بوکسور سرپلذهابی عازم تورنمنت بین المللی آذربایجان خواهد شد

مهاجرغرب:
 

 اسامی بوکسورهای اعزامی کشورمان به تورنمنت بین المللی جمهوری آذربایجان اعلام شد که نام بوکسور سرپلذهابی نیز در میان آن ها به چشم می خورد

ˈفروتن گل آراˈ ورزشکار سرپلذهابیاست که با نظر کادر فنی قرار است به مسابقات بین المللی بوکس آذربایجان اعزام شود.

تیم بوکس کشورمان در شش وزن عازم مسابقات آذربایجان خواهد شد که گل آرا نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم خواهد بود.

این مسابقات ۱۵ اسفند ماه در شهر باکو آغاز خواهد شد و کادر فنی در نظر دارد اوزانی که از شانس بیشتری برای کسب مدال در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی برخوردار است را به تورنمنت باکو اعزام کند.

فروتن گل آرا، امین قاسمی پور، سیاوش امیدی، مجید حاج عباسی، محمدستارپور، رضا مرادخانی و سجاد پوراشرفی بوکسورهای اعزامی کشورمان به مسابقات آذربایجان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی بوکس اعزامی ایران به تورنمنت آذربایجان، اکبر احدی خواهد بود و همایون امیری(مربي كرمانشاهي) نیز به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند.

رضا افضلي جانشيني شايسته براي محبي وزريني در74كيلو

خبرگزاری فارس: افضلی: دیگر فرصت را از دست نمی‌دهم/ برای دوبنده تیم ملی با هر حریفی می‌جنگم

رضا افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام تختی گفت: در این مدت روی نقاط ضعفم کار کردم و نقاط قوتم را هم تقویت کردم تا بتوانم با نهایت قوا در جام تختی به موفقیت برسم.

وی ادامه داد: وقتی در فینال لیگ مقابل شعبانوف، نفر سوم جهان به پیروزی رسیدم خیلی‌ها می‌گفتند اتفاقی بوده است و می‌خواستند من را وارد حاشیه کنند، اما با این قهرمانی نشان دادم که آن پیروزی اتفاقی نبوده است.

قهرمان جام تختی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کشور هم یک امتیاز هم به حریفان ندادم و قهرمان شدم؛ نشان دادم زحمت زیادی در این مدت کشیده ‌ام. دیگر فرصت را از دست نمی‌دهم و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هر حریفی می‌جنگم.

افضلی با بیان اینکه تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات مهم و معتبر است، گفت: باید با برنامه ریزی بهتر همین روند رو به رشد را ادامه دهم تا بتوانم به عنوان نفر اول این وزن مطرح باشم. از حمایت‌های رسول خادم و زحمات مربیان تیم ملی محسن کاوه و غلامرضا محمدی تشکر می کنم که راهنمایی آنها باعث پیشرفتم شد.

وی خاطرنشان کرد: کادر فنی هر دستوری بدهد اطاعت می کنم؛ جام جهانی را پیش رو داریم و سپس قهرمانی آسیا و در نهایت امیدوارم با موفقیت در انتخابی تیم ملی بتوانم دوبنده اول تیم ملی را از آن خود کنم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در میادین بین‌المللی باشم.

انتصابات جديد در استانداري كرمانشاه


طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار کرمانشاه آقایان بهرام سلیمانی بعنوان مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار. حجت الاسلام شیخ عبدالله عزیزی بعنوان مشاور استاندار و مدیرکل ارزشیابی و رسیدگی به شکایات استانداری و کوروش محمودیان بعنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری کرمانشاه منصوب شدند.

عدالتخواهان كرمانشاه: انتصاب شايسته حجت الاسلام عبدالله عزيزي را به ايشان وتمامي هم استانيهاي عزيز تبريك گفته براي ايشان از درگاه قادر متعال موفقيت وبهروزي خواهان وخواستاريم.


کشتی‌گیر و فرماندهی که برای سرش جایزه تعیین کرده بودند

کشتی‌گیر و فرماندهی که برای سرش جایزه تعیین کرده بودندسال‌هایی نه چندان دور پیش از این، انسان‌هایی همچون پهلوان تختی در میدان‌های ورزشی و اخلاقی ما چنان ظهور کرده‌اند که هنوز شعاع تلألؤشان در عرصه‌های قهرمانی ایرانمان می‌درخشد و از این دست قهرمانان ملی بسیارند و شاید بالا‌تر از همه آن‌ها کسانی بوده‌اند که در عرصه مبارزه در راه اسلام و دفاع مقدس نیز خوش درخشیده‌اند و ما امروز که روایت یکی از این پهلوانان را برایتان مرور می‌کنیم، این پرسش در ذهن پدید می‌آید که آیا قهرمانان امروز ما توانسته‌اند جای خالی این پهلوانان ملی را پر کنند؟!

بخشی از زندگی پهلوان شهید داریوش ریزوندی


داریوش به سال ۱۳۳۶ در شهر کرمانشاه دیده به جهان گشود. از کودکی به ورزش علاقه‌مند بود و همزمان با تحصیل به ورزش کشتی نیز می‌پرداخت. او در مسابقات کشتی دانش‌آموزی ‌قهرمان شد و در سال‌های ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷ با آغاز اعتراضات مردمی علیه شاه، داریوش به صف انقلابیون مسلمان پیوست.

وی همچنین در سازماندهی نیروهای انقلابی شهرشان برای مبارزه نقش فعالی داشت. پیاده کردن نوارهای سخنرانی امام خمینی (ره) و تکثیر و پخش اعلامیه، از کارهایی بود‌ که ‌در دوران مبارزه پیوسته انجام می‌داد. همزمان در مسابقات ‌کشتی شرکت می‌کرد و ‌قهرمانی ‌می‌‌شد. پس از گرفتن ‌دیپلم و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، داریوش ‌‌معلم ابتدایی کودکان روستاهای کوزران‌ شد.

او همزمان با تحرکات ضد انقلاب در مناطق غربی ایران به مقابله با آنان برخاست و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد. وی از جمله بنیانگذاران اصلی کمیته، سپاه، بسیج و جهاد سازندگی در اسلام آباد غرب بود. شهید ضربات کاری بر پیکر ضد انقلاب در غرب وارد کرد، طوری که دشمن برای سر او جایزه گذاشته بود. پس از مدتی در کمین ضد انقلاب به اسارت در‌آمد، ولی در حین انتقال به کمک رزمندگان اسلام آباد غرب آزاد شد.
کشتی‌گیر و فرماندهی که برای سرش جایزه تعیین کرده بودند
با آغاز جنگ تحمیلی به ‌سپاهیان اسلام پیوست و در مناطق عملیاتی غرب ایران، مشغول نبرد شد. وی پس از مدتی از غرب به جنوب آمد و به عضویت تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ص) درآمد. داریوش در عملیات الی‌بیت‌المقدس شرکت کرد و در آزادسازی ‌خرمشهر نقش داشت. پس از عملیات رمضان از سوی فرمانده لشکر ۲۷ «شهید همت» به فرماندهی گردان مالک اشتر منصوب شد.

شهید ریزوندی فرماندهی لایق و توانا و مورد علاقه رزمندگان بود. در شب عملیات مسلم بن عقیل (ع) در حالی که فرماندهی گردان مالک اشتر تیپ محمد رسول الله (ص) را بر عهده داشت، نیروهای تحت امرش را جمع کرد و همانند سرورش حسین بن علی (ع) برای آنان سخن گفت و آنان را برای شرکت در عملیات مخیر آماده کرد.

سرانجام در دوازدهم مهر سال ۱۳۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل و در منطقهٔ سومار، نزدیک پاسگاه مندلی عراق با ‌ترکش خمپاره به شهادت رسید.

هم‌اکنون خلاصه‌ای از عناوین قهرمانی این پهلوان شهید:


۱ ـ کسب مقام نخست مسابقات کشتی فرهنگ روستایی سال ۱۳۵۴
۲ ـ مقام نخست مسابقات کشتی جوانان سال‌های ۱۳۵۵ و ۱۳۵۶
۳ ـ نفر نخست مسابقات کشتی آموزشگاه‌های ایران ۱۳۵۷
۴ ـ مقام نخست مسابقات انتخابی کشتی، جام بزرگداشت شادروان تختی ۱۳۵۹
۵ ـ قهرمان مسابقات کشتی یادبود شهید معطری ۱۳۶۰
کشتی‌گیر و فرماندهی که برای سرش جایزه تعیین کرده بودند
فرازی از وصیت‌نامهٔ شهید داریوش ریزوندی:

به نام خدا، به نام او که همه چیزم از اوست. به نام او که زندگی‌ام در جهت اوست. به نام او که زنده به اویم. زندگی‌ام به خاطر اوست. بودنم از اوست، جانم از اوست، معشوقم اوست، مقصودم اوست، مرادم اوست و امیدم اوست. احساسش می‌کنم، با ذره، ذرهٔ وجودم و با تمام سلول‌هایم.

... از شما خانواده‌ام می‌خواهم و به شما وصیت می‌کنم که با شنیدن خبر شهادت من به دوستان و آشنایان تبریک بگویید. به آن‌ها بگویید که جان من هدیه‌ای برای امام امت ـ خمینی بت شکن و راه خداست. بگویید فقط برای خداوند متعال و برای دین اسلام به جهاد رفته و شربت شهادت نوشیده است. امیدوارم که به من هیچ وقت ناکام نگویید، چون در ‌‌نهایت کامم را گرفتم که بهترین نعمت‌هاست. امروز من در راه جاودانه‌ای گام نهاده‌ام که انتهای آن حکومت مستضعفان بر جهان است. راه و حرکت ما از امروز و یا چند روز پیش آغاز نشده، بلکه از اول تاریخ و داستان هابیل و قابیل شروع شده و با پایان جنگ اتمام نمی‌گیرد، بلکه تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت. به شما وصیت می‌کنم که بعد از شهادت من، سیاه نپوشید و گریه نکنید. چون شب دامادیم است. خوب می‌دانید که قلب و روحم همیشه پیش معبودی بود که از همه کس به ما نزدیک‌تر است.

شهادت آرزوی من بود و اکنون که به آرزو و محبوبم رسیده‌ام می‌خواهم شاد باشید و نقل و شیرینی بدهید. افتخار کنید که برای اسلام و به فرمان مردی به جهاد رفتم که به حق نایب مهدی (عج) است و برای حق و حقیقت و دفاع از ناموس و اسلام با کفر و الحاد به مبارزه برخاستم. از خواهرم می‌خواهم که حجاب را کامل حفظ کند و زینب زمان باشد و در راه خدا مبارزه کند.

در پایان از شما می‌خواهم اگر جسمم برگشت، در قبر، چشمانم را باز بگذارید تا کوردلان بدانند که کورکورانه به این راه نرفتم، دستانم را باز بگذارید تا راحت‌طلبان و دنیا‌پرستان ببینند که چیزی با خود به آن دنیا نمی‌برم و مشتانم را گره کنید، تا ملحدان و منافقان بدانند که حتی جسم بی‌جانم نیز نخواهد گذاشت، حتی لحظه‌ای آرامش به خود ببینند.
کشتی‌گیر و فرماندهی که برای سرش جایزه تعیین کرده بودند
خدایا! بهترین لذت دنیایی و آخرتی که همانا عبادت ‌توست برای من قرار ده. خدایا! تو جانم دادی و جانم را خواهی گرفت. مرا در آن صراطی گذار که هیچ‌ گاه در لحظهٔ جان دادن حسرت نخورم.

خدایا! به من نعمت‌هایی دادی که نه قدرش را دانستم و نه لیاقتش را داشتم. پس مرا زبانی ده که تو را به بهترین نحو ذکر گویم، حافظه‌ای که همیشه تو را به یاد داشته باشم، ذهنی ده که همیشه تو در آن باشی و آنی از ذهنم دور نشوی، چشمانی ده که همیشه تو را ببینم و حسی که همیشه تو را احساس کنم.

خدایا هر چه بخواهم کم است و هر چه بگویم کافی نیست و هر چه بشنوم ناقص و هر چه از تو بخواهم و تو بدهی لازم و هر چه درک کنم ناکامل و هر چه حس کنم محسوس و هر چه ببینم نامعلوم، پس خدایا آنی به من عطا کن که با داشتنش تو را بهتر درک کنم.
خدایا! به قدری گناه کردم و از فرمان تو سرپیچی نمودم که شرمنده‌ام. مرا از بخشیده شدگان درگاه خودت قرار ده.

خدایا! هرگز مرا آنی به خودم وامگذار که بی‌تو همیشه هیچم...
به امید پیروزی اسلام بر کفر جانی

داریوش ریزوندی

نمايندگان استان كرمانشاه ياد بگيريد!!!!!


تسنیم:  محمدناصر صالحی‌نسب نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس در پایان نطق میان دستور خود با اشاره به لایحه بودجه سال آینده گفت: تمام نمایندگان استان خوزستان به دلیل ظلم بودجه نسبت به این استان استعفا دادند.
سید شریف حسینی عضو هیئت رییسه و نماینده مردم اهواز در مجلس با تایید خبر استعفای 18 نماینده استان خوزستان، گفت: در بودجه سال آینده، هیچ توجهی به استان خوزستان نشده است و پولی که از قبال فروش فولاد خوزستان به دست می‌آید، صرف ساخت و ساز در پرند و تنکابن شده است.

وی ادامه داد: همچنین بودجه‌ای برای بحث انتقال آب نیز در نظر گرفته نشده است و ما نمایندگان استان خوزستان به این نتیجه رسیدیم که با توجه به این شرایط، حضور ما در مجلس لزومی ندارد و بنابراین دسته جمعی استعفا دادیم.

عدالت خواهان: به نظر شما نمايندگان استان كرمانشاه جرات وجسارت چنين كاري دارند؟؟!!!

سوداگری دلالان عراقی در مرز ایران و عراق!


به نقل از سايت تابناك:پس از سپری شدن ماهها از تشکیل دولت تدبیر و امید به دلیل بلاتکلیفی استانداری کرمانشاه، خبرهای تکان دهنده ای از یکی از مرزهای واقع در این استان در جولان رانتخواران بگوش می رسد.

به گزارش خبرنگار اعتدال، حدود یکماه قبل مسئولان این نقطه مرزی با استدلال‌های مختلف از جمله اینکه توان پذیرش و همچنین کنترل کافی در این نقطه مرزی وجود ندارد و مشکلات امنیتی و اقتصادی برای استان کرمانشاه را دارد  اقدام به مسدود کردن مرز بر روی تانکرهای سوختی که عراق را به مقصد بنادر جنوبی ایران ترک می کردند، نمودند.

البته در کنار این دلایل یکی از مقامات محلی مدعی شده بود که به دلیل حجم زیاد ارز بری و زیان دولت در این مبادله هر چه سریعتر باید این نقطه مرزی بسته شود. پس از افزایش فشار بر روی مقامات مرزی و به دلیل عدم تعیین استاندار کرمانشاه که موثر در تصمیمات این‌چنینی است، حدود یکماه پیش این مرز حجم مبادلات تانکرهای سوختی را از روزانه 800 تانکر به روزانه 150 تانکر رساند.

اما بنابر گزارش‌های دریافتی پنج شنبه شب گذشته یک تاجر نه چندان خوشنام عراقی به نام شیخ سعدوا ، با حضور در ایران و رایزنی با یکی از مقامات محلی، توانست با یک توافق مالی به ارزش روزانه 30 تا 40 میلیارد تومان، موافقت این فرد منتقد را برای رایزنی و عدم مانع تراشی برای بازگشایی این مرز به دست آورد.

از عصر همان روز خبری در کردستان عراق مبنی بر گشودن مرز ورودی و حل و فصل ماجرا در لابی و دادن امتیاز به عوامل دخیل در محدود نمودن مرز توسط شیخ سعدوا اعلام شد که این خبر با گشوده شدن مرز در شب تعطیل دور از چشمان مسئولان ذیربط در همان شب به واقعیت تبدیل شد.

حال سؤال اینجاست که کدام عامل انسداد مرز از دید مسئولان رفع شده که عوامل محلی براحتی با سفر این فرد به ایران به گشودن مرز مبادرت ورزیدند ؟ ایا صرفا جایگزینی افراد ذینفع بجای نفرات قبلی برای لابی و منفعت طلبی برای منافع یک کشور کافیست ؟ آیاچنین پدیده مهمی که مستقیما منافع ملی را هدف گرفته از دید مسئولان مغفول مانده است ؟ و اینکه سهم خواهی کدام گروه در انسداد و گشودن یک مرز مهم تعیین کننده است؟

پرواز را بياموز

عکسهای بسیار زیبا به همراه جملات آموزنده

چرا باید ما استان کرمانشاه دنباله رو دیگران باشیم ؟



 بسمه تعالی         
باسلام به مدیریت محترم سایت کرمانشاه جاوید  
مطلبی را تحت عنوان حمله هماهنگ سایتهای حامی شعبانی به قائم مقام وزیر کشور .حسینعلی امیری نقش ابراهیم عزیزی را بازی می کند .در سایت وزین حزب توسعه مطالعه وتوجهم را جلب نمود تصمیم گرفتم گله مندانه ومنتقد انه بگویم چرا تحمل قدرت ومسئولیت هم دیگر را نداریم ؟چرا اینک فرزندی از کرمانشاه به جایگاهی رسیده اورا مورد حملات وآماج تیر ها ،گلوله ها وحتی برای نابودی او از سلاح های کشتار جمعی استفاده می کنیم چرا باید ما استان کرمانشا ه دنباله رو دیگران باشیم ؟چرا پل پیروزی دیگران باشیم مگر استعداد وتوانایی ما از ما بهتران کمتر است   (مدیر محترم سایت توسعه ) همانگوته که از نام سایتت پیداست توسعه یعنی چه ؟انسان توسعه محور یعنی چه؟،توسعه به چه صورت پایدار است  بگذار بگوییم .  توسعه یعنی افزایش توانمندی ها ، پیشرفت ،سیر صعودی به قلعه رفیع اعتدال ،توسعه یعنی تحمل همدیگر ،توسعه به گفته یکی از دوستان یعنی پدیدهای چند رشته ای که دستاورد آن نیروی انسانی است اگر دنبال توسعه پایدار باشیم  می باید شرایط مناسبی برای تربیت نیروهای انسانی که محور توسعه است فراهم شود قاعدتا"براساس عقل انسان می تواند محور توسعه باشد.مدیران ما در کرمانشاه ومرکز ثروت های واقعی استانند باید نگرش ها خوش بینانه  باشد باید همدیگر را تحمل کنیم و خود را باور کنیم که می توانیم محور توسعه در مرکز باشیم .بنده اطلاعی از سیاست گذاری آقایان امیری وعزیزی ندارم ولی می توانم بر خو ببالم وافتخار کنم که کرمانشاهی ها در مسئولیتهایکشوری جایگاهی دارند ومی توانند در توسعه عمرانی ،اقتصادی واجتما عی ورفع موانع نقش داشته باشند و می توانیم شاهد جایگاه های فراتری در سطح کشور باشیم .یکی از عوامل پیشرفت استانهای دیگر کشور عبور از تحمل یکدیگر وتکامل به سمت همدلی وهمراهی است بیائیم همدیگر را تحمل ودرک کنیم .چه اشکالی دارد همنوعی از جنس خودمان در مرکز قدرتی داشته باشد اگر برای بنده نوعی مفید نباشد حداقل برای روستایم،دهستانم ،بخشم ،شهرم واستانم مفید خواهد بود .بنده از برادرم شعبانی انتظار داشتیم ایشان سکاندار انتخاب وانتصاب استاندار باشد ومردم را در این برهه حساس دعوت به تامل وتحمل وهمدلی نماید تا دولت اعتدال ودولتمندان ونمایندگان محترم وصاجب نظران استان ،استانداری توانا ومدیری لایق رابراي رفع محرومیت ها انتخاب کنند والسلام من اتبع الهدی

قدر عزيزاني چون حسينعلي اميري را بيشتر بدانيم

آيا تاكنون از خود پرسيده ايد كه دليل اصلي عدم توسعه استان كرمانشاه با وجود داشتن شرايط مناسب اب وهوائي وجغرافيائي و داشتن نيروهاي توانمند ومتخصص چيست؟

دلايل فراواني وجود دارد اما يكي از مهمترين عوامل عدم توسعه استان عدم همراهي وهمدلي در بين سياسيون و مديران تراز اول كرمانشاهي است كه همواره به جاي همدلي وهمفكري وكمك به رشد استان هركسي به دنبال پيشرفت خود واطرافيانش به هر وسيله اي مي باشد.

در انتخابات اخير وپس از پيروزي دكتر روحاني متاسفانه در انتخاب استاندار جديد شاهد بوديم كه يكي از استانهائي كه بيشترين گزينه را معرفي نمود كرمانشاه بود و در اين ميان هركسي خود را لايقتر ميداند وسعي وتلاش ميكند كه خود بر كرسي استانداري تكيه دهد ودر اين ميان به جاي همدلي وهمراهي با يكديگر و معرفي يك گزينه قوي سعي و تلاش ميكنند كه گزينه هاي ديگر را تخريب كنند وجامعه را متشنج كنند وكاري كنند كه دولتمردان به اين نتيجه برسند كه ما مردمي هستيم كه لياقت نداريم وديگران بايد براي ما تصميم گيري كنند ومتاسفانه در جديدترين حملات شاهد هستيم كه به يكي از افتخارات اين ديار يعني جناب حسينعلي اميري قائم مقام وزارت كشور توسط گروههائي حمله شده كه كار خوشايندي نيست متاسفانه سياسيون به جاي استفاده از پتانسيل كرد بودن وزير(مادر وزير كشور كرد خراسان شمالي است) و كرمانشاهي بودن قائم مقامش در جهت توسعه استان به جنگ وجدل باهم ودعوا با مسئولين مشغولند وآن وقت انتظار دارند استان پيشرفت كند واز همدان واصفهان وتبريز وشيراز پيشي بگيرد عزيزان وقت آن است كينه ودشمني ها را كنار بزنيم وهمدل وهمراه شويم وقدر عزيزاني چون حسينعلي اميري را بيشتر بدانيم.

تخريب قائم مقام كرمانشاهي الاصل وزير كشور به نفع كيست؟



آيا جرم آقاي اميري قائم مقام كرمانشاهي الاصل وزير كشور چيست ؟ غير از دفاع از استاندار شدن يك مدير اصلاح طلب قاطع و امتحان پس داده ؟ شما مسوولين ستادهاي روحاني در كرمانشاه تكليف خود را با خودتان مشخص نمائيد: اگر اصلاح طلب مي باشيد چرا از انتصاب هاشمي ناراحت هستيد ؟ اگر اعتدال گرا هستيد چرا يك نفر از شما به استقبال آيت الله هاشمي در سفر كرمانشاه نيامد؟!

اينك كه بعد از مدتها يك فرد كرمانشاهي بعنوان قائم مقام وزير كشور انتخاب شده است تخريب وي توسط سايتهاي نزديك به ستاد روحاني به نفع كيست؟ آيا اين همسويي با خبرگزاريهاي فارس و رجاء نيوز و سايتهاي افراطي اصولگرايان در كرمانشاه نيست ؟ براستي شما تقسيم كار كرده ايد؟ مگر اين اميري كه شما او را تخريب مي كنيد همان فردي نيست كه به اتهام دوستي با آيت الله هاشمي رفسنجاني از شوراي نگهبان كنار گذاشته شد ؟


كرمانشاهيان را باور دارم

حمایت کوروش باقری از دکتر قالیباف

کوروش باقری قهرمان و مربی وزنه برداری حمایت خود را از دکتر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

یک منبع در ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف با اعلام این خبر به توسعه گفت: همچنین آقای شهران ناظری شوالیه آواز ایران نیز حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام کرده است .

[ چهارشنبه بیست و دوم خرداد 1392 ] [ 22:12 ] [ حزب ] [ نظر بدهید ]

تسخیر تهران توسط حامیان گفتمان جهادی

ملت ما اشراف‌سالاری، سرمایه‌داری و همچنین شعارهای بی‌عمل، انقلابی‌نمایی و شعارزدگی را دیده ‌اند و انشاالله در 24 خرداد به وعده‌های بی‌عمل، شعارزدگی، اشراف سالاری و تحجر پایان می‌دهند. 24 خرداد روز خداحافظی با بداخلاقی‌ها، اختلاف‌ها، کینه‌ورزی‌ها و دروغ و ریا در کشور است.

«فردا»: ار ساعت 18 امروز، در تهران و سایر شهرهای کشور، تجمع بزرگ هواداران محمدباقر قالیباف به طور همزمان آغاز شد و شکوه حمایت عظیم مردم در حمایت از گفتمان مدیریت جهادی تحقق یافت.

هزاران هوادار محمد باقر قاليباف  در تهران خودشان را به ميدان فلسطين رساندند . استقبال از همایش میدان فلسطین به حدی بود که در خیابان‌های اطراف این میدان تردد خودروها به سختی صورت می‌گرفت.  ازدحام جمعیت به جایی رسید که خیابان فلسطین و خیابان ولیعصر(عج) مملو از هواداران گفتمان جهادی شد.

 خیابان‌های منتهی به میدان فلسطین نیز با تراکت‌های تبلیغاتی و پلاکارد‌های محمدباقر قالیباف از سوی هواداران و حامیان او پر شد. مردم بر روی تراکت‌ها و پلاکاردها با جملاتی نظیر «قالیباف، جوانمردانه حمایتت می‌کنیم‏»، «مردی برای مردم»، «جهاد ادامه دارد» و «حی علی خیر العمل، خوش آمدی مرد عمل را» منقش شده بود.

جشن حاميان دكتر قاليباف در كرمانشاه

به اطلاع کلیه همشهریان گرامی می رساند

امروز ، چهارشنبه مورخ  92/3/22 ساعت 19

مراسم جشنی به مناسبت میلاد امام حسین (ع)

در مسجد معتضدی کرمانشاه منعقد می گردد.



حامیان دکتر محمد باقر قالیباف در کرمانشاه

همايش ياران قاليباف

همایش انتخاباتی قالیباف در سرپل ذهاب

فلاحت پیشه همچنین در جمع مردم سرپل ذهاب اظهار داشت: بعضی میگویند فضای انتخاباتی سرد است و ما شرکت نمی کنیم. به خدا قسم دود شرکت نکردن در انتخابات و یا احساسی برخورد کردن در انتخابات و با لجاجت برخورد کردن به چشم مردم می رود.
وی افزود: فقر مدیریتی یعنی اینکه شخصی پس از گرفتن رای از مردم  سیاست، شانیت، آبرو و حیثیت مملکت را به دست میگیرد ولی معلوم نیست چه کار می کند و به خوبی پاسخ گو نیست.

فلاحت پیشه شاخص بیکاری را در کشور غیر قابل قبول عنوان کرد.

ادامه نوشته

جوانان ایل کلهر در کرمانشاه چه کسانی را برمی گزینند؟

جوانان ایل کلهر  در انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه  نامزدهای خود را برای معرفی به همشهریان اعلام کردند . در این لیست هم چهره هایی نام آشنا حضور دارند و هم جوانانی که می توان به فردایشان امیدوار بود .

جالب آنکه در این لیست برخی اسامی دیده می شود که به ایل کلهر منتسب نیستند و تنها درایت و شایستگی آنان موجبات این انتخاب را فراهم نموده است .اسامی به این ترتیبند:

مهندس فرشاد رشیدی ، مهندس جبار گوهری ، محمدعلی شیخ الاسلامی آل آقا ، غلامرضا باقری ، سرگرد مسعود محمدی ، بهرام عبدلی ، علی سهامی ، سیمین عزیزی ، کیومرث سرمیلی ،رضا حیدریان

چشمه گچي: راي اول مردم كرمانشاه مربوط به قاليباف است

 دبيركل حزب توسعه كرمانشاه گفت: اگر اصلاح طلبان ظرف يكي دو روز آينده روي يك كانديدا ائتلاف نكنند قاليباف يا جليلي رئيس جمهور مي شوند.

 مهدوي چشمه گچي افزود: تمام نظرسنجي ها نشان مي دهد آقايان عارف . روحاني . قاليباف و جليلي جلوتر از بقيه هستند .

 وي خاطرنشان ساخت : اگر دو كانديداي اصلاح طلب يكي شوند پيروزي آنها در انتخابات قطعي است در غير اين صورت يا قاليباف يا جليلي پيروز ميدان هستند.

 وي تصريح كرد : آراي محسن رضايي نيز بشدت در حال افزايش در ميان لايه هاي مردم و جوانان است اما بايد منتظر روزهاي آينده باشيم.

 وي يادآور شد : برداشت من اين است كه تا امروز راي اول مردم كرمانشاه مربوط به قاليباف است كه البته تعجبي ندارد چون اكثر مديران و شهرداران قاليباف اهل كرمانشاه هستند.

حمایت 150 نماینده مجلس از محمدباقر قالیباف


سرویس سیاسی«فردا»: حدود 150 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای متنی حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کردند.

  این نمایندگان ضمن ادای احترام به سایر نامزدهای حاضر در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قالیباف را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی کردند.

حسین مظفر رییس ستاد قالیباف ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایندگان با اسم و امضای مشخص ضمن اعلام حمایت از آقای قالیباف از مردم ایران برای برگزاری انتخابات پرشور و خلق حماسه سیاسی دعوت به عمل آوردند.

مظفر همچنین اعلام کرد تا کنون برای 140 نفر از نمایندگان حامی قالیباف احکامی به عنوان مشاور و ناظر ستادهای انتخاباتی در استان ها و شهرستان ها صادر شده است.

رییس ستاد قالیباف افزود: این افراد به عنوان مشاور رییس ستاد مرکزی در جهت جلب همکاری نخبگان و نیروهای ارزش مدار و فعال در عرصه انتخابات فعالیت خواهند کرد.

 استقبال پرشور مردم ساری

مردم ساری با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران به استقبال قالیباف آمدند و پلاكاردهايي در دستانشان ديده مي‌شد كه روي آنها نوشته شده بود؛ «امید فردا قالیباف»، «آینده از ماست»، «ایران سرفرازم آرزوست»، «مردم عمل به مازندران خوش آمدی» و «قالیباف به دیار علویان خوش آمدی». مازندراني‌ها نيز مانند مردم استان‌هاي زنجان، قم، سيستان و بلوچستان و اردبيل، با ثبت اثر انگشت خود بر طوماري، حمايتشان را از محمدباقر قاليباف اعلام كردند. آنها نيز انگشت سبابه جوهري خود را به نشانه رأی به قالیباف برافراشتند.