بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

مطلبی درموردامام زمان عج حیفم آمدشماهم نخوانیداگرچه تاریخش گذشته باشد.



ایرج نظافتی - روزنامه کیهان - ۱۴ تیر ۱۳۹۱
ای پرچم نجات در آغوش
ای چشمه سار عاطفه را نوش
ای قائد ناگشته فراموش
ای همه غمها را تو پایان
ای همه دردها را تو درمان
ای همه نابسامانی ها را تو سامان
ای هر کجا فساد، تو هادم
ای هر کجا نظام، تو ناظم
ای هر کجا قیام، تو قائم...
باز هم نیمه شعبانی دیگر از راه رسید و خیل منتظرانت چشم به راه سپیده مانده اند. سال های سال است که دل بیقراران و مشتاقانت در تب و تاب حضور گرانسنگت ای یوسف فاطمه(س) می تپد و چه شب ها و روزهای انتظار را طی کردیم و به امید فرجت دعای آمدنت را زمزمه نمودیم...
فردا نیمه شعبان، زادروز تولد قائم آل محمد(ص) است. همان منجی که با قدوم مبارکش جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد، پلیدی ها و ظلم ظالمان را نابود و حق را به حق دار خواهد داد.
در میان اعیاد شیعیان، جشن میلاد امام عصر ارواحنا فداه حال و هوای دیگری دارد، حالتی که قابل وصف نیست و قلم و زبان هر چقدر توانمند باشد باز از بیان آن ناتوان است.
در شماره امروز کیهان به تحلیل و بررسی نشانه های منتظران ظهور و ویژگی های یک فرد منتظر پرداخته ایم.
میلاد عشق در روز جمعه
امام مهدی(ع) در سپیده دم روز جمعه، نیمه شعبان سال 255 هجری قمری برابر 869 میلادی در شهر سامرا در عراق دیده به جهان گشود. البته در سال تولد ایشان اختلافی مطرح است و سال 254 و 256 نیز گفته شده است که می تواند به علت پنهانی بودن تولد ایشان باشد. حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مهری کارشناس علوم دینی در گفت وگو با گزارشگر روزنامه کیهان در باب ویژگی های منتظر واقعی امام عصر(عج) می گوید: «در لغت منتظر به کسی می گویند که چشم انتظار باشد و یا آماده آمدن و ورود کسی باشد.»
وی در ادامه می گوید: «این حالت را می توان به فردی تشبیه کرد که روی زانو در حال تجافی و منتظر قیام امام جماعت برای رکعت بعدی نماز باشد، یعنی نیم خیز و کاملا آماده قیام و همراه شدن با امام جماعت، در واقع یک منتظر واقعی هم باید اینچنین حالتی داشته باشد و هر لحظه منتظر امام غایب (عج) باشد.»
در روایات متعددی آمده است که یک منتظر واقعی باید آداب و اصولی را رعایت کند تا بتواند در جرگه منتظران واقعی امام مهدی(عج) درآید.
حجت الاسلام والمسلمین مهری در ادامه همین بحث می افزاید: «بدون شک باید شرایط ویژه ای را رعایت کرد تا بتوان یک منتظر به معنای حقیقی کلمه بود. بر همین اساس یک منتظر واقعی کسی است که گوش به فرمان امام خود باشد و آنچه که او می گوید و فرمان می دهد انجام دهد و در دوران انتظار به تمام اعمال خواسته شده جامه عمل بپوشاند و در رفتار، گفتار، کردار و تمامی اعمال ریز و درشت خود نظارت و کنترل کامل داشته باشد و مطیع محض امام خود در هر حال و شرایطی باشد.»
نشانه منتظران ظهور
 
ادامه مطلب ...

عرض پوزش وطلب حلالیت

باسلام ودعای خیر

بدینوسیله پیرو خبری که ازاخبارغیرموثق که از سایت بولتن نیوزاخذنموده ودرتاریخ

پنجشنبه اول اسفند92کپی ودروبلاگم درج شد،لذا دربررسی های بعدی برمن روشن

ومبرهن شدکه مدیره مذکورازموضوعاتمطرح شده کاملا"مبرامیباشدوبرعکس ازمدیران

متعهد ودارای تدبیروایمان واحترام به خانواده شهدابوده واست.

ازاین روبراساس آموزه های دینی وانسانی واجب دیدم که دراین ماه مبارک ورحمت

،ضمن عذرخواهیفراوان وابرازشرمندگی ازمدیره محترم امورمالی دانشگاه مطرح شده

،تقاضای عفو وبخشش نمایم.

شایدخداوندهم مراموردعفو وغفران خودش قراردهد.زیرا رضایت خدا دررضایت خلق

خداست.

رجاءواثق دارم که باعنایت به بزرگواری وبخشندگی ووجاهت کاملی که دروجود

ایشان بعینه دیدم ،ازقصوروجهالت عمل نسنجیده ام بگذرد.انشاءالله


جهادشروع شد یاعلی بسم الله


همه مى‌دانیم بعد از آن‌که تروریست‌هاى تکفیرى و حامیان آنها از کشورهاى عربى و آمریکا و اسرائیل گرفتار شکست خفت‌بارى در سوریه شدند، تصمیم گرفتند آن را در عراق جبران کنند، به گمان این‌که قومیت‌هاى مختلف و مذاهب شیعه و اهل سنت مى‌تواند نظام ارتش آنها را مختل کند و به سرعت پیش خواهند رفت.

شجریان وطن فروش


 

شجریان جایزه وطن‌فروشی گرفته؟!!

روزنامه کیهان در واکنش به خبر دریافت نشان شوالیه توسط محمدرضا شجریان نوشت:
در بحبوحه فتنه 88 و زمانی که دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، با ادعای مضحک تقلب، کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی بسته بودند، «محمد رضا.ش» خواننده فتنه‌گر، در حالی که کسب شهرت، ثروت و موقعیت هنری خود را مدیون انقلاب اسلامی بود، در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما، رسانه ملی را از پخش آثارش منع کرد. وی پس از این اقدام عجیب، به گفتگو با شبکه بی‌بی‌سی فارسی پرداخت و ادعاهای پوچ دشمنان ملت ایران را تکرار کرد. این خواننده فتنه‌گر در ادامه اقدامات وطن‌فروشانه خود، به لندن سفر کرد و به دیدار مدیران و مجریان شبکه بی‌بی‌سی فارسی رفت. در این دیدار، علی.ه (خبرنگار مخصوص بی‌بی‌سی فارسی در امور حمایت از فرقه ضاله بهاییت) و ف.آ (خواننده مبتذل در رژیم پهلوی و از فعالین فتنه 88) نیز حضور داشتند. وی در سفر به آمریکا نیز به دیدار هوشنگ سیحون، معمار عضو فرقه ضاله بهاییت و از نزدیکان دربار رژیم پهلوی رفت.
دولت فرانسه در راستای جنگ نرم کشورهای غربی و با پوشش جایزه فرهنگی و هنری، هر از چند گاهی نشان شوالیه را به فعالین ناتوی فرهنگی اعطا می‌کند. شوالیه‌های تمپلر یا معبد، کسانی بودند که در جنگ‌های صلیبی ده‌ها هزار مسلمان را تکه‌تکه کردند و از دست، پا، سر و بدنشان کوه‌هایی ساختند و در بیت‌المقدس سیلاب خون راه انداختند. افرادی که این نشان را می‌گیرند نیز با ایفای نقشی مشابه همان شوالیه‌ها تقدیر می‌شوند! البته در قلع و قمع کردن فرهنگ اسلامی ایرانی مردمان این سرزمین.

چرادرکنارش کلاس عربی که زبان دینمان است رااهمیت نمیدهید.مسلمانان!!!!!!!!!!!!!!!!!


سن مناسب آموزش زبان دوم، چند سال است؟
شمشیر دو لبه‌ی آموزش زبان انگلیسی به خردسالان/ هشدار جدی به والدین: آینده تحصیلی فرزندانتان را فدای فخرفروشی به فامیل نکنید!

گروه اجتماعی–:فرستادن کودکان خردسال به کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، این روزها به یکی از رفتارهای غالب بسیاری از والدین تبدیل شده است و این مساله اگرچه تحت عنوان علم آموزی و لزوم فراگیری یک زبان بین‌المللی توسط کودکان صورت می‌گیرد اما واقعیت این است که بیان چند کلمه انگلیسی از سوی کودکان در جمع‌های خانوادگی می‌تواند باعث سربلندی یا اصطلاحا «کلاس گذاشتن» توسط والدین شود.




  ادامه مطلب ...

بصیرت یعنی .....


امام خامنه ای(مظله):

بصیرت یعنی اینکه بدانیم

شمری که سر از تن حسین (ع) جدا کرد ،

همان جانباز جنگ صفین

است که تا مرز

شهادت پیش رفت ...

"برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید"