بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

امام خامنه ای بگوئید.

آیت الله حق شناس:

برخی می پرسنداعلم کیست؟

بنده به ایشان می گویم ببینیدعلم (پرچم)دست کیست؟

اگرخدای ناکرده علم بیفتد،آن وقت نه اعلم می ماندونه غیراعلم.

سلامتی علمدارانقلاب سیدعلی امام خامنه ای صلوات

آیت الله جوادی آملی:

رهبری نه پست است نه مقام ،بلکه امام جامعه است.

چگونه است درنمازبااقتدای چندنفرمی گوئیم امام جماعت،

اما به رهبرجهان اسلام نگوئیم امام ؟هرلفظی غیرازامام خامنه ای

جفاست.

لبیک یا امام خامنه ای (صلوات)

شورای نگهبان مواظب باش اهانت به شهدا وملت نشود.

تایید صلاحیت متهمان فتنه 88 اهانت به مردم و شهداست
۵ نظر

حسین شریعتمداری: عید قربان کجا بودید؟!

تایید صلاحیت متهمان فتنه 88 اهانت به مردم و شهداست

مخالفت اصحاب فتنه با دولت نهم هنگامی بود که دولت در مقابل باج‌خواهی بیگانگان ایستاده بود و از دست‌اندازی رانت‌خواران ثروت و قدرت جلوگیری می‌کرد ولی امروزه ...

آرزوی آیت الله ممدوحی وتمامی امت ولایت مدارهاشمی ردصلاحیت شود

به گزارش بولتن نیوز ، رجا نیوز، 598، ندای انقلاب ، خط نیوز، مرآت آیت الله حسن ممدوحی  در خصوص انتشار اظهار نظرهایی از سوی مسئول دفتر ‏و فرزند هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه از دفتر رهبری با هاشمی تماس گرفته شده است، افزود: رهبری صریحا فرمودند که "به ‏کسی نمی گویم بیاید یا نیاید" و هرکسی این سخنان را مطرح کرده بیخود کرده است.‏ 

‏وی در پاسخ به این سوال که با وجود اظهارات وزیر اطلاعات مبنی بر نقش داشتن هاشمی رفسنجانی در فتنه ۸۸ آیا وی تایید ‏صلاحیت می شود یا خیر، تصریح کرد: آقای مصلحی اطلاعاتش دقیق و معتقد است که هاشمی رفسنجانی نقش اساسی در فتنه ‏‏۸۸ داشته است و همینطوری حرفی نمی زند.‏ 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اطلاعات دقیق نقش هاشمی در فتنه ۸۸ حتما از سوی وزارت اطلاعات به شورای ‏نگهبان ارسال شده و باید منتظر نظر این شورا در خصوص این نامزد انتخاباتی باشیم.‏ 

وی در پایان با بیان اینکه در شورای نگهبان مصلحت اندیشی ممنوع است، خاطرنشان کرد: میزان تشخیص شورای نگهبان در ‏خصوص احراز صلاحیت کاندیدا حق و عدالت است.‏

اظهارات سیدمحمدخامنه ای برادررهبردرباره هاشمی


اظهارات سیدمحمدخامنه ای درباره هاشمی

«انتخابات آزاد» رمز عملیات براندازی بود/ حامیان فتنه ۸۸ صلاحیت کاندیداتوری ندارند

فارس: آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌‌ای با تاکید بر وجود سناریویی پیچیده از سوی دشمنان انقلاب برای ایجاد فتنه جدید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، اهداف و ابعاد مختلف این سناریو بویژه مطرح شدن نامزدی یک چهره مشهور سیاسی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

اشاره:

«انتخابات آزاد» کلیدواژه ای بود که از چندماه قبل - پیش از آن که حتی زنگ غیررسمی رقابت های انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران نواخته شود - ابتدا در رسانه های غربی و شبکه های مخالف نظام در خارج کشور مطرح گردید و بلافاصله توسط برخی چهره های مشهور سیاسی و جریانات و رسانه های مرتبط با آن ها در داخل، وارد ادبیات سیاسی شد. این واژه پردازی دقیقاً مفاهیمی چون «سلامت انتخابات» و «تقلب» را به اذهان متبادر می کرد که چند ماه قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری به همین ترتیب و توسط همین جریانات و رسانه ها وارد عرصه سیاست شدند و  ماجراهایی آفریدند که فتنه غم انگیز و براندازی ناکام سال 88 محصول آن بود. به همین دلیل نیز از ابتدایی که واژه «انتخابات آزاد» ابتدا توسط رسانه های خارج کشور و سپس توسط چهره هایی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی به کار گرفته شد، واکنش های قاطعی از جانب صاحب نظران و فعالان سیاسی و رسانه ای جبهه انقلاب در قبال آن اتخاذ گردید.

ماجرای «انتخابات آزاد» گرچه با موضع صریح رهبر معظم انقلاب، از ادبیات آشکار مروجان آن رخت بربست اما به نظر می رسد طراحان سناریویی که موضوع انتخابات آزاد یکی از ابعاد آن بود، همچنان پیگیر سناریوی خود برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 هستند. در این خصوص بر آن شدیم تا اهداف، ابعاد و زوایای مختلف سناریوی مخالفان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  را با تمرکز بر تجارب حاصله از فتنه 88 در گفتگو با آیت الله سید محمد خامنه ای مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

آیت الله سید محمد خامنه ای، سالیانی است که حضور مستقیمی در عرصه های سیاسی و حکومتی ندارد و  در مسند ریاست بنیاد حکمت ملاصدرا ، پیگیر مباحث بنیادین فلسفی است اما علاوه بر سابق طولانی مبارزاتی و حضور در ارکان تصمیم سازی پس از پیروزی انقلاب - که تجارب حاصل از آن دستمایه ای گرانسنگ برای تحلیل مسائل کنونی کشور است - وی هنوز هم بواسطه دغدغه های انقلابی، روزانه بخشی از اوقات خود را به پیگیری مباحث روز کشور اختصاص می دهد و اشراف دقیق و جزئی بر  تحولات داخلی و خارجی دارد.

ادامه مطلب ...

دیدار کاندیدای ریاست جمهوری با مرحوم آیت الله نجومی




در این عکس خاطره انگیز دکتر لنکرانی وزیر وقت بهداشت به همراه نوری زاد رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی و حاج علی اشرف جمشیدی را مشاهده میکنید
جهت شادی روح مطهر آیت الله نجومی صلوات


کدخصوصیات رئیس جمهور مطلوب از نگاه امام خامنه ای حفظه الله


رهبرانقلاب "دارا بودن روحیه مقاوم، برخورداری از تدبیر، روزمره فکر نکردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، تکیه کردن بر نظرات کارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی" را از جمله خصوصیات رییس جمهور مطلوب ذکر کردند.
 
به گزارش مهر، رهبرانقلاب امروز شنبه دردیدار کارگران با ایشان تاکید کردند: نمونه باارزش حماسه سیاسی، انتخابات است که در وقت مقرر انجام خواهد گرفت.ایشان در این دیدار یادآورد شدند: کسانیکه داوطلب می شوند درمحاسبات خود اشتباه نکنند و بدانند که عرصه مدیریت اجرایی کشور یعنی چه.
 
رهبرانقلاب "دارا بودن روحیه مقاوم، برخورداری از تدبیر، روزمره فکر نکردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، تکیه کردن بر نظرات کارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی" را از جمله خصوصیات رییس جمهور مطلوب ذکر کردند.
 
ایشان با بیان اینکه ساز و کار انتخابات در ایران بسیار مستحکم است، افزودند: اعتراضاتی که در گوشه و کنار می شود واقعا بی جاست ، تشخیص شورای نگهبان، تشخیص انسانهای عادل و بصیر نسبت به صلاحیتهاست.رهبرانقلاب بااشاره به بحث حماسه اقتصادی تاکید کردند: ملت و مسئولان اول باید ضعفها را بشناسند و بعد آنها را برطرف کنند.
 
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: در همه برنامه ریزی ها باید زندگی و معیشت طبقات ضعیف مورد توجه قرار گیرد. ایشان ادامه دادند: از همه مردم ایران درخواست می کنم بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی.

اولین گام بچه های هیات برای خودکفائی ودرآمدزائی برای امورات هیات واشتغالزائی خودشان


بسم الله الرحمن الرحیم

          مغازه  شکلات فروشی و انواع

           شیرینی های سنتی و صنعتی و

         دیگرخوردنی هامثل ترشیجات

                        وتنقلات

   شکرستان  افتتاح گردید

                   بصورت عمده وجزئی فروشی

                تخفیف ویژه برای تمام

                    هیت های کرمانشاه

         ادارات ونهادهای نظامی،فرهنگی ،مذهبی ومحالس جشن

                                                وعروسی ها

                  خلاصه برا همه ی

                   جشن ها و اعیاد .

 

     آدرس مسکن خیابان لاله

          نبش لاله دوم

 

نگاهی نو وازدریچه ای دیگر،نظرشماچیست؟؟؟؟؟؟؟


برخی از کاندیداها در هنگام فعالیت های تبلیغاتی شورا ُ سخن از   استفاده از تجارب و تخصص مردم ونخبگان  داده و در  بروشورهای تبلیغاتی شعار مشترک افراد همین است ولی پس از کسب آرای مردم و پیروزی بر رقبا اصلا به سراغ مردم برای استفاده از فکر و اندیشه ها نمی آیند بجزاندکی از آنهاو....


**عملا مردم در این ...... سال در شهرمان شاهد این موضوع بوده اند**

*به قول دوستی بعضی از کاندیداها به هنگام رای از پایین  نگاه به دست مردم دارند ولی پس از کسب آرا از بالا به مردم نگاه می کنند.

*چنان تردستی وشعبده بازی بلدندکه هروقت نیازبه کمکشان دارید،غیبشان میزند.نه؟

نتیجه:آنهائی که تا کنون  نماینده بودند واین گونه عمل کردند را انتخاب نکنیم وسراغ کسانی برویم که فکر وعمل شان نو وطرحی نودرمی اندازند.

*پیش بسوی انتخاب لیست نهائی اصولگرایان ولایت مدارودلسوز،مردم دوست ومتواضع درهمه حال

اکنون نوبت ماوشماست.


ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا به اتمام رسید . آنهایی که می بایست خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند کارشان را انجام دادند . حال نوبت نخبگان و گروه های مختلف اجتماع است تا با باز نمودن باب گفتگو ؛ فضای انتخاب را از حالت قطب های قومی به میدانی برای شکوفایی اندیشه ها  تبدیل نمایند .
رفتارهای عملی ، گفتار ، نوشتار ، ارائه شواهد و سوابق لازم و ملموس برای برنامه های ارائه شده میتواند  شروع یک
انتخاب مناسب باشد.
 زمان منتظر نخواهد ماند .

چه کسانی اصلح وواجدشرایط احرازعضویت درشورادارند؟

The image “http://www.abadgaranejavanksh.com/UserFiles/Image/shora%20ksh.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

امام علی(ع):


جهان هر کس به اندازه فکر اوست


در کناره کوه های بیستون وپراووکوه سفید شهری است که به زیبایی شهره است. زیبایی منحصر به فردی که البته خدادادی است و اگر دست انسانی چهره زیبای آن را خدشه دار نکرده باشد چندان رخت زیبایی برای آن ندوخته است. اینجا کرمانشاه ست. نداشتن ها و نتوانستن هایش را باید در نخواستن های خودمان جستجو کنیم. در بی تدبیری ها و بی انگیزگی ها و بی هدفی خودمان. اما ایمان دارم این شهر پر از اندیشه های بدیع و نوآورانه است. پر است از خلاقیت و فکرهای بکر و کارگشا. پر است از نیروهای جوان و تحصیلکرده ای که اگر تجربه مردان مرد این خطه را کنار خود بیابند کاری می کنند کارستان. ایمان دارم این شهر به اندیشه ها نیاز دارد و به دستان توانا. باورمندیم که می توان طرحی نو درانداخت. می توان فصلی از شکوفایی و رونق را با همت علمی و عملی همین مردم به ویژه جوانان پرشور آن آغاز کرد. باور دارم نیت های پاک اندیشه های پاک پرورش می دهند. باور دارم این شهر می تواند شهر دانایی باشد. شهری که برای مردمش باشد، مسئولانش برای مردم باشند و مردم برای مسئولان. درست مثل آنچه که می گویند یک روح در دو بدن. ایمان دارم این شهر شهری است که خدا در اندیشه آن است.

تلنگر

به انتخابات که می رسیم بازار نقد و بررسی و انتقاد و از این دست مسائل گرم گرم است. خصوصا حالا که به انتخابات شورای شهر رسیده ایم هر کجا که می روی صحبت از ضعف ها و نتوانستن ها و انتقادهای بعضا تند و تیز است. کاری به درستی یا نادرستی آنها نخواهم داشت، چرا که قطعا در این زمینه صحبت خواهم کرد اما می خواهم یک سوال اساسی را مطرح کنم و آن اینکه:

نقش ما به عنوان شهروند در این نتوانستن ها و ضعف ها و نابسامانی ها کجاست؟

مگر ما خودمان انتخاب نکردیم؟ مگر ما خودمان پس از پایان انتخابات هر کداممان به امور روزمره خود مشغول نشدیم و روح پرسشگری مان را فراموش نکردیم؟ مگر ما .....

بیایید کمی با خودمان صادق باشیم نقش ما این وسط چیست؟ این بار می خواهیم نقشمان را چگونه ایفا کنیم؟

خداوند می فرماید: حال یاسرنوشت هیچ قومی را تغیییر نمی دهیم مگر آنکه آن قوم خودش بخواهد(سوره مبارکه رعد- آیه11)


شورای اسلامی شهر سلام : ضمن تشکر از  شهروندان عزیز می توانند در نظرسنجی موجوددر این وبلاگ شرکت نموده و نظر خودرا درباره افرادصالح برای عضویت درشورای شهر اعلام نمایند