بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چرابعضی از دکترها قسمشان را فراموش می کنند؟؟؟




امید کرمانشاه به نقل از  شهرخبر: محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح طرح پایش سلامت ایرانیان که در سالن همایشهای رازی برگزار شد، پرستاری را یکی از مشاغل سخت دانست و گفت: زحمتی که پرستاران می‌کشند با آنچه دریافت می‌کنند قابل مقایسه نیست.

 وی ادامه داد: مسئله دیگر فاصله غیر قابل قبول حقوق و درآمد پرستاران با پزشکان است که هیچ تناسبی بین خدمت و درآمد آن‌ها وجود ندارد، یک پزشک در ‌‌نهایت طی ۴۰ دقیقه همه بیماران را ویزیت می‌کند اما یک پرستار باید در یک یا دو شیفت بالای سر بیماران باشد.

==========================================

غرض ازآوردن مطلب بالابه قتل رساندن دوقلواز4قلوهای نارس،سزارین شده یکی از اقوام ما،در بیمارستان امام رضا (ع) است که متاسفانه پرستاران بدلیل فاصله طبقاتی حقوقی که بادکترهادارندوباانجام کلیه کارها بجای آنها،انگیزه واقعی کارکردن را ندارند.دکتر ....جراح ومتخصص زنان وزایمان بیمارش را بدون آگاهی کامل از وضعیت امکانات درآنجا،روانه بیمارستان امام رضا(ع )کرده ولی خودش تشریف نیاورده وپرستاریاسرپرستاری عمل سنگین سزارینی راکه قبلا"دکترپولش را گرفته واوودستگاه هایش تشخیص داده اند،سه قلوباردار است ولی دردرحین عمل درآخرین مرحله ،متوجه میشوند،بله ،نخیر، 4قلوبارداراست وبعد بعلت احمال دکتر ونرفتن ایشان برسربالین بیمارش ونداشتن دستگاه اکسیژن پر وکمبود اکسیژن دربیمارستانی به آن بزرگی!!!!!!!!!! متاسفانه باعث فوت دوتن از فرزندان این پدر ومادر درجلوی چشمان حیران ونگران همه اقوام میشودوروح معصومشان به ملکوت اعلا می پیوندند.آنچیزی که از فیلمی که گرفتیم معلوم است نگاه کردن پرستارها وعدم اقدام بموقع وکمک مردم واقوام درحمل ونقل نوزادان نارس به آمبولانس برای بردن آنها به بیمارستان امام حسین ع است .بالاخره کی وکی بایدبه این همه معضل دربیمارستانها رسیدگی نماید وجواب گوی قتل های خاموش کیست؟؟؟؟؟

چرادکتر ازاول بیمارش را به بیمارستان امام حسین ع اعزام نکرده که دارای تجهیزات بهتر وبیشتری است؟؟؟؟

چرانبایدبرای سرکشی وعمل زایمان خودش را نرساند وفقط بفکر پول درآوردن باشد .پدرفرزندان ازدست داده می گفت ساعت 12شب زنگ زده که از ده میلیون تومان مقرره ،ده هزارتومان کم واریز شده لطفا واریزکنید!!!

مراقب باشیدسرنوشت انقلاب دست سفیدپوستها نیفتد...

مراقب باشیدسرنوشت انقلاب دست سفیدپوستها نیفتد...

توی وبلاگ یکی از دوستان یه مرزبندی دقیق و حساب شده از استاد حسن رحیم پور ازغدی را خواندم دیدم چقدرباسخنرانی امروز مقام معظم رهبری درباره انتخابات وتقسیم بندی  جناح های سیاسی ونحوه عملکرد انها در مقابله با دشمن شبیه است منم با عرض معذرت کپیش کردم اینجا ،خلاصه ببخشید...


بعد از قطعنامه، ما داشتیم برمی گشتیم. داخل اتوبوس یکی از رزمنده ها می گفت حزب اللهی ها 3 تیپ اند: سرخپوست و سفید پوست و سیاه پوست. سیاه پوستها ماییم که هشت سال در منطقه اصلاً تصور اینکه جنگ تمام می شود و ما زنده می مانیم، نداشتیم. سقف خانه ما تار عنکبوت می بست، یک نفر نبود تارعنکبوت ها را پاک کند. هربار می رفتم خانه دوباره بچه هایم من را نمی شناختند، خانمم از من رو می گرفت، دوباره باید عقد می خواندیم. چون دور بودیم. باید می نشستیم مثل اول ازدواج با هم آشنا می شدیم. الآن که جنگ تمام شده و داریم برمی گردیم، نمی دانم دارم کجا می روم و چه کار می کنم.

دسته دوم سرخپوست هستند. می گفت شماها طلبه اید، دانشجویید عقب جبهه زندگیتان را می کنید و درستان را می خوانید. موقع عملیات ها منطقه می آیید. اگر شهید شدید، بردید و اگر هم ماندید، دوباره سرکارتان برمی گردید.

می گفت یک عده حزب اللهی سفیدپوست هم داریم که اینها خط مقدمشان اهواز است. اینها دعای کمیل و نماز جمعه هایشان را مرتب شرکت می کنند. یقه شان را هم تا بالا می بندند. سه تا انگشتر عقیق هم دارند. مستحبات را هم رعایت می کنند ولی حاضر نیست اسلحه دستش بگیرد و برود استقبال شهادت. گفت حالا که باید برگردیم، بدبختی آن است که سرنوشت سیاه پوستها هم دست سفیدپوستها است. مسئول دیگری داشتیم از بچه های قدیمی جنگ که برادر 3-2 تا شهید بود. یکسال بعد از جنگ گفتند که در میدان تره بار یکی از شهرستانهاست. یک وانت قراضه خریده و سبزی و میوه حمل می کند که مخارج زندگیش بگذرد.

ما باید مراقب باشیم سرنوشت انقلاب دست سفیدپوستها نباید بیفتد، هرچه هم آدمهای خوبی باشند. در تبلیغات رسمی من نگرانم که سفیدپوستانه تبلیغ کنیم. آن حالت سیاه پوستی و اقلاً سرخ پوستی تبدیل شود به سفید پوستی. یعنی کسانی که درد انقلاب و جنگ ندارند، نه ترکش خوردند و نه شهید دادند و نه معنی بدبختی و گشنگی و در محاصره گیر افتادن و جنازه برادر به دوش کشیدن را می فهمند، نه دیدند که جلوی دیدگانش استخوان بشکند و سرها قطع شود و چشمها کور شوند، ولی صاحب انقلابند.

وقتی این جور رئیسها می خواهند برای افکار عمومی تصمیم بگیرند، مصیبت شروع می شود. کسانی که هزینه ای نپرداختند و نمی پردازند. نه اینکه قبلاً نپرداخته اند و بعداً می پردازند، بعداً هم اگر پیش بیاید، نمی پردازند. این همان تبدیل ارزش به کلیشه است. نمی گویم با سفیدپوستها باید درگیر شد ولی نباید زمام امور را به دست شان داد.

مردم می فهمند. نمی شود در آرامش بنشینی و به مردم دستور بدهی که باید ارزشی و انقلابی باشید. انبیا اینگونه عمل نمی کردند. بزرگترین و موفق ترین مبلیغین تاریخ انبیا هستند. امیرمؤمنان که به عنوان سمبل شجاعت و رزمندگی مطرح هستند، می فرمایند هروقت در جنگها فشار به ما زیاد می شد به قول بچه های جبهه هوا پس بود، پناه می بردیم به پیغمبر. پناهگاه ما پیغمبر بود. این حرف عجیبیست. امیرمؤمنان می فرمایند من چگونه شب بخوابم در جامعه ای که احتمال می دهم امشب در طرفی از این سرزمین یک خانواده گرسنه بخوابد. اینگونه می شود انقلاب را نگه داشت.

مردم حاضر نیستند بازیچه ما بشوند. اگر از من به عنوان مردم، فداکاری و حضور در صحنه می خواهی باید هزینه آن را بپردازی. من حاضر نیستم از خودم، بچه ام و جان و مال و آبرویم بگذرم برای اینکه تو به اینها برسی ولی اگر تو از آن می گذری، من هم می گذرم. در انقلاب و جنگ همینگونه بود. فرمانده لشکر ما همیشه جلوتر از همه بود. اگر می دید که خط در خطر بود، می دیدیم که فرمانده لشکر ما در کنار بچه ها بود...

کل متن

وصیت‌نامه شهید رسول الله دمیاد


وصیت‌نامه شهید رسول الله دمیاد
وصیت‌ شهید 17 ساله:قدر امام را بدانید و از او جدا نشوید





به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت خبرگزاری فارس، متن وصیت‌نامه شهید «رسوالله دمیاد» به شرح ذیل است:

«الدنیا سُجن المومن و جنة الکافر» دنیا زندان مومن و بهشت کافر است.

با درود و سلام به امام زمان «عجل‌الله تعالی فرجه الشریف» و نایب بر حقش امام خمینی


1- مردم قهرمان وبرادران پاسدار، بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به ما داده است همین نورالهی حسین زمان امام خمینی می‌باشد، قدر او را بدانید و او را تنها نگذارید که امام زمان «عجل‌الله تعالی فرجه الشریف» را تنها گذاشتید.


2- با روحانیون مبارز در تماس باشید و از آن‌ها جدا نشوید که دشمنان خوشحال می‌شوند.


3- واجبات خدا را به جاآورید تا عابدترین مردم باشید و از محرمات خدا بپرهیزید تا رستگارترین مردم باشید و مستحبات را انجام دهید تا به خدا نزدیک‌تر شوید.


4- همیشه در دعا خدا رابخوانید، به اجابت دعای خدا یقین کنید و بدانید که خداوند دعای شما رامستجاب می‌کند و از برادران و دوستان و آشنایان خواهشمندم مرا دعا کنید.


5- از خانواده‌ام خواهشمندم مرا حلال کنند. زیرا در این مدت زندگیم بسیار به آن‌ها رنج داده‌ام و از آن‌ها می‌خواهم اگر خداوند شهادت را نصیبم کرد، ناراحت نباشندو بدانند همه مزه مرگ را خواهند چشید چه بهتر که در راه خدا شهید بشویم.


«ولا تَحسبنَ الذین قُتلو فی سَبیل‌اللهِ امواتاً بَل أحیاء عِند رَبهم یُرزقون»



خدایا تا انقلاب مهدی ، خمینی را نگه دار

در پایان از شما خواهشمندم مرا در ردیف شهید مسعود حیدری‌فر دفن کنید.
هر کس این وصیت‌نامه را می‌خواند مرا دعا کند در دنیا و آخرت شفاعت مرا کند.
و سلام به امید زیارت کربلا
رسول دمیاد.

انتقاد تند مربی سابق استقلال از مدیریت باشگاه

انتقاد تند مربی سابق استقلال از مدیریت باشگاه

صادقپور: همه ذرات فتح اله زاده فریاد می زند که عاشق مدیریت استقلال است/

قلعه نوعی بهترین مربی تاریخ استقلال است



 هیات رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال، فوتبالی ترین هیات رئیسه ایست که همه فدراسیون های فوتبال داشته اند

خیلی ها رضا صادقپور را به عنوان یک پیش کسوت...

برای شرکت در جلسه کنفدراسیون والیبال آسیا

ادامه مطلب ...

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه

 


در جلسه ای سردار دکتر کرمی راد نماینده سابق کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شد.

همچنین در این جلسه مهندس رضا صفری نیز بعنوان سخنگوی ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه انتخاب شد.

دودرس سیاسی ازآیت الله خوشبخت برای فتنه92


در دقایق آخر سال

1- سال 1392 را در حالی آغاز می کنم که سالی پر از بیم و امید را در پیش رو داریم. انتخابات 24 خرداد 1392 مطمئنا حساس ترین روز سال آینده خواهد بود. دغدغه خالی شدن جمهوری اسلامی از محتوا و تصویر حاکمیت مرتجعین یا تکنوکرات روزهای پرتنشی را روبروی ما می گذارد.

فرود دولت احمدی نژاد که انگار می خواهد بر سر تمام آرمانها و عقاید حزب الهی ها خراب شود، بهاری پرماجرا را برای ما رقم خواهد زد. 

رفقای سابقی که دوست را به جای دشمن می گیرند و حتی اگر عسل به کامشان بگذاری ، انگشت را به دندان می کشند، نیز دست از سرمان بر نمی دارند.

2- چند سال پیش شاید در نیمه دوم سال 89 با بچه های رجانیوز خدمت مرحوم آیت الله خوشوقت رفته بودیم و بچه ها از تحیر حزب الهی ها از پدیده احمدی نژاد-مشایی می گفتند. فرمودند که تحیر عملی دارند یا نظری؟ تحیر علمی اشکالی ندارد اما نباید در نظر یعنی مبانی ولایت فقیه تحیر داشت.

3- احساس می کنم حرفی که علی مطهری درباره ولایت فقیه می زند با کم و زیادش نظر قاطبه اصولگرایان است. حال برای بسیاری آنها ادب و حیا مانع از ابراز می شود، برای بعضی سیاست بازی ، برای برخی عدم زمینه بروز و ... به هر حال تمام مشکلات را از درک نادرست و سطحی و تشریفاتی از ولایت فقیه و نیابت امام عصر (ارواحنا له الفدا) و رمز عبور از فتنه دامنگیر بهار 92 در فهم جایگاه خطیر ولی خدا است.

4- میدان را نباید خالی کرد. سال 1385 انتخابات مجلس خبرگان بود و مرحوم آیت الله خوشوقت احساس تکلیف کرده بودند که در انتخابات حاضر باشند. روز آخر وپس از بسته شدن لیست های جامعتین ثبت نام کردند و طبیعتا اعضای جامعتین نزد ایشان آمدند تا از ایشان برای حضور در لیستشان دعوت کنند اما ایشان شرط حضورشان در لیست را خط زدن یکی از نفرات آن لیست دانستند. شرط پذیرفته نشد و درخواست بعدی کناره گیری ایشان از صحنه انتخابات بود اما این درخواست هم پذیرفته نشد چون تکلیفی وجود داشت. نهایتا ایت الله خوشوقت در انتخابات حاضر شدند و رای هم نیاوردند.

5- سال 1391 برایم سال خوبی نبود. رحلت حضرت آیت الله خوشوقت، یک شنبه سیاه که قلب رهبرمان را جریحه دار کرد، محکومیت به حبس در دادگاه جمهوری اسلامی، جدایی از اساتید و دوستانی که هرگز گمان جدایی شان را نمی کردی و ... هرچند تنها دلخوشی سال تولد زهرا عزیزم بود. 

6- گر بماندیم زنده، بردوزیم              جامه ای کز فراق چاک شده

ور نماندیم، عذر ما بپذیر                 ای بسا آرزو که خاک شده.

انتصاب هایی دراستانداری

تبریک به مناسبت انتصاب نیروهای ارزشی و ولایت مدار و بسیجی در تیم مدیریت ارشد استان

به نقل ازفائزون:

این پایگاه خبری در پی  ابراز علاقه و عرض تبریک  فراوان کاربران خود از مردم شهید پرورو و ولایت مدار استان کرمانشاه که به صورت نظرات برای ما ارسال نموده اند مراتب  تشکر و قدردانی این عزیزان را از اینگونه انتصابات به حق و شایسته  را از  استاندار محبوب کرمانشاه ابراز می دارد.


انتصاب برادر ارزشی و بسیجی حاج عبدالعلی یوسفی  مدیر کل سابق اداره کار استان کرمانشاه  به سمت مشاور امور اجرایی استاندار کرمانشاه .
انتصاب برادر بسیجی و رزمنده  حاج بهمنیار شیخی مدیرکل سابق  اداره کل تعاون استان کرمانشاه را به سمت  مشاور استاندار در امور  اداری و مالی استانداری .

انتصاب  برادر ارزشی  حاج عبدالله نوری مدیر کل سابق حراست استانداری کرمانشاه  را به سمت مشاور عالی استاندار کرمانشاه .



فانوس بصیرت:باتمام احترامی که برای برادرحاج بهمنیار شیخی قائلم ولی با این انتخاب مخالفم وبهتربوداز
برادردیگری که همسفره دادوش گل سفیدی نبوده ویاحداقل موافق او وکارهای غیرقانونیش نبوده استفاده میشد.
البته صلاح مملکت .........ماکه هیچکاره ایم.

زندگی نامه استادرضا صدق پوردرسایت روزنیوز


نگاهی به زندگی استاد ورزش، اخلاق وادب

 

به گزارش روز نیوز - استاد رضا صادق پور در بهمن ماه 1345 هجری شمسی درمحله تازه آباد کرمانشاه پائین تر از رشیدی درخانواده ای مذهبی  و ورزشی دیده به جهان گشود.

وی جزو همان کودکانی است که امام خمینی (ره) ندای یاری آنها را شنیده بود و به دژخیمان طاغوتی نوید همیاری آنان را در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می داد.

وی دوره ابتدایی را در دبستان فرزانه تازه آباد و علی کیانی ورمحله معروف چال حسنخان*و دوره راهنمایی را در مدرسه سروش و همچنین دوره متوسطه را در دبیرستان خرد در محله چوب فروشها و شهید زرافشانی در محله میدان جوانشیر طی کرده است .
صادق پور مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آزاد تهران مرکز اخذ نمود و به عنوان کارمند بانک صادرات ایران با مساعدت ابوالحسن نیما سرپرست وبانی تشکیل تیم فوتسال بانک صادرات کرمانشاه مشغول خدمت به ملت شهیدپرورایران اسلامی شد .
محله تازه آبادکوچه ای بنام کوی همتی بودکه محل زندگی شخصی معلول بنام بهروز لرستانی که با برادرانش فوتبال کوچه ای بازی می کردندوکوچه ی مقابل این کوچه بنام تویسرکانی ها معروف بود ومحل زندگی استادرضا صدق پوربود.لذا عشق گل کوچیک وفوتبال باعث آشنائی وجذب رضا به بهروزلرستانی شد. البته همه بخاطراراده قوی وتفکرخوب وسن بیشتربهروزلرستانی اوراعموبهروز صدا میکردند،که این لقب بیشتربرای کسانی بکارمیرفت که خیلی دوستش داشته واحترامش رانگه میداشتند.القصه عمو بهروز با اکبر برادر بزرگتر رضا همکلاس ودوست بود و همسایه بودند. عموبهروزدرهمان کوچه با چند نفر که بامشاهده استعدادآنهافهمید میتواندتیمی علم کند وسری توسرادربیاورد(درهمان ابتداکه استعدادرضارا دید به اوگفت فقط توبه حرفهای من گوش بده وعمل بکن قول میدم یکی از بهترین بازکنان ایران بشی وشد)تیم مینی فوتبالی با نام یکی از یاران پیامبراکرم ص وحضرت علی( ع )که در هنگام ظهور امام زمان از یاران آقا می باشد یعنی مقداد ابن اسود مختصرا" تیم مینی فوتبال مقداد (توضیح اینکه می خواستند نامی جدید که تک و یگانه باشد و یکی دیگر از یاران رسول گرامی اسلام را نیزمعرفی کنندرامعرفی وبه مردم بشناسانند، آخر تیم هایی با نام مالک اشتر ، سلمان، ابوذر و.... بوفوروجود داشت و عموبهروز نمی خواست کارهاش تقلید ی باشد ) خلاصه درهمان کوچه شروع به تمرین و بدنسازی زیر نظر عمو بهروز و وبرادرعموبهروز،بهزاد لرستانی که بازیکنی خوب ودررده جوانان بودنمودند. آقایان : سهراب لرستانی ، رضاصادق پور ، فریدون خزائی ، فریبرز کریمی ، ابراهیم نیک روش ، علی رحم کهراریان و بهمن پوقپاقی ،مرحوم ایرج محمدی ، ایرج ایزدی تبار ، حمیدرضا سلطانیان (برادرهنرپیشه معرف سینما سلطانیان)و شهید غلامحسین عبدالهی بازیکنان تیم مقداد را تشکیل دادند . این تیم برای اولین بار بدون انجام یک مسابقه تمرینی در مسابقات محلات کرمانشاه که زیر نظر ماشاءا.. جهانی رئیس هیات محلات کرماشاه و با مدیریت اجرائی آقای فتح ا.. یگانه یکی ازمربیا زحمت کش ثبت نام نمودندو توانستند در بین چهل تیم مقام سوم را کسب نماید . این مسابقات در زمین کلوپ چمن (البته خاکی بود ولی یک زمانی چمن بود) برگزارمی شد . عموبهروزمی گفت:یادم می آید از چوپ برای ساختن تیرک های دروازه استفاده می کردند و با هزار زحمت با طناب و میخ چوب ها رابهم وصل می شد

بقیه درادامه مطلب

ادامه مطلب ...

سخان مهم امام خامنه ای درمشهد


اقتصاد ما وابسته به نفت است. دولت‌ها باید این را در برنامه خود می‌گنجاندند. 17 – 18 سال پیش من به آقایانی که بر سر کار بودند، گفتم که باید کاری کنید که بتوانیم هر وقت که اراده کردیم، در چاه‌های نفت را ببندیم، اما آن آقایان که به زعم خودش

هیچکس بفکربازنشستگان مخصوصا"آموزشوپرورش نیست!!!!!!

بازنشستگان فرهنگی استان کرمانشاه در انتظار دریافت عیدی با توجه به   پایان سال و تعطیلات نوروزی وهمچنین وعده مسئولان، بازنشستگان آموزش و پرورش استان کرمانشاه هنوز عیدی دریافت نکرده اند. بازنشستگان فرهنگی استان کرمانشاه در انتظار دریافت عیدی از آنجایی که قشر شریف بازنشسته آموزش وپرورش در این ایام نیازمند تامین مایحتاج برای استقبال از سال نو بودندوهستند، متاسفانه تا امروز شنبه 3فروردین ماه 92به رغم قول هایی که مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه مبنی بر پرداخت عیدی بازنشستگان تا امروز داده بود این وعده محقق نشد و بازنشستگان آموزش وپرورش که بخش اعظمی از بازنشستگان کشوری هستند همچنان چشم انتظار دریافت عیدی هستند. علیرضا برجسته مدیریت سازمان بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه در خصوص این مشکل در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود: مبلغ مورد نظر چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه سال جاری به حساب آموزش و پرورش واریز شده است و امید است که مبلغ مورد نظر به زودی به حساب بازنشستگان واریز شود. با توجه به اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پنجشنبه قول پرداخت داده بود مشخص نیست به چه دلیلی عیدی و حقوق آنها پرداخت نشده است. تماس های مکرر با مدیر کل آموزش وپرورش، نتیجه ای در پی نداشت و هنوز مشخص نیست که بازنشستگان آموزش وپرورش موفق می شوند که عیدی و حقوق اسفند را تا پایان سال دریافت کنند یا اینکه این پرداخت به سال ۹۲ خواهد کشید.
که متاسفانه هنوزعیدی
بازنشستگان آموزش وپرورشپرداخت نشده است.