بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

نامه کتبی حضرت آیت الله علماء نماینده ولی فقیه


نامه کتبی جماعتی کثیرازجوانان حزب اللهی واقعی به حضرت آیت الله علماء نماینده ولی فقیه

بسم رب شهدا

درددلی بی پرده بانماینده معززولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه


آقایان مسئولین ارشد ونمایندگان کرمانشاه این تذهبون؟

حضرت آیت الله علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمانشاه
آن زمانی که مردم ولایتمدارو نیروهای متعهد حزب اللهی در کرمانشاه مدتها بود که به دلیل رفتارهای غیر قابل قبول امام جمعه پیشین وگروه های چپی ،امتی ،اصلاح طلب ونیروهای ضدولایت فقیه ،حضور در این سنگر مقدس را ترک کرده و کنج عزلتی غریبانه ومظلومانه  گزیدند و لب فروبستند تا آن ایام بگذرد، اما با زمزمه تغییر درنمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه شهر شهیدپرور کرمانشاه و سپس انتصاب حضرت عالی به این سمت، شور و شعف فراوانی در میان مردم ولایتمدار و بچه های حزب اللهی کرمانشاه به وجود آمد که قابل وصف نیست .
حضرت آیت الله علما، اولین نمازجمعه کرمانشاه را که به امامت حضرتعالی در مسجد جامع برگزار شد همه به خاطر دارند که چه جمعیت کثیری از مرد و زن و پیر و جوان برای اقامه نماز به امامت یک عالم فرهیخته کرمانشاهی اصیل  آمده بودند و چه شور و اشتیاقی در دل مردم کرمانشاه ایجاد شده بود از اینکه فردی ولایتمدار نمایندگی ولی امر مسلمین جهان را در شهر و دیارشان بر عهده گرفته و می خواهد بازوی توانمندی برای پیشرفت استان محروم کرمانشاه و پایگاهی امین برای مردم مظلوم این خطه انقلابی باشد. اما !!.
اما افسوس و صد افسوس که آن همه اتحاد،عظمت ،شور و امید به علت همراه شدن یکی از نمایندگان مجلس خبرگان وبعضی از مومنین وحزب اللهی های شهرمان با جریان های غیر قانونی و مدعی دروغین حزب الله ناراستین و فرقه هاشمیون وقبادیون چماقدار در کرمانشاه به یکباره فرو ریخت ودوباره مومنین ولایت مدارونیروهای متعهد حزب اللهی در کرمانشاه درمظلومیت مضاعف قرارگرفتند وهرروزازروزقبل در کنج عزلت و عزلتی غریبانه ومظلومانه خزیده اند                               .
حضرت آیت الله علما، با توجه به اینکه در این مدت کوتاه عملکرد طرف های مقابل در کرمانشاه باعث رنجش ، کدورت وتبعیدوکتک خوردن بسیاری از نیروهای ولایتمدار را فراهم آورده از شما تقاضا داریم تادیرنشده، درمقابل این جریانات انحرافی ایستاده وسعی در حمایت از مظلومان تاریخ کرمانشاه بفرمائیدکه دفاع از مظلوم از اوجب واجبات است .

مگر نه این است که رییس سازمان تبلیغات کرمانشاه در سایه حمایت های علنی و پشت پرده مدیر ارشد استان دررسانه های کاغذی والکترونیکی  کرمانشاه اقدام به توزیع کامنت های توهین آمیز علیه جنابعالی وعلماء بزرگوار دیگر همچون حجت الاسلا م والمسلمین حاج عبدالخالق عبدالهی ،حجت الاسلا م والمسلمین وحیدی نژاد،حجت الاسلا م والمسلمین حائری زاده ،حجت الاسلا م والمسلمین طاهری ، حجت الاسلا م والمسلمین جوادکرمی(واگر آیت الله نجومی وحاج آخوند درقید حیات بودندآنهاهم متاسفانه جزء این نفرات جای داشتند)ومومنین ونیروهای حزب الهی در استان و دیگران می کنندوبا افتخار عکس کتک خوردگان حمله به یکی ا ماکن مقدس چاپ می نمایند  .
امروز سازمان تبلیغات کرمانشاه که خود را به دروغ حامی حزب الله راستین می نامد با پنهان شدن در پشت حمایت های پنهان وآشکار مسئولین ارشد ووقت استان هر جنایتی را انجام می دهند.از حمله مسلحانه به اماکن مذهبی  وکتک کاری خانواده های شهدا ،جانبازان وایثارگران  وپخش هزاران تهمت وافترا ودروغ گرفته تا هتاکی و فحاشی به مومنین  ونیروهای دلسوز و زحمت کش استان وهمچنین برکناری بیش از 35 نفر از مدیران ارزشی ،حزب الهی  وولایت مدار فقط به جرم اینکه حاضر به همراهی در جنایات آنها نیستند واین همه  به لطف سکوت و بعضا مصلحت اندیشی یاران امام ورهبری انجام می گیرد!کرمانشاهیان اصیل دارای نیروهای بالنده قوی شجاع ولایتی ،مومن وجانفشان زیادی است اما وحدت واتحاد نداریم ، از حضرتعالی استدعا دارد که جلسات متعدد برقرار نمائید، تا حداقل جلوی این همه هجمه وتهمت وافترا گرفته شود .پست ها ومسئولیت ها نوش جانشان وبه یاد سخنان گهر بار مرحوم آیت الله نجومی افتادم که فرمود این .... جدید از شیخ معزول بدتراست زیرا حس برتری طلبیش بسیار زیادتراز اوست درآینده  متوجه خواهید شد .
حضرت آیت الله علما ،بیایید قدری بیشتربا مردم مومن وولایتی ودرد کشیده کرمانشاه  باشیم.
چگونه اجازه میدهیم قبل از حکم دادگاه  فتوا صادرکنند که  حضور در یک مکان مذهیبی و ادای فرایض دینی حرام است.
وچگونه اجازه می دهیم با شما چنین وقیحانه ،گستاخ وتوهین آمیز نامه نگاری نمایندوبه حضرتعالی دستوردهند که چکار کنید !وکجا برید! وکجا نرید! از کی حمایت کنید! واز کی حمایت نکنید! وبعد هم تهدید نمایند اگر با ما نباشید به رهبری شکایت میبریم !!!و قس علی هذا

ودرنامه شان بگویند که ((حال اگر چنین فردی – مثل حضرتعالی - در چنین مکان مسئله داری – مثل حیدریه و محسنیه - حاضر شود و حضور او هم کاملا آگاهانه باشد،آیا چنین فردی صلاحیت دارد نماینده نایب امام عصر(عج) باشد؟ وآیا شما با این اقدام غیر قابل دفاع، شان و جایگاه نمایندگی ولی امر مسلمین جهان را خدشه دار نکرده اید؟! ))
حضرت آیت الله علما از این هم فراتر رفته از شما خواسته اند به وضعیت دفتر خود برسید و نگذارید  دفتر شما به واسطه همین مسئول دفترتان پاتوق گروهک های غیرقانونی و معاند شود.
اگر لب تر کنید ومصلحت را کنار بگذارید وحکم دفاع دهید در طرفة العینی طومار اصلاح طلبان فتنه گر 88را می پیچیم ،که امروزه زیر پرچم مدیر ارشد استان ویکی از نمایندگان مجلس خبرگان سینه چاک ولایت ونظام جمهوری اسلامی شده اندورنگ عوض کرده وجای حزب اللهی ،مومن وولایتی ها با فتنه گران سبز پوش عوض شده راگرفته اند.وبتوانیم نیروهای مومن وحزب اللهی را که فریب آنها را خوده اند نجات دهیم وبه آغوش اسلام ناب محمدی برگرانیم (تا دیر نشده است) .یا للعجب از فتنه های آخر الزمان .

ای علماء اسلام ،ای مسئولین نظام مقدس آای مومنین خدا ترس ،ای رزمندگان خمینی وخامنه ای ،وای خانواده های شهدا بداد اسلام وقرآن برسید بداد حزب اللهی ها ومومنین برسید .ای خدای مهربان بدادمان برسید ةای رسول ا لله وای ائمه اطهار به شما شکایت می آریم .بداد ما مظلومان گذشته وحال برسید .

امضاء

خانواده های شهدا ،ایثارگران مومنین وحزب اللهی هاورزمندگان خمینی وخامنه ای 

درود بر خمینی سلام بر خامنه ای

نظرات 2 + ارسال نظر
نمازخوان جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 18:46

کارازنامه نگاری گذشته ووتضعیف نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرمان دردستورکارآقایان قرارگرفته.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 14:11

راست میگویید واقعاً دلم براتان تنگ شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد