بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بالاخره شایعه کلید رفتن دادوش رقم خورد .

 شایعه است                                 براساس اطلاع یک منبع آگاه!!!!!:

استاندار جدید کرمانشاه مشخص شد

در حالی که مهندس هاشمی استاندار کرمانشاه در سفر مکه مکرمه به سر می‌برد خبرها از برکناری وی و انتخاب .... به عنوان استاندار جدید کرمانشاه حکایت دارد.

با انتخاب .... به عنوان استاندار چهار گزینه دیگر کرمانشاهی برای استانداری به عنوان معاونان سیاسی، امنیتی، برنامه‌ریزی، عمرانی و مدیریت و منابع استانی معرفی خواهند شد.

گفته شده جمعه گذشته استاندار جدید در دیداری با کرمانشاهیان مقیم تهران برنامه‌های آنان را در راستای توسعه استان خواستار شده و روز یکشنبه نیز در کرمانشاه با تعدادی از چهره‌های اصولگرای استان دیدار کرده است.

گفته می‌شود علت استعفا و خداحافظی ناگهانی مهندس نرگس‌نژاد از معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه نیز اطلاع وی از این موضوع بوده است. 

مصلحین: باوجود اینکه کرمانشاه امروز برای اطلاع از نام استاندار جدید و ادامه مطلب منتشره در خروجی خود کد گذاشته است و کد آن را کسی در اختیار ندارد احتمالا" گزینه مورد نظر کسی مهندس علیرضاشهبازی که از ارکان سپاه کرمانشاه وحال استاندار کردستان است  یا یکی از اسامی حجت الله دمیاد، بهروز همتی، بهروز مرادی، پیریایی یا سردار سپهر است. 

به نقل از بعضی از وبلاگهای کرمانشاه .

ماجرای قطع رابطه آیت الله خوشوقت با آقای امجد

 

مصطفی آجورلو در آتی نیوز نوشت:

چندی پیش حاج آقای صدیقی، امام جمعه موقت تهران حکایتی از یکی از دیدارهای جمعی از بزرگان و خواص با رهبرمعظم انقلاب تعریف کرد.

 
ایشان چهارشنبه، شب ولادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله خوشوقت در تالار شیخ صدوق در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در میان سخنان خود به این حکایت اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در دیداری که جمعی از بزرگان و خواص خدمتشان رسیده بودند، فرمودند: طوفان های بزرگی در راه است، خودتان را متصل کنید.
 
وی گفت: در آن جلسه یکی از افراد از حضرت آقا می پرسند، به چه کسی خود را باید متصل کنیم؟ و حضرت آقا، آیت الله خوشوقت را از بزرگانی معرفی می کنند که اتصال به ایشان مایه نجات در گردبادها و طوفان های تند اعتقادی و سیاسی آینده خواهد شد.
 
و اما ذکر اینکه نکته، من را یاد برخی ها می اندازد که متاسفانه باد ها و گردبادها بردشان و نیز برخی که هنوز هم در مقابل بادها مقاومت می کنند و همچنین عده ای  که کالجبل الراسخ، استوار و محکم دربرابر بادها ایستادگی کرده اند.
 
در این میان اما، افراد وجود دارند که خودشان محل رجوع جوانان و مردم از اقشار مختلف اند که انحراف ایشان و اسیر گردباد شدن شان، خرابی های بزرگ تری را به بار می آورد.
 
از جناب حاج آقای امجد که من از دوران نوجوانی ارادت خاصی به محضرشان داشته ام این روزها خبرهایی در برخی سایت ها و وبلاگ ها منتشر می شود که برای امثال من ناراحت کننده است برای مایی که نمازهایی پشت سر ایشان، اقامه کرده ایم و اوقات جوانی خود را با منبرهای اخلاقی ایشان گذرانده ایم سخت است که اکنون مواضع عجیب و غریب ایشان را نظاره گر باشیم.
 
روی سخن من البته اینجا با جناب آقای امجد نیست که نصیحت بزرگان کار بزرگان است و اما آنچه برای من در مطالعه احوال کنونی ایشان جالب می نمود این است که در آن، به برهه ای برخورد کردم که رابطه ایشان با حضرت آیت الله خوشوقت به دلیل عمل نکردن به راهنمایی های ایشان قطع شده است.
 
یکی از نزدیکان حضرت آیت الله خوشوقت می گوید: حاج آقای امجد مرتب به مسجد و مجالس آیت‌الله خوشوقت می‌رفت و در اکثر مجالس خود، می‌گفت: من خودم، دائم از حاج آقای خوشوقت استفاده می‌کنم شما هم این فرصت را از دست ندهید، تا می‌توانید از ایشان استفاده کنید.
 
آیت‌الله خوشوقت هم در مجالس روضه آقای امجد حاضر می‌شد، تا اینکه بعضی از چهره‌های سیاسی در این مجلس روضه ورود پیدا کردند.
 
 از همین رو حاج آقای خوشوقت به آقای امجد تذکر دادند که حضور این چهره‌ها در مجلس شما، در ذهن مردم به ویژه جوانان جنبه تایید از طرف شما را دارد، آنها را راه ندهید. اما آقای امجد گفت: نمی‌توانم که آنها راه ندهم، مجلس روضه امام حسین(ع) است. آیت‌الله خوشوقت گفت: اگر نمی‌توانی مانع آنها شوید پس مجلس خودتان را تعطیل کنید و الا تایید باطل به هر نحوی حرام است. اما آقای امجد قانع نشد و حضرت آیت الله خوشوقت ارتباط خود را با آقای امجد بطور کلی قطع کردند. الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین، ابدا. 
وبلاگ ساحل ( http://sahel69.blogfa.com/post-121.aspx )نیز ازایشان انتقادکرده ونوشته:

وقتی قرار باشد منحرف شوی، منحرف می شوی ، حالا هرکس که می خواهی باش!

وقتی قرار باشد گمراه شوی، گمراه می شوی ، حتی اگر یک عالم برجسته باشی!

وقتی قرار باشد باز بمانی از یاری دین خدا ، باز می مانی ، مگر آنکه معیار را گم نکرده باشی!

وقتی قرار باشد در تاریخ اسم و نامت به بدی ثبت شود، به بدی ثبت می شود، حتی اگر از خوش نامان زمان خود باشی!

وقتی قرار باشد خود بین شوی و خود را ملاک ببینی ، دیگر برایت مهم نیست و یا روشن نیست که ولی امرت چه می گوید!

وقتی سختی حفظ دین به حریم خودت می رسد گویا تازه احساس خطر می کنی ! نه برای اسلام بلکه برای خودت!

وقتی قرار باشد مردود شوی، مردود می شوی، حتی اگر آیت الله امجد باشی!

جهت استحضاراتاق ال گفتمان

جهت استحضاراتاق ال گفتمان جدیدی است که این وبلاگ درمورد کاندیداهای استان کرمانشاه راه اندازی نموده است  .چنانچه مطلبی ،خبری ،انتقادی یا پیشنهادی دارید دریغ نفرمائید .نظردهید. 

کاندیداهای احتمالی درکرمانشاه  

1-دکترمحمد کرمی راد 2-سعید حیدری طیب 

3-دکترعبدالرضا مصری سفیر ایران در ونزوئلا 

4-رمضان روئین تن رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان     

5- دکترسعید طلوعی شهردار منطقه 5 تهران   

6-نمایندگان کنونی مجلس عضومجمع  

7-

هشدار برای مسئولان( کشوری واستانی)که عادت به تملق کرده اند؛

رهبر انقلاب در واکنش به حرف های تمجید آمیز یکی از نمایندگان مجلس گفتند: این تعبیرات کمکی به پیشرفت کار نمی‏کند.

 جلسه دیروز رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی (روز قانون) برگزار شد، با حواشی جالب و آموزنده‌ای برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران همراه بوده است.

در این جلسه هنگامیکه علیرضا دهقان نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی، در سخنان خود شروع به تمجید کردن از رهبر انقلاب کرد، با واکنش رهبری مواجه شد که گفتند: این صحبت‌ها من را شرمنده می‌کند و هم به ضرر من است و هم به ضرر گوینده. این‌جور تعبیرات کمکی به پیشرفت کار نمی‌کند.

واکنش رهبری نسبت به سخنان ستایش آمیز این نماینده و همچنین موارد مشابهی که قبلا با واکنش های رهبر انقلاب همراه بوده است، برای بعضی مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس که مدت‏هاست با فراموشی مرام امام و رهبری، عادت به تملق گویی و چاپلوسی از مافوق خود کرده اند، زنگ خطر و هشداری شدید است.  

قابل توجه استاندار ومدیران کل استان کرمانشاه

"برنامه 90 کاری کرد که بیشتر متوجه مظلومیت شهدا شویم"

یکی از کاربران محترم پایگاه 598 طی ارسال متنی اعتراض خود را به کم توجهی صدا و سیما به شهیدان اسلام و ارزش های انقلاب اعلام نموده است که به شرح ذیل می باشد.

تاسف من از این است که برای جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی که افتخار واقعی این نظام هستند و بعد از سالها تحمل درد و رنج به شهادت میرسند صدا و سیما حاضر نیست که اینقدر در یک برنامه برای انها وقت بگذارد و حتی یک مجری هم برای شهدای این انقلاب حاضر به سیاه پوش شدن نیستند اما دیشب فردوسی پور در صدا و سیمای ملی کاری کرد که الان بیشتر متوجه مظلومیت شهدا و ایثارگران میشویم و اینجا من به این جمله حضرت امام (ره ) رسیدم که فرمود خداوند مرا با شهدا ی این انقلاب محشور فرماید من دیشب خودم بارها در دل گریستم و حسرت خوردم و تا الان هم به خودم نیامده ام و دلم مملو از غصه و عقده شده است که شهدا کجا هستید که در سالروز آزاد سازی خرمشهر (که امام (ره ) فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد ) گروهی در صدا و سیما ارزش آن کار الهی شما را توپ فوتبالی فروختند و در پایان میگویم که :

ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
صدا و سیمای ما به فکر فوتبال گشته        سید یعقو ب حسینیان از یاسوج 
فانوس بصیرت: برنامه دیشب وبرنامه هفته قبل که درمورد مرحوم ناصرحجازی اوقاتی را درنظر گرفته بود بنده را نیز بفکر واداشت که چرا برنامه های شبکه های ماهواره از آن مرحوم بعنوان مخالف نظام واز فردوسی پور بعنوان یک شخصیت شجاع ومخالف که با این کارش ثابت نمود که خودش وحجازی جزوءاپوزسیون هستندنام می برند؟؟؟ وقراردادن ارسال اس ام اس برای ایشان مخصوصا اینکه بسیار رک گو وصریح لهجه بودن ومخالف تمامی زورگویان بودند و.....خود نشان از ظن وشک اینجانب به شخصیت فردوسی پور را دوچندان نمود .مسئولین صدا وسیما قطعا؛ در مورد شهدا وجانبازان شیمایی که به گواه تاریخ قهرمانان واقعی انقلاب اسلامی ایران بودند بسیار کوتاهی نموده وباید جوابگو باشد.

ناگفته هایی از حمایت عضو خبرگان رهبری از مشایی!

سایت عماریون که گفته می‌شود توسط عوامل دفتر آیت الله مصباح اداره می‌شود امروز با حمله شدیدالحنی به آیت الله ممدوحی نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان از عدم موضع‌گیری وی نسبت به جریان انحرافی )مشایی و همفکران وی( به شدت ابراز تاسف کرده است.

این سایت که منبع بسیاری از سایت‌های اصولگراست بهانه سکوت آیت الله ممدوحی را حمایت وی از استاندار کرمانشاه که وی را استاندار دوم خردادی نامیده دانسته و خواستار بصیرت وی شده‌اند...

در حدیثی از امیرالمؤمنین(ع) می خوانیم که : « اِذا ظَهَرَت الْبِدع فَعَلَی العالِمِ اَن یظهرَ علمه، فَاِن لَم یَفعل سُلِبَ منهُ نورُ الایمانِ » هنگامی که بدعتها ظهور می کنند بر علما وظیفه و تکلیف است که حقیقت و علم صحیح را بیان نموده و موضع بگیرند و گرنه نور ایمان از آنها گرفته خواهد شد. که بدعتها ظهور می کنند بر علما وظیفه و تکلیف است که حقیقت و علم صحیح را بیان نموده و موضع بگیرند و گرنه نور ایمان از آنها گرفته خواهد شد.

حزب الله کرمانشاه و طیف ولایتمداران استان کرمانشاه در بیانیه هایی از جناب حاج آقای ممدوحی(عضو جامعه مدرسین قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری) خواستند که در مقابل جریان انحرافی جدید و شخص مشایی سکوت رضایتمدانه ننمایند.
درخواست نیروهای حزب اللهی از آن جهت قابل توجه است که آنها با تمام توان جهت کسب رأی برای آقای ممدوحی در انتخابات خبرگان گذشته تلاش نموده و حتی برادر حاج صادق اشک تلخ طی حکم رسمی آقای ممدوحی به مسئول ستاد رسمی و مستقل ایشان منصوب گردیده است. از همین رو بر اساس وعده های ایشان به نیروهای حزب اللهی کرمانشاه مبنی بر مقابله مضاعف با جریانات انحرافی کشور در صورت ورود به مجلس خبرگان ، طیف ولایتمداران و حزب الله کرمانشاه به سکوت ایشان در مقابل چنین جریان پلید انحرافی به شدت انتقاد دارند.
حال با توجه به سخنان اخیر علامه مصباح یزدی و انتقاد صریح ایشان از سکوت برخی علما، آنچه بر تأمل بیشتر می افزاید آن است که جناب آقای ممدوحی یکی از علمایی است که بیشترین موضع گیری کوبنده را در خبرگزاریها و سایتها بر علیه جریان محارب سبز ابراز نموده به طوری که حتی بارها بر علیه شخص هاشمی رفسنجانی نیز با ذکر صریح نام موضع گرفت، اما متأسفانه در فتنه مهم اخیر که به مراتب پیچیده تر است، با وجود بارها درخواست نیروهای حزب اللهی هنوز حاضر به موضع گیری رسمی در مقابل شخص مشایی و جریان وی نشده است؟! ناگفته نماند ایشان در قم جزو معدود علمایی محسوب می شوند که سرسختانه از احمدی نژاد و اقداماتش دفاع می کنند؟
پیش از این نیز حمایت های مؤثر و سؤال برانگیز ایشان از استاندار دوم خردادی کنونی کرمانشاه موجبات اعتراض حزب الله و تلاشگران ستاد انتخاباتی ایشان را به وجود آورد.
حزب الله کرمانشاه در بیانیه های اخیر خود بیان داشته که آقای ممدوحی با ملاحظه استاندار دوم خردادی محبوبش هنوز حاضر به موضع گیری در مقابل جریان مشایی و انحراف جدید نشده است و این بیانیه در برخی مطبوعات کشوری نیز به چاپ رسید.
نیروهای حزب اللهی کرمانشاه امیدوارند که ایشان و برخی علمای ساکت!؟ هر چه سریعتر با الهام از رهنمود اخیر علامه مصباح یزدی به سکوت خود در قبال جریان منحرف مشایی و... پایان داده و بر اساس بخش دیگر همین رهنمود، پس از این موجبات اینچنینی رنجش خاطر دلسوزان ارزشها و نیروهای حزب اللهی کرمانشاه که فعالان ستاد انتخاباتی ایشان بودند را فراهم نیاورند انشاءالله.
لازم به ذکر است علامه مصباح یزدی در رهنمود اخیرشان، در تقسیمی مانع الخلو سکوت خواص از علما و... در مقابل این انحراف جدید را از دو حال خارج ندانستند: 1- عدم بصیرت، سادگی و بی خبری از عمق ماجرا 2- سیاسی کاری و باندگرایی و جناح بازی که هیچ یک برای ولایتمداران کشور قابل قبول نمی باشد.