بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

کنسرت های مبتذل یکی بعدازدیگری !!!کی مجوز میده؟کی حمایت می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فانوس بصیرت :بعدازبرگزاری ومسائل پیش آمده در کنسرت مبتذل پاشایی در کرمانشاه اینبارکنسرت جدیدیبا ابذال تمام.....http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10299688_636722903084757_217894135_n.jpg

بنا بر اخبار رسیده به خط قرمز : همزمان با فرا رسیدن شب ولادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب (ع) : فرهنگ سرای ... ! اقدام به برگزاری کنسرت در محوطه پارک ... واقع در 22 بهمن مینماید . در این مراسم مشاهده میگردد که در میان نوازندگان آلات موسیقی ، چند نفری هم زن وجود دارد که تا این جای مطلب از نظر بعضی ها امری طبیعی محسوب میشود. ! ولی پس از چند دقیقه با کمال تعجب یکی از زنان گروه کنسرت با گرفتن میکروفون شروع به خواندن مینماید . این اقدام فرهنگی ! این فرهنگ سرا سریعا با واکنش عده ای ازجوانان مومن مواجه میگردد و به مسئولین آنجا تذکر میدهند و آنها هم از سر ناچاری میگویند حق با شماست !

حال آن دسته از کسانی که میگویند خیلی به این مسائل نپردازید و بگذارید جوانان شاد باشند ، بدانند افرادی هستند که آگاهانه و یا غیر آگاهانه میخواهند این شهری راکه روزگاری دروازه کربلا لقب گرفته بود و به شهر امیرالمومنین علی (ع) معروف بود را به بیراهه بکشانند . اجرای کنسرتهای پر حاشیه و با وضع اسفبار جدای از منفعت طلبی افراد، با هدف قبح شکنی مسائل دینی و و مخدوش نمودن غیرتهای انقلابی صورت میگرد که لزوم توجه بیشتر مسئولین را میطلبد  

بنقل ازسایت ارزشی خط قرمزکرمانشاه

به نقل ازسایت حزب الله کرمانشاه

حمله مسلحانه به محسنیه کرمانشاه در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع) و نکات مهمی که به
 زودی تبیین خواهد شد+تصویر

همزمان با شب میلاد امیرالمؤمینن(ع) افراد موتورسوار با استفاده از مسلسل خودکار منزل برادر حاج صادق اشک تلخ را مورد حمله قرار دادند و دقایقی پس از متواری شدن و به فاصله کمتر از پانزده دقیقه منزل یکی دیگر از نیروهای حزب اللهی را در خیابان شهید جعفری مورد حمله رگبار مسلسل../...در تیراندازی 10/1/92 که حاج صادق اشک تلخ مورد اصابت گلوله قرار گرفت ؛ پرونده آن همچنان در دادگستری مفتوح بوده و طی این یک سال برای هیچ یک از متهمین پرونده حتی یک میلیون ریال قرار وثیقه صادر نشده و احدی در اینباره یک ساعت بازداشت نشده است! و دادستانی محترم طی این یک سال و اند بیان نموده تا کنون نتوانسته ضارب به حاج صادق اشک تلخ و...

 همزمان با شب میلاد امیرالمؤمینن(ع) افراد موتورسوار با استفاده از مسلسل خودکار 
منزل برادر حاج صادق اشک تلخ را مورد حمله قرار دادند و دقایقی پس از متواری 
شدن و به فاصله کمتر از پانزده دقیقه منزل یکی دیگر از نیروهای حزب اللهی 
را در خیابان شهید جعفری مورد حمله رگبار مسلسل قرار دادند که موجب نگرانی
 و سلب آسایش روانی ساکنین این محله ها شده است.

البته فیلم دوربین مداربسته این تیراندازی وحشیانه موجود می باشد و در آینده در

 رسانه ها متشر خواهد شد.

 

جالب اینکه محسنیه در نقطه مرکزی شهر و فاصله اندکی با دادستانی استان و 

کلانتری این محله دارد با این حال این افراد به خود چنین جرأت می دهند که به 

راحتی تیراندازی نموده و متواری شوند!!

لازم به ذکر است در تیراندازی 10/1/92 که حاج صادق اشک تلخ مورد اصابت 

گلوله قرار گرفت ؛ پرونده آن همچنان در دادگستری مفتوح بوده و طی این یک سال 

برای هیچ یک از متهمین پرونده حتی یک میلیون ریال قرار وثیقه صادر نشده و احدی

 در اینباره یک ساعت بازداشت نشده است! و دادستانی محترم طی این یک سال و

 اند بیان نموده تا کنون نتوانسته ضارب به حاج صادق اشک تلخ و فرد حزب اللهی

 دیگر ؛ که در کوچه مقابل دادسرا اقدام به شلیک حدود 15 گلوله نموده ؛ را

 شناسایی نماید.

البته به زودی مشروحی از زوایای پیدا و نهان این حوادث و ظلم های حساب شده ای
 که پس از فعالیت های میدانی حزب الله در سالهای اخیر صورت پذیرفت در اختیار
 رسانه ها قرار داده خواهد شد. انشاءالله
 
(نمونه تصویری از سخنرانی های آیة الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محسنیه) 

انعکاس خبر تیراندازی به محسنیه کرمانشاه در خبرگزاری؛ روزنامه و سایتهای مهم کشوری+انتشار فیلم تیراندازی

خبر تیراندازی به محسنیه همزمان با شب میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع) به سرعت در خبرگزاری و سایتهای کشوری و برخی روزنامه های کثیرالانتشار منعکس شده است از جمله خبرگاری فارس ؛ باشگاه خبرنگاران جوان ؛ خبرگزاری ابنا ؛ سایت 598 ؛ صراط نیوز ؛ بی باک ؛ یالثارات و... همچنین کلیپ این تیراندازی در صفحه اول باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران که بازدید میلیونی دارد منتشر شد و تصریح شده که پلیس همچنان در تعقیب عملان تیراندازی به محسنیه است.

 لینک ها:
http://www.yjc.ir/fa/news/4840698
 
http://www.598.ir/fa/news/223352
 
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001480

کسب افتخاریک کرمانشاهی محبوب


تبریک و تهنیت به پر افتخار ترین بازیکن کرمانشاه


با سلام

استاد گرانقدر حاج رضا صادق پور عموی عزیزم ،باعث افتخار و سربلندی اینجانب دوستدار همیشگی شما و همشهریان عزیز است که جناب عالی به عنوان عضو تاثیر گذار در هیئت مدیره تیم استقلال منصوب و انتخاب شده اید .عمو جان دوستت دارم آرزوی توفیق و سلامتی و موفقیت در این امر را از درگاه خداوند منان برایتان خواهانم .


اراتمند شما سجاد لرستانی

=====================

خوشبختانه استادرضاصادق پوربعنوان نایب رئیس هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال انتخاب وباردیگرباعث افتخاریک کرمانشاهی دیگربرای همشهریانش ودوستداران استقلال شدند.مجددا"تبریک وتهنیت خودرا ابراز میدارم.

ارادتمندهمیشگی ایشان بهروزلرستانی

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه


مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

 در این مراسم که صبح امروز چهارشنبه با حضور رنجبر فرماندار کرمانشاه، سردار عظیمی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان، جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری، مدیران نواحی سه گانه آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کرمانشاه منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار سیروس جهانبخشی که به درجه بازنشستگی نائل آمده قدردانی شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه کرمانشاه در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج، از اعتماد مسئولین سپاه در سپردن مسئولیت ناحیه بسیج کرمانشاه به وی قدردانی و ابراز امیدواری کرد بتواند منشاء خدمات بسیاری باشد.

جهانگیر کریمی با بیان اینکه هیچ مجموعه ای موفق نخواهد شد مگر اینکه در آن شاهد اتحاد و همدلی باشیم، یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا این همدلی و وحدت هر چه بیشتر میان پرسنل سپاه ناحیه کرمانشاه برقرار شود.

وی افزود: حضور در جمع افراد سپاهی و نیروی های بسیجی افتخار بزرگی است و به دنبال آن  هستیم تا روحیه بسیجی را به کل شهر و جامعه تزریق کنیم.

در ادامه این مراسم،فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه نیز اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار و شکوفایی قرار دارد و این به برکت انقلاب حاصل شده است.

آقای ضرغامی این تذهبون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از بازگشت «رضا رشیدپور» تا برکناری تهیه‌کننده پرمخاطب‌ترین برنامه دینی رسانه ملی؛
صدور حکم قطعی عزل تهیه‌کننده«سمت خدا» بعد از گفتگو با رجانیوز؛شما برنامه‌ی ما را تعطیل کردید ما هم برنامه‌ی شما را تعطیل می‌کنیم

گروه فرهنگی-رجانیوز:سید عبدالمجید رکنی از صدور حکم قطعی برکناری خود از سمت تهیه کنندگی برنامه تلویزیونی «سمت خدا» به علت گفتگو با رجانیوز خبر داد.

به گزارش رجانیوز، «سید عبدالمجید رکنی» -تهیه‌کننده‌ی «سمت خدا» پرمخاطب برنامه‌ی دینی رسانه‌ی ملی- در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی اظهار داشت: «بعد از گفتگو با رجانیوز و انتقاد از سیاست‌های صداوسیما و آقای ضرغامی، با پایان یافتن برنامه‌ی امروز (شنبه) «سمت خدا»، حکم قطعی برکناری از تهیه‌کنندگی آن بعد از ساخت بیش از 1200 برنامه صادر و به بنده ابلاغ شد.» 
 
وی روز پنجشنبه در گفتگو با رجانیوز این برکناری را پیش بینی کرده و گفته بود:‌ «تقریبا این برکناری قطعی است و تمام مراحل اداری آن توسط مدیران شبکه و سازمان انجام شده است. متأسفانه برای مدیران، تصمیمات و اقتضائات مدیریتی بر مصالح دینی ارجحیت دارد.»
 
او دلیل اصلی برکناری خود را این چنین توضیح داده بود: «دلیل اصلی برکناری ، تمرد از رویه‌ی سازمانی و نامه‌ انتقاد حاج آقای ماندگاری خطاب به ضرغامی است. ماجرا از این قرار است که صداوسیما در دو موضوع بر خلاف قانون و نظر رهبری عمل می‌کرد و آقای «ماندگاری» طی نامه‌ای این دو موضوع را به «آقای ضرغامی» تذکر دادند. ولی ظاهرا این انتقاد برای برنامه‌ی «سمت خدا» بسیار گران تمام شد.»
 
وی پیرامون دو موضوعی که صداوسیما بر خلاف قانون و نظر رهبری عمل می‌کرد، افزود: «اولین موضوع تبلیغ اجناس مختلف در حین برنامه‌های کودک است که این مورد بر خلاف نص صریح قانون صداوسیماست. آیین نامه‌ی سیاست‌های تامین، تولید و پخش صداوسیما در شماره‌ی 2570 خود به این موضوع اشاره می‌کند و تبلیغ در حین برنامه‌های کودک را غیرقانونی می‌داند. اما متاسفانه بیش از یک سال است که برنامه‌های کودک تلویزیون به بهانه‌ی نداشتن بودجه، اقدام به تبلیغ محصولات مختلف می‌کنند.»
 
جالب است که بعد از این نامه، شنبه 6ام اردیبهشت ماه جاری، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جشن هفته سلامت در گفتگو با خبرنگاران از توقف تبلیغ در برنامه‌های کودک خبر داده و گفته بود: «ممکن است در برخی برنامه‌های کودکان به دلیل نداشتن اعتبار، تبلیغ کالاها انجام شده باشد. اما هفته پیش دستور لغو آن اعلام شد. در حال حاضر مجوز تبلیغ در برنامه‌های کودک وجود ندارد.»
 
«رکنی» در مورد نکته‌ی دومی که در نامه‌ی «حاج آقای ماندگاری» خطاب به رئیس صداوسیما وجود داشت، تصریح کرد: «رهبری پیرامون برخی از مسابقات تلویزیون دستور صریح دارند. گاهی ایشان پیرامون موضوعی مثل بها دادن به جایگاه زن، به طور کلی صحبت می‌کنند و گاهی هم ایشان مستقیما به مصداق‌ها اشاره می‌کنند. رهبری در سال 83 در دیدار با مدیران سازمان صدا و سیما مخالفتشان را با برگزاری مسابقاتی که در آن‌ها جوایز غیر متعارف به شرکت‌کنندگان اهداء می‌شود، اعلام کردند و فرمودند که این مسابقات ترویج بی‌نطقی است. اما متاسفانه برخی مدیران و برنامه‌سازان در صداوسیما، انرژی می‌گذارند و بودجه خرج می‌کنند تا خلاف نظر رهبری عمل کنند.»
 
 
تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «سمت خدا» پیرامون تبعات این نامه ادامه داد: «حجت الاسلام ماندگاری» در نامه‌ی خود به این دو مورد اشاره کردند و فکر نمی‌کنم هیچ آدم منصف و با وجدانی باشد که این دو مورد را قبول نکند. دوستان بعد از این نامه تبلیغ محصولات در حین برنامه‌ی کودک را متوقف کردند، اما مسابقاتی که جوایز غیر متعارف دارد، هنوز از تلویزیون پخش می‌شود. در ذهن مدیران سازمان این بود که شما یکی از برنامه‌های ما را تعطیل کردید، ما هم باید برنامه‌ی شما را تعطیل کنیم تا مساوی شویم!»
 
با این وجود، شنیده‌ها حاکی از آن است که برکناری «رکنی» با مخالف شدید کارشناسان دینی و مجری این برنامه همراه شده است و در روزهای آینده، احتمال واکنش آنها به این برکناری وجود دارد.
 
البته این نخستین باری نیست که سازندگان یک برنامه موفق به دلیل انتقاد از مدیران سازمان صداوسیما در اوج از کار برکنار می‌شوند. چنانکه پیش از این هم خالقان برنامه‌های پرمخاطبی چون «دیروز امروز فردا» (وحید یامین‌پور) و «پارک ملت» (محمدرضا شهیدی‌فر) هم به دلیل نقد صداوسیما و مدیران -حتی در جلسات خصوصی سازمان- از سمت خود عزل شده بودند.
 
جالب‌تر آن است که اگر حتی بپذیریم نقد «عزت الله‌ضرغامی» یکی از معیارهای حضور یا عدم حضور افراد در برنامه‌های رسانه‌ی ملی است، باز هم با این تناقض مواجه خواهیم شد که چگونه افرادی همچون «رضا رشیدپور» بعد از تندترین انتقادات و حتی توهین‌ها به رئیس صداوسیما و نیز متلک‌گویی به نظام، به تازگی مجوز بازگشت به تلویزیون و اجرای برنامه در شبکه‌ی نسیم را یافته‌اند؟ آیا این تناقض‌ها حکایت از رویکرد مدیران صداوسیما برای حذف جناح مومن از رسانه‌ی ملی ندارد؟

موفقیت بهترین بازیکن ودوست مثل برادرم




باسلام وعرض تبریک به استادحاج رضا صادق پورافتخارآمیزترین بازیکن ،مربی،عضوهیئت مدیره ومدیربانک صادرات وهمچنین بااخلاق ترین ،بسیجی بودن،مومن وانقلابی همشهریمان ،ازدرگاه خداوندمتعال برای موفقیت ،سربلندی،سلامتی وعاقبت به

خیری مسئلت دارم.

بسیارمسرورم که ایشان همین امروزبعنوان عضوتاثیرگذاردرهیئت مدیره تیم استقلال تهران انتخاب ومنصوب شدند.



صادق‌پور: تجربه حضور در استقلال را دارم


عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من در گذشته تجربه حضور در باشگاه استقلال را دارم.



  رضا صادق‌پور در خصوص کارنامه‌اش اظهار داشت: من سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی‌، بازیکن تراکتور سازی، بانک صادرات کرمانشاه و نساجی مازندران ، سرمربی تیم فوتسال استقلال تهران، بازیکن تیم ملی فوتسال و بهترین گلزن جام آزادگان بودم. همچنین یکی از گلزنان بزرگ تراکتورسازی بودم.

به گزارش فارس، وی افزود: سابقه 20 سال مدیریت در بانک دارم و به عنوان معاون بازاریابی بانک صادرات در کل کشور فعالیت می‌کنم. در زمان مدیرعاملی قریب هم در استقلال به عنوان معاون باشگاه فعالیت می‌کردم.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای این تیم پرطرفدار دارد گفت: امیدوارم که بتوانیم خدمت‌گذار این مردم باشیم و آنچه که شایسته هواداران و مردم است برای استقلال فراهم کنیم. تلاش می‌کنیم تا تیمی بسازیم که شایسته نام این باشگاه است. افراد شناخته شده‌ای در هیات مدیره حضور دارند که امیدواریم با حمایت وزارت ورزش شرایط خوبی را مهیا سازیم.

صادق‌پور در مورد اینکه گفته می‌شود افشارزاده شانس بیشتری برای مدیرعاملی این باشگاه دارد تاکید کرد: فردا جلسه‌ای دراین زمینه داریم و امیدواریم که در این زمینه به انتخاب اصلح برسیم. هم اکنون درباره این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم و اجازه دهید پس از جلسه فردا در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم.

هاشمی وافکاراوبا حزب کارگزاران سابق

افسران - بررسی افکار حزب کارگزاران و آقای هاشمی
meysamsalamمحمد هاشمی در مصاحبه با ایرنا گفتند:« اندیشه های کارگزاران سازندگی که بر گرفته از اندیشه های آقای هاشمی است، امروز در کشور حاکمیت دارد.»

با توجه به مطالبی که در خصوص حضور غیر موجه آقای جهانگیری در محفل حزبی کارگزاران سازندگی گفته ام و برای روشنتر شدن افکار حزب کارگزاران و حجة الاسلام هاشمی رفسنجانی و خطرات و تهدیداتی که این حزب برای آینده نظام اسلامی دارند، بصورت اجمال به افکار و عمکرد آن، از زمان حضور آقای هاشمی در قدرت و شکل گیری حزب کارگزاران تا کنون می پردازم.

1-در اواخر سال 1374 و در آستانه برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی، اختلافاتی میان تعدادی از وزراء دولت آقای هاشمی با جامعه روحانیت مبارزدر خصوص ارائه لیست مشترک کاندیداهای حوزه انتخابیه تهران، مبنی بر گنجاندن 5 نفر از طرفداران رئیس جمهور وقت در لیست انتخاباتی تهران بوجود آمد، که در نهایت 16 نفر از وزراء و معاونین وزراء آقای هاشمی رفسنجانی، شامل ده وزیر، چهار معاون وزیر و رئیس بانک مرکزی و شهردار تهران از جامعه روحانیت جدا شده و لیست جداگانه ای برای شهر تهران و دیگر شهرها با شعار " عزت اسلامی، تداوم سازندگی و آبادانی ایران " وارد انتخابات شدند.اقدام غیر قانونی و غیر دموکراتیک دولت که در رأس آن آقای رفسنجانی قرار داشت، با مخالفت مقام معظم رهبری و افکار عمومی، مبنی بر احتمال نفوذ در انتخابات روبرو گردید، و ده نفر از وزراء دولت مجبور به کنارگیری از حزب نوپای کارگزاران گردیدند، و سپس سید حسین مرعشی برادر خانم آقای هاشمی، فائزه هاشمی، علی هاشمی و دکتر محمد علی نجفی، حزب کارگزاران سازندگی را با دبیر کلی آقای غلامحسین کرباسچی تشکیل دادند.

2-حزب کارگزاران بعد از انتخابات مجلس و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هفتم با میدان داری عطاءالله مهاجرانی -از فراریان و خائنین به کشور و ساکن لندن- تلاش بسیاری نمودند تا تغییراتی برای مدام العمر شدن ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی در قانون اساسی ایجاد نمایند، که با مخالفتها ی مردمی و جناحهای کشور، موفق به این کار نشدند.

3- طرح قائم مقامی رهبری آقای منتظری که خون بدل امام کرد؛ آقای هاشمی بدون توجه به نظر ولی فقیه زمان ( امام روز قبل از برگزاری جلسه خبرگان، از آقای هاشمی می خواهد که از معرفی آقای منتظری، خودداری کند) اقدام به معرفی آقای منتظری در مجلس خبرگان می نماید و پس از آن، سالها نظام اسلامی هزینه باند منتظری را، بخاطر عدم تبعیت هاشمی از ولایت فقیه می پردازد.

4- نقش آقای هاشمی رفسنجانی در انجام عملیات کربلای چهار که همه آگاهان نظامی می دانستند، با وجود دستگیری دو نفر از عناصر اطلاعات و عملیات ایران بدست نیروهای عراقی، انجام عملیات منطقی نمی باشد، که در نهایت منجر به شهادت بسیاری از نیروهای بسیجی و سپاهی گردید و هیچ دستاوردی برای کشور نداشت. (رجوع به کتاب راز قطعنامه)

5- اعزام کلیه لشگرهای سپاه پاسداران به منطقه شمال غرب برای انجام عملیات والفجر ده و خالی کردن جبهه های جنوب کشور که منجر به باز پس گیری منطقه فاو، شلمچه و جزایر مجنون و سقوط احتمالی خرمشهر از سوی نیروهای عراق شد، بر اساس نظر صلح شرافتمندانه ای که بر خلاف استراتژی امام بود و از سوی آقای رفسنجانی دنبال گردید.( رجوع به کتاب راز قطعنامه)

6-نقش برجسته آقای هاشمی در پذیرش قطعنامه 598 و نوشیدن جام زهر و قبول آن از سوی امام خمینی ( مراجعه به کتاب راز قطعنامه)

7-رواج تجمل گرایی در سطح مسئولین کشوری و فشار اقتصادی به طبقه محروم جامعه و افزایش تورم در حد 50 درصد و شکل گیری شبکه مدیران متخلف و زمینه ساز تهاجم فرهنگی غرب از تفکرات آقای هاشمی و حزب کارگزاران می باشد، آنجا که آقای هاشمی در خطبه نماز جمعه در 18 آبان سال 69 در خصوص مانور تجمل گفتند:« اظهار فقر و بیچارگی کافی است... زمان آن رسیده که مسئولین ما به مانور تجمل روی آورند... برای اینکه در دیدگان سایر ملل مسلمان و غیر مسلمان، ملتی مفلوک جلوه نکنیم، لازم است تا جلوه هایی از تجمل در چهره کشور و مسئولین حاکمیتی رؤیت شود» و با این تفکر آقای رفسنجانی به جنگ گفتمان رسمی انقلاب و امام خمینی قیام کرد! سید حسین مرعشی رئیس وقت دفتر رئیس جمهور (هاشمی) در خصوص اقدامات پنهان حزب کارگزاران با سکولارها می گوید:« ما به عنوان کسانی که در دولت آقای هاشمی رفسنجانی حضور داشتیم، متوجه بودیم که دوره ایشان در حال تمام شدن است و باید انتقال قدرت بعد از خود را مدیریت کنیم این مسائل مرتب در حاشیه جلسات دولت و جلسات مختلف مطرح می شد»

8-نقش آقای هاشمی در راستای حذف احمدی نژاد از ریاست جمهوری و فتنه سال 88 بر کسی پوشیده نیست. در این خصوص حسین مرعشی می گوید « در جلسه ای که با آقای هاشمی داشتیم، ایشان به ما تکلیف کرد که باید زیر بیرق موسوی بروید. امسال من یک جهاد و رسالت دارم و آن هم برداشتن احمدی نژاد است.» آقای هاشمی رفسنجانی در نامه معروف 20 خرداد سال 88 خطاب به رهبر معظم انقلاب می نویسد:« از جنابعالی با توجه به مقام و مسئولیت و شخصیت تان انتظار است، برای رفع فتنه های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است، هر گونه که صلاح می دانید اقدام مؤثری بنمائید و مانع شعله ور شدن این آتش در جریان انتخابات و پس از آن شوید.» عجیب است که آقای رفسنجانی، قبل از برگزاری انتخابات، فتنه سال 88 را که همه خاندانش، در آن نقش ایفا کردند، از قبل پیش بینی می نماید!

9- نظرات آقای رفسنجانی در خصوص ولایت فقیه و سازش با استکبار آمریکا در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن قابل توجه است؛ ایشان در خصوص ولایت فقیه می گوید:« ما از همان اول به پدیده قدرت، نگاه زمینی و واقع بینانه داشتیم، کسانی آمدند و نگاه صرفا متافیزیکی به قدرت را دامن زدندو آن را مرتب بیان می کنند(که ما) قبول نداریم » روزنامه اعتماد 81/8/27

با عنایت به موارد فوق؛ با توجه به اینکه حزب کارگزاران سازندگی( حزب لیبرال، دموکرات، اسلامی) دولت را در دست گرفته و شاهد تغییرات گسترده در سطح مدیران، معاونین و مدیران کل دانشگاههای کشور می باشیم و اقداماتی از قبیل حذف یارانه نقدی 40 درصد مردم و مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور و عدم برخورد قاطع قوه قضائیه با مهدی هاشمی رفسنجانی و فعالیت حزب کارگزاران و درخواست معاون اول رئیس جمهور از حزب برای حضور گسترده تر در دولت و فعالیت مخفیانه و غیر قانونی حزب مشارکت در جهت التهاب آفرینی در دانشگاهها؛ همه اینها گویای تحرک و فتنه جدیدی است که برای انتقام گرفتن از نظام اسلامی در برنامه حزب کارگزاران و منحل شده ی حزب مشارکت قرار گرفته است.
ادامه ...