بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

زحمت دیگران افتخارش مال استاندار

زحمت فرهنگیان ؛ افتخار وزارت مسکن واستاندار

حدودا سال 70 یعنی تقریباً 20 سال پیش تعاونی فرهنگیان کرمانشاه اقدام به خریداری زمین های زیباشهر نمود ،12 سال طول کشید تا مراحل خرید و تغییر کاربری و تحویل زمین ها به فرهنگیان چشم انتظار به نتیجه رسید. بعداز تحویل زمین ها به فرهنگیانی که قبلا ثبت نام و پول واریز کرده بودند ، تعاونی مسکن فرهنگیان اقدام به ثبت نام از متقاضیان جدیدفرهنگی برای ساخت آپارتمان های همان منطقه نمود از سال 83 تا به حال کار ساخت این آپارتمان ها ادامه دارد و ظاهراً هم اختلاف حساب جزئی! 4 میلیارد تومانی( جزئی است ) باعث عدم تحویل به موقع این پروژه بزرگ به فرهنگیان شده است ، تا به حال هم بجز وام اعطایی به فرهنگیان، از هریک از اعضا حدوداً 20ملیون تومان دریافت شده است.

خدا را شکر هم چون بچه یتیمی که نمی تواند زندگی خود را مدیریت کند ، این پروژه بزرگ که با زحمت فرهنگیان شروع و به پایان رسیده است جزء آمار تعداد واحدهای احداثی مسکن مهر کرمانشاه به حساب آمد و نشان داد تجربه خانه سازی می تواند با مصادره زحمات دیگران به عنوان افتخار استانداربه وزرات مسکن مطرح ومعرفی شود.آقا دروغ چرا؟؟؟؟

این هم خبر پروژه مهر شدن تعاونی فرهنگیان کرمانشاه :

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، طی مراسمی با حضور وزیر مسکن و شهرسازی 1050 واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه افتتاح شد.

این واحدها شامل پروژه 348 واحدی فرهنگیان زیبا شهر کرمانشاه، 240 واحدی فرهنگیان کرمانشاه، 120 واحدی فرهنگیان استان کرمانشاه و پروژه های مسکن مهر خود مالک بود.