بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

جایگاه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راببینید؟

h5wpja6b2nh1f7mow47.jpg 

نتایج سفرقبلی چه بود وچه شد؟ 

نتایج واهداف این سفرهامخصوصا"سفراخیرچیست؟چه نفعی برای استانمان داشت ودارد؟ 

امیدواریم که فقط سفرتفریحی نبوده باشد؟

واکنش هاشمی به بیلبوردهای تبلیغاتی

استاندار کرمانشاه گفت: مردم و افکارعمومی هوشیار و بیدارند و خدمتگزاران خود را از مغرضان به خوبی تشخیص می دهند و ملاک قضاوت عملکرد مسئولان، مردم هستند. 
سید دادوش هاشمی به دنبال درج خبری تحت عنوان"تعریف یک استاندار از خود با پول بیت المال" در برخی از سایت ها در گفتگو با مهر، اظهارداشت: بیلبورد تبلیغاتی هیچگونه ارتباطی با بنده و مجموعه استانداری کرمانشاه ندارد.استاندار کرمانشاه با بیان این مطلب که از نصب چنین تابلویی کاملاً بی خبر بوده ام، تصریح کرد: این تابلوها توسط شرکتهای تبلیغاتی و صرفاً جهت معرفی کار خود در کرمانشاه نصب شده و ما هیچگونه اطلاعی از نصب این تابلو نداشتیم،اما به محض اطلاع از این موضوع با مسئول شرکتهای تبلیغاتی که از نام و عکس بنده سوء استفاده کرده بودند به شدت برخورد کردیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به پنج سال است که در کرمانشاه در سمت های مختلف اجرایی فعالیت داشته ام، گفت: بنده در این مدت که توفیق خدمت در پست های اجرایی در استان کرمانشاه را داشته ام هیچگاه اهل تعریف و تمجید از خود نبوده ام و اجازه هم نداده ام تا این چنین از بنده تعریف کنند و مخالف چنین رویه ای بوده و هستم، چراکه معتقدم خدمت درمملکتی که متعلق به آقا امام زمان(عج) است توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و تعریف و تمجید از خود را به نوعی در تضاد با فعالیت خالصانه یک کارگزار نظام اسلامی می دانم.هاشمی تصریح کرد: کسانی که به دنبال تخطئه عملکرد مسئولان هستند و برخی پیشرفت ها و دستاوردها را نمی توانند ببینند باید بدانند که خداوند ناظر بر اعمال و رفتار ماست، از طرفی هم مردم و افکار عمومی هوشیار و بیدارند و خدمتگزاران خود را از مغرضان به خوبی تشخیص می دهند و ملاک قضاوت عملکرد مسئولان، مردم هستند.

وی همچنین درباره سخنان اخیر آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران در خصوص انتقاد از عملکرد یکی از استانداران، گفت: بهتر است کسانی که این مطالب را مطرح می کنند و به بنده نسبت می دهند از دفتر ایشان سئوال کنند و حقیقت امر را متوجه شوند، تا دروغ پراکنی آنها به تشویش اذهان منجر نشود، گرچه همین تهمت های ناروا قابل پیگرد قانونی است و تدابیری را نیز برای پیگیری قانونی و قضایی چنین افرادی اندیشیده ایم.استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: عزم دولت اصولگرا در خدمت به مردم کاملاً جزم است و مخالفان و مغرضان بدانند با پخش چنین شایعاتی نخواهند توانست جلوی خدمتگزاری به مردم شریف کرمانشاه را بگیرند و در نهایت رضایت مردم گواه توانمندی افراد است.

بیلبوردهای تبلیغاتی یک استاندار از بودجه بیت المال

 

به دنبال بی توجهی مسئولین: بیلبوردهای تبلیغاتی یک استاندار از بودجه بیت المال + عکس صرف بودجه های هنگفتی از بیت المال برای نصب بنر و تابلوهای عظیم تبلیغاتی از چهره ی استاندار کرمانشاه که با جملاتی تملق آمیز به تمجید از سید دادوش هاشمی می پردازد موجب نارضایتی مردم مومن و ولایتمدار استان کرمانشاه شده است.  

به نقل از وبلاگ ۵۹۸و۰۸۳۱ 

ادامه مطلب ...

نامه کتبی حضرت آیت الله علماء نماینده ولی فقیه


نامه کتبی جماعتی کثیرازجوانان حزب اللهی واقعی به حضرت آیت الله علماء نماینده ولی فقیه

بسم رب شهدا

درددلی بی پرده بانماینده معززولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه


آقایان مسئولین ارشد ونمایندگان کرمانشاه این تذهبون؟

حضرت آیت الله علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمانشاه
آن زمانی که مردم ولایتمدارو نیروهای متعهد حزب اللهی در کرمانشاه مدتها بود که به دلیل رفتارهای غیر قابل قبول امام جمعه پیشین وگروه های چپی ،امتی ،اصلاح طلب ونیروهای ضدولایت فقیه ،حضور در این سنگر مقدس را ترک کرده و کنج عزلتی غریبانه ومظلومانه  گزیدند و لب فروبستند تا آن ایام بگذرد، اما با زمزمه تغییر درنمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه شهر شهیدپرور کرمانشاه و سپس انتصاب حضرت عالی به این سمت، شور و شعف فراوانی در میان مردم ولایتمدار و بچه های حزب اللهی کرمانشاه به وجود آمد که قابل وصف نیست .
حضرت آیت الله علما، اولین نمازجمعه کرمانشاه را که به امامت حضرتعالی در مسجد جامع برگزار شد همه به خاطر دارند که چه جمعیت کثیری از مرد و زن و پیر و جوان برای اقامه نماز به امامت یک عالم فرهیخته کرمانشاهی اصیل  آمده بودند و چه شور و اشتیاقی در دل مردم کرمانشاه ایجاد شده بود از اینکه فردی ولایتمدار نمایندگی ولی امر مسلمین جهان را در شهر و دیارشان بر عهده گرفته و می خواهد بازوی توانمندی برای پیشرفت استان محروم کرمانشاه و پایگاهی امین برای مردم مظلوم این خطه انقلابی باشد. اما !!.
اما افسوس و صد افسوس که آن همه اتحاد،عظمت ،شور و امید به علت همراه شدن یکی از نمایندگان مجلس خبرگان وبعضی از مومنین وحزب اللهی های شهرمان با جریان های غیر قانونی و مدعی دروغین حزب الله ناراستین و فرقه هاشمیون وقبادیون چماقدار در کرمانشاه به یکباره فرو ریخت ودوباره مومنین ولایت مدارونیروهای متعهد حزب اللهی در کرمانشاه درمظلومیت مضاعف قرارگرفتند وهرروزازروزقبل در کنج عزلت و عزلتی غریبانه ومظلومانه خزیده اند                               .
حضرت آیت الله علما، با توجه به اینکه در این مدت کوتاه عملکرد طرف های مقابل در کرمانشاه باعث رنجش ، کدورت وتبعیدوکتک خوردن بسیاری از نیروهای ولایتمدار را فراهم آورده از شما تقاضا داریم تادیرنشده، درمقابل این جریانات انحرافی ایستاده وسعی در حمایت از مظلومان تاریخ کرمانشاه بفرمائیدکه دفاع از مظلوم از اوجب واجبات است .

مگر نه این است که رییس سازمان تبلیغات کرمانشاه در سایه حمایت های علنی و پشت پرده مدیر ارشد استان دررسانه های کاغذی والکترونیکی  کرمانشاه اقدام به توزیع کامنت های توهین آمیز علیه جنابعالی وعلماء بزرگوار دیگر همچون حجت الاسلا م والمسلمین حاج عبدالخالق عبدالهی ،حجت الاسلا م والمسلمین وحیدی نژاد،حجت الاسلا م والمسلمین حائری زاده ،حجت الاسلا م والمسلمین طاهری ، حجت الاسلا م والمسلمین جوادکرمی(واگر آیت الله نجومی وحاج آخوند درقید حیات بودندآنهاهم متاسفانه جزء این نفرات جای داشتند)ومومنین ونیروهای حزب الهی در استان و دیگران می کنندوبا افتخار عکس کتک خوردگان حمله به یکی ا ماکن مقدس چاپ می نمایند  .
امروز سازمان تبلیغات کرمانشاه که خود را به دروغ حامی حزب الله راستین می نامد با پنهان شدن در پشت حمایت های پنهان وآشکار مسئولین ارشد ووقت استان هر جنایتی را انجام می دهند.از حمله مسلحانه به اماکن مذهبی  وکتک کاری خانواده های شهدا ،جانبازان وایثارگران  وپخش هزاران تهمت وافترا ودروغ گرفته تا هتاکی و فحاشی به مومنین  ونیروهای دلسوز و زحمت کش استان وهمچنین برکناری بیش از 35 نفر از مدیران ارزشی ،حزب الهی  وولایت مدار فقط به جرم اینکه حاضر به همراهی در جنایات آنها نیستند واین همه  به لطف سکوت و بعضا مصلحت اندیشی یاران امام ورهبری انجام می گیرد!کرمانشاهیان اصیل دارای نیروهای بالنده قوی شجاع ولایتی ،مومن وجانفشان زیادی است اما وحدت واتحاد نداریم ، از حضرتعالی استدعا دارد که جلسات متعدد برقرار نمائید، تا حداقل جلوی این همه هجمه وتهمت وافترا گرفته شود .پست ها ومسئولیت ها نوش جانشان وبه یاد سخنان گهر بار مرحوم آیت الله نجومی افتادم که فرمود این .... جدید از شیخ معزول بدتراست زیرا حس برتری طلبیش بسیار زیادتراز اوست درآینده  متوجه خواهید شد .
حضرت آیت الله علما ،بیایید قدری بیشتربا مردم مومن وولایتی ودرد کشیده کرمانشاه  باشیم.
چگونه اجازه میدهیم قبل از حکم دادگاه  فتوا صادرکنند که  حضور در یک مکان مذهیبی و ادای فرایض دینی حرام است.
وچگونه اجازه می دهیم با شما چنین وقیحانه ،گستاخ وتوهین آمیز نامه نگاری نمایندوبه حضرتعالی دستوردهند که چکار کنید !وکجا برید! وکجا نرید! از کی حمایت کنید! واز کی حمایت نکنید! وبعد هم تهدید نمایند اگر با ما نباشید به رهبری شکایت میبریم !!!و قس علی هذا

ودرنامه شان بگویند که ((حال اگر چنین فردی – مثل حضرتعالی - در چنین مکان مسئله داری – مثل حیدریه و محسنیه - حاضر شود و حضور او هم کاملا آگاهانه باشد،آیا چنین فردی صلاحیت دارد نماینده نایب امام عصر(عج) باشد؟ وآیا شما با این اقدام غیر قابل دفاع، شان و جایگاه نمایندگی ولی امر مسلمین جهان را خدشه دار نکرده اید؟! ))
حضرت آیت الله علما از این هم فراتر رفته از شما خواسته اند به وضعیت دفتر خود برسید و نگذارید  دفتر شما به واسطه همین مسئول دفترتان پاتوق گروهک های غیرقانونی و معاند شود.
اگر لب تر کنید ومصلحت را کنار بگذارید وحکم دفاع دهید در طرفة العینی طومار اصلاح طلبان فتنه گر 88را می پیچیم ،که امروزه زیر پرچم مدیر ارشد استان ویکی از نمایندگان مجلس خبرگان سینه چاک ولایت ونظام جمهوری اسلامی شده اندورنگ عوض کرده وجای حزب اللهی ،مومن وولایتی ها با فتنه گران سبز پوش عوض شده راگرفته اند.وبتوانیم نیروهای مومن وحزب اللهی را که فریب آنها را خوده اند نجات دهیم وبه آغوش اسلام ناب محمدی برگرانیم (تا دیر نشده است) .یا للعجب از فتنه های آخر الزمان .

ای علماء اسلام ،ای مسئولین نظام مقدس آای مومنین خدا ترس ،ای رزمندگان خمینی وخامنه ای ،وای خانواده های شهدا بداد اسلام وقرآن برسید بداد حزب اللهی ها ومومنین برسید .ای خدای مهربان بدادمان برسید ةای رسول ا لله وای ائمه اطهار به شما شکایت می آریم .بداد ما مظلومان گذشته وحال برسید .

امضاء

خانواده های شهدا ،ایثارگران مومنین وحزب اللهی هاورزمندگان خمینی وخامنه ای 

درود بر خمینی سلام بر خامنه ای

سخنی با دشمنان سردار کرمی راد نماینده محترم وشجاع مجلس

سخنی با دشمنان سردار کرمی راد نماینده محترم وشجاع مجلس شورای اسلامی  

جناب دکترمحمدکرمی راد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای که در وبلاگ های کرمانشاه آن را منتشر کرده اند؛ نسبت به وضعیت مدیریت استان اظهار نگرانی و ناراحتی نموده است .(بایدگفت احسنت به این شجاعت وایمان)که البته جا داشت دشمنان ایشان نگرانی این نماینده بی ادعا رابرای کنار گذاشته شدن تمام مدیران لایق  کشور حساب نمی کردندچون ایشان نماینده حوزه انتخابی خویش هستند ودرمقابل آنها مسئولیت دارند نه کشورگفته اند او((فقط بفکر دوستان همسو هم فکر خود !! دراستان کرمانشاه است))همه شاهدندکه تاکنون قریب به 30 نفرازنیروهای ارزشی دراستان ازخدمت گزاری محروم شده اند. یعنی 30 نفر مدیر لایق وارزشی ازدوستان همسو وهمفکر سردار جبهه های حق علیه باطل بوده اند واستاندار وطیف او به این رزمندگان وایثارگران ،فرزندان خمینی کبیر ظلم روا داشته اند ؟؟وآنها را معزول وطرد نموده اند ؟ یعنی چه ؟؟یعنی خودشان اعتراف کرده اند که نیروهای انقلابی را کنارزده اند.بله ماهم به عنوان " شهروند" حق داریم بدانیم که دیگرنمایندگان استان همسوبا باند قدرت ،زر وتزویربجز حضور در بین مردم و جلسات خاص کشوری و استانی و توصیه در عزل و نصب ها ، برای توسعه زیربنایی استان و جبران عقب ماندگی های گذشته و نیز توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی و تحول در وضعیت معیشتی و خدمات رسانی به مردم چه کاری کرده اند؟ و چه برنامه هایی دارند؟ و یا داشته اند؟ و چه بودجه و امکاناتی جذب و به بکارگیری شده است؟ فعلاً بعلت جو نظامی وبایکوت وخفقانی که بر استان حاکم است ، جایی برای طرح این پرسش نیست و چون گوشی برای شنیدن و مردی برای پاسخگویی و همراهی برای همدردی با مظلومان همیشه کرمانشاه نمی بینیم و از این مهم می گذریم!! اما... ادامه دارد

عکسهای منتشر نشده از دیدار مرحوم آیت الله بهجت با امام خامنه ای

  

 

 با پیروزی انقلاب اسلامی مرجعیت شیعی جان دوباره ای گرفت و با توجه به که این در رأس حکومت، یک فقیه عالم و عادل قرار دارد رابطه ی صمیمانه ی بین مرجعیت و رهبری انقلاب همیشه مورد هجوم رسانه های ضد نظام بوده است.


یکی از مراجع به نام در عصر معاصر مرحوم آیت الله بهجت بودند که با توجه به عدم حضور وی در بسیاری از عرصه های اجتماعی همیشه شایعاتی مبنی بر عدم ارتباط مناسب ایشان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و شخص مقام معظم رهبری از سوی بدخواهان نظام اسلامی انتشار می یافت. 
اما سخنان این مرجع بزرگ شیعه در خصوص رهبر انقلاب و همچنین تصاویر منتشر نشده از دیدار ایشان با مقام معظم رهبری حکایت از ارتباط مستمر این بزرگوارن داشت.


فرزند آیت‌الله العظمی بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوارشان با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامت رهبری اشاره می‌کند و می‌گوید: این موضوع سبب شد تا مظعم‌له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم‌ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعت عمر حضرت آیت‌الله بهجت ادامه داشته است.