ارتقاء وبلاگ  خط قرمز  به سایت

 
با سلام و احترام به حضور تمامی کاربران گرامی
 
دنیای مجازی در واقع زوایایی را از عالم حقیقی و وجودی انسانها منکشف مینماید و در ماورای کلیدها و کلیک ها و تنها در محضر خداوند، موجبات سعادت و یا خسران آدمی را رقم خواهد زد .
امروزه با توجه به هجمه همه جانبه اسلام ستیزان و شیعه هراسان تکفیری ، نیاز مبرم به عملیاتهای جنگ نرم ، بیش از پیش احساس میگردد ،و مبارزه تن به تن صفر و یک ها با ابر نامردهای روزگار ، قوتی الهی و تاییدی امام زمانی میطلبد ...
بی شک ورود در این عرصه ، هزینه هایی را برای افسران جنگ نرم در پی خواهد داشت که انشاء الله در دراز مدت به سرمایه معنوی و  هنگفتی تبدیل خواهد شد . احساس وظیفه و تکلیفی سخت بر دوش رزمندگان سایبری اسلام و انقلاب ، ما  را برآن داشت که پس از وقفه ای کوتاه و البته به دلایل فنی و سخت افزاری ، در ایام ولادت امید مستضعفان و مظلومان جهان ، مولانا اباصالح المهدی (عج) با ارتقا، وبلاگ به سایت ، حضوری دیگری را در این عرصه رقم بزنیم ، باشد مورد رضای الهی قرار گیرد .
در این مدت دوستان زیادی تماس گرفتند و ما را در ایستادگی در عرصه جنگ نرم تشویق مینمودند و البته باعث دلگرمی ما هم میشدند که دراین همین جا از تمامی آنها ممنون و سپاسگزاریم .
و در آخر اینکه دعایمان کنید ...
سختیها و مشکلات این راه ، از راه بدرمان نکند ...
دعا کنید بیش از گذشته شرمنده شهدا نشویم ...
دعا کنید خودمان عامل به حرفهایمان باشیم ...
 
 
انشاء الله با راهنمائیها و نظرات گرانقدر شما عزیزان ، در راستای بهتر شدن سایت گام بداریم ...

الهی چنان کن سرانجام کار ............. تو خشنود باشی و ما رستگار

 

جهت مشاهده سایت خط قرمز بر روی آدرس زیر کلیک نمایید.

www.khateghermez831.ir

 

شاید قرار است .........

جمعه ها تجدید خاطرۀ آمدن و نیامدن است...!

و من شبهای جمعه عزای روزهایش را می گیرم...!

عزای نبودنت،ندیدنت و امتداد غیبتت...





راه ظهورت را بستم باشد قبول اما...

خدا را چه دیدی شاید قرار است حربن یزید ریاحی تو باشم...!

گریه جوادالائمه (ع) بر امام زمان (عج) / نجات یافتگان عصر ظهور چه کسانی هستند ؟


صقر بن أبى دلف گويد: از امام جواد عليه السّلام شنيدم كه مى‏فرمود: امام پس از من فرزندم علىّ است، دستور او دستور من و سخن او سخن من و طاعت او طاعت من است و امام پس از او فرزندش حسن است، دستور او دستور پدرش و سخن او سخن پدرش و طاعت او طاعت پدرش باشد، سپس سكوت كرد.


گفتم: اى فرزند رسول خدا! امام پس از حسن كيست؟ او به شدّت گريست و سپس فرمود: پس از حسن فرزندش قائم به حقّ امام منتظر است، گفتم: اى فرزند رسول خدا! چرا او را قائم مى‏گويند؟ فرمود: زيرا او پس از آنكه يادش از بين برود و اكثر معتقدين به امامتش مرتدّ شوند قيام مى‏كند، گفتم: چرا او را منتظر مى‏گويند؟ فرمود: زيرا ايّام غيبتش زياد شود و مدّتش طولانى گردد و مخلصان در انتظار قيامش باشند و شكّاكان انكارش كنند، و منكران يادش را استهزا كنند، و تعيين‏ كنندگان وقت ظهورش دروغ گويند، و شتاب‏ كنندگان در غيبت هلاك شوند، و تسليم‏ شوندگان در آن نجات يابند.

ادامه نوشته

با یک سلام زائر بارانیش شویم ...

ندبه و زاري امام زمان (عج) بر جد غریب و مظلومش .....





پس از روزگاران مرا به تعويق انداختند، و تقدير مرا از ياري تو(امام حسين(ع)) بازداشت،

 و نبودم تا در برابر آنان كه با تو جنگيدند، بجنگم و با دشمنانت به دشمني برخيزم

، پس(به عوض آن) هر روز و هر شب برتو ندبه و زاري كنم ،

و برتو، خون به جاي اشك از ديدگان جاري كنم.

آنوقت میگوییم عجل لولیک الفرج !!!!!!!

امام زمان (عج) میفرمایند : اموال شما راقبول نمي كنيم، مگر براي تزكيه و پاكي خود شما. پس هر كس كه خواهد، بفرستد. و هر كس كه مايل نيست، قطع كند. زيرا آنچه خداوند به من داده، از تمام آنچه به شما بخشيده، بهتر است.




پرچم یا حسین بر روی خانه ها را جمع کردیم


و به جای آن دیش ماهواره گذاشتیم..!!

و هر روز شبکه های فارسی زبان را رصد میکنیم که نکنه

شبکه جدیدی آمده و از دستمان برود..!!


آنوقت میگوییم عجل لولیک الفرج !!!!!!!

از ممانعت هاشمی برای تشویق موسوی تا قهر معاون وزیر/ تفاوت‌ حفاظت برنامه هاشمی با سایر مسئولان



شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام محملی برای تقدیر از مدیریت سی ساله جاسبی بر این دانشگاه بود، حواشی جالبی به همراه داشت.

عصر امروز شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

* در بدو ورود به دانشگاه علوم تحقیقات مسئولین حفاظت مراسم می گویند خبرنگاران هم باید موبایل‌هایشان را تحویل دهند. وقتی با اعتراض خبرنگاران در مورد این روند غیرمتعارف روبرو می‌شوند که حتی در برنامه های رئیس جمهور هم پس از فرآیند چک و خنثی وسائل ارتباطی را همراه دارند، جواب‌شان یک جمله است: حفاظت برنامه های آقای هاشمی با دیگر مسئولین فرق دارد!

* در صف ورودی سالن بودیم که گویا کارت ورود نفر جلویی ما مُهر ورود ندارد. مامور حفاظت بی توجه به همراه آن فرد که می گوید: «ایشان آقای ... معاون وزیر صنایع هستند»؛ می‌گوید باید کارت عوض شود. اما آقای معاون با ترش رویی ترجیح داد که عطای حضور در مراسم را به لقایش ببخشد و با قهر رفت!

ادامه نوشته

انتقاد حاتمی کیا از علی معلم سخنگوی هیات انتخاب فیلم فجر

حاتمی‌کیا با انتقاد از علی معلم که حاتمی‌کیا را به رفتار قیم‌مابانه متهم کرده بود، گفت: من قیم‌مابانه رفتار می‌کنم یا شمایی که در هر حکومتی هستید. یک روز با پاپیون هستید، یک روز با کراوات و یک روز با پیراهن سفید. شمایی که در دولت احمدی‌نژاد هستید و در دولت روحانی و خاتمی هم هستید. من قیم هستم یا شما؟

حاتمی کیا خطاب به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری گفت: آقای روحانی! جریان فرهنگی ما مردان بزرگ می طلبد نه مردانی که 24 ساعت پای حرف خود نمی‌ایستند. من بابت این نوع سخن گفتن هزینه داده‌امم و افتخار من این است که با همین حرف‌هاست که اسم من پیش شما جوانان عزیز مطرح می‌شود.




ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینمای ایران در دانشگاه تهران به انتقادهای تند علیه جریان سینمایی کشور و مدیریت جشنواره فیلم فجر پرداخت و گفت: وقتی می بینم یک نوع اراده‌ای هست که از من به عنوان یک فیلمساز وابسته تعریف کنند و می‌خواهند من از دست رئیس‌جمهور جایزه بگیرم و نه از دست همکارانم، خب هوشمندی به من می‌گوید که به نام نامی بچه‌های جنگ غریب بایستم
کنار و جلو نیایم.

ادامه نوشته

آرامگاه امامزادگان پناهگاه روحی مردم هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بقاع متبرکه و آرامگاه امامزادگان مایه آرامش روحی مردم و مشاور  فوق‌العاده‌ای برای اسرار مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، آیت‌الله حسن ممدوحی در دومین همایش بزرگداشت امامزادگان استان قم افزود:

مدیریت در اسلام یکی از معجزه‌های این دین است که اگر انسان در این مسئله تحلیل کند معجزه تنها انداختن عصا نیست معجزه مهم معجزه عقلانی است که اسلام مملو از آن است.

وی ادامه داد: مدیریت فوق العاده بشر در اسلام که در پیامبر(ص) نمود و ظهور دارد و ایشان سمبل مدیریت اسلامی هستند خود یک معجزه است و باید در این زمینه مجلداتی نوشته شود.

وی افزود: مدیریت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گستره عظیمی در اسلام است و یکی از گستره‌های اجتماعی اسلام وجود امامزادگان است که در سرتاسر کشورهای اسلامی پخش شده‌اند.

ادامه نوشته

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه: خون مردم را توی شیشه نکنید



رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از هزینه های زیادی که بابت مسکن مهر از مردم اخذ می شود، گفت: در این خصوص به وزیر راه و شهرسازی تذکر کتبی خواهم داد.

نعمت الله منوچهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، گفت: متاسفانه  هزینه های زیادی برای مسکن مهر از مردم اخذ می شود و وزیر راه و شهرسازی باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی با انتقاد از شیوه فعالیت تعاونی های مسکن در بحث تعاونی مسکن مهر، یادآوری کرد: افرادی که به عنوان مدیر، اعضای هیات مدیره و یا بازرسین تعاونی ها انتخاب شده اند افرادی هستند که هیچ سررشته ای از این کار ندارند.

ادامه نوشته

حدیث / کمال دین مسلمان در گرو چیست ؟

قال علی ابن الحسین (ع) : إنَّ الْمَعْرِفَهَ، وَكَمالَ دینِ الْمُسْلِمِ تَرْكُهُ الْكَلامَ فیما لایُغْنیهِ، وَقِلَّهُ ریائِهِ، وَحِلْمُهُ، وَصَبْرُهُ، وَحُسْنُ خُلْقِهِ.

امام سجاد (ع) میفرمایند : همانا معرفت و كمال دین مسلمان، در گرو رهاكردن سخنان و حرف هائى است كه به حال او ـو دیگرانـ سودى ندارد. و از ریا و خودنمائى دورى جستن، در برابر مشكلات زندگى بردبار و شكیبا بودن و  داراى اخلاق پسندیده و نیك سیرت بودن است.

 تحف العقول: ص 202، بحارالأنوار: ج 2، ص 129، ح 11

حیدری‌طیب : قصد دخالت در کار نهاد های امنیتی را ندارم

سعید حیدری‌طیب نماینده کرمانشاه تدوین کننده طرحی است که بر اساس آن حق شنود مکالمات و استفاده از میکروفن و دستگاه‌های شنود برای وزارت اطلاعات محدود شده و تحت نظارت مجلس در خواهد آورد.نام این طرح "طرح نظارت نمایندگان برعملکرد دستگاه امنیتی سراسر کشور"است.



 به گزارش تدبیر، سعید حیدری طیب درباره جزییات این طرح می‌گوید: «این طرح ناظر بر این است که نمایندگان هم در کنار سایر دستگاه‌ها مانند دستگاه قضایی ناظر بر شنود مکالماتی باشد که از سوی وزارت اطلاعات صورت می‌گیرد.»

نماینده کرمانشاه می گوید: «نظارت مجلس علاوه بر محتوا و نوع شنود مکالمه‌ها باید بر نوع تجهیزات به کار رفته در این کار باشد. البته این طرح در مرحله انجام کارهای مقدماتی است و هنوز به هیات رئیسه تقدیم نشده است.»

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، دلیل طرح نظارت مجلس بر شنود مکالمات را اینگونه عنوان می‌کند: «هم صیانت از پرسنل وزارت اطلاعات که وارد مسائل خلاف شرع نشوند و هم تامین امنیت و دفاع از تامین احساس امنیت بیشتر برای مردم.»

ادامه نوشته

حجت الاسلام مظفری : سفر رئیس قوه قضائیه 20 سال دستگاه قضا کرمانشاه را جلو می اندازد

در مدت زمانی که آقای آملی لاریجانی در کرمانشاه حضور دارند خانواده های زندانیان جرائم غیر عمدی می توانند درخواست عفو را ارائه دهند و در صورتی که ایشان با این درخواست موافقت کنند اسامی به دفتر رهبری ارسال می شود تا ایشان که به مناسبت ها و اعیاد مختلف با عفو گروهی از زندانیان موافقت می فرمایند، زمینه آزادی آنان فراهم شود.




کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به قطعی شدن سفر رئیس قوه قضائیه به این استان گفت: این سفر خیر و برکات بسیاری برای استان به همراه خواهد داشت و حداقل 20 سال دستگاه قضایی کرمانشاه را جلو خواهد انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مظفری ظهر چهارشنبه در جلسه توجیهی سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه که با رسانه های گروهی استان انجام شد، اظهار داشت: از دو سال پیش دعوت های خود را برای حضور رئیس محترم قوه قضائیه به استان آغاز کردیم هرچند استان های دیگری هم در صف نوبت برای سفر مقام عالی قضایی قرار داشتند.

حجت الاسلام مظفری خاطرنشان کرد: چند روز پیش نیز هیاتی 60 نفره از قوه قضائیه به ریاست آقای ذوالقدر به کرمانشاه سفر کردند و تمامی مسائل قضایی استان را به دقت مورد ارزیابی قرار داده و خروجی مناسبی که این سفر به همراه داشت و همچنین گزارش هایی که راجع به پیش رو بودن دستگاه قضایی استان در بسیاری موارد که به مرکز ارجاء شد سفر آیت الله آملی لاریجانی را به کرمانشاه قطعی کرد.

ادامه نوشته

در محضر قرآن ...


                         إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا (اسراء/7)

      اگر احسان و خوبی كنید ، به خودتان خوبی كرده اید و اگر بدی كنید ، به خود بدی كرده اید .

حق برخورد با جیش‌العدل برای ایران محفوظ است

حق برخورد با جیش‌العدل برای ایران محفوظ است


به گزارش افکارنیوز، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مورد ربودن پنج مرزبان کشورمان در مرزهای شرقی کشور با تأکید بر این که نباید این واقعه تروریستی را یک «اتفاق» نامید، گفت: اقدامات تروریستی از قبیل قتل و غارت در مرزهای شرقی جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک رویه شده است.

وی اضافه کرد: با گذشت چند سال، هنوز از سیاست‌های امنیتی خود در مرزهای شرقی نتیجه لازم را نگرفته‌ایم و ضروری است مجلس در این راستا تکلیف توافقنامه امنیتی میان ایران و پاکستان را روشن کند.

فلاحت‌پیشه با یادآوری مفاد این توافقنامه، گفت:‌۲ کشور توافق کرده‌اند که به امنیت متقابل یکدیگر متعهد باشند.

وی تصریح کرد: در منشور ملل متحد، اعضا پذیرفته‌اند که اگر کشوری از جانب مرزها مورد تهدید قرار گرفت،‌ دیگر کشورهای عضو سازمان ملل می‌توانند به نفع کشور تهدید شده مداخله نظامی کنند،‌ از طرف دیگر، اگر میان دو کشور همسایه توافق‌نامه امنیتی امضا شده باشد، در صورت تجاوز و تهدید گروهک‌های غیر دولتی به درون خاک همسایه،‌ آن کشور می‌تواند عملیات نظامی را تا قلمرو کشور مبدأ ادامه دهد.

ادامه نوشته

یکی باید دست ما را بگیرد

  اول اسفند همزمان با اولین سالگرد درگذشت آیت الله خوشوقت مراسمی از ساعت 15 و 30 دقیقه در مسجد ارگ تهران برگزار می شود و آیت الله حسن ممدوحی از شاگردان وی به تجلیل از مقام استاد خواهد پرداخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

 ایرنا - فروتنی و تواضع آیت الله خوشوقت تا آنجا بود که اگر کسی را به محضرش می بردند و از او می خواستند که به او درس اخلاق بدهد با همان حالت افتادگی و خوش اخلاقی می گفت یکی باید دست ما را بگیرد.


سخن از عارف و مجتهدی است که سال های سال بی سروصدا مشغول تربیت سالکان و دانشمندان علوم دینی بود و اکنون که یک سال از ارتحال این عالم فرزانه می گذرد، هنوز غبار غربت و مظلومی اش را می توان در کوچه های شهرمان جست.

آیت الله عزیز الله خوشوقت که چهل سال در محراب مسجد امام حسن مجتبی(ع) در مقابل پروردگار سر به سجده می گذاشت و مردم را با درس های اخلاق سبکبال می کرد، عاقبت در مکه مکرمه و پس از مناسک عمره به دیدار معشوق خود شتافت.

در بزرگداشت مقام و یاد او همین بس که رهبر معظم انقلاب از این استاد اخلاق به سالک الی الله یاد کردند و برخی از اساتید و بزرگان اخلاق او را همچون گوهری پنهان خواندند.

حجت الاسلام سید احمد میرغفاری که امام جماعت مسجد حضرت علی(ع) در خیابان آذربایجان است، از آیت الله خوشوقت اینگونه یاد می کند که این استاد اخلاق شبانه روز برای تهذیب نفس و سلوک الی الله تلاش می کرد.

ادامه نوشته

برنامه آیت الله ممدوحی در سیما

بنا بر اخبار رسیده به خط قرمز : همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله

 خوشوقت ، برنامه صبح و امید فردا پنج شنبه ساعت 8 صبح از شبکه 8 سیما با حضور آیت الله

ممدوحی بصورت زنده پخش میگردد.

حقوق امام زمان (عج) که ما از آنها غافلیم!

امام زمان (عج) می فرمایند: "فإنّا نحیط علماً بأنبائکم ولا یعزب عنّا شیء من أخبارکم"، ما بر اخبار و احوال شما، آگاهیم و هیچ چیز از اوضاع شما، بر ما پوشیده و مخفی نمی‌ماند. همچنین، فرموده اند: "إنا غیر مهملین لمراعاتکم ولاناسین لذکرکم و لولا ذلک لنزل بکم اللأواء و اصطلمکم الاعداء"؛ ما، در رسیدگی و سرپرستی شما، کوتاهی و اهمال نکرده‌ایم و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم، که اگر جز این بود، دشواری‌ها و مصیبت‌ها، بر شما فرود می‌آمد و دشمنان، شما را ریشه‌کن می‌کردند.



حقوق امام زمان (عج) بر ما بسیار و الطاف و مراحمش بیرون از شمار است، بلکه همچون اقیانوسی است که توان درک عمق را نخواهیم داشت. خداوند به برکت وجود آن حضرت (ع)، ما و هر موجودی را آفرید و اگر او نبود هیچ کس نبود، بلکه اگر او نبود نه زمین وجود می یافت و نه فلک، شاهد این گفتار روایاتی است که اشاره می شود.
از توقیعات شریفه آن حضرت (عج) است که فرمودند: "نحن صنائع ربنا والخلق بعد صنائعنا" همانا ما ساخته شده پروردگارمان هستیم و مردم برای ما ساخته شده اند. (احتجاج، ج 2، ص 278)

البته معنی این سخن بر دو وجه وارد است: وجه نخست اینکه امام زمان (عج) و پدران بزرگوارشان واسطه فیض های الهی به سایر مخلوقات هستند و به همین معنی درد عای ندبه اشاره شده است "این السبب المتصل بین الارض و السماء" کجاست آن وسیله ای که فیوضات آسمان را به اهل زمین می رساند. (دعای ندبه)

دوم آنکه مقصود از آفرینش تمام آنچه خداوند متعال آفریده، آن حضرت و پدران طاهرینش علیهم السلام هستند، یعنی علت غایی و هدف اصلی آفرینش هستند و آنچه هست به خاطر وجود اینها آفریده شده است.
موید این مطلب روایتی است از امیرالمومنین علی (ع) که می فرمایند: "فاناصنائع ربنا و الناس بعد صنائع لنا" همانا ما ساخته شده پروردگارمان هستیم و مردم برای ما ساخته شده اند. (نهج البلاغه، نامه 28)

ادامه نوشته

سپاه در برابر همه هجمه‌ها می‌ایستد/ دعوای خیابانی سال 88 بر سر موضوع انقلاب اسلامی بود

فرمانده کل سپاه گفت: سیستم‌های اداری حاکم بر کشور، برخی نهادهای انقلابی را استحاله کرده و از بین برده و به سپاه هم هجمه می‌آورند اما سپاه در برابر این هجمه ها مقاومت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در افتتاحیه نشست دو روزه مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی سراسر کشور که در محل سابق لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه وضعیت انقلاب اسلامی در خارج، بهتر از داخل است، گفت: انقلاب، طوفنده و با صدای رسا در حال گسترش در جهان است.

فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: دعوای خیابانی سال88 بر سر موضوع انقلاب اسلامی بود.

جعفری افزود: اگر نگاه ما اسلامی نباشد، نگاه به انقلاب اسلامی می‌شود مانند نگاه به دیگر انقلاب‌ها.

وی ادامه داد: در دوران دوم خرداد، برخی با نفوذ در حاکمیت، بدنبال توقف انقلاب بودند که مشکل ما نیز با همین نگاه است.

ادامه نوشته

حاج آقا دولابی : صبر کنید ...


شرح ماجرای خودسوزی در وزارت نفت از زبان وزیر نفت




روز گذشته رسانه‌ها همزمان با حضور رئیس جمهور در وزارت نفت از خودسوزی فردی در محل این وزارتخانه خبر داده بودند.بر اساس اخبار منتشر شده این فرد به سرعت به بیمارستان نفت منتقل شد.

در صفحه فیس بوک وزیر نفت در توضیح این حادثه نوشته شده است: « دیروز قبل از ظهر در دفتر مطلع شدیم که فردی در ورودی وزارتخانه، خود را به آتش کشیده، فوری مدیرکل دفتر وزارتی و یکی دیگر از مدیران ارشد برای بررسی موضوع به محل حادثه رفتند و تاکید آقای وزیر این بود که سریعا به فرد آسیب دیده، رسیدگی پزشکی شود. این فرد با فاصله چند دقیقه به بیمارستان نفت و بعد از ظهر هم آنچنان که اطلاع حاصل شد برای بهره گیری از بهترین امکانات تخصصی پزشکی به بیمارستان دیگری منتقل شد.

با توجه به این که تمامی ورودی های به وزارت نفت با دوربین کنترل و ضبط می شود، از این فیلم ضبط شده چنین بر می آمد که فردی حدود پنجاه و چند ساله وارد ساختمان می شود و به اولین باجه رجوع می کند، حدود یک دقیقه با فرد متصدی صحبت می کند و سپس حدود نیم متر از باجه فاصله می گیرد، بدون سر و صدا و پرخاش به دیگران یک بطری ازجیبش درمی آورد که بعداً معلوم می شود بنزین است، در آن را باز می کند و بر روی شانه های خود می ریزد و به سرعت با روشن کردن کبریت، در عملی کاملاً غیرمنتظره برای متصدی باجه و بقیه حاضران خود را به آتش می کشد. در فاصله کمتر از نیم دقیقه بعضی از همکاران که در آنجا حاضرند با در آوردن کت های خود و کپسول آتش نشانی، آتش را خاموش می کنند و این مرحله از ماجرای تاسف انگیز تمام می شود.

ادامه نوشته

احمدی نژاد: رای نمیدی ، دست که میدی!

احمدی نژاد: رای نمیدی ، دست که میدی!

داوری در صفحه شخصی خود مدعی شده است که یک طرفدار موسوی بعد از دیدن رفتار کریمانه احمدی نژاد در انتخابات به او رای داده است.عبدالرضا داوری در صفحه فیس بوک خود به ماجرای دست ندادن یک طرفدار میرحسین موسوی به احمدی نژاد اشاره می‌کند و می‌نویسددر جریان سفر انتخاباتی دکتر احمدی نژاد به اصفهان در سال 88 ، یکی از حامیان مهندس موسوی با حرارت و عصبانیت فراوان به سمت دکتر احمدی نژاد آمد و به دکتر گفت: آقای احمدی نژاد! من به شما رای نمی دهم! . دکتر احمدی نژاد با محبت و آرامش دستش را به طرف او دراز کرد و گفت: رای نمیدی ، دست که میدی!

با این برخورد صمیمانه و کریمانه دکتر احمدی نژاد ، این حامی مهندس موسوی به شدت جا خورد و با دکتر احمدی نژاد دست داد و روبوسی کرد. بعدا از بچه های ستاد انتخاباتی دکتر در اصفهان شنیدم که این حامی مهندس موسوی به ستاد دکتر احمدی نژاد پیوست و تا 22 خرداد 88 ، تمام قد به دفاع از احمدی نژاد پرداخت.

آیت الله خاتمی: پانزدهمین اجلاس خبرگان در 13 و 14 اسفند برگزار می‌شود

احمد خاتمی: پانزدهمین اجلاس خبرگان در 13 و 14 اسفند برگزار می‌شود/دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به تشریح جلسه شب گذشته اعضای هیأت رئیسه پرداخت و گفت: در جلسه شب گذشته هیأت رئیسه مسائلی پیرامون مدیریت پانزدهمین اجلاس رسمی دور چهارم مجلس خبرگان مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اعلام نهایی شدن زمان اجلاس مجلس خبرگان اظهار داشت: زمان برگزاری اجلاس در 13 و 14 اسفند ماه خواهد بود و در روز پنج شنبه 15 اسفند ماه اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم امام (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند و سپس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

ادامه نوشته

دولتی که 49 درصد مخالف دارد حماسه اقتصادی خلق نمی‌کند/ مذاکره‌کنندگان آمریکا را سرجایش نشانده‌اند


محمد غرضی با بیان اینکه برای خلق حماسه اقتصادی نیاز به اجماع داریم، گفت: برای خلق حماسه اقتصادی باید پایگاه اجتماعی دولت بگونه ای باشد که اکثریت مردم پشت آن دولت قرار گیرند. اما دولتی که با کمتر از 51 درصد آرا به قدرت می رسد و 49 درصد آرا مخالف آن هستند نمی تواند این اجماع را به وجود بیاورد.

محمد غرضی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تشبیه حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور به نخست وزیر دولت موقت مهندس بازرگان که از سوی برخی شخصیت ها و رسانه‌های اصلاح طلب، گفت: بازرگان شخصیتی متدین و زحمت کش و کارآمد بود اما خودش اعتقادی به این نداشت که باید انقلابی حرکت کرد و گفته بود که دعا کردیم باران بیاید سیل آمد.

وی با یان اینکه تولد سیاسی روحانی در جریان انقلاب بود گفت: مسائل و واقعیت های امروز ما با مسائل آن روز تفاوت بسیاری دارد. گروههای سیاسی بسیار زیادی در جامعه پدیدار شدند و مطالبات امروز مردم با ذهنیاتی که بازرگان داشت بسیار متفاوت است؛ بنابراین اینکه بگوییم به روش بازرگان روحانی عمل می کند جای بحث بسیار زیادی است.

حداکثر شعار بازرگان «ما ایرانی مصدقی و مسلمانیم» بود/ شعار انقلاب ایران «نه شرقی نه غربی است»

ادامه نوشته

پرسش و پاسخ / برزخ چگونه جایی است ؟

در برزخ، آسمان هست و زمین هست چون عالَم صورت است، و موجودات و نفوس برزخیه اطلاع از دنیا دارند و از آسمانها و زمین مطلعند، البته حیات آنها در ملکوت آسمان و زمین است. و اما آن آیه مبارکه: «النارُ یُعْرَضُونَ عَلَیْهَا غُدُوا وَ عَشِیا وَ یَوْمَ تَقُومُ الساعَةُ أَدْخِلُو´ا ءَالَ فِرْعَوْنَ أَشَد الْعَذَابِ؛ هر صبح و شام بر آتش عرضه می شوند و روزی که رستاخیز برپا شود (فرمان می رسد که) فرعونیان را در سخت ترین عذاب داخل کنید» (غافر/46) از چند جهت میتوان از آن استفاده نمود که راجع به عالم برزخ است نه عالم قیامت کبری:

اول از عنوان "غُدُو و عَشی" زیرا همانطور که ذکر شد در قیامت کبری، روز و شب نیست.

دوم از عنوان یُعْرَضُونَ عَلَیْهَا زیرا که معنایش اینست که مشرکین را عرضه بر آتش میدارند، و معنی عرضه آن نیست که در آتش می افکنند، بلکه آنست که پهلوی آتش میبرند و در کنار آن قرار میدهند و آتش را به آنان می نمایانند بطوریکه لهیب و شعله آتش، آنانرا فرا نمی گیرد، ولیکن از حرارت آن اجمالاً به آنها میرسد و از منظره دهشتناک آن متألم و متأثر میگردند. بهشت و جهنمِ قیامتی در برزخ نیست بلکه راهروئیست برای قیامت و دریچه ایست برای آن. «یُفْتَحُ لَهُ بَابٌ إلَی الْجَنةِ وَ یُفْتَحُ لَهُ بَابٌ إلَی النارِ؛ دری از برزخ بسوی بهشت، و دری از برزخ بسوی جهنم می گشایند و دریچه ای از عالم قبر به آن دو باز میکنند»
(کافی ج3 باب المسأله فی القبر ص 240-236).

ادامه نوشته

آیت‌الله حسینی‌بوشهری : اطاعت از ولایت فقیه در درجه اطاعت از امام معصوم قرار گرفته است

امام جمعه قم:اطاعت از ولایت فقیه در درجه اطاعت از امام معصوم قرار گرفته است/مجلس  خبرگان کار خود را با جدیت انجام می دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مطابق روایت اسلامی اطاعت از ولایت فقیه در درجه اطاعت از امام معصوم قرار گرفته است. آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در همایش اندیشه سیاسی اسلام با عنوان مجلس خبرگان و جایگاه ولایت فقیه با اشاره به اینکه کار مجلس خبرگان رهبری معرفی ولی فقیه به جامعه است، اظهار داشت: هر کشوری نیازمند مقررات و برنامه های جامع مدیریت برای برآوردن نیازهای طبیعی و اجتماعی انسان هاست و بدین لحاظ به حضور رهبر و حاکمیت در هر جامعه برای اداره کشور ضروری است.

وی با اشاره به دو دیدگاه  متفاوت شیعه و سنی درباره انتخاب ولی فقیه تاکید کرد: شیعیان معتقدند که حاکمیت امری انتصابی است و به دو صورت عام و خاص انجام می‌شود ولی دیدگاه اهل‌تسنن بر انتخاب حاکمیت بر اساس نظر مردم استوار است.
وی تصریح کرد: حاکمیت پیامبر اکرم (ص) در طول حاکمیت خداوند بود و حاکمیت ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه نیز در طول حاکمیت و ولایت خداوند است و این امر مهم اسلامی در راستای برقراری حاکمیت اسلامی و اجرای حدود الهی در زمان غیبت نیز لغو نمی شود.

ادامه نوشته

قالیباف در هیأت دولت حضور یافت


محمدباقر قالیباف شهردار تهران به همراه احمد مسجد جامعی در جلسه هیأت دولت حضور یافت.

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای نخستین بار در جلسه هیأت دولت حضور یافت. احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران نیز در این جلسه قالیباف را همراهی می کند.

گفتنی است پیش از این سخنگوی شهردار تهران از حضور قالیباف در جلسه هیات دولت خبر داد و گفت این دیدار در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تعامل بین شهرداری و دولت است.

نوبخت: رئیس‌جمهور مستحق عذرخواهی از مردم نبود/ با ناقضان توافق ژنو برخورد می‌کنیم/

نوبخت: رئیس‌جمهور مستحق عذرخواهی از مردم نبود/ با ناقضان توافق ژنو برخورد می‌کنیم/ رسیدگی به مسائل موشکی ایران صرفا آرزوی آمریکایی‌ها است

سخنگوی دولت گفت: اگر اقدامی بر خلاف توافق ژنو و منافع ملی ما از سوی طرف مقابل صورت گیرد با عاملان آن برخورد می کنیم.به گزارش نامه نیوز، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت، گفت: در جلسه امروز هیات دولت مصوب شد که کمیسیونی متشکل از اعضای هیات دولت، رئیس شورای شهر، استانداری و شهردار تهران به منظور مبارزه با آلودگی هوا و رشد فزاینده جمعیت در تهران تشکیل شود.


سخنگوی دولت گفت: در پی بررسی و جمع‌بندی گزارش ستاد مدیریت بحران کشور درباره خسارات ناشی از بارش برف در استان‌های شمالی کشور ارقامی به عنوان تسهیلات و کمک بلاعوض به مردم گیلان و مازندران در نظر گرفته شد.

نوبخت افزود: برای کمک بلاعوض و کارهای زیربنایی در استان‌های شمالی رقمی معادل 949 میلیارد و 600 میلیون ریال در نظر گرفته شد و هزار و 299 میلیارد و 840 میلیون ریال نیز تسهیلات با کارمزد 5 درصد با یک دوره 15 ساله برای احداث و بهسازی خانه‌های شهری و روستایی اختصاص یافت.

ادامه نوشته

گزيده ای از جملات کوتاه آیت الله خوشوقت /  کلید رفع همه مشکلات مادی و معنوی

گزيده ای از جملات کوتاه سالک الی الله مرحوم آیت الله خوشوقت را انتخاب کرده ایم که در زیر می خوانید:

1- کلید ورود به صراط مستقیم، اطاعت فرمان خدا یا همان "تقوا" است.
2- خدا دو حرف با انسان دارد: انجام واجب و ترک حرام.
3- علم بی عمل، انسان را مطرود از رحمت خدا می کند.
4- عبادت بدون تقوا، هر چند زیاد باشد، انسان را رشد نمی دهد.
5- هر که می خواهیم باشیم، اگر تقوا نداشته باشیم فردا که امتحان الاهی پیش بیاید، زمین می خوریم.
6- تقوا کلید رفع همه مشکلات مادی و معنوی ماست.
7- خدا وعده فرموده است: واعلموا ان الله مع المتقین. یقین بدانید خدا با آدم های با تقوا است.

انتظارم از روحانی بیشتر بود/ تایید شکست اصلاحات در انتخابات

تنها کاندیدای جریان اصلاحات اذعان کرد که با فشار محمد خاتمی از صحنه انتخابات 24 خرداد خارج شده و خودش اعتقادی به این کار نداشته است تا این تحلیل که خروج عارف نتیجه عدم اقبال مردمی به اصلاح طلبان بود، بار دیگر مطرح شود.



به گزارش جهان، محمدرضا عارف در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب اعتماد درباره ماجرای جنجالی کنار رفتنش از صحنه انتخابات خرداد ماه 92 گفت:

*در هواپیما بودم که فکسی ناخوانا و کمرنگ از آقای خاتمی به دستم رسید که از مضمونش متوجه شدم درخواستی است برای کناره‌گیری من. پرسیدم گفتند که آقای خاتمی با شما تماس تلفنی گرفته بودند تا از شما بخواهند به نفع حسن روحانی کناره‌گیری کنید اما به تماس ایشان پاسخ ندادید.

*برای اولین بار است که اینها را می‌گویم ساعت ۵ یا ۶ عصر ۲۲ خرداد ماه بود و من در سفرهای انتخاباتی در شیراز برای سخنرانی آماده شده بودم و در حال رفتن به جایگاه بودم که گفتند از طرف آقای خاتمی تماس گرفته شده است. در آن زمان حقیقتا فرصتی برای پاسخگویی نبود و مردم منتظر سخنرانی بودند، در نهایت شب ۲۲ خرداد بود که با نزدیکانم نشستی برگزار کردم و تصمیم بر این شد تا کناره‌گیری کنم.اگرچه تشخیص من چیز دیگری بود اما معتقدم اگر در یک حکومت معنوی مسوولیتی از دوش فردی برداشته شود جای خوشحالی هم دارد.

ادامه نوشته

آمریکا هیچ وقت بنای کمک به ما را نداشته است




به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، آیت الله ممدوحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان این که دشمنان اسلام و نظام همواره در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: آمریکا دشمنی است که تنها هدفش به زانو در آوردن کشورهای آزاده و اسلامی در دنیا است. -

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص تلاش برخی ها برای نشان دادن علاقه آمریکا به ایران ، افزود: آمریکا بنا ندارد که به ما کمک کند، بله یک زمانی کشوری صحبت می کند که به ما کمک کند و یک زمانی هم یک کشوری صحبت می کند که بهانه گیری کرده و به ما ضربه بزند ..

.اما آمریکا هیچ وقت بنای کمک به ما را نداشته  و همیشه در صدد اینست که تیری به سمت ما پرتاب کرده و ما را زمین گیر کند  . این را همه میدانند ...