بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

تغییر شهردار به صلاح شهر نیست،

 

یک عضو شورای شهر کرمانشاه معتقد است تغییر شهردار به صلاح شهر نیست، چرا که شهردار کرمانشاه بعد از دو سال تصدی این پست تازه تیم کاری خود را تشکیل داده و روش چگونه کار کردن را یاد گرفته و این اشتباه است که در این موقعیت او را تغییر دهیم.

به نقل از ایسنا ، کامبیز غلامی با بیان اینکه دفاع من از شخص آقای شهردار نیست، بلکه از شخصیت حقوقی ایشان است، گفت: متاسفانه میانگین عمر کاری شهردراهای شهر کرمانشاه به دو سال هم نمی رسد و به این علت است که بسیاری از کارهای شهر با روند کندی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: هر شخص دیگری نیز که به جای آقای فخری بود همین اظهار نظر را در مورد ایشان می کردم و در این شرایط با تغییر وی مخالف بودم.

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمانشاه با اظهار تاسف از وضعیت بوجود آمده، گفت: فقط مردم از این اختلاف ها و مشکلات بوجود آمده ضرر می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون عده زیادی از مردم که قصد ساخت و ساز دارند بلاتکلیف مانده اند، چرا که برخی از اعضای شورا اجازه مطرح شدن نامه تعیین قیمت تخفیفات یا توافقات را برای سال جدید نمی دهند.

غلامی گفت: کمیسیون ماده 100 و ماده پنج نیز بخاطر اینکه استانداری کم لطفی می کند و نماینده خود را به جلسه نمی فرستد تشکیل نمی شود و این باعث شده برخی درآمدهای شهرداری متوقف شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولین مردم را درک کنند و سریعتر این مشکلات را حل نمایند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه در پایان گفت: باید رسانه ها واقعیت را به مردم بگویند تا مردم بدانند اعضا شورا، شهردار یا مسئولین، کدام کم کاری می کنند. 

به نقل از فرنیوز 

فانوس بصیرت :درزمانی نه چندان دور خواندیم که :بالاخره در جلسه دیشب شورای محترم شهر کرمانشاه از بین کاندیداهای مطرح برای پست شهرداری آقایان منوچهرفخری با کسب 32 امتیاز ( 8 عضو شورای شهر )بعنوان شهردار کرمانشاه معرفی واو شروع به کار می نماید . 

ولی اکنون بعلت مخالفت بدون دلیل وقانع کننده از سوی استاندار ،شهرداری باید برود که اکثریت مردم اورا دوست دارند وشورای اسلامی شهر هم اگر زور مدیرارشد استان نباشد خواهان او هستند .خداوکیلی این مسلمانیه ؟؟؟بخدا نه . 

این هم نظر قامت پرویزی :متاسفانه هم اکنون در شرایط بن بست در شهر کرمانشاه قرار گرفته ایم، بطوری که هیچ پروژه عمرانی در شهر  انجام نمی شود و راهی جز تغییر شهردار نداریم.(یعنی زورنه علم ،نه عقل ونه وجدان) 

پرویزی اضافه نمود:متاسفانه ایشان بیشتر درگیر بازیهای سیاسی بودند تا  اجرای برنامه ها.
یعنی دین از سیاست جداست .البته باید ازایشان پرسید منظور شما از بازی های سیاسی چیست؟؟یعنی آهسته بیا آهسته برو که ....شاخت نزنه !!! اودرادامه منظور خودرا ازبازی های سیاسی را صرف نمودن بیشترین انرژی خوددر راه های تشریفاتی مانند کلنگ زدن، عکس گرفتن و... دانست. 

خدا وکیلی اقای پرویزی درد شما مردم و عدم اجرای پروژه ها است؟یا ... 

امیدواریم که روزی برسد وفرهنگ غلط خوش رقصی وچاپلوسی از استانمان پربکشد.آمین

بیانیه ۱۳ استاندار چه بود؟+اسامی امضا کنندگان

۱۳ استاندار سراسر کشور با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از جریان انحرافی در دولت، انگشت اتهام تخریب علیه دولت را به سمت یک جریان انحرافی دیگر در خارج از دولت بردند. به گزارش خبرنگار جهان ۱۳ استاندار در اردیبهشت امسال بیانیه ای صادر کردند که در آن اگر چه به ظاهر حمایت از رئیس جمهور است اما در واقع از برخی دولتمردان منتسبین به رئیس جمهور که مردم و رسانه ها از انها به جریان انحرافی یاد می کنند، حمایت شده است. در این بیانیه ادعا شده که یک جریان انحرافی علیه دولت توسط فعالین و جریان های سیاسی شکل گرفته که مقابله با آن ضروری است. به عبارت دیگر ۱۳ استاندار در پی حمایت از جریان انحرافی در دولت و و زدن انگشت اتهام به جریان انحرافی شکل گرفته علیه دولت در خارج از دولت، هستند. این بیانیه به امضای ۱۳ استاندار رسیده که اسامی انها به شرح زیر است:۱- روح اله احمدزاده کرمانی استاندار فارس۲-محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی۳- محمدحسن جهانبخش استاندار بوشهر۴- کرم‌رضا پیریایی استاندار همدان۵- حسین هاشمی استاندار هرمزگان۶- علی‌اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری۷-علیرضا شهبازی استاندار کردستان۸- محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان۹- عباس رهی استاندار سمنان۱۰- سیدعلی اکبر طاهائی استاندار مازندران۱۱- مهدی سعادتی استاندار گیلان۱۲- قهرمان‌ رشید استاندار خراسان جنوبی نفر سیزدهم قوام نوذری، استاندار کهکیلویه و بویراحمد است. گفتنی است نوذری چنان نام خود و استان محل خدمتش را بد خط نوشته که با پرس و جو نام وی معلوم شد.  

فانوس بصیرت ::راستی چرا نام وامضاءدادوش هاشمی استاندارکرمانشاه که اینهمه خودش وطرافدارش دم از حمایت احمدی نژادمیزننددراین بیانیه نیست؟؟؟شمابگیدچرا؟؟؟

حضور احمدی نژاد در چهارمین شب عزاداری فاطمیه در حسینیه امام خمین

 

  

دکتر محمود احمدی نژاد در چهارمین شب عزاداری فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) که در حضور رهبر انقلاب ، حضرت امام خامنه ای برگزار می شود، حضور یافت. احمدی نژاد را پسر کوچک او ، مجتبی ثمره هاشمی و بهداد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کردند. گفتنی است قبل از اذان مغرب از تریبون مراسم از حضار خواسته شد که از بردن نام اشخاص در شعارها و نیز شعارهایی که آرامش مجلس را بهم می زند یا باعث تکدر خاطر رهبری می شود، پرهیز شود. در این مراسم پرفیض و معنوی، علاوه بر رئیس‌جمهور جمع زیادی از شخصیت‌های کشوری و لشکری از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، محمدعلی(عزیز) جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و آیت‌الله محمود شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری و تنی چند از شخصیت‌های دیگر به همراه خیل عظیم مردمی حضور داشتند. رئیس‌جمهور پس از حضور در این مراسم در سمت چپ رهبر معظم انقلاب و در کنار آیت‌الله محمود شاهرودی نشست و همراه با حاضرین به سوگواری بانوی دوعالم پرداخت. در این مراسم با ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره)، مردم یکپارچه و پرشور شعارهای « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»،« ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم» و « ابوالفضل علمدار، خامنه‌ای نگهدار» سر دادند. همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان به ایراد سخنرانی و میثم مطیعی از مداحان اهل بیت به مدیحه سرائی پرداختند.

چرادرباره مشائی موضع مثبت یا منفی نمیدهد؟؟؟؟

سوال مهم:چراحضرت آیت الله ممدوحی نظرشان را درباره مشائی اعلام نمی فرمایند؟؟؟معظم له که همیشه از ولایت واسلام ناب حمایت میکردوازهاشمی رفسنجانی نترسید وبرعلیه مواضع ضدولایت فقیه اش جبهه گیری مینمود چرا ازمشائی می ترسد؟/؟؟؟یا بقولی ملاحظه می فرماید؟؟؟لطفا"نظربدهید؟؟ چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چه میکنه این احمدی نژاد دربرکناری مدیران مومن ومردمی!!!!

این شهر بر روی منابع و معادن ارزشمند زیادی خوابیده که بخش عمده ای از آهن ، سرب ، روی و سایر فلزات مورد نیاز صنایع مهم کشور را تأمین می کند اما فقیر از این جهت است که خود مردم بافق از این همه نعمت خدادادی محرومند.

کیهان: اهالی بافق در پی اعتراض به انتصاب و برکناری دو روزه مدیر عامل جدید و مردمی شرکت سنگ آهن مرکزی این شهر ، با برخورد شدید و دور از انتظار نیروی انتظامی مواجه شدند.

گزارشهای رسیده حاکی است مردم متدین و انقلابی بافق که از انتصاب نیروی جدیدی که برای اولین بار از خود اهالی بافق انتخاب شده بود ، بشدت خوشحال شده بودند و شادمانی خود را با پخش شیرینی و نصب پارچه نوشته ها و پلاکاردهای متعددی در نقاط مختلف شهر به فال نیک گرفته بودند، ناگهان با برکناری وی پس از گذشت دو روز از انتصاب وی و انتخاب شخص دیگری مواجه و به همین دلیل سرخورده و ناراضی در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان شهر و استان به این بی تدبیری و سوء مدیریت شدند اما با این معترضان بشدت برخورد شد .
فانوس بصیرت بدنبال برکناری حاج جلیل کرم آرزوی داردمبنی بر:کاش مردم کرمانشاه هم حداقل به برکناری تعدادزیادی از مدیران مومن وطرفدار احمدی نژاد توسط طومار اعتراض می کردند وحرف دلشان رابه گوش مسئولین بالا می رسانند کاش !!
ادامه مطلب ...

جلیل کرم:من ضعیف نبودم استاندارتاب تحملم رانداشت.

خداحافظ حاج جلیل کرم  خداحافظ

 

 

جلیل کرم درمراسم تودیع اش در جمع خبرنگاران بابیان اینکه  اختلاف شخصی با استاندار باعث خداحافظی ام با اداره کل تعاون گردید،گفت: 

درمدت چهار سال و 10 ماه فعالیت خود در اداره کل تعاون استان در مورد بنگاه های زودبازده حدود 850 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی ها پرداخت شده و از این حیث رتبه سوم را بین ادارات کل تعاون سراسر کشور داریم.ضمن آنکه در خصوص واگذاری سهام عدالت نیز 14 تعاونی سهام عدالت در شهرستانها تشکیل و تا به امروز 3/1 میلیون نفر از جمعیت استان عضو تعاونی های سهام عدالت شده اند و از این حیث نیز جز استانهای برتر هستیم.

وی درخصوص عملکردش در بخش مسکن مهر گفت: با آغاز  طرح مسکن مهر حدود 120 هزار نفر متقاضی در استان ثبت نام کردند که از بین آنان 82 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و 55 هزار نفر نیزمراجعه و در تعاونی ها ثبت نام کردند.در سطح استان از سوی تعاونیها، زمین برای ساخت 36 هزار واحد از مسکن و شهرسازی تحویل گرفته شده و کار ساخت و ساز این واحدها ادامه دارد.

وی گفت: در خصوص اشتغال نیز عملکرد مناسبی داشته ایم و تاکنون نزدیک به سه هزار نفر جهت دریافت تسهیلات به صندوق مهر امام رضا (ع) معرفی و 68 تعاونی نیز تشکیل و به منظور دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی شده اند.

کرم در ادامه به دلایل برکناریش اشاره کرد و با بیان اینکه برکناریم به دلیل عملکرد ضعیف نبوده است، اختلاف شخصی با استاندار را دلیل این امر عنوان کرد.

وی افزود: اختلاف با من به جایی رسید که پیش از سفر هیات دولت به استان طرح های پیشنهادی اداره کل تعاون را از لیست طرح های پیشنهادی استان حذف کردند که با اصرار و پیگیری مجدد، این طرح ها در لیست پیشنهادات گنجانده شد.

وی افزود: همچنین سه ماه است که در سفرهای شهرستانی، من را از لیست مدیران همراه حذف کرده اند. 

درادامه مطلب خلاصه ای از زندگی نامه حاج جلیل کرم جهت مطالعه دوستان درج گردیده است.

ادامه مطلب ...