بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه


مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

 در این مراسم که صبح امروز چهارشنبه با حضور رنجبر فرماندار کرمانشاه، سردار عظیمی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان، جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری، مدیران نواحی سه گانه آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کرمانشاه منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار سیروس جهانبخشی که به درجه بازنشستگی نائل آمده قدردانی شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه کرمانشاه در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج، از اعتماد مسئولین سپاه در سپردن مسئولیت ناحیه بسیج کرمانشاه به وی قدردانی و ابراز امیدواری کرد بتواند منشاء خدمات بسیاری باشد.

جهانگیر کریمی با بیان اینکه هیچ مجموعه ای موفق نخواهد شد مگر اینکه در آن شاهد اتحاد و همدلی باشیم، یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا این همدلی و وحدت هر چه بیشتر میان پرسنل سپاه ناحیه کرمانشاه برقرار شود.

وی افزود: حضور در جمع افراد سپاهی و نیروی های بسیجی افتخار بزرگی است و به دنبال آن  هستیم تا روحیه بسیجی را به کل شهر و جامعه تزریق کنیم.

در ادامه این مراسم،فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه نیز اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار و شکوفایی قرار دارد و این به برکت انقلاب حاصل شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
mihanwebads پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 00:39 http://mihanwebads.com/ref:3066

سلام : اگه به دنبال یک درآمد زایی برای سایت خودت هستی سیستم کسب درآمد میهن وب ادز رو بهت معرفی می کنم . میهن وب ادز به ازای هر پاپ آپ بهت 80 ریال پورسانت می ده یعنی هر بازدید 80 ریال خوب یعنی اگه روزی 1000 تا بازدید داشته باشی .....(حساب کن) راستی میهن وب ادز در ستاد سازماندهی ثبت و سایت های بزرگی از این سیستم کسب درآمد می کنند , میهن وب ادز همچنین دارای رتبه 18 الکسای ایران نیز هست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد