بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

راه اندازی یک پایگاه ویک وبلاگ حزب الله

 پایگاه  جدید حزب الله رزمندگان اسلام متعلق به حاج صادق اشک تلخ راه اندازی شد  

تبریک وتهنیت که آزادی بیان وانتقاد سازنده دوباره جان گرفت . 

چندی پیش که وبلاگ وسایت  حزب الله رزمندگان اسلام فیلتر ومسدود گردید وبلاگی  

دیگر بنام  حزب الله رزمندگان اسلام راه اندازی شد که آدرس این هم در پایین خواهد 

 آمد. 

1-http://www.hezbollah-ksh.mihanblog.com/متعلق به حاج صادق 

2-http://hezbollah831.blogfa.com/که نویسندگان آن ناشناسند.

مصاحبه دکتربا شبکه سراسری

 

 

دکتر کرمی راد امروز یکشنبه 17/11/1389 از ساعت 15:20 تا 17 با شبکه سراسری خبر سیمای جمهوری اسلامی باتفاق جناب آقای جباری کارشناس سیاسی در خصوص تحولات اخیر در کشورهای تونس و مصر در یک گفتگوی ویژه بصورت زنده شرکت نمود .

گفتنی است دکتر کرمی راد از طریق سیمای استان کرمانشاه در این گفتگو شرکت نمود .

پیش‌بینی امام خامنه ای درباره تحولات‌خاورمیانه و مصر

  

 

 

امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دوم تیر ماه سال جاری در در دیدار اعضاى بسیجى هیئت علمى دانشگاه‌ها، شرایط جدید منطقه را پیش‌بینی کردند و فرمودند: «اگر من بخواهم آن لبّ تلقى و برداشت خودم را به شما عرض بکنم - که شاید در یک مجال کوتاه، برایش استدلال هم نشود ارائه کرد؛ البته مستدل است، منتها شاید دردو کلمه نشود استدلالى برایش بیان کرد - این است که مراکز استکبارى جهانى درمقابله‌ى با حرکت اسلامى که نماد واقعى‌اش جمهورى اسلامى است، "دارند آخرین تلاشهاى خودشان را میکنند". در بسیارى از عرصه‌ها تلاشهایشان و تدابیرشان "به بن‌بست خورده و کار از دستشان در رفته" است. این کمربندى که اینها بر دور مسائل جهانى کشیده بودند و حیطه‌بندى‌اى که کرده بودند، در حساس‌ترین نقاط روى زمین یعنى خاورمیانه، این کمربند پاره شده - یا سست شده، حداقلش این است؛ ولى به نظرمن پاره شده - و از دستشان در رفته است.
 
خدا مرحوم آ شیخ حسین لنکرانى، روحانى سیاسىِ کهنه‌کار قدیمى را رحمت کند.ایشان سالهاى 53 و 54 یا شاید هم زودتر - سالهاى اواخر دهه‌ى چهل - وضعیت رژیم طاغوت را تشبیه میکرد به کسى که روى یک گنبدى رفته و یک دستمال ابریشمى هم دستش است که توى آن پر از گردوست؛ و گوشه‌ى این دستمال وا شده، و گردوها همین طور دارد میریزد؛ این میخواهد این گردو را بگیرد، یک گردو از آن طرف مى‌افتد، یک گردوى دیگر، یک گردوى دیگر، خودش هم روى گنبد است! بالاخره آدم روى زمین صاف، باز میتواند گردوها را هر جور هست جمع کند.
ادامه مطلب ...

پرچم جمهوری اسلامی هم نیست!!

پ  

نظرات مختلف سایتها وبلاگهای سراسری واستانی:

۰۸۳۱- در حالیکه در عکس منتشر شده قبلی از سفر استاندار کرمانشاه به عراق،در کنار پرچم های بزرگ عراق و منطقه خودمختار کردستان، پرچم جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد بسیارکوچک نصب کرده بودند عکس منتشر شده جدید نشان می دهد که این بار طرف عراقی متاسفانه حتی همان پرچم کوچک را هم از استاندار کرمانشاه بعنوان یک مهمان مسئول خارجی دریغ نموده است... 

سهل انگاری های پی در پی یک استاندار: تحقیر دیپلماتیک جناب استاندار در کردستان عراق + عکس؟
استاندار کرمانشاه که در ماه های اخیر با فعالیتهای غیر متعارف خود زمینه اعتراضات گسترده متدینین و دلسوزان اسلام و انقلاب را در استان کرمانشاه فراهم آورده است در سفری بازرگانی به منطقه کردستان عراق بدون توجه به عرف دیپلماتیک زمینه یک تحقیر سیاسی را برای کشور عزتمند ایران فراهم نمود .  
سهل انگاری های پی در پی یک استاندار:
استاندار کرمانشاه که در ماه های اخیر با فعالیتهای غیر متعارف خود زمینه اعتراضات گسترده متدینین و دلسوزان اسلام و انقلاب را در استان کرمانشاه فراهم آورده است در سفری بازرگانی به منطقه کردستان عراق بدون توجه به عرف دیپلماتیک زمینه یک تحقیر سیاسی را برای کشور عزتمند ایران فراهم نمود .
وسایت هاوبلاگهای دیگرمانند - بی باک نیوز - اصولگرا - الف - مشرق -آفتاب - زمان نیوز - افکارنیوز - تریبون آزاد و...