بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

فیلتروبلاگها ادامه دارد .این هدیه ونتیجه استانداری دادوشه.

اطلاعیه  

طبق اطلاع واثق بعدازفیلتروبلاگ حزب الله کرمانشاه وتمامی وبلاگهایی که با نام حزب الله درکرمانشاه راه اندازی شده بودندسایت ۵۹۸وبلاگ ۰۸۳۱نیزبدستور مقامات ذیصلاح فیلتر گردیدند. 

به نظرشماآیا فیلترینگ سایت هاوبلاگهایی که بانظرشان موافق نیستندومنتقدندعملی درست وبه صواب نزدیک است؟؟ 

همه آزادندغیر از حزب اللهی ها ومنتقدان!!!!! 

وبلاگ ۰۸۳۱بعدازدرج جوابیه های دندان شکن به فرنیوزفیلترشد.یعنی آقاسعیدقاسمی که همیشه معتقدبودبایدبه مخالفین هم فرصت انتقاد دادبا طرفداران فیلترینگ هم صداست؟؟؟؟گمان نکنم ولی ....... 

شمابگید،نظربدید.

فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه،

 

 

فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهائى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است. انتقاد، مخالفت، بیان عقاید، با جرأت، هیچ اشکالى ندارد؛ اما دور از هتک حرمتها و اهانتها و فحاشى و دشنام و این چیزها. همه هم در این زمینه مسئولند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته میکند و اعصاب آرام جامعه را به هم میریزد - که امروز احتیاج به این آرامش هست - خداى متعال را هم از ما خشمگین میکند. من میخواهم این پیامى باشد به همه‌ى آن کسانى که یا حرف میزنند، یا مینویسند؛ چه در مطبوعات، چه در وبلاگها. همه‌ى اینها بدانند، کارى که میکنند، کار درستى نیست.
مخالفت کردن، استدلال کردن، یک فکر سیاسى غلط یا یک فکر دینى غلط را محکوم کردن، یک حرف است، مبتلا شدن به این امرِ خلاف اخلاق و خلاف شرع و خلاف عقل سیاسى، یک حرف دیگر است؛ ما این دومى را به طور کامل و قاطع نفى میکنیم؛ نباید این کار انجام بگیرد. متأسفانه بعضى این کار را میکنند. من بخصوص به جوانها توصیه میکنم. بعضى از این جوانها بلاشک مردمان بااخلاص و مؤمن و خوبى هم هستند، اما خیال میکنند این وظیفه است؛ نه، من عرض میکنم این خلاف وظیفه است، عکس این وظیفه است.
البته از نفوذها، از اغواهاى شیطانى دشمنان، از دخالتهاى دشمنان هم نباید غفلت کرد. همان طور که امام بارها میفرمودند، گاهى اینجور افراد وارد اجتماعات پرشور و مؤمن و مخلص میشوند و آنها را به یک سمتى و یک حرکتى میکشانند؛ از این هم نباید غفلت کرد؛ هم غفلتهاى ناشى از احساساتى شدن، هم ناشى از ندیدن دستهاى دشمن. بنابراین من بخصوص از جوانها میخواهم که نگذارند این فضاى غیبت و تهمت و فحاشى و هتاکى و شکستن حرمتها ادامه پیدا کند. وقتى که ادامه پیدا کرد، طبعاً همان طور سرایت هم میکند - مثل بیمارى مسرى - ناگهان مى‌بینید مثلاً در نمازهاى جمعه که محل خشوع و ذکر و توجه است، یک چنین چیزهائى گاهى احیاناً دیده میشود، که غلط اندر غلط است.
انسان اگر چنانچه آن خطیب نماز جمعه را قبول ندارد، خب، اصلاً پاى خطبه‌اش نمى‌نشیند، به او اقتداء هم نمیکند، مى‌آید بیرون. یا حتّى گاهى اوقات در درسها، در محیطهاى علمى و درسى از این چیزها دیده میشود؛ که اینها غلط است، مضر است و مخالف مصلحت انقلاب است؛ اینها همان ضربه زدن و شکاف ایجاد کردن و تَرک‌دار کردن هیئت عظیم و شفاف و باشکوه نظام اسلامى است که دارد با قدرت حرکت میکند و پیش میرود.
من به بزرگان هم نصیحتى بکنم. این نصیحت به جوانها بود، پیرها هم محتاج نصیحتند؛ آنها هم باید توجه کنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثیر خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، این هم وظیفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت میکشند و تلاش میکنند و شب و روز خودشان را میکُشند، براى اینکه طبق حرکت اسلامى یک کارى انجام بگیرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسیار سنگین انجام بگیرد؛ اما انسان یک خبر دروغى را بشنود، بنا کند همه‌ى اینها را زیر سؤال بردن - مسئولین دولتى را، دیگران را، دیگران را - این هم مصلحت نیست، این هم خلاف است. هم جوانها باید مراقبت کنند، هم پیرها باید مراقبت کنند. ما، هم در جوانى‌مان احتیاج به نصیحت داریم، هم حالا که پیر شدیم، احتیاج به نصیحت داریم.

ادامه مطلب ...

شهید آوینی:در جمهوری اسلامی همه آزادند بجز حزب اللهی ها ...


با تشدید اختلافات میان استاندار کرمانشاه و نیروهای اصولگرای استان کرمانشاه، این اختلاف نظرها ابعاد تازه ای پیدا کرده که سخن شهید آوینی را به یادمان می آورد که : در جمهوری اسلامی همه آزادند بجز حزب اللهی ها ...

به گزارش بی باک، پایگاه 598 نوشت: وبگاه حزب الله کرمانشاه برای سومین بار فیلتر شد. این اقدام در حالی صورت پذیرفت که این سایت چند سالی است به عنوان پایگاه رسمی اطلاع رسانی نیروهای حزب الله کرمانشاه به فعالیت های خود ادامه می داده است.

 با تلاش های مجدد گروه سایبری حزب الله کرمانشاه این وبگاه مجدداً راه اندازی گردید و پس از گذشت چند روز دوباره فیلتر گردید و این قصه همچنان ادامه دارد.

 نکته قابل توجه این است فیلتر شدن پی در پی وبگاه حزب الله کرمانشاه پس از اعتراضات حزب الله کرمانشاه به تحرکات ، مواضع و فعالیت های استاندار کرمانشاه رخ داده است.

 مطلب ارسالی حزب الله کرمانشاه به این پایگاه در این خصوص به شرح ذیل می باشد:

 سرکوب مجدد صدای انتقاد حزب الله کرمانشاه و انعکاس گسترده در سطح کشور و عدم پاسخگویی مسؤلین استان؟!

 ... در اقدامی ناپسند و اختناق آور در مقابل افکار عمومی، فعالان سیاسی کشور و در اثر عجز از پاسخ منطقی دادن به سؤالات و انتقادات حزب الله کرمانشاه سراسیمه و شبانه وبلاگ دوم حزب الله کرمانشاه به آدرس قبلی را نیز فیلترنمودند؟؟!! این در حالی است که در خبری که در سایتهای کشوری منعکس شد، آن سایتها از جمله سایت بی باک صریحا در خبر اصلی خود نوشتند: «چند وقتی است که به دستور استاندار اصلاح طلب کرمانشاه، سایت رسمی حزب الله کرمانشاه مسدود شده است، این در حالی است که هیچ یک از دولتهای دوم خرداد و... تا کنون چنین اقدامی را انجام نداده اند...» ...

با چه توجیه عقلی به بچه های حزب الهی توهین می شود؟

پایانی برای برخوردهای اهانت آمیز با حزب الله کرمانشاه متصور نیست
با چه توجیه عقلی به بچه های حزب الهی توهین می شود؟

متاسفانه پس از تشنجات سال گذشته، روند تخریب شخصیت و برخوردهای دون شان برخی مسئولین استانی با بچه های حزب اللهی در استان کرمانشاه رشد بی سابقه ای یافته است. /

 

متاسفانه پس از تشنجات سال گذشته، روند تخریب شخصیت و برخوردهای دون شان برخی مسئولین استانی با بچه های حزب اللهی در استان کرمانشاه رشد بی سابقه ای یافته است.

با وجود آنکه دولت خدمتگزار در این سالها بیشترین حجم تهمت و توهین را به جان خریده و دکتر احمدی نژاد بارها از حق قانونی خود و دولت مظلومش گذشته است، اما در استان کرمانشاه ظاهرا قضیه شکل دیگری دارد.

به گزارش خط روز گذشته برخورد دوباره با نیروهای حزب اللهی کرمانشاه در نماز جمعه توسط افرادی که باید مسئولین امنیتی استان به سرعت با آنها برخورد کنند، رخ داده است.

براساس گزارشات واصله، این اقدام توسط بخشی از نیروی انتظامی و در حالی صورت پذیرفته است که بخش اعظم این نیرو در دفاع و حراست از نظام و دستاوردهایش تاکنون بارها جان فشانی کرده اند و در آخرین این مجاهدت ها در فتنه ی بزرگ انتخابات سال گذشته، توانستند بار تمام تهمت ها را به جان بخرند، اما ظاهرا در کرمانشاه قضیه شکل دیگری به خود گرفته است.

برخوردهای متعدد یکی از فرماندهای نیروی انتظامی در کرمانشاه با نیروهای متعهد به آرمانهای امام و نظام تاکنون هیچگونه پاسخ مناسبی از سوی مسئولین نداشته است.

هر چند امکان انتقاد از رفتارهای حزب الله کرمانشاه وجود دارد و ممکن است همچون بقیه ی اقشار جامعه در مقاطعی دچار اشتباه شوند اما برخوردهای سلبی و خشن آن هم از سوی نیروی انتظامی و آن هم در شرایطی که نظام درگیر مسائل بسیار بزرگ و کلان جهانی است به هیچ عنوان بخردانه و ولایت مدارانه نیست.

رفتارهای گاه و بیگاهی که در کرمانشاه به وقوع می پیوندد در این حوزه به هیچ عنوان قابل بخشش و گذشت نیست و باید به سرعت اصلاح شود.

به فرض که حزب الله انتقادات تندی هم داشته باشد، آیا رواست برخوردی مشابه برخورد با فتنه گران با آنها شود؟

آیا منطقی است که به جرم پخش ویژه نامه های آنها در نماز جمعه و در بین اقشار عظیم مردم، از روش های خشونت آمیز استفاده شود؟

آیا با این توصیفات که در هر نماز جمعه ی کرمانشاه ایجاد می شود و روالی عادی یافته است، دیگر کسی رغبت خواهد کرد به نماز جمعه بیاید؟

آیا پاسخ انتقاد را باید با شیوه های انتظامی خشن صورت داد؟

آیا شایسته است نیروی انتظامی که در مقاطع مختلف در کنار بچه های حزب اللهی در حراست از نظام خون داده و خون دل خورده، اکنون علیه آنها به دلیل چند انتقاد کوچک آن هم به بخش کوچکی از مجموعه ی مدیریتی کشور وارد عمل شود؟

حتما عقلایی در نیروی انتظامی هستند که با برخورد سریع و صحیح این روند را در کرمانشاه متوقف کنند.

نیروی انتظامی به همراه بچه های حزب اللهی دو بال مهم برای حفظ امنیت کشور هستند و امید آن می رود که این سیر قهقرایی در کرمانشاه پایان بپذیرد.

فیلترینگ وبلاگهای بچه حزب اللهی های کرمانشاه

اطلاعیه  

طبق اطلاع واثق وبلاگ حزب الله کرمانشاه وتمامی وبلاگهایی که با نام حزب الله درکرمانشاه راه اندازی شده بودندبدستور مقامات ذیصلاح فیلتر گردیدند. 

به نظرشماآیا این عمل درست وبه صواب نزدیک است؟؟ 

همه آزادندغیر از حزب الله !!!!!

باذکرسلام وصلوات هاشمی هم رفتنی شد

 

 

با گذشت حدود یک هفته از قائله 25 بهمن فتنه گران و موضع گیری اکثر خواص در قبال این اقدام آنها ، اکبر هاشمی رفسنجانی پدرخوانده فتنه ، نه تنها نسبت خود را با سران فتنه مشخص نکرد بلکه با سکوت خود در قبال این اقدامات ثابت کرد که نقش به سزایی در مدیریت فتنه به عهده دارد .
در همین راستا اکثر وابستگان سابق وی در مقابل او موضع گرفته و از او خواستند تا نسبت خود را با سران فتنه مشخص کند . در این میان برخی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری که سال گذشته به ریاست هاشمی بر خبرگان رای داده بودند، از رئیس مجلس خبرگان خواستند تا موضعی شفاف در مقابل فتنه گران اتخاذ کرده و از همراهی آنان خودداری کند اما ظاهرا هاشمی نه تنها قصد اعلام برائت از موسوی و کروبی و خاتمی را ندارد بلکه با مواضع دوپهلوی خود مهر تائیدی بر اقدامات خرابکارانه آنها زده است .
به گزارش صراط نیوز آخرین اخبار رسیده حکایت از آن دارد که 60 عضو مجلس خبرگان قصد دارند با تهیه نامه ای  قبل از  برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری شخص دیگری را جایگزین رئیس فعلی مجلس خبرگان معرفی نمایند .
مجلس خبرگان رهبری 86 نماینده دارد که امضای 60 نفر آنها در ذیل نامه مذکور ظاهرا تائیدی است بر پایان ریاست هاشمی رفسنجانی بر ریاست خبرگان .
اجلاس خبرگان برای انتخاب رئیس جدید در اواخر اسفندماه برگزار می گردد .

 

 

یادآوری این نکته ضروری است که طبق اخبار منتشر شده از مشروح مذاکرات هاشمی و موسوی در جلسه وقف دانشگاه آزاد، رئیس فعلی مجلس خبرگان احتمال داده بود که شاید روزی نظام ما ولی فقیه نداشته باشد!!

لازم به یادآوری است کارشناس شبکه صدای امریکا شب گذشته سینه چاکی خود را برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر خبرگان رهبری به نمایش گذاشت .