بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

مراسم یابودشهیدحرم حاج مهدی نوروزی

مشاور عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:
ویژگی شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت بود
حجت‌الاسلام علیرضا مستشاریمشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کرمانشاه گفت: روحیه شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت و تبعیت از ولی امر بود.حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری در مراسم ختم شهید مهدی نوروزی که در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: تشییع این شهید که با حضور بچه حزب‌الهی‌ها و خانواده‌های شهدا برگزار شد نمونه‌ای از عاقبت بخیری است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در برابر خون شهدا مسئول هستند، گفت: بسیاری از حاضران در تشییع شهید نوروزی دارای عقایدی متفاوت هستند ولی در موضوعاتی همچون تبعیت از مقام معظم رهبری، مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با فتنه دشمنان یک موضع دارند.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، خون شهدا را حافظ انقلاب اسلامی دانست و افزود: هدف از نزول قرآن کریم برپایی حکومت دینی بوده است که شهدا در راه تعالی این حکومت دینی پا در مسیر گذاشته و به شهادت رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام مستشاری با بیان اینکه روحیه شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت بود، تصریح کرد: این شهید در تمام زندگی خو.د برای خدا زندگی کرد و در مشورت‌ها، حتی مسائلی که با روحیه وی سازگار نبود را هم براساس نظر ولی امر عمل می‌کرد.

وی بیان کرد: نخستین و آخرین حرف مردم ولایتمدار ایران اسلامی عمل به آرمان مهدی نوروزی و همه شهدا مبنی بر تبعیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با دعوت دلسوزان نظام و انقلاب به بصیرت و صبر خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه در ماهیت خلقت انسان وجود دارد ولی به تعبیر امام راحل(ره) در اسلام ناب محمدی(ص) و عمل به فرامین اسلام ناب محمدی(ص) اختلافی وجود ندارد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: "امام صادق(ع) می‌فرمایند: عموى ما عباس بن على (ع) داراى بصیرت دینى و استوارى در باور بود و در راه خداوند در رکاب ابى عبدالله جهاد کرد و نیکو آزمایش داد و به شهادت رسید."

حجت‌الاسلام مستشاری افزود: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند هوشیار باشید و انسان‌ها باید در برابر فتنه‌ها عبرت بگیرند.

یادت گرامی شهیدحاج مهدی نوروزی ای مدافع حرم

۱
به گزارش اویس به نقل از حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما در سوریه، مهدی هم رفت. مهدی نوروزی از رزمندگان مدافع حرمین عسگریین(ع) شب گذشته در سامرا به شهادت رسید

این رزمنده جان برکف، سابقه حضور در جبهه های دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه(س) نیز داشت . شهید مهدی نوروزی که همرزمانش به او لقب شیر سامراء را داده بودند، در حین عملیات و با اصابت مستقیم گلوله تکفیری های داعش به شهادت رسید.

پیکر این شهید امشب به کرمانشاه منتقل می شود و روز چهارشنبه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه،تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده می شود.








فانوس بصیرت شهادت این رزمنده مدافع حرم را به محضر امام زمان(عج) و مقام ولایت
و خانواده معزز آن شهید تبریک و تسلیت عرض می کند.

مصاحبه استادرضاصادق پوربا خبرگزاری ورزشی ایپنا



حرکتی که در آکادمی باشگاه استقلال از آغاز لیگ برتر چهاردهم آغاز شده و هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه نیز نقش مهمی در پیش بردن آن دارند، به نظر روزهای خوشی را پیش رو خواهد داشت. رضا صادقپور به عنوان مدیرآکادمی آبی پوشان با درایت و تدبیری که از خود به خرج داده، توانسته جمعی از بزرگان این باشگاه را در تیمهای پایه کنار هم جمع کند. او که خودش علاوه بر عضویت در هیات مدیره یکی از پیشکسوتان با سابقه این باشگاه محسوب می شود و به عنوان کاپیتان و سرمربی در تیم فوتسال استقلال سالهای بسیار خوبی را برای هواداران این تیم رقم زده، این روزها در پی خدمت است. در گفت و گویی که خبرنگار ایپنا با وی داشته او علاوه بر صحبت در خصوص مسائل جاری باشگاه استقلال پیشنهادات جالب و کاربردی را در بخش تیمهای پایه ارائه داده مشروح آنرا در ذیل می خوانید:

هدفمان از همان ابتدا سلامت بود

رضا صادقپور در ابتدای صحبتهای خود اهداف استقلال در بخش پایه را تشریح کرد و گفت: هدف اولمان در آکادمی در شروع سر فصل ما و انتصاب ما در تیمهای پایه موضوع کلیدی پایه یعنی سلامت بود. ما آمدیم سرمربیانمان را در همین راستا و با ویژگی هایی که در ارتباط با سلامت بود، انتخاب کردیم. اینجا جا دارد از مربیانی که در تیمهای پایه استقلال بدون چشم داشتی و بدون دریافت آنچه که باید در قرارداد دریافت می کردند، تاکنون اجرایی نشده است، بابت نجابتشان تشکر کنم.


بقیه درادامه مطلب


از مربیانم که همیشه دعای خیرشان شامل حالم بوده، تشکر می کنم

صادقپور در پایان گفت: از بهروز لرستانی، بهمن امیری، فتح الله یگانه، ماشاالله جهانی، مجتبی گردکانه، حاج محمد طالبی، نادر دست نشان، رحیم دست نشان، هادی زرندی، سعید آخوندی، گوجا، حسن آذرنیا، ایوان دیمیترو، سعدالله سلیمانی، جلال کنجیدی، حسن تیموری، علی مددی و ستار نوبری تشکر می کنم که نقش زیادی در پیشرفت من داشته اند و همیشه دعای خیرشان شامل حالم بوده، تشکر می کنم.

 

ادامه مطلب ...