده کرده که در سال ۹۱ اقتدار و پیشرفت و شکوفایی ملت ایران با وجود همه مزاحمتها همچون خورشید در جهان بدرخشد و منشاء بیداری و روشنایی درجهان تاریک امروز شود.

معظم له افزود: سالی که گذشت برای استان کرمانشاه بهاری دیگر نیز در خود جای داد و مردم این خطه با میزبانی رهبر و مولای خود بهار را در دل پاییز به این استان آوردند.

در ادامه پیام امام جمعه کرمانشاه افزوده است: این سفر پر از خیر و برکت تحول بزرگی در استان بوجود آورد که خود آغاز دگرگونیهای بسیار در جهت پیشرفت در همه زمینه های معنوی، فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

آیت الله علما در پایان اعلام کرده است: انشاءالله که سال جدید برای استان کرمانشاه و ایران و همه مسلمانان در گوشه و کنار جهان پر از پیروزی و برکات الهی باشد و مردم ایران نیز می دانند که همه پیشرفتها و موفقیتهای کسب شده ریشه در انقلاب اسلامی آنها و نیز تبعیت از ولایت فقیه دارد که روز به روز در حال گسترش است.

منوچهر فخری مدیر کل اداری مالی استانداری کردستان شد.

آقای منوچهر فخری شهردار سابق کلانشهر کرمانشاه، به عنوان مدیر کل اداری مالی استانداری کردستان منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان؛ در حکم علیرضا شهبازی استاندار کردستان خطاب به منوچهر فخری آمده است:
با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، از تاریخ ۵|۱|۹۱ شما را به سمت مدیر کل اداری مالی استانداری منصوب می نمایم؛ شایسته است اهتمام جدی در زمینه انجام وظایف محوله را داشته باشید. چهار محور اصلی دولت یعنی عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور خط مشی کاری شما خواهد بود؛ توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

http://www.ostan-kd.ir/Default.aspx?TabId=50&nid=20873

این در حالی است که دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه، بدون هیچگونه توجیه منطقی و با بی انصافی تمام و از همه راههای ممکن، برای در فشار گذاشتن ایشان و وادار نمودنشان به استعفا از شهرداری کرمانشاه اقدام نموده بود و کلیه اعتبارات و کمیسیون های مرتبط با شهرداری کرمانشاه را در دوران تصدی آقای فخری، عالما و عامدا به حالت تعلیق درآورده بود و کار به جایی رسیده بود که کلانشهر کرمانشاه ماه ها بدون شهردار باقی ماند و پروژه های آن نیز کلا راکد گردید.
هر چند انتصاب کرمانشاهیان در پست های کلیدی سایر استانهای کشورمان، افتخاری برای دیار کرمانشاه محسوب میگردد، اما مردم استان کرمانشاه نیز باید همچنان شاهد هجرت مدیران و افراد بومی توانمند، دلسوز و آشنا به مشکلات استانشان باشند و غیر بومیان کم توان و بی تعهد، همچنان در استانمان جولان دهند.
برای آقای منوچهر فخری، توفیق روز افزون را از خداوند متعال مسالت مینمائیم. 

به نقل ازیک کاربر