بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با استفاده از سامانه ویدئو کنفرانس اولین ارتباط مجازی و ویدئو کنفرانسی فیمابین اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برقرار گردید.
اولین نشست ویدئو کنفرانس بخش حمل و نقل جاده ای ، فیمابین دکتر افندی زاده ، معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مهندس سید جیفرودی ،مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گیلان برقرار گردید.
گفتنی است در این نشست مجازی که اعضای هیات عامل سازمان و معاونین و روسای واحدهای اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان حضور داشتند.مهندس سید جیفرودی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان گزارشی مختصری از عملکرد اداره کل در بازه زمانی 4 ساله و نیز انتظارات، چالشها و مشکلات بخش حمل و نقل جاده ای استان در زمینه های مختلف ارائه نمود.
در ادامه دکتر افندی زاده ،ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تقدیر از تلاشها و فعالیتهای صورت پذیرفته در استان ، بر نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی استان خصوصا" مینی بوسرانی به عنوان یکی از برنامه های سال جاری سازمان بویژه برای استان گیلان تاکید نموده و نیز از بررسی و ابلاغ اعتبارات به استانها از سوی ستاد وتویض اختیار لازم به استان در آینده نزدیک خبر داد.