بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

آشنایی با یادمان های شهدا درکرمانشاه

استاندار کرمانشاه پنجشنبه در نشست ستاد راهیان نور استان گفت: طی یک سال و نیم گذشته اقدامات گسترده و عمده ای برای احداث یادمان شهدا در استان کرمانشاه انجام شده است. به گزارش کوله بار به نقل از خبرگزاری ایرنا، 21 /۳/۱۳۹۰چه شد یادمان شهدا ی کرمانشاه کجاهستند؟ 

شلمچه
آشنایی با یادمان های دفاع مقدس
درخوزستان   

http://www.koolebar.ir/?q=node/990

لطفا؛ مراجعه به ادامه مطلب نمائید تا ببنید چندتا یادمان ساخته اند!!!!!!!!! 

ماچکار کرده ایم .فقط حرف

ادامه مطلب ...

زجرهجری کشیده ام که مپرس

  

 

 

 برادربزرگوار حاج محمدطالبی یادگار روزهای توپ ،تانک ،کاتیوشا ،عشق ،ایثار ،شهادت ،سخنی دارم با شما ازته دل ،که میسوزد از برای دوری شما ازجبهه حق علیه باطل .
برهمگان مبرهن وآشگارگردید که جریان انحرافی بانماد مشایی با رویکرد اتحاد واعتلاف با عوامل فتنه سال 88 ، قصد ضربه زدن بر اساس دین ورکن رکین جمهوری اسلامی وجایگاه ولایت فقیه رادارند .
آنهابافعالیت گسترده در سراسر ایران اسلامی ، قصد جذب نیروهایی را با صرف هزینه های میلیاردی از بیت المال را دارند، تا از این طریق بتوانند ،سنگرهای مجلس وریاست جمهوری را تصرف نمایند ورزمندگانی چون شما که سوابق و القابتان  ، همچون : ببرکوهستان ، لرزه بر اندام دشمنان اسلام وانقلاب وارد می کرد ، چه پیش آمده که مهرسکوت بردهان زده واقدامی انقلابی در جهت مبارزه با سنگر کمین شیاطین انحرافی نکرده و بی تفاوتید !!!
افسوس وصد افسوس که شایعه نیست ، که با کمک های قابل توجه به مسجد نبی ص شما را نیزنمک گیر نه زمین گیر نموده اند!!
حاجی خودت میدانی که عشقمان بودی ؟ با آن محاسن پرپشت وحنایی ، با ابهت ونورانی ، چقدر انرژی میگرفتیم، هنگامیکه سایه شما را بالای سرمان در سنگرهای مختلف احساس می کردیم.
خدا سایه سرشما را هیچگاه از سرمابسیجیان کم وکوتاه نکند .آمین .
حاج طالبی تو را به امام حسین ، تورابه حضرت زهرا  ، قسمت می دهیم  به خودت بیا  ، برپا خیز،و همچون گذشته ها دوش به دوش بچه های حزب الهی بسیجی با فساد و غارت گران بیت المال مبارزه کن .
همه رزمندگان عمارصفت منتظر بازگشت شما به جبهه مبارزه با نفاق پیچیده عوامل فتنه ومنحرف هستند. 

باعرض ارادت مجدد کمترین امت حزب الله

حزب الله راستین جدیددوباره شروع به فحاشی ،توهین وافترا نمود.

باخترنیوز- وبلاگ حزب الله راستین جدی ترین رسانه مجازی مخالف اقدامات گروه انصار حزب الله کرمانشاه(وابسته به صادق اشک تلخ) امروز برای دومین بار با حکم مراجع قضایی فیلتر گردید.

این اقدام  در پی درج موضوعاتی در خصوص محمد کرمی راد نماینده اصولگرای کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و همچنین مباحث مربوط به برخی درگیریها در جریان راهپیمایی روز قدس امسال در این وبلاگ صورت گرفت.

طیف مقابل این وبلاگ(که دارای مواضع نزدیکی با دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه نیز بود)اعتقاد دارند این سامانه خبری اینترنتی توسط جمعی از نزدیکان حجت الاسلام قبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اداره می شد که البته صحت و سقم این مطلب چندان مشخص نیست. 

فانوس بصیرت کرمانشاه:این خبری بود که باختر نیوز نوشته بود ،اما حزب الله راستین با دور زدن قانون دوباره بادستکاری نام انگلیسی وبلاگش شروع به انتقادتوهین آمیز وتهمت وافترا نموده است .درسته که خودشان احتمالا" برادران یکی ازمسئولین نوشته اند .( لذا تصمیم بر راه اندازی وبلاگی جدید و البته با رویکردی ملایمتر از قبل شد).اول نتیجه میگیریم که خودشان اعتراف نمودندکه ملایم انتقادنمی کردند،یعنی درحدی که قانون مجبور شد ،فیلترشان کند.دوم قانون ومجریان قانون درخصوص راه اندازی این وبلاگ با نام ورویکرد قبلی ،باید اقدام لازم وقانونی براساس شکایت قبلی بعمل آورند وبرای سومین بار فیلترشان نمایند.چون براساس اخبار موثق جواستان بطرف تفاهم ،وحدت وهمبستگی نزدیک میشود وبزودی اخبار خوش اعلام میگردد.

شهدا شرمنده ایم .

اختصاصی/ انتقاد یک فرزند شهید نسبت به تخریب چهره فرزندان ایثارگران در سینما؛
آی فیلمسازها! خیلی سال است یک فیلم در شأن پدرانمان ندیده‌ایم!!!!!!خبرگزاری فارس: آی فیلمسازها! خیلی سال است یک فیلم در شأن پدران‌مان ندیده‌ایم 
به نقل ازوبلاگ واران با توجه به گزارش خبرگزاری فارس
ادامه مطلب ...

گله مندی پدرشهیدان گرانقدرجلیلی

 ym500vd32ylm0jbunc6.jpg77wze5em6z59ba47fxxb.jpg

  

برگرفته ازفائزون به نقل از مبشرون  :پدر شهیدان پاسدار،احمد رضا، محمدباقرو سلیمان جلیلی در تماسی با سامانه مقاومت سایبری مبشرون ،مراتب گله مندی خود را از حذف یادمان شهدای جلیلی وعدم همکاری کافی در نصب مجدد آن به این سامانه خبری اعلام کرد.
براساس این گزارش ، پدر شهیدان جلیلی در گفتگویی با خبرنگار مبشرون اظهار داشت : پس ازبرداشتن تابلوی تمثال شهدای جلیلی به بهانه احداث تقاطع غیر همسطح الهیه پیگیری های ما برای نصب مجدد این تابلو که تمام هزینه های آن ، اعم از بنر و تابلو و فوندانسیون آن را هم خودمان برعهده داشتیم ، به نتیجه ای نرسیده است.
وی گفت : پس از برداشتن تابلو ، شهردار منطقه 6 به ما گفت : متاسفانه دیگر هیچ جای خالی برای نصب این تابلو نداریم .
پس از این ماجرا ، به رحیمی  سرپرست شهرداری کرمانشاه مراجعه کردیم و از ایشان خواستیم در این مورد دستورات لازم را جهت رفع این مشکل به دستگاه های ذیربط  ابلاغ کند ، که پس از مراجعات فراوان و مدت زمان طولانی با نوشتن نامه ای به خدمات شهری درخواست کرد که مطابق مقررات عمل شود.در واقع آنطور که باید پیگیر ماجرا نبود. 

مدیریت وبلاگ فانوس بصیرت آماده درج جوابیه مسئولین می باشد.

ادامه مطلب ...

چرابایدازمسئولین انتقاد کرد؟

  

شاید برای بسیاری از مخاطبان جالب باشد که از پشت صحنه و ماوقع مسائل و روابط رسانه ای نشده ای که بین منتقدین با مسئولین وجود دارد، مطالبی را بدانند تا مکمل سلسله آگاهی های آشکارشان به استناد یادداشتها و محاجه هایی باشد که در رسانه های گروهی اعم از رسانه ملی، رسانه های مکتوب و یا رسانه های مجازی تجلی یافته و بدون واسطه در جریان قرار می گیرند.

مقدمتاً لازم می دانم که چند تذکر اساسی را به افکار عمومی متذکر شده و دانسته هایشان را یادآور شوم:

اولاً باید تاکید کنم که قبول مسئولیت و قرارگرفتن در جرگه مدیران از یکسو و نیز انتقاد از مسئولین و مدیران جامعه از دگرسو، دو سوی یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی اند و در اصل هر دو کمک مستقیم به تقویت تحقق اهدافی هستند که تحت عنوان برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت و سند چشم انداز بیست ساله و غیره در مراجع قانونی و سلسله مراتب مدیریتی به تصویب رسیده و رسماً ابلاغ شده اند.

ثانیاً برخلاف آنچه که تبلیغ می شود، منتقدین سازنده و منصف، مخالفین مسئولین نیستند، بلکه خود نیز در حلقه وابستگی به نظام و ساختار ولائی آن قرار داشته و هدفشان مچ گیری و تخریب و تسویه حساب سیاسی نیست، که اگر خلاف این ادعا ثابت شود، در منصف بودن، صداقت و حسن نیت منتقد باید تردید کرد.

ادامه مطلب ...

مبشرون چه گفت وچه نوشت/؟؟؟؟

 

استاندار استان فقط از ضرورت انجام بعضی کارهای ضروری سخن گفته و کمتر، از آنچه که انجام داده اند سخنی در میان است. به تیتر ها یا قسمتی از متون خبری اخیر ایرنا، که سخنان دادوش هاشمی است دقت کنید:  

۱..احداث راه آهن استان کرمانشاه ضروری است....  

۲..ایجاد سینماهای مناسب از ضروریات کلانشهر کرمانشاه است....  

۳..احداث یادمان شهدا در مسیر کاروانهای راهیان نور ضروری است....  

۴..کرمانشاه استانی است که هشت سال درگیر جنگ بود و امروز ضرورت دارد تا به آن نگاه ویژه ای صورت بگیرد.. 

 ۵..پیشکسوتان دفاع مقدس الگوهای جامعه هستند.. 

 ۶..باید از افکار و ایده نخبگان برای اعتلای جامعه استفاده کرد....  

۷..احداث پارکینگ طبقاتی ، تقاطع های غیرهمسطح ، پل های زیرگذر و عابر پیاده از ضرورتهای غیرقابل انکار شهر کرمانشاه می باشد.. 

 ۸ ..پایگاههای بسیج بهترین گزینه برای شناسایی جامعه آماری معتادین است ....  

گرچه ضعف در حوزه عمرانی با نداشتن معاون عمرانی و مدیر کل دفتر فنی و همچنین عدم وجود شهردار در کلانشهر کرمانشاه، استان را تقریبا فلج کرده است. و  هیچ طرح عمرانی قابل دفاعی که حاصل دست رنج مجموعه فعلی استانداری باشد وجود ندارد و طرح های ملی مثل راه آهن، بزرگراه راه کربلا، مصوبات دولت در کرمانشاه و ... از رکود خاصی رنج می برد و مسکن مهر هم با فقط 50 درصد پیشرفت از گردونه رقابت کشوری جامانده و احتمالا تازه اوایل پاییز با تاخیر زیاد  تعدادی از واحدهای در دست احداث افتتاح شود، اما ظاهرا استاندار محترم کرمانشاه بدون توجه به این موارد در پی کشف مشکلات ناشناخته استان!!! جملاتی را عنوان می کند که گویی کسی تا به حال به آنها پی نبرده است.

منصور ارضی درموردارتباط باآمریکاچه گفت؟؟؟؟

  

اولین جلسه زیارت عاشورا بعد از ماه مبارک رمضان با حضور حضرت استاد منصور ارضی و دلسوخته های اهل بیت علیهم السلام در صنف لباس فروش تهران برگزار شد. بحث امروز حاج آقا در خصوص این فراز زیارت عاشورا بود: " . . . ، وَرَزَقَنِى الْبَرآئَةَ مِنْ اَعْدآئِکُمْ، اَنْ یَجْعَلَنى‏ مَعَکُمْ فِى الدُّنْیا وَالْأخِرَةِ، وَاَنْ یُثَبِّتَ لى‏ عِنْدَکُمْ قَدَمَ‏ صِدْقٍ فِى الدُّنْیا وَالْأخِرَةِ".

قبل از شروع این بحث لازمه از تمامی مردم عزیز که در این مدت برای مردم سومالی کمک کردند تشکر کنم. ما در این مدت حدود 153 میلیون تومان پول جمع کردیم و به دفتر مقام معظم رهبری تحویل دادیم و رسیدش رو هم گرفتیم و انشاءالله خدا از همه قبول کنه.

در این فراز معلوم میشه که قدم صدق باید روزی انسان بشه و از خدا درخواست می کنی که من ثابت قدم بمانم و آن هم قدم صدق نه قدم دورغ و ریا و تزویر.

قدم صدق یعنی در مسیر حضرت زهرا (س) بودند چون او صدیقه است و صدیق اکبر امیرالمومنین (ع) است.

ادامه مطلب ...

ائتلافات علنى و عمدتاً مخفى جریان فتنه با جریان انحرافى

وزیر اطلاعات بعنوان میهمان ، در صحن علنی مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کرد .

مصلحی به ائتلافات علنى و عمدتاً مخفى جریان فتنه با جریان انحرافى براى مقابله با خط اصلى نظام و انقلاب اسلامى خبر داد. وى در تحلیل این ائتلافات، آنها را از پیچیده‏ترین مسائلى دانست که نظام به آن‏ها روبروست. مصلحی ادامه داد: البته وزارت اطلاعات از سطح بالاى هوشیارى برخوردار است و نخواهد گذاشت این جریانات، انتخابات 12 اسفند (انتخابات مجلس شوراى اسلامى) را به انحراف بکشاند. وزیر اطلاعات گفت: جریان فتنه و جریانات انحرافى هر دو با ویژگی هاى مشترکى در راستاى تقابل جدى با نظام و ولایت فقیه تحرکاتى را دارند. وى افزود: این تحرکات با تلاش براى القای فصل الخطاب نبودن ولایت فقیه و تقسیم بندى فرامین رهبرى به حکومتى و غیر حکومتى سیاست خود را دنبال میکند.  

لطفا"روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

جریان انحرافی به حاشیه امن مفسدان اقتصادی تبدیل شده است

جمعی از کارشناسان با تأیید اظهارات رئیس دستگاه قضا:
جریان انحرافی به حاشیه امن مفسدان اقتصادی تبدیل شده است
 

یک عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت پیش از برخورد قضایی با مفسدین اقتصادی، درون خود باید با آنها برخورد اداری کند، خاطرنشان کرد: اگر قوه مجریه افراد متهم به فساد اقتصادی را برکنار نکند و در عین حال نیز با همه وجود از آنها دفاع کرده و اجازه ندهد قوه قضائیه به اتهامات آنها رسیدگی کند، نشان دهنده انحراف جدی آنها در مسیر مبارزه با مفسدان اقتصادی است  

محمد دهقان تأکید کرد: متأسفانه این دولت نیز با وجود تمام شعارهایی که در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی و عدالت خواهی داده، دچار این بلیه شده است.
وی با اشاره به اینکه بی سابقه ترین مفاسد اقتصادی در حال حاضر توسط برخی افراد قدرتمند درون این دولت صورت می گیرد، اظهار داشت: ما هیچ گاه فساد اقتصادی 3 هزار میلیاردی نداشته ایم اما امروز این نوع فساد بسیار پیچیده شده است و بنابراین برخورد با آنها نیز باید پیچیده باشد.دهقان ادامه داد: همانگونه که در اخبار نیز منتشر شد یک جریان انحرافی در درون دولت درصدد است یک شرکت عظیم اقتصادی .... 

لطفا"بقیه مطلب را درادامه مطلب مطالعه فرمائید.

ادامه مطلب ...

برگزاری با شکوه مراسم عزاداری درحیدریه

lk0f8bq4qhg20ddbu9.jpg 

cgl3go8qfpkmlwcuqiim.jpg 

مراسم پرشکوه ودشمن شکن یادبودسالروز  تخریب قبور وحرم امامان مظلوم واصحاب پیامبر(ص) در بقیع توسط وهابیت خبیث وملعون ،به دعوت حزب الله کرمانشاه *در حیدریه امیرالمومنین علیه السلام ، باحضور هزاران مومن عزادار  از اقشار مختلف ،عمدتا"جوان با سخنرانی برادرطلبه حاج مصطفی اشک تلخ و مداحی ،مصیبت خوانی ذاکر اهل بیت کربلایی جواد مقدم ازتهران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار فانوس بصیرت کرمانشاه حاج مصطفی اشک تلخ با صحبت پیرامون چگونگی تخریب بقیع و عوامل آن ومظلومیت امامان شیعه مطالبی را بیان نمود.

مصطفی اشک تلخ با معرفی مسترهامفرجاسوس انگلستان، در خصوص پیدایش وهابیت و ارتباطات آنها باهم وچگونگی فریب وارشاد محمدبن عبدالوهاب مطلبی راتشریح کرد و افزود:وهابیت دیدگاه جدیدی در مذهب سنی حنبلی میباشدو بنیان‌گذار ش شخصی بنام آن محمد بن عبدالوهاب(۱۰۸۲-۱۱۷۰ ه.خ، ۱۱۱۵-۱۲۰۶ ه.ق، ۱۷۰۳-۱۷۹۱ میلادی) از علمای وهابی عربستان سعودی است. عبدالوهاب خود پیرو ابن تیمیه بود و با ایدئولوژی‌های شیعه و تصوف آن زمان به مخالفت برخاست.

ادامه مطلب ...

قبورمومنین را آباد،تعمیر و بازسازی

روایتی را شیخ طوسی (ره) در تهذیب الأحکام از نبی مکرم (صلی الله علیه و آله) آورده که به حضرت علی (علیه السلام) فرمود:... فیعمرون قبورکم و یکثرون زیارتها تقربا منهم إلی الله مودة منهم لرسوله، أولئک یا علی المخصوصون بشفاعتی والواردون حوضی و هم زواری غدا فی الجنة. تو از دنیا می‌روی و قبور شما و قبور فرزندان شما، زیارتگاه شیعیان خالص ما می‌شوند. شیعیان می‌آیند قبور شما را تعمیر و بازسازی می‌کنند قربة إلی الله ... شفاعت ویژه من شامل اینها خواهد شد و فردای قیامت در کنار حوض کوثر وارد بر من می‌شوید و در بهشت به زیارت من می‌رسند.

روز هشتم شوال ، روز جهانی بقیع

روز 8 شوال سالروز فاجعه دردناک تخریب حرم ائمه مظلوم و غریب بقیع است. شاید در ذهن و تصور شیعه و مسلمانی این باشد که قبرستان بقیع از زمان پیامبر و صدر اسلام اینگونه خراب و ویران بوده است و هیچگاه حرم و بارگاهی نداشته است و با وجود اینکه قبور چهار امام غریب امام حسن مجتبی علیه‌السلام، امام سجاد علیه‌السلام، امام باقر علیه‌السلام و امام صادق علیه‌السلام و دیگر اولیاء خدا مانند عباسی عموی پیامبر، صفیه و عاتکه عمه‌های پیامبر، فاطمه بنت اسد مادر امیر المؤمنین علیه‌السلام، ام البنین مادر ابالفضل و تعدادی از دختران و همسران پیامبر و عده‌ای دیگر از اولیاء خدا و همچنین شاید بقیع مطهر پاک اطهر صدیقه کبری، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و مدفن پیکر فرزند شهیدش حضرت محسن (ع) باشد. چگونه ممکن است این قبرستان که قطعه‌ای از بهشت است و مدفن این خیل عظیم از اولیاء خدا اینگونه مورد بی توجهی قرار گرفته باشد. در صورتیکه در کشورهای اسلامی و همه ادیان بالاخص در مذهب حقه شیعه طبق دستور ائمه اطهار (علیهم السلام) برای قبور احترام خاصی قائلند به خصوص اگر قبر مربوط به یکی از اولیای خدا باشد و آنجا که قبر مربوط به امام یا امامزاده باشد این احترام دوصد چندان می‌شود. و این مختص به بعد از اسلام نمی‌باشد بلکه در تاریخ کاملاً محسوس و مشهود است و رسم خردمندان جهان، حتی رسم پیروان شرایع پیشین این بود که قبور بزرگان و پیامبران را تکریم نموده و یا ساختن بناء بر قبور آنان، ادای احترام می‌کردند و هم اکنون قبر حضرت ابراهیم، داوود و موسی و بسیاری از پیامبران بنی اسرائیل در فلسطین اشغالی و مسجد الاقصی و قبور دیگر پیامبران و اوصیای آنان در کشورهای اردن، سوریه، مصر، عراق، گواه این مطلب است. 

  لطفا"ادامه مطلب را مطالعه فرمائید.

ادامه مطلب ...

جلسه عزاداری بمناسبت سالروزتخریب بقیع

مرقد ائمه اطهارقبل از تخریب  

ضریح ائمه بقیع قبل ازتخریب بدست وهابیون 

جلسه عزاداری بمناسبت سالروزتخریب حرم وگنبد منورائمه مظلوم بقیع توسط وهابیون آل سعوددرروز جمعه 18/6/90درحیدریه با مداحی کربلایی جوادمقدم ازتهران وسخنرانی حاج مصطفی اشک تلخ راس ساعت نه ونیم شب درحیدریه امیرالمومنین علیه السلام واقع درمیدان آیه الله کاشانیبرگزارمی گردد.(ضمنا سرویس برگشت عزیزان مهیا می باشد) 

مطلبی که برام بسیارحائزاهمیت وباعث تاسف بسیارم شد،پاره کردن قسمت پائین بنرتبلیغاتی این مراسم درمیدان معلم نرسیده به مسجدنبی صلی الله وعلیه واله بود.چه کسانی جرائت پاره کردن پرچم عزاداری امامان معصوم ومظلوم را بخود داده اند؟اگر بزعم خودشان مدتی است از حزب الله رزمندگان اسلام جدا شده اند وبه صف مخالفان پیوسته اند،این دلیل شرعی وعقلی نمیشود که یا خودویا عده ای با استفاده ازجو جدایی واختلاف دو طیف مومن وولایی بیایند دردل شب ونام مقدس حیدریه امیرالمومنین علیه السلام را پاره کنند .حداقل بزرگان طیف مخالف این عمل غیرشرعی ،عقلی واسلامی را محکوم نمایند، تاشائبه خشنودیشان راازاین عمل قبیح برطرف نمایند. 

خدایا به همه ما عقل ،معرفت وایمان کامل عنایت فرما آمین

ساخت مقبره و مجتمع فرهنگی مرحوم آیة الله نجومی چه شد؟؟؟؟

مقبره و مجتمع فرهنگی مرحوم آیة الله نجومی: از دیگر اقدامات عمرانی که استاندار کرمانشاه با تأکید به مردم وعده داد، احداث مقبره خاص و شکوهمندی برای مرحوم آیة الله نجومی بود و رسما وعده کرد تا پایان مهر امسال(1389) و قبل از رسیدن سالگرد ایشان افتتاح می شود؟! {کرمانشاه آنلاین22/6/89}: استاندار کرمانشاه گفت: کار ساخت مقبره آیت اله نجومی از علمای بزرگ شهر کرمانشاه در باغ فردوس آغاز و تا آخر مهر ماه به پایان می رسد}{گزارش خبرگزاری مهر     ۱۳۸۹/۰۶/۲۲: استاندارکرمانشاه صبح دوشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت احداث پروژه مقبره و مجتمع فرهنگی هنری آیت الله نجومی، گفت: باید مقبره این روحانی هنرمند استان تا قبل از سالگرد ایشان به بهره برداری برسد، لذا لازم است انجام این پروژه سرعت بیشتری گیرد. وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات استانی دیده شده است، گفت: باید کار تملک ساختمانهای اطراف محل احداث مجتمع فرهنگی آیت الله نجومی هرچه سریعتر انجام شود لذا باید در همین راستا در جلسات هفتگی که به همین منظور برگزار می شود روند پیشرفت این طرح بررسی و گزارش آن به استانداری ارائه شود؟} صرف نظر از اینکه تلقی اولیه افکار عمومی از وعده مدیر ارشد استان برای ساخت مقبره آن عالم فرزانه، هرگز برپا کردن 4عدد ستون و... نبود لکن همین کار محدود نیز شش ماه پس از وعده قبلی هنوز اعلام تکمیل نشده است!!!! 

هزاروعده خوبان یکی وفا نکند،چه برسد به مدیرارشد استان که ..... ؟؟؟؟؟

الحمدالله حزب الله راستین هک شد

بسم الله الرحمن الرحیم  

با استناد به قانون جرایم رایانه ای دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امکان پذیر نمۍ باشد.  

رسیدگی به گزارشات و شکایات: filter@dci.ir پیوندها :: WWW.PEYVANDHA.IR :: پیوندها  

این نوشته هایی هستند که بعداز انتخاب وبلاگ حزب الله راستین بالا می آید. 

مدیریت فانوس بصیرت:آیابخاطراینکه این وبلاگ فحاش بخاطر رعایت نکردن اصول اخلاقی وژورنالیستی بحکم قانون فیلترشد؟؟ 

آیا بخاطراینکه طرف های درگیرحمله به حیدریه دردادگاه ازهم رضایت دادندوباموافقت  حاج آقاقبادی وبلاگشان فیلترشد؟؟ 

آیا...... شما چه فکرمیکنید؟؟؟

آخرین خبررضایت طرفین دعوا از همدیگر

بعداز درگیری های که بدنبال انتقاد سازنده برادردلاورمان حاج صادق اشک تلخ، یادگارشهیدان اول انقلاب، امیر وحسین اشک تلخ وازهمرزمان شهیدوالامقام سیدسعید جعفری ازوضعیت نامیمون پیش آمده ،توسط عده ای از مدیران ادارات وارگانهای استان، برای وضعیت سیاسی ،اقتصادی وموقعیت اجتماعی ،مذهبی خطه دلیر مردان غیور کرد ،پیرو خط رهبری پیش آمد،کرد،بالاخره کار بالا گرفت .شکایت وگزارش ها به دفتر مقام امامت امت حضرت آیت الله خامنه ای رسیدودستوراکیدایشان ،برای حل فصل قضایا به نحو احسن، طرف های درگیر،ازسر اطاعت ازرهبری، امروزدردادگاه حاضرشده وازهمدیگر رضایت دادند وبقولی شکایات خودرا پس گرفتند .الحمدالله بخیر وخوشی ختم گردید. 

مادعامیکنیم که این ماجراباعث وحدت قلبی واستحکام دوستی های گذشته بشود وکدورت ها از بین رفته وبرادری واخلاق حسنه جایگزین بداخلاقی ها و....گردد.انشاءالله  

این مسئله برای خیلی ها که میخواستند ،از آب گل آلود ماهی بگیرن، سخت گران تمام شد ودرست است که تابستان دارد، تمام میشود وزمستان دارد،می آید ولی ضرب المثلی داریم که:زمستان رفت وروسیاهی به ذغال  ماند.

توصیه هایی به وبلاگ های انحرافی پیرو شیطان رجیم

وبلاگ های حقایق تلخ و حقیقت کرمانشاه و حزب الله راستین ،هفته نامه صبح کرمانشاه ،صدای مردم غرب ،وبلاگ کرمانشاه نیوز (هر چند رسالتش را بخوبی انجام نمی دهد ) به خاطر رفتارها و عملکردرسانه ای غلط و برهم زدن فضای عمومی و هیاهو و جنجال و تهمت ،افترا ،فحش وناسزا وبسخره گرفتن نیروهای ارزشی بایستی درپیشگاه  مقام  الهی و امام شهداو خون شهیدان و  امام خامنه ای  توبه کنند .

اینها که خود را وارثان واقعی راه ولایت وحامیان دولت می دانند بایستی به درستی گفتمان امام خامنه ای را (که دم ازآن میزنندودیگران متهم به دروغ گویی میکنند)سرلوحه رفتار و عملکرد و کردار خوددروبلاگ هایشان قرار دهند ولی انگار منافع گروهی ،حزبی وحس انتقامجویی این رسانه ها اولویت دارد بر راه و گفتمان امام خامنه ای ، به نظر می رسد در این میان اینها سنگ گروه و حزب و جریان فکری خود را بر سینه می زند و تنها چیزی که در این میان مطرح نیست صدای ولایت و ناله های معظم له است . .توبه پایانی است بر گمراهی انسان پس به صراط الهی برگردید که غیر از آن امیدی به بقا نیست .

تظلم خواهی حزب الله کرمانشاه در نمازعیدفطر+عکس

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از سایت حزب الله کرمانشاه :جوانان مظلوم حزب اللهی کرمانشاه که در احاطه ظلم سازمان یافته و همه جانبه برخی مسئولین استان کرمانشاه قرار گرفته اند و متإسفانه مسئولین مذکور بنادارند هرطور شده با روشهای بی شرمانه صدای آنها را خاموش نمایند ، اما به فضل الهی با حضور در نمازعیدفطر تهران ، پیام مظلومیت و فریاد دادخواهی خود را از نزدیک به سمع و نظر مقام معظم رهبری برسانند...

در این تظلم خواهی که برادر حاج صادق اشک تلخ و حاج جلیل کرم و جمعی از جوانان حزب اللهی این شهر حضور داشتند، مسئولین دفتر مقام معظم رهبری  به پیگیری موضوع پرداختند، که فعلا از بیان جزییات آن معذوریم.

لازم به ذکر است برافراشتن پلاکارد دادخواهی بزرگ و دومتریٰ در نزدیکی تریبون مقام معظم رهبری امری بی سابقه و مهم در انظار مسئولین و رسانه های بین المللی محسوب می گردد.

نمونه عکس ذیل توسط خبرگزاری فارس منتشر شده است و موقعیت محل برافراشتن این پلاکارد چند صف مانده به نرده جایگاه مسئولین و نزدیکترین مکان به تریبون می باشد: 

به نقل از سایت انصار حزب الله یالثارات الحسین ع

حسین شریعتمداری

۲- برخی دیگر به علت شیفتگی غیرقابل توجیه و یا برخوداری از رانت های بادآورده و مسئولیت های بیرون از شایستگی، هیچ نقطه ضعفی نمی بینند و یا می بینند و لب فرو می بندند. آنها کوچکترین انتقادها را با بدترین شکل ممکن به خیال خود پاسخ می گویند. این عده مانع از مطرح شدن ضعف ها و در نتیجه، اصلاح آن می شوند.
بقیه درادامه مطلب مطالعه فرمائید

ادامه مطلب ...

خبر مسرت انگیزدستگیری دزدان بانک سپه

 

 

 

باعرض تبریک وتشکر،خوشبختانه با درایت وکاراطلاعاتی وپیگیری های دقیق سربازان جان بر کف وگمنام امام زمان عج وهمکاری نیروهای اداره آگاهی ونیروهای انتظامی بالاخره دزدان مسلح بانک سپه کرمانشاه درخیابان سعدی از دیشب 12/6/90درخانه تیمیشان درمیدان مرکزی کوی انتظامی خیابان گذرنامه  محاصره وپس از ساعت ها درگیری مسلحانه موفق به دستگیری آنها میشوند . 

بنابر اطلاعات  موثق فعلا" یک نفر از مهاجمان دزدبنام صلاح الدین جعفری که رئیس این گروه ازخدابیخبربوده  کشته وتاکنون ۷نفردرکرمانشاه 6نفردرتهران ویک نفردرسنندج ازاین باندجنایتکاردستگیرگشته اند.سه نفر از نیروهای انتظامی مجروح گردیده اند که حال یکی از آنها وخیم است .خبرهای کامل بعدا" به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید . 

خبرجدید:ستوان کیومرث دوستی ازپرسنل نیروی انتظامی که خالش وخیم بود به درجه شهادت نائل آمد.فانوس بصیرت این شهادت را به خانواده اش وهمه همشهریان عزیزتبریک وتسلیت عرض نموده وازخداوندمنان ورحیم برای شهیدعلودرجه وخانواده اش صبرجمیل واجرجزیل خواهانیم .

موضع گیری شجاعانه سید صادق معصومی

  

 

 

 

 

 

 

 

برادر سید صادق معصومی از خانواده های معتمد و متنفذ کرمانشاه است که پدر بزرگوارشان از مؤسسین حوزه علمیه کرمانشاه می باشند. ایشان در روز عید فطر با سخنانی در جمع عده ای از نمازگزاران مسجد المهدی(به امام جماعت آیه الله معصومی لاری، استاد اخلاق حوزه های علمیه قم) با ابراز اعتراض شدید نسبت به محاصره و هتک حرمت مکان محسنیه و تلاشهای سازمان یافته جهت تخریب نیروهای حزب اللهی در سخنانی به نقل خبرنگار ما ابراز داشت: از روی تکلیف وظیفه دانستم نکاتی را درباره حوادث اخیر شهر عرض کنم، بنده سالهاست خانواده های این جوانان حزب الله را می شناسم و در سالهای طولانی شاهد بودیم که برای این انقلاب و نظام از همه چیزشان گذشتتند، حالا این چه حرکات زشتی است که به جرم انتقاد از غارت بیت المال و وضع مدیریت استان و غیره بیایند منزل آنها را محاصره کنند و قصد آبروی آنها را نمایند، البته اینها که نشستند و دارند توطئه و فحاشی می کنند بدانند که این کارها بیشتر به این عزیزان حزب الله آبرو خواهد داد و مردم مؤمن و با بصیرت ما واقعیتها را به خوبی می دانند، همه ما وظیفه داریم در مقابل ظلم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم...

به نقل ازوبلاگ حزب الله رزمندگان اسلام

درج مطالب دیگر وبلاگها بدون اجازه

باسلام به تمامی مدیران ونویسندگان رسانه های مجازی کرمانشاه میخواستم خواهش کنم بیائیم از کپی پیس مطالب دیگر وبلاگها وسایت ها جدا خوداری کنیم ودرصورت نیاز حتما"با ذکر نام منبع خبر یا مطالب مورد نظر را درج کنیم. 

اخیرا"درهمین روز وبلاگی مطالب وبلاگ فانوس بصیرت را بدون ذکر نام  وبلاگ مذکوررا مثل مطالب ((اینجا کرمانشاه است ))را بانام *(رنج نامه مومنین کرمانشاه )*و**خبرمهم ،خوش ودست اول** را بانام دیدارحاج صادقاشک تلخ وحاج جلیل کرم وخانواده شهید  درج نموده است . 

جدا"خواهان پیگیری موضوع هستم .  

اینجا کرمانشاه محل عبورومرورزواراباعبدالله الحسین ع ایران است

اینجا کرمانشاه محل پذیرایی اززواراباعبدالله الحسین ع  ایران است. چرا دارید میزبان زوارعتبات عالیات ایران را با دسیسه ذبح میکنید. اینجا کرمانشاه است اینجا سنگر مقاومت غیور مردان پهلوان صفت و شیر زنان دریادل است که سالها در مقابل بعثی ها و احزاب چپ وراست  جنگیدند و خونشان را پای این کشور دادند! مردم هر نقطه از کشور اگر در 8سال دفاع مقدس حضور داشتند مردم این منطقه جنگهایی این چنینی زیاد دیده اند! در زمان جنگ جهانی این کرمانشاه بود که مورد هجوم بیگانگان روس وانگلیس قرار گرفت نه تهران و نه شهرهای مرکزی این خطه دلیرمردان غیورکردزبان کرمانشاه بود که خود را سپر مقابل دشمن کرد و امروز این است جوابی که از مسولان پایتخت نشین میگیرد:

ادامه مطلب ...

چرا مدتی است سایت مبشرون چنین شده است ؟؟

Joomla! Logo

مبشرون

بروز رسانی در سیستم نرم افزاری سایت چند دقیقه دیگر مراجعه کنید



چرا مدتی است سایت مبشرون چنین شده است ؟؟

نامه سرگشاده عده ای ازمومنین به آیت الله ممدوحی

حضورمحترم نماینده مردم شریف کرمانشاه درمجلس خبرگان رهبری جناب مستطاب آیت الله حسن ممدوحی دام ظله 

باعرض سلام وادب 

احتراما"باعنایت به وقایع تاسف بار جدایی حضرت عالی از مومنین ودوستداران شمابخاطر انتخاب استاندارکرمانشاه برآن شدیم که براساس آموزه های ناب اسلام ودستورات وحدت آفرین آن ازشمابعنوان شخصیتی روحانی، علمی وتاثیرگذاربعدازوفات حضرات مرحوم  آیت الله نجومی ومرحوم آیت الله حاج اخوند که همیشه باصورتی برافروخته بخاطر شنیدن ظلم واهانت به یک نوجوان حزب اللهی ناراحت وموضع گیری ودفاع جانانه مینمودند، بخواهیم که چون همیشه مایه امید وقوه قلب حزب الله کرمانشاه باشید نه اینکه رودرروی آنها ایستاده وازاین آب گل آلوددشمنان ،سوء استفاده نمایند.لذا امیدواریم با خیل عظیم برادران روحانی مومن وخانواده های شهدا ،جانبازان وایثارگران واقعی پیرو ولایت مطلقه فقیه مجددا دست بیعت داده وهمه با هم درمقابل شیطان بزرگ امریکا ایستاده وقلب آقا امام زمان ومقام عظمای امامت امت رابیش ازپیش شاد ومسرور نمایم .درخاتمه استدعا داریم به مشورت های تفرقه انگیز آقایان چادربرسا(که ازقبل تجارتهای مرزی واختلافات موجودصاحب ثروت هنگفتی شده ومشکلات واختلافات فی مابین شهردار واستاندارنیزبخاطر توصیه دادوش هاشمی برای واگذاری ساخت پل روگذر جعفراباد باترک تشریفات قانونی وترک مناقصات اداری به ایشان بوده)و ودیگر جوانان کم تجربه گوش نداده ،زیرا حفظ شخصیت وزین جنابعالی دروهله اول بعهده خودشماست .ماواقعا"خواهان حل وفصل مناقشات واختلافات موجودهستیم وآرزو داریم باردیگر کلیه نیروهای ولایی دریک خط وراستا زیر پرچم امام خامنه ای ایستاده وآماده هرنوع جانفشانی باشند .  

                  والسلام علیکم ورحمته الله وبرکاته 

دیدارحاج صادق اشک تلخ وحاج جلیل کرم وخانواده شهید

 ابراز احساسات نمازگزاران عید سعید فطر به مقام معظم رهبری

  

خبرمهم ،خوش ودست اول این است که بعداز ظلم وجوریکه نیروهای انتظامی بدستورشورای تامین استان به ریاست جناب دادوش هاشمی به برادران مظلوم حزب الهی درروزقدس شدوبا محاصره مسجدحاج قنبر، محسنیه ومنزل دوشهید،توهین واهانت به مادروخواهرشهیدان اشک تلخ  ودستگیری گستره مومنین بجرم حزب الهی بودن ازجمله برادرشهیدحشمت امیری ،مسئول دکه تبلیغاتی جبهه وجنگ درچهارراه مدرس ،قهرمان وپیشکسوت ورزش باستانی سیدمرتضی زینال صفت صرفا بخاطر دوستی با حزب الله وتعدادی دیگراز مومنین  وایجاد جورعب ووحشت دراستان ادامه یافت .

ادامه مطلب ...

جب ریاست راس کل خطیئه

داستان محمد بن حنفیه و نصایح امام حسن مجتبی (ع) به ایشان و احساس خطر امام برای او در رابطه حب ریاست در محمدبن حنفی - یکی از شهدای کربلا فردی است که 17 روز از دامادی او گذشته و 17 روز است که از مسیحیت به اسلام بدست امام حسین (ع) گرائیده است . - امام صادق (ع) : من از اینکه پرچم علی مرتضی بالای سرم باشد برایم گرانتر از این است که فرزند امیرمومنان باشم . - ولایت علی بن ابیطالب ارجح تر از فرزند امام بودن است .بودند فرزندانی که خوب از آب در نیامدند . - حب ریاست و خطرات آن برای دین و ایمان آدمی - حب ریاست در آدمهای مختلف ،مختلف است . -

ادامه مطلب ...

عملکرد واقعی مسئولین استان کرمانشاه:

این است عملکرد مثبت مسئولین استان کرمانشاه:

1-افزایش نرخ بیکاری و البته اعلام آمارهای دروغ کاهش آن
2-افزایش آمار زندانی ها که بازندانی شدن مومنین وحزب اللهی ها زیادترهم میشود.
3-افزایش اعتیاد و کاهش بسیار قابل توجه نرخ ماده مخدر شیشه برای رعایت حال معتادین و آلودگی بیشتر
4- افزایش رشد نرخ طلاق و بالا رفتن سن ازدواج
5- سفر فوق استراتژیک به غازی آنتیپ!!!!!!،سلیمانیه استاندار
6- نصب بزرگترین بنر تبلیغاتی کشور از چهره استاندار و 280 بنر رنگارنگ که حتی شهامت به گردن گرفتن آنرا هم نداشتند
7-اعلام آمار دروغ 20000هکتار احداث باغات دیم
8-برخوردبا نیروهای کار آمد و استفاده و بلکه سو استفاده از نیروهای بله قربان گو وچاپلوس ترسو
9-حمله چماقداران منتسب به یکی از مسئولین سازمان .... به حیدریه وکتک زدن بچه حزب اللهی ها دران شب ودر نماز جمعه وراهپیمایی روز قدس و صدور دستورحکم دستگیری عده ای زیاداز انها
10-نمونه شدن صمد نوری زاد در جشنواره شهید رجائی!!! برادر دردانه ممد نوری زاد
11-نمونه شدن روئین تن در جشنواره شهید رجائی!!! پرونده های تخلف این آقا در سازمان بازرسی و...... ورد زبان هاست
12-ورشکستگی و به ورشکستگی کشانیدن عموم طرح های بنگاههای اقتصادی زود بازده که حقیقتا میتوانست فرصتی طلائی باشد
13 به ورشکستگی کشانیدن عموم گلخانه های استان
14-اعلام آمار اشتغال زایی سراسر دروغ (البته اشتغال زدایی داشته اند)
۱۵-افزایش عدم امنیت جانی ومالی وحمله به بانکها و... 
۱۶-دستگیری تعدادی از مدیران مورد تائید استاندار  ،اصغرمیرزایی،رضافتاحپور،ملکشاهی، سوهانی،دستگیری قریب الوقوع ساسانی،کاشفی و...
۱۷-غارت میلیاردهاتومان پول بیت المال توسط نیروهای موردتائیداستاندار 
18-رهاکردن ساخت مقبره آیت الله نجومی ودیگریادمانها
19-نداشتن شهردار وتعطیلی اکثرپروژه های عمرانی شهربمدت بیش از دوماه 
20-به تحقق نرسیدن مصوبات سفراول ودوم و... مثل دهکده المپیک،استادیوم 15هزارنفری،منوریل ،قطاربین شهری، پالایشگاه جدید،کارخانه خودروسازی،تله کابین طاق بستان
و.....  
21- برگزاری مراسم رقص وآواز ودعوت از خوانندگان مستهجن خوان با مجوز اداره ارشاد  
۲۳-عدم محکومیت جریان انحرافی مخصوصا رحیم مشایی ازسوی استاندار
ادامه دارد اگر مواردی را فراموش کرده ایم نظردهید اضافه میشود.
.....................................................................................
گل و بلبل جلوه دادن استان محروم کرمانشاه بر روی کاغذ

اما دادوش هاشمی و دوستدارانش ،آیا میدانیدریاست محترم  جمهور ما بسیار زیرک و باهوش است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و با این آمارسازی ها سرش کلاه نمیرود 
بنقل ازوبلاگ فریاد عدالت

سخن مهم امام خامنه ای ره

گوشه ای از سخنان امام خامنه ای درجلسه با هیات دولت درهفته دولت:  

 حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ضرورت برخورد صحیح در قبال انتقادهایی که از دولت در رسانه ها یا مراکز قانونی مطرح می شود افزودند: تنها جهت گیری صحیح در قبال انتقادات رویکرد توجیه کننده و تبیین کننده است و رویکرد مخاصمه و حمله متقابل به نتیجه ای نمی رسد.

 

(قابل توجه آیت الله ....... ،مسئولین رده بالای استان 

  و دکتر دانشگاه نرفته آقای ......)