بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

خطاب به آقای استاندار: نسبت خود را با جریان انحرافی مشخص کنید

                                                                               

موضع گیری صریح و روشن حضرت آیت الله ممدوحی(دامت برکاته) در برابر جریان موسوم به انحرافی در پی درخواست مبشرون که انعکاس انتظار افکار عمومی بود حقیقتا شایسته و ستودنی است، که امید است روشنگری های ایشان تا اضمحلال این نحله نامیمون ادامه یابد که ایشان از سرمایه های فقهی دیار کهن هستند.اما اوضاع در مورد دادوش هاشمی کاملا متفاوت است.اگرچه معدود چهره های اصولگرایی از جمله حضرت آیت الله ممدوحی چندان مخالف ایشان برای ادامه کار نبوده اند، اما هاشمی باید بداند اگر تا دیرتر از این نشده است موضع شفاف خود را در برابر جریان انحرافی و شخص اول آن با صدایی رسا اعلام نکند اولین کسی که تمام قد در مقابل او نه فقط برای جایگاه استانداری که برای هر مسند دیگری خواهد ایستاد حضرت «آیت الله» خواهد بود.  

به نقل ازمبشرون

انتصاب حسینی بجای امامیان

دبیرشورای هماهنگی روابط عمومی های استان ومدیرروابط بین الملل استانداری منصوب گردید. 

نورالله حسینی مدیرروابط عمومی شیلات طی حکمی از سوی استاندارکرمانشاه  بعنوان 

مدیرروابط بین الملل استانداری ودبیرشورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب وامروز اولین روزکاری خودرا درمراسم کلنگ زنی پایانه صادراتی پرویزخان وافتتاح پل دوم بازارچه مذکور 

آغازنمود. 

برای این برادر گرامی توفیق روزافزون آرزومندیم.

شهردارجدیدانتخاب شد.

 

بالاخره پس از کش وفوس های فراوان مهندس آرش رضایی در جلسه فوق العاده شورای شهر کرمانشاه با کسب ۶ رای بعنوان شهردار جدید کرمانشاه انتخاب و تا وقتیکه  حکم شهرداری مهندس رضایی صادرشود مهندس امیر رحیمی بعنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه منصوب شد. شایان ذکر است سیداحسان احسانی تنهاغایب جلسه بودومابقی اعضای شورای شهر حضور داشتند و بهنگام رای گیری  اسفندیار زرافشانی جلسه را ترک کرد. غلامرضا باقری تنها عضو شورای شهر کرمانشاه بودکه به مهندس آرش رضایی  رای مثبت نداد .

حاج جلیل کرم ارتباطات جریانهای انحرافی در کرمانشاه افشاء کرد.

درددلهای حاج جلیل کرم از ماجراهای جریان انحرافی وعوامل آن ،بحث دخالت های استانداردرمسکن مهر-فشاربرای برنده شدن شرکت کیسون - شرکت چیلکو و مقابله ناحق باجریان حزب الله

 برادر حاج جلیل کرم

رئیس موفق وسابق اداره کل تعاون استان کرمانشاه که با پیگیری های شخص استاندارویکی از علماء اعلام  بدلیل اختلاف عقیده واختلافات سلیقه شخصی بویژه مخالفت های مکررحاجی با اعمال فشارهاوتوصیه های غیر قانونی استانداروهمچنین حزب الهی بودنشان ناجوانمردانه برکنار شدند در آخرین روز مسئولیتش در تعاون با دعوت از رسانه های استان ابعاد تازه ای از مسائل سیاسی استان اعم از ارتباطات و حمایت های پشت پرده با شرکت های کیسون - چیلکو و ... و نیز تلاش برای ساکت کردن گروه حزب الله و مواردی از این دست را افشا کرد که هیچ یک از رسانه ها نتوانستند یا نخواستند آن را منتشر کنند. اکنون که ماجرای شرکت کیسون و ارتباط وسیع مالی آن با جریان انحرافی نقل محافل مختلف تبدیل شده وبلاگ خبری فانوس بصیرت با استفاده از وبلاگ فائزون اقدام به انتشار متن کامل سخنان جلیل کرم می نماید که باتوجه به اهمیت آن بدون کم و کاست منتشر می شود: ادامه مطلب ...

جمع آوری دیش های هاهواره ای کاری صحیح است ؟؟

همانطوری که مثل روز روشن است تنها راه مبارزه با فرهنگ غرب وتهاجم فرهنگی جمع آوری دیش های ماهواره ای نیست ! ولی می توان گفت فقط الماس است که می تواند الماس را ببرد وبا او مقابله نماید ،درنتیجه جزءبا فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی با هیچ وسیله دیگر نمی توان با این معضل مبارزه نمود.اما بعداخیرا" مشاهده گردید که ماموران به منظور ممنوعیت مردم دراستفاده ازتجهیزات ماهواره ای ،جهت قطع وتوقیف دیش های ماهواره ای که با شبکه های خارج از کشور ارتباط دارند به پشت بام خانه ها میروند .بحث اینجاست مگرنه اینکه ورود به حریم مالکیت خصوصی مردم برابر قوانین ومقررات حتما" باید با مجوز قانونی همراه باشد وچون پشت بام ها جزءاین مالکیت محسوب می گردد.چرا بدون مجوز اقدام به اینکار می نمایند ؟؟به هر حال به علت عدم آگاهی عده ای از مردم ،بحث قانونی یا غیر قانونی بودن آن ویا اینکه این روش ها اساسا" درست هستند یا خیر ؟؟/باعث اظهار نظرهای متفاوتی دربین مردم شده  که دارای جوانبی مثبت ومنفی ،موافق یا مخالف گردیده است . 

عده ای از مسئولین وکارشناسان معتقدا" این اقدامات درجهت کاهش تمایل به استفاده از ماهواره بی نتیجه وبی اثر است وگاها" اثراتی برعکس دارند یعنی گرایش به استفاده را افزایش میدهد ومردم بهر طریقی سعی می نمایند با دور زدن قانون وماموران وبصورت مخفی استفاده نمایند . 

عده ای از مردم بعلت نارسائی برنامه های صدا وسیما ازنظر تولید فیلم های مورد پسند مردم ،برنامه های فرهنگی تفریحی جذاب وازهمه بدتر وجود برفک وتصویر های غیر شفاف ،فیلم های تکراری ،عدم دسترسی به شبکه های استانی مخصوصا شبکه تهران درابتدای کار اقدام به نصب دیش ماهواره ای استانی می نمایند وبرای اینکه مورد مواخذه اقوام ودوستان مومن وانقلابی خود هم قرارنگیرند ،می گویند استانی است ودرضمن تصاویرش شفاف وعالی است ،خوب اشکالی ندارد، ولی همین اقدام یواش یواش با تحریکوتشویق اولاد ودوستان وفامیل های طرفدار استفاده از شبکه های عرب ست وهاتبرد باعث میشود که یک دیش دیگر درکنار آن نصب تامثلا" ازبرنامه های آموزشی وفرهنگی وفیلم های مفیدآن استفاده گردد. سوالی که اکثرا" می پرسند این است اگر فقط از تجهیزات ماهواره برای استفاده از شبکه های استانی وعربی ایران ومستندکه با تصاویر شفاف وبدون برفک وپارازیت می باشد آیا باز منع قانونی دارد یا خیر ؟؟؟ 

فعلا" دو راه کار پیشنهاد میشود :

1-صدا وسیما باید با یک اقدام عملی ،انقلابی ضمن تولید وپخش فیلم های جذاب وعامه پسند مثل مختارنامه ودوبله فیلم های خارجی ،مشکلات تصاویر غیرشفاف وبا برفک وپارازیت وهمچنین دسترسی مردم به شبکه های استانی را حل وفصل نماید. 

2-نمایندگان مجلس نیزبا تصویب قوانین ومقررات مورد نیاز با این معضل ریشه ای بر خورد نمایند. 

پیشنهادهای شما چیست ؟؟

حذف ناباورانه تیم امید ایران مقصر کیست ؟

 اشتباه فاحش فدراسیون فوتبال غرور ملی مردم را لگد مال کرد  

حذف ناباورانه تیم امید ایران آن هم با یک اشتباه بچه گانه از آن دست اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. فوتبالی که مطرح ترین مربیانش گاهی از ارسال لیست تیم خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا سر باز می زنند (ژنرال استقلالها آقای قلعه نوعی )ومدعی می شوند«فوقش جریمه اش را می دهیم!» جالب این که هیچکس هم پاسخگو نیست . 

ازوظایف سرپرست تیمها این است که :همیشه لیست بازیکنان دواخطاری ودارای کارت قرمز وبطور کلی تمامی اطلاعات را اول خودش یاداشت نماید وبعدبا مسئولین فدراسیون ارتباط نزدیک و مستمری  برای کسب آخرین اطلاعات داشته باشد .درفدراسیون افرادی که طرفدار استقلالی ها هستند کم نیستند وتعدادآنها الا ماشاء الله طوری است که دراکثر گزینه های مربیان وسرپرستان از بین استقلالی ها انتخاب میشوند!!!،حالا چطور شده که که آقایان منصوریان وحاجیلو(دوتن از استقلالی ها)اززیر بار مسئولیت براحتی شانه خالی می کنند وتوپ را به زمین فدراسیون پرتاپ می کنند بماند.البته فدراسیون نیز مقصر اصلی است !زیرا کفاشیان لیاقت این مسئولیت را ندارد وبا خنده های خود همه را عصبی نموده ،حتی تماشاچیان که می گفتند تاکی می خواهی بخندی ؟؟ ونمی دانم چرا استفاء نمیدهد؟؟!! تا فرد متعهدتر ودارای سوابق ورزشی آنهم از نوع فوتبالش این مسئولیت را قبول نماید تا دیگر شاهد این اشتباهات فاحش نشویم وبا حیثیت واقتدار نظام مقدسی که با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری واستوار گشته است ،بازی نشود .بالاخره چه کسی پاسخگوست؟؟؟ 

چه کسانی یا چه کسی به نظر شما درحذف ناباورانه تیم امید ایران مقصر هستند ؟؟ 

۱-فدراسیون فوتبال درراس آنها  آقای کفاشیان  

۲-کادر فنی وسرپرستی تیم امیدایران  آقایان منصوریان وحاجیلو 

۳-سرپرست وکادرفنی سابق تیم امید ایران  

۴-بازیکنان وکارکنان ومسئولین فدراسیون وتیم های ملی وباشگاه ها که حاضر نیستند با  یک اقدام انقلابی (عدم همکاری گسترده با فدراسیون )طومار آنهارا درهم به پیچند.