بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

اسامی افرادی که از ترکیب مجمع تشخیص مصلحت نظام کسر شدند،

لازم به ذکر است که حکم قبلی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مربوط به هشتم اسفند ماه سال 85 بود که در مقایسه با حکم قبل، تعدادی از افراد در بخش شخصیت‌های حقیقی به ترکیب مجمع، اضافه و برخی نیز حذف شده‌اند.

اسامی افرادی که به مجمع اضافه شدند، بدین شرح است: آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، محمد حسین صفار هرندی، حسین محمدی، صادق واعظ زاده، احمد وحیدی

 همچنین اسامی افرادی که از ترکیب مجمع تشخیص مصلحت نظام کسر شدند، به شرح ذیل است:آیت‌الله توسلی محلاتی (فوت کرد)، آیت‌الله امامی کاشانی، میرحسین موسوی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی ری‌شهری، بیژن نامدار زنگنه، محمد هاشمی

یا رزم یا کرمی راد

یامحمدرزم یا محمدکرمی راد ولاغیر  

   هرمومن ولایتی ومعتقدبه بیانات مقام معظم رهبری وباتاسی از وصیت نامه امام راحل،دردوردوم فقط به نماینده جبهه متحداصولگرایان رای خواهند داد. شورای نگهبان هرکدام ازاین دو بزرگوار را برای دوردوم تائید نمایند .قطع به یقین تمامی اصولگرایان پیرو ولایت فقیه به او رای خواهندداد وبااتحادناگسستنی نمی گذارند،انقلاب به دست نااهلان،ساکتین یاموافقین فتنه 88  بیافتد. 

حال اگرکسانی که تادیروزخودرا اصولگرا  وضداصلاح طلبان می دانستندوبه این مقال افتخارمی کردند واخیرا"زمزمه حمایت ازنماینده اصلاح طلبان رازمزمه واعلام می کنند .این دیگر خواست خداست که چهره واقعی خودشان راافشاءمیکنند!راستی چه شده؟حاجی جان توچرا؟

برادربسیجی شماچرا؟دکتر،سرداردریادل ،قاضی عادل ،روحانی گرانقدرومسئول ومدیرکل محترم و.... سابقه جبهه و بسیج وقضاوت عادلانه ،خدمات ودم از ولایت فقیه زدن هاتان کجا رفت؟؟  

یادشهیدباکری بخیر که گفتند : دعاکنیدشهیدبشیدوگرنه درپایان جنگ سه گروه خواهیدشد.گروه اول ازانقلابی بودن،جنگ،جبهه،امام واسلام پشیمان میشویدوبه دامن دشمن پناه خواهیدبرد مثال اطرافیان ووزرای خاتمی که به امریکا ،انگلیس واروپا(عطاءالله مهاجرانی ،گنجی،سازگاران....پناهنده شدند.گروه  دوم .بدنبال تجارت ودنیا میروندودنبال این نماینده وآن نماینده این وزیرآن استاندار هستندتا2روزه زندگیشان بخوبی بچرخد وحقایق و حقیقت را فراموش و زیرپا له نمایند . 

گروه سوم دلسوزان واقعی انقلاب هستند که این مسائل رامی بینند خون دل می خورند و بالاخره ازغصه دق خواهند کرد.

مراسم بزرگداشت حماسه سنندج وناگفته های مهم وشجاعانه سردار کرمی ر


در این مراسم خبرخوش سردارکرمی راد همراه با افشاءگری جدید با اسناد ومدارک معتبر

نکته مهم: علیرغم تأکیدات پیاپی مقام عظماء ولایت هنوز هیچ اقدامی از سوی مسئولین مربوطه جهت بزرگداشت آن حماسه بزرگ تاریخی مشاهده نمی شود! چرا؟!! .......  
مراسم بزرگداشت شهدای حماسه عملیات پادگان سنندج، عملیات والفجر10 و خیبر برگزار می گردد. 
 سخنران: سردار دکتر محمد کرمی راد (نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و همرزم شهدای عملیات سنندج و حاضر در آن عملیات)  
مداح: حاج روح الله بهمنی /  
زمان: پنج شنبه 25/12/90- ساعت 30/8 شب  
مکان: حیدریه امیرالمؤمنین(ع)

گفت‌وگوی خواندنی رشاد با آیت‌الله خوشوقت

گفت‌وگوی خواندنی رشاد با آیت‌الله خوشوقت

 
 
 
 
 
 
 
گفت‌وگوی خواندنی رشاد با آیت‌الله خوشوقت

آیت‌الله خوشوقت از جمله اساتید برجسته اخلاق است که سال‌ها مجلس وعظش در تهران و قم از مسئولان و مقامات کشوری گرفته تا دانشجویان و طلاب جویای حق را به سمت خود کشانده است.

این عالم بزرگوار و انقلابی اگرچه هیچ‌گاه در مسندی از مسندهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تکیه نزده اما همواره تحلیل‌ها و پیش بینی‌های دقیق او در عالم سیاست تحسین کارشناسان و تحلیلگران سیاسی را به همراه داشته است.

این فقیه برجسته در حال حاضر به همراه آیت‌الله مصباح یزدی، هدایت و اشراف بر فعالیت‌های جبهه پایداری دارد و همین نظارت عالیه نیز موجب شده تا دلسوزان انقلاب اسلامی که خارج از چارچوب‌های حزبی علاقه‌مند به فعالیت هستند، برای حرکت در چارچوب جبهه پایداری تمایل قابل توجهی نشان دهند.

آنچه که در پی می‌آید بخشی از گفت‌وگویی خواندنی حجت الاسلام و المسلمین رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با آیت‌الله خوشوقت شامل بخش‌هایی از جمله بایسته‌های اخلاق اسلامی، هدف از تشکیل حوزه‌های علمیه، خاطراتی از دوران مصدق و ارادت توده‌ای‌ها به سید الشهدا(ع) و حضرت امام(ره) و بیان زوایایی کوتاه از مشی شخصی رهبر انقلاب اسلامی است که در نشریه حاشیه به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

مقدمه گفتگو در نشریه حاشیه

از روزی که در ازدحام جمعیت به سختی خود را به آیت الله خوشوقت رساندم و برای نوشتن شرح حال‌شان کمک خواستم بیش از یک سال می‌گذرد، اگرچه ایشان از این امر استقبال نکردند و گفتند .....

ادامه مطلب ...

میزان آراء 24 کاندیدای کرمانشاه

طبق اعلام فرمانداری کرمانشاه میزان آراء 24 کاندیدای این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

1- عبدالرضا مصری 144 هزار و 445 رای

2- سید سعید حیدری طیب 118 هزار و 435 رای

3- جهانبخش امینی 76 هزار و 884 رای

4- محمد رزم 64 هزار و 676 رای

5- محمد کرمی راد 61 هزار و 364 رای

6- محمدرضا شعبانی 24 هزار و 205 رای

7-سید جلال موسوی 22 هزار و 783 رای

8- بهروز خسروی آدینه وند 22 هزار و 690 رای

9-جهانبخش کریمی موموندی 22 هزار و 613 رای

10-لیلی حیدری چقاکبودی 15 هزار و 914 رای

11-نسرین مهدوی 10 هزار و 587 رای

12-پری شهبازی 10 هزار و یازده رای

13-محمود کرمی راد 9304 رای

14- میثم حجتی پور 6698 رای

15- نریمان برازی جمور 5241 رای

16- اصغر سپهبان قره بابا 4589 رای

17- ناصر مرادی بیلهویی 4398 رای

18- محمد محمدی 4036 رای

19- بهمن رضایی 3328 رای

20- محسن نوری فر 3166 رای

21-ولی رضایی دولت آبادی 2708 رای

22- رضا فعله گری 2374 رای

23- محمد شبیری 1758 رای

24- منوچهر طبقیان 1722 رای

طبق اعلام صورت گرفته مجموع آراء ماخوذه این حوزه انتخابیه 369 هزار و 893 رای بوده است.

حمله به آیت‎الله مصباح چرا؟

 
  
بلاگ «حزب‎الله»
http://axgig.com/images/89994101977164148584.jpgحمله به آیت‎الله مصباح چرا؟
از تجدیدنظرطلبان خیلی انتظاری نیست اما از برخی به اصطلاح اصولگرایان که در صحبت‎هایشان دائم دم از اخلاق مداری و رقابت سالم انتخاباتی می زنند، چنین حرکات قبیحی انتظار نمی رود.
محمد روزبهانی در آخرین بروزرسانی وبلاگ «حزب‎الله» طی درج مطلبی تحت عنوان  «باید از ایران حق توحّش گرفت!» آورده است:
 
حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی که سال ها در آمریکا به تحصیل و فعالیت مذهبی مشغول بوده است، یکی از خاطرات دوران تحصیل خود را چنین بیان می کند:
 
«دانشگاه بینگهمتون که در ایالت نیویورک قرار دارد،سالانه یک سمینار فلسفی برگزار می کند و از فیلسوفان بزرگ دنیا دعوت می شود تا با شرکت در این مراسم، به ارائه ی مقاله و کنفرانس علمی بپردازند. ارائه ی مقاله و کنفرانس در این سمینار، دارای ارزش علمی برای اساتید خواهد بود. چه اینکه در مجلات علمی دانشگاه به چاپ می رسد و جزو فعالیت های علمی به حساب می آید.
 
حدود 14 یا 15 سال پیش، از حضرت آیت الله مصباح یزدی-دامت برکاته- دعوت شد تا در این سمینار حضور یافته و کنفرانس علمی داشته باشند. این سمینار توسط چیرمن دپارتمان فلسفه ی دانشگاه ، جناب آقای پرفسور آنتونی پرویس و پرفسور پرویز مروج اداره می شد.
 
حضرت آیت الله مصباح نیز دعوت این دانشگاه را پذیرفته و در روز مقرر حدود 20 دقیقه به ارائه ی کنفرانسی راجع به فلسفه ی ملاصدرا پرداخت. این کنفرانس بلافاصله توسط پروفسور مروج به زبان انگلیسی ترجمه می شد. کنفرانس آیت الله مصباح آن قدر برای شرکت کنندگان جالب و اثرگذار بود که به طور ممّتد و مفصل برای ایشان دست می زدند.
 
پروفسور آنتونی پرویس(چیرمن دانشگاه و رئیس سمینار) که به شدت تحت تأثیر کنفرانس آیت الله مصباح قرار گرفته بودند، از شرکت کنندگان تقاضا کرد که در صورت امکان یکی از آنها وقت خود را به آیت الله مصباح بدهد تا بحث دیگری از فلسفه اسلامی را ارائه دهند. یکی از حاضران در جلسه نیز با وجود ارزش علمی کنفرانس در این سمینار، بلافاصله وقت خود را به آیت الله مصباح داد و ایشان نیز بحث خود را ادامه دادند. بحث استاد مجدداً بسیار مورد توجه شرکت کنندگان واقع شد.
 
این ماجرا گذشت تا اینکه سالها بعد، در اوج حملاتی که به آیت الله مصباح در روزنامه های دوم خردادی صورت می گرفت، روزی آقای پرویس که استاد راهنمای بنده بود، به من گفت: مرتضی! من سابقاً فکر می‌کردم که این حق توحّشی که آمریکایی ها از برخی کشورها و به ویژه ایران می‎گرفتند، اشتباه است. اما الان نظرم عوض شده است و معتقدم که این حق توحّش را باید بگیرند! گفتم چرا چنین اعتقادی پیدا کرده اید؟! گفت: مگر در کشور شما چند نفر مثل آیت الله مصباح وجود دارد که مطبوعات داخلی خودتان این همه به ایشان حمله و اهانت می کنند؟
 
من متحیر ماندم که چه پاسخی به او بدهم. گفتم: نویسندگان این نوع جراید به واقع نماینده ی مردم ایران نیستند و از علم و دانش بهره ای ندارند؛ از همه گذشته، فکر می کنم تعهدی به دین و وطن خود ندارند.»
 
الان که نگاه می کنم می بینم که با رو شدن دست عوامل داخلی فتنه ی 88، توهین های دوره ی اصلاحات (که ادامه دولت هاشمی رفسنجانی بود) به عالمی بصیر مثل آیت الله مصباح(حفظه الله)، خیلی عجیب و دور از انتظار نبوده! همیشه علمای با بصیرت و انقلابی، مورد هجوم شعبون بی مخ های رسانه‎ای بوده و هستند.
 
البته از تجدیدنظرطلبان خیلی انتظاری نیست اما از برخی به اصطلاح اصولگرایان که در صحبت‎هایشان دائم دم از اخلاق مداری و رقابت سالم انتخاباتی می زنند، چنین حرکات قبیحی انتظار نمی رود..
آقای توکلی! چرا سایت الف که منتسب به شماست، همان حرف هایی را در مورد علامه طباطبایی زمان می زند که رسانه های فتنه گر و انحرافی می زنند. چه نسبتی بین رسانه ی شما و رسانه های فتنه گر و انحرافی وجود دارد؟...
 
راستی چرا برخی رسانه ها که منتسب به بعضی افراد جبهه ی متحد اصولگرایی هستند، از طرفی گروه انحرافی را خیلی بزرگ و خطرناک جلوه می دهند و از طرفی خط مقدمی های مقابله با این گروه را تخریب می کنند؟!

درج بیانیه دکترکرمی راد درخبرگزاری ها ووبلاگهای استان

    درج بیانیه دکترکرمی راد درخبرگزاری ها ووبلاگهای استان  

1-http://kermanshah.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=26873 

2-وبلاک استان پنجم         http://ostanepanjom.blogfa.com/

3-وبلاگ علوی نیوز            http://allavinews.blogfa.com/

4-وبلاگ  شهدای کرمانشاه http://heyato-shohada.blogfa.com/

5- مبشرون                      http://www.mobasherun.ir/

6- سایت حزب الله             http://www.hezbollah-k.com/

۷- خبرگزاری ایلنا            http://www.ilna.ir/indexArchiv.as 

۸-سایت روزنیوز                  http://roznews.ir/

۹-فائزون                             http://www.faezonnews.blogfa.com/ 

۱۰-حزب الله کرمانشاه         http://h-kermanshah.mihanblog.com/ 

۱۱-خدمتگزاران راستین کرمانشاه           http://khrastin.blogfa.com/ 

۱۲-حامیان دکترکرمی راد          http://karami-rad.blogfa.com/ 

۱۳-حضورنهم                     http://hozor9.blogfa.com/ 

۱۴-رجا نیوز            http://www.rajanews.com/detail.asp?id=119272 

15-عصرامروز           http://www.asremrooz.ir/vdccosqi.2bqsx8laa2.html
16- سایت 598     http://www.598.ir/fa/news/43895/اعتراض-قانونی-کرمی-راد-به-شمارش-آراء-در-کرمانشاه

17 - بی باک نیوز     http://www.bibaknews.com/fa/news/50120/اعتراض-کرمی-راد-به-شمارش-آراء-در-کرمانشاه-از-طریق-قانونی

18- خط نیوز                          http://khatnews.com/  

۱۹- فرنیوز                             http://www.farnews.ir/

 ۲۰- سایت ریحانه الحسین کرمانشاه   http://3saleeh.blogfa.com/      


ادامه مطلب ...

حذف سرداران با نقشه قبلی یا .....

به نقل از وبلاگ استان پنجم -   

سردار محمد کرمی راد و سردار کوثری از جمله نمایندگان مجلس هشتم هستند که تاکنون از ورود به مجلس نهم بازمانده اند و اتفاقا هردوی ایشان عامل اصلی عدم پیروزیشان را در حضور کاندیدای هم نام دانسته اند و معترض شده اند که اشتهار نام با آنان است و نبایستی آرا بین آنان و کاندیدای هم نام تقسیم بگردد .

سردار محمد کرمی راد طی بیانیه ای شرکت برادرزاده اش ( محمود کرمی راد ) در انتخابات را بی اساس با طرح شکست دادنش در انتخابات این دوره ندانسته و پیگیر برگشت آرایی شده که با نام دکتر کرمی ،کرمی راد یا دکتر کرمی راد به صندوق ها ریخته شده و بنا به دستورالعمل ابلاغی به صورت نصف بین وی و محمود کرمی راد تقسیم شده است .سردار کرمی راد حضور این هم نام را توطئه ای علیه خودش عنوان نموده و به جد پیگیر قریب به ۱۰ هزار آرایی شده که به نام محمود کرمی راد شمارش شده است .

لازم بذکر است در حوزه انتخابیه تهران که کاندیدایی هم نام سردار کوثری نماینده کنونی تهران بنام اسماعیل کوثری شرکت کرده بود نهایتا با پیگیری سردار کوثری آرای شمارش شده بنام اسماعیل کوثری برگشت و بنام سردار کوثری ثبت گردید و همین امر موجبات راهیابی سردار کوثری به مرحله دوم انتخابات تهران را فراهم آورد .

این احتمال می رود با جدیت سردار محمد کرمی راد و نظر شورای نگهبان چنین اتفاقی نیز در حوزه انتخابیه کرمانشاه رخ دهد . آنگاه این کرمی راد و امینی خواهند بود که در مرحله دوم به مصاف هم خواهند رفت ...ا 

فانوس بصیرت :اگرچنین شد از طرفداران حاج محمد رزم ودکترعبدالرضا مصری جدا خواهانیم که از دکتر کرمی راد حمایت کنند وچنانچه استان ما برخلاف استانهای دیگر عدالت بخاطر باندبازی ،کینه ،دشمنی ،حسادت وهزاران دلیل دیگر حق به حقدار نرسد ،کلیه طرفداران دکترکرمی راد ودکترعبدالرضا مصری از حاج محمد رزم حمایت وپشتیبانی خواهیم نمود.

آیادکترکدخدائی درکرمانشاه حضوریافته است ؟

 می گویند دکترکدخدائی جهت بررسی شکایات نمایندگان ومردم به کرمانشاه سفرنموده اند .انشاءالله با رسیدگی عاجل وعادلانه حق روشن خواهد شد وآنگاه همگان باید مطیع وحق را قبول نمایند. 

 http://axgig.com/images/62294464948408224903.bmp

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، دکتر کدخدایی طی گفتگویی با شبکه خبر صدا و سیما گفت: از مردم خوبمان به دلیل حضور بسیار پر شور و مشارکت گسترده‌ای که در پای صندوق‌های رأی داشتند، تشکر می‌کنم.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با اشاره به اطلاعیه شماره (5) این هیات، گفت: بعد از روز اخذ رأی، عده‌ای ممکن است اعتراض یا شکایتی نسبت به تخلفات احتمالی در روند رای‌گیری برخی از حوزه‌های انتخابیه، داشته باشند. داوطلبان یا مردم عادی می‌توانند طبق ماده (68) قانون انتخابات و تبصره (یک) این ماده، شکایت‌های خود را به دبیرخانه شورای نگهبان ارسال کنند. این شکایت‌ها، ظرف 7 روز پس از روز اخذ رای، دریافت می‌شود.

وی تصریح کرد: این شکایت‌ها، همراه با گزارش‌هائی که از سوی عوامل نظارتی یا از سوی سایر مراجع، به شورای نگهبان ارائه شده است، بررسی خواهد شد و اعضای شورای نگهبان پس از این بررسی‌ها، در خصوص صحت هر یک از حوزه‌های انتخابیه اعلام نظر خواهند کرد.

ادامه مطلب ...

بیانیه مهم دکتر کرمی راد در تبیین اعتراض به شمارش آرا/افزایش 60٪

متن کامل بیانیه اخیر سردار دکتر کرمی راد که به رسانه ها ارسال شده است به این شرح است:

   

                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: «نماینده باید متنفر از فساد در هر بخشی از مسئولین و پایبند به ارزشهای انقلاب باشد»

 مردم ولایتمدار و شریف کرمانشاه

 با سلام و درود بر ارواح پاک و مطهر شهیدان و امام راحل(ره) و مقام عظماء ولایت و عرض خالصانه ترین درودها به شما عزیزانی که امسال در خلق سه حماسه بزرگ بیستم مهرماه(سفر مقام معظم رهبری)، راهپیمایی عظیم 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوازدهم اسفند ماه درخشش خود را به جهانیان نشان دادید.

حضور آگاهانه و با بصیرت شما آحاد مردم عزیز اعم از: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، روحانیت و طلاب معزز، دانشگاهیان ، فرهیختگان، فرهنگیان، صنعت کاران، عشایر، روستائیان، کشاورزان و بخش های تابعه، اهل سنت و اهل حق، اقشار مختلف محلات و شهرکهای اطراف، اصناف، کسبه، بازاریان و دیگر اقشار در این انتخابات مشت محکمی بر استکبار جهانی، ایادی فتنه گر و جریان انحرافی در داخل کشور زدند.

ابراز لطف و محبت شما نسبت به خدمتگزار خود در مجلس شورای اسلامی بویژه نماینده معزز و محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه  کرمانشاه و اعتماد مجدد و مضاعف شما با بیش از شصت درصد رشد در رأی پاک و خالص به اینجانب (در مقایسه با انتخابات مجلس هشتم) بار مسئولیت این خادم خود را به مراتب بیشتر نمود و در هر سنگری همواره خود را کنار شما و در خدمتگزاری تان دیده و خواهم دید انشاءالله.

خطر نفوذ کانون های قدرت و ثروت در انتخابات که همواره مورد دغدغه مقام معظم رهبری بوده است، متأسفانه این بار به شکل محسوسی در شهر ما بروز نمود و هزینه های نامتعارف و سرسام آور تبلیغاتی را تحت حمایت ائتلاف تأمل برانگیز جریان فتنه و انحراف نظاره گر بودید.

  استنادات قابل توجهی در خصوص تخلفات و اقدامات گسترده از سوی بعضی مدیران ارشد استان و برخی عناصر سرسپرده وجود دارد که چه در قبل از انتخابات، روز انتخابات و بویژه هنگام شمارش آراء، جریان قدرت در استان با سوء استفاده از تمامی ابزار و امکانات در اختیار... تمام سعی خود را متمرکز بر عدم راهیابی اینجانب به مجلس نهم نمودند.

با این وجود، متأسفانه علیرغم بداخلاقی های انتخاباتی فراوان که قطعا باید مورد رسیدگی قرار گیرد، در جریان شمارش آراء مأخوذه مسئولین اجرایی با نادیده گرفتن تبصره 2 مکرر ماده 20 قانون انتخابات، تمامی آرای مأخوذه با نام «کرمی راد» را بین بنده و کاندیدای دیگر هم نام خانوادگی تقسیم نمودند! در حالی که آرای مذکور متعلق به هواداران اینجانب بوده و اساسا کاندیدای مذکور فاقد شهرت، ستاد تبلیغات و... می باشد. به همین دلیل به نتایج اعلام شده کنونی در خصوص آرای خود معترض بوده و امید واثق دارم شورای محترم نگهبان بر اساس مر قانون نسبت به بازشماری و تظلم خواهی و جلوگیری از تضییع حقوق مردم اقدام عاجلانه به عمل آورند و پس از اعلام نتایج تجدیدنظر با توکل بر خدای متعال و پشتیبانی شما مردم ولایتمدار، تکلیف استان را با مفسدین و لابی قدرت استان روشن خواهم نمود.

اینجانب ضمن سپاسگزاری از ابراز عواطف و احساسات پاک شما آحاد مردم و لبیک تان به دعوت خویشتن داری از سوی اینجانب که خود و همه شما را سربازان ولایت دانسته و می دانم، همچنان حسب الامر مقام عظماء ولایت در انتظار اقدامات قانونی شورای محترم نگهبان خواهیم بود و در عین حال اطمینان داشته باشید که ذره ای از احقاق حقوق شما کوتاه نخواهم آمد و از سنگر مجلس هشتم و اصولا در هر سنگری با شما مردم وفادار و ولایتمدار سخن خواهم گفت.

طی چهارسال گذشته اینجانب با لطف و عنایت الهی و حمایت بیدریغ شما دلسوزان نظام اسلامی در مبارزه با مدیران فاسد لحظه ای درنگ ننموده و توفیق یافتم این مبارزه را همچنان به لطف خدای سبحان ادامه داده و نهادینه نمایم و این راه را همچنان ادامه خواهم داد و با همه وجود عامل این رهنمود نورانی و مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خواهیم بود که فرمودند:

" نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد". انشاءالله غروب متعرضین به حقوق مردم و اموال عمومی و غارتگران بیت المال نزدیک می باشد. أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ.

والسلام علی من اتبع الهدی

محمد کرمی راد سرباز ولایت و خدمتگزار مردم شریف کرمانشاه در مجلس هشتم 

‌تبصره 2 مکرر ماده 20 قانون انتخابات چنین است: به منظور تسهیل امر نظارت و حفظ آرای واقعی مردم و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان نمایندگی، چنانچه نامزدی در حوزه ‌انتخابیه به تشخیص هیأت اجرائی یا نظارت برای عامه مردم ناشناخته و گمنام باشد، ولی نام خانوادگی و یا نام و نام خانوادگی او مشابه نام خانوادگی و ‌یا نام و نام خانوادگی یکی از داوطلبان سرشناس و معروف آن حوزه باشد، باید مشخصه‌ای مانند شماره (‌کد)، شغل، محل سکونت، نام پدر و غیره برای او تعیین و در آگهی انتشار اسامی نامزدهای انتخاباتی درج شود.در این صورت آرای فاقد آن مشخصه، برای او منظور نخواهد شد.(مندرج در سایت رسمی شورای محترم نگهبان)

 

تبصره 2 ماده 20 ‌قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 1378 اصلا

مازندنومه،رضااصغری،کارشناس ارشد حقوق عمومی،قائم شهر:در هر انتخابی،از جمله همین انتخاب پیش رو کنار نام های مشهور، نام/نام های مشابه دیگری هم سبز می شود.

 احتمال ضعیفی وجود دارد که این عمل، یک اتفاق باشد، گویی برای پایین‌آوردن رای آن فرد یا معامله با وی این صحنه‌سازی انجام می گیرد. شاید هم طرف همنام با کاندیدا/نماینده مطرح فکر کرده می تواند از نام او استفاده کند و رای بیاورد.

 برابر ‌‌تبصره 2 ماده 20 ‌قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 1378 اصلاحی 1390، چنانچه آرای ریخته شده به صندوق،به علت تشابه اسمی نامزدهای انتخاباتی به هیچ وجه قابل تشخیص و تفکیک نباشد،به نسبت آرای ‌نامزدهای دارای تشابه اسمی در آن صندوق،رای میان آنان تقسیم می‌شود و در مورد رأی یا آرای باقیمانده غیرقابل تقسیم، به حکم قرعه عمل خواهد شد.

‌تبصره 2 مکرر این ماده افزوده: به منظور تسهیل امر نظارت و حفظ آرای واقعی مردم و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان نمایندگی، چنانچه نامزدی در حوزه ‌انتخابیه به تشخیص هیأت اجرائی یا نظارت برای عامه مردم ناشناخته و گمنام باشد، ولی نام خانوادگی و یا نام و نام خانوادگی او مشابه نام خانوادگی و ‌یا نام و نام خانوادگی یکی از داوطلبان سرشناس و معروف آن حوزه باشد، باید مشخصه‌ای مانند شماره (‌کد)، شغل، محل سکونت، نام پدر و غیره برای او تعیین و در آگهی انتشار اسامی نامزدهای انتخاباتی درج شود.در این صورت آرای فاقد آن مشخصه، برای او منظور نخواهد شد.

 ‌همچنین مطابق تبصره 1 ماده 36 ‌آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 1378 اصلاحی 1390، هیات های اجرایی و نظارت مربوط موظفند با هماهنگی یکدیگر آن مشخصه را برای وی تعیین و مراتب را برای قید در تبلیغات انتخاباتی به داوطلب ذی‌ربط و درج در آگهی انتشار اسامی نامزدها به فرماندار/ بخشدار مرکز حوزه انتخابیه اعلام کنند.

 برابر انتهای تبصره 2 مکرر قانون اشاره شده، فرد مذکور می‌تواند در تبلیغات انتخاباتی خود مشخصه تعیین شده را قید نماید و چنانچه در ایام تبلیغات انتخاباتی اعلام انصراف نماید، داوطلب‌همنام او می‌تواند قبل از روز انتخابات از طریق روزنامه و یا صدور اطلاعیه ادامه داوطلبی خود را برای رفع ابهام اعلام نماید.

 تبصره 2 ماده 36 آن آیین‌نامه اضافه نموده: چنانچه داوطلب به غیر از نام و نام خانوادگی مندرج در شناسنامه به نام دیگری مشهور باشد که آن را در پرسشنامه اعلام داوطلبی قید کرد و مورد تأیید هیأت اجرایی باشد، فرماندار یا بخشدار مرکز حوزه انتخابیه موظف است آن نام را نیز در آگهی اسامی نامزدها قید نماید.

ملاک‌احتساب رأی به هر یک از نامزدها، نام خانوادگی یا اشتهار آنان که در آگهی اسامی نامزدها آمده می‌باشد.

 در تبصره 3 این ماده پیش بینی شد: هیئت های اجرایی مراکز حوزه‎های انتخابیه می‎توانند با رعایت تبصره‎های (1) و (2) این ماده، برای تمامی نامزدها شماره‎ای تعیین کنند تا توسط فرماندار و یا بخشدار مرکز حوزه انتخابیه در فرم اسامی نامزدها منظور و منتشر گردد. با این توصیف، ابهام موجود برطرف خواهد شد.

اعتراف محمودکرمی راد که هیات اجرائی ماده ۲۰ تبصره مکررانتخابات

به گزارش صداقت نیوز به نقل از صاعقه نیوز:  

در پی تشابه اسمی دو تن از نامزدهای مجلس نهم در کرمانشاه دکتر محمود کرمی راد نامه اعتراض آمیزی را به شورای نگهبان ارسال نمود.متن این نامه بدین شرح می باشد:  

ریاست محترم هیئت نظارت شورای نگهبان  

با سلام و تحیت همانطور که مستحضرید،اینجانب دکتر محمود کرمی راد پزشک متخصص جراحی عمومی و کاندیدای مجلس نهم هم نام آقای محمد کرمی راد در همین لیست هستم .اینجانب در فرم ثبت نام مشهور بودن خود را به نام ((دکتر کرمی راد)) ذکر کردم .متاسفانه هیئت اجرایی نه تنها در لیست منتشر شده این نکته را اعلام نکرده ،بلکه با تفسیر مضیغ قانون به اینجانب اطلاع داده که باید هواداران علاوه بر اسم ،کد را نیز در برگه رای بنویسند ودر غیر اینصورت آرائی که به نام کرمی -کرمی راد-دکترکرمی راد-به صندوق ریخته شود به نام من شمارش نخواهد شد! اطلاق نام دکتر کرمی راد به بنده که مدرک تحصیلی لازم را به هیئت اجرایی ارائه داده ام شرعا"-قانونا"و عقلا"صحیح است. استفاده از عنوان دکتر محمد کرمی راد برای کسی که حتی در دوره قبل نیز مدرکی معتبر دال بر دکتر بودن خود باشد ارائه نداده خلاف قانون است. با احترام دکتر محمود کرمی راد  

فانوس بصیرت کرمانشاه : اینهم سندی که خودمحمودکرمی راد اعتراف نموده ومرقانون انتخابات را به ایشان گوشزد نموده اند .پس چرا درزمان شمارش آرا به قانون عمل نشده است ؟؟؟؟ راستی چرا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

شکایت دکترمحمدکرمی راد از مسئولین انتخابات

طبق اطلاع واصله دکترسردارمحمدکرمی رادبراساس اینکه برخلاف قانون انتخابات نزدیک به ۱۰۰۰۰رای ایشان را به (۱۲۲00)آرای محمودکرمی راد جابجاکرده اند،به شورای نگهبان ودیگردستگاه های مسئول شکایتنامه تسلیم نموده است وخواستاربازشماری آرامحمودکرمی راد وبازگرداندن حق به حقدارشده اند . 

درمصاحبه تلفنی با سردارکرمی رادفرمودند: براساس قانون انتخابات ماده 20 تبصره مکررکه می گوید:به منظورتسهیل امرنظارت وحفظ آراواقعی مردم وجلوگیری ازتضییع حقوق داوطلبان نمایندگی ،چنانچه  نامزدی درحوزه انتخابیه به تشخیص هیئت اجرائی یا نظارت برای عامه مردم شناخته وگمنام باشدولی نام خانوادگی ویانام ونام خانوادگی اومشابه نام خانوادگی یا نام ونام خانوادگی یکی از داوطلبان سرشناس ومعروف آن حوزه باشد، بایدمشخصه ای مانندشماره (کد،شغل،محل سکونت،نام پدر وغیره)برای او تعیین ودرآگهی انتشاراسامی نامزده های انتخاباتی درج گردد. 

آرای فاقدآن مشخصه برای او منظور نخواهدشد. متاسفانه مسئولین رای من وایشان را نصف کرده اند.درنتیجه آرازیادی ازمن رفته طرف او یعنی اگرمحمود2000رای آورده است 10000رای من را به حساب ایشان جابجا کرده اند. 

فانوس بصیرت کرمانشاه :لذاتمامی طرفداران سرداردکترمحمدکرمی راد خواستاررسیدگی عاجل وعادلانه توسط عده ای بی طرف ازتهران هستند.زیرا دشمنی وعنادمسئولین استان با دکترمحمدکرمی راد اظهرمن شمس است .  .اصلا"آوردن تحریک وتشویق کردن محمودکرمی راد برای نامزدشدن توطئه ای بسیارزیرکانه بود که دشمنان انجام دادند .ولی نباید اینها فردای قیامت را فراموش نمایند .ضمنا"مردم فراموش نمی کنندولعن ونفرین برمسببین این توطئه وجابجاکنندگان رانصیبشان می کنند.

اعلام حمایت از حاج محمد رزم

 

 

 

نام خداوند درهم کوبنده منافقین ومشرکین  

بنابروظیفه وتکلیف این وب سایت بشدت از حاج محمد رزم قاضی عادل وبسیجی دریادل ، نامزد جبهه متحداصولگرایان حمایت ورای می دهیم .

نتایج انتخابات کرمانشاه

بنام خدا  

باحمد وسپاس فراوان از حضورپرشوروحماسه سازملت مسلمان کرمانشاه به اطلاع می رساند ،اکثرنامزدان جبهه پایداری جبهه متحد اصولگرایان درکرمانشاه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند  

۱-درکرمانشاه دکتر عبدالرضا مصری نفراول نامزد جبهه متحد اصولگرایان  با144۰65رای

وسیدسعید حیدری طیب نامزد مستقل به عنوان نفردوم با118644رای

۲-دراسلام آباد و دالاهو  علی جلیلیان نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی جبهه متحد اصولگرایان    

۳- درقصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب  فتح الله حسینی نامزد جبهه متحد اصولگرایان  

۴-درسنقر و کلیایی  محمد ابراهیم محبی نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی و جبهه متحد اصولگرایان  

۵-درکنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینورحجت‌الاسلام شیخ وحید احمدی نامزدجبهه پایداری انقلاب اسلامی وجبهه متحد اصولگرایان  

 6- در پاوه و اورامانات نیز نعمت اله منوچهری  

 اما برای نفرسوم کرمانشاه : حاج محمد رزم جبهه متحد اصولگرایان با6522۲رای ،دکتر جهانبخش امینی نامزد جبهه اصلاح طلبان با76171 بدوردوم انتخابات راه یافتند.  

البته حق دکترمحمدکرمی رادجابجا شده است وشکایت نموده است. ایشان با61192رای پنجم شده اند که درحقیقت چهارم بود ولی دشمنی وعناد وحسادت کارخودشوکرد.

سردار دکتر محمد کرمی راد

نام سردار کرمی راد را اینگونه بنویسید: سردار دکتر محمد کرمی راد 

ستاد تبلیغات دکتر محمد کرمی راد در اطلاعیه اعلام کرد ، با توجه به مشابهت نام این کاندیدید ای مجلس با یکی دیگر از کاندیدا ها رای دهندگان به سردار کرمی راد در برگه های رای ماخوده نام کامل سردار محمد کرمی راد را حتماً قید نمایند

دروغ شاخداروتهمت وبلاگ حزب الله راستین

سردارمحمدکرمی راد خبردروغ زیررا بشدت تکذیب وازوبلاگ مربوطه به دادگاه شکایت نمود.اوهمچنان درصحنه انتخابات حاضرونفراول انتخاب شوندگان خواهد بود انشاءالله

8888888888888888888888888

از قرار اطلاع و طبق آخرین پیامهای توزیع شده در سطح شهر کرمانشاه

 دکتر محمد کرمی راد به نفع مصری یا جهانبخش

کریمی انصراف داده است

برای اطلاعات بیشتر به سایت دکتر کرمی راد مراجعه نمایید

حمایت بهروز همتی از لیست جبهه متحد در سطح کشور و استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: از لیست جبهه متحد در استان کرمانشاه حمایت می‌کنیمدبیر حزب موتلفه کرمانشاه: از لیست جبهه متحد در استان کرمانشاه حمایت می‌کنیم خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: از لیست جبهه متحد در سطح کشور و استان کرمانشاه حمایت و به نامزدهای این جبهه رأی می‌دهیم.  

بهروز همتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهارداشت: رهنمودهای ولی امر مسلمین درباره شاخص‌های انتخاب یک نماینده اصلح باید مدنظر همه ما قرار داشته باشد و رجوع و تبعیت از فرمایشات معظم‌له برای همه ما راهگشا خواهد بود.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه به لزوم توجه به شاخص‌های استکبارستیزی، ولایتمداری و صداقت در انتخاب نامزدهای اصلح اشاره کرد و گفت: انتخابات 12 اسفند انتخاباتی سرنوشت‌ساز و مهم برای کشور است که مقام عظمای ولایت هم در سفر به استان کرمانشاه و هم در نمازجمعه اخیر درباره اهمیت ابعاد داخلی، خارجی و منطقه‌ای آن به تفصیل اشاره فرمودند.

وی افزود: حضور تکلیفی در پای صندوق‌های رأی فتنه‌های داخلی و خارجی را از بین می‌برد و پیام صریحی به سردمداران استکبار و ایادی آنان در منطقه دارد.

استاندار سابق خراسان شمالی با دعوت از اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه به حضور هر چه با شکوه‌تر در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای بزرگ گفت: با احترام به همه نامزدهای استان و به ویژه چهره‌های اصولگرا ، حمایت خود را از لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمانشاه اعلام داشته و در شهرستان کرمانشاه به دکتر محمد کرمی راد، دکتر عبدالرضا مصری و حاج محمد رزم رای خواهیم داد.

استاندارکرمانشاه ازلیست جبهه متحداصول گرایان حمایت کرد

 خبرگزاری فارس: حضور مردم در انتخابات باشکوه خواهد بود / از لیست جبهه متحد اصولگرایان تبعیت می‌کنم

غفوری:
حضور مردم در انتخابات باشکوه خواهد بود / از لیست جبهه متحد اصولگرایان تبعیت می‌کنم

خبرگزاری فارس: استاندار سابق کرمانشاه و چهره شاخص اصولگرا گفت: مردم ایران همواره در زمان‌هایی که نظام به حضور آنها نیاز داشته، بصیرت خود را اثبات کرده و در این انتخابات هم حضوری باشکوه خواهند داشت 

۱-دکترمحمدکرمی راد 

۲-دکترعبدارضا مصری 

۳-حاج محمد رزم

اعلام رای ترکمن کلهربه دکترمحمدکرمی راد ومصری

ترکمن : به طرفدارانم اعلام میکنم ، رای مرا به سردار کرمی راد و عبدالرضا مصری بدهید  

به نقل ازسرویس خبری پایگاه جهادی جنگ نرم فائزون - اختصاصی فائزون  

بدینوسیله به اطلاع همشهریان مومن و متعهد کرمانشاهی می رساند ، امروز صبح در تماسی با آقای ترکمن ، نماینده ایل بزرگ کلهر : ایشان اعلام حمایت خود را از آقایان سردار دکتر محمد کرمی راد و عبدالرضا مصری اعلام نمودند و از تمامی طرفداران و هواداران خود خواست آراء خود را به نفع نامبردگان به صندوقهای رای بیاندازند.

دعوت نامه ازهمه برای شرکت در متینگ سردارکرمی راد

 

 

 

میعاد گاه گردهمائی بزرگ همه حمایت کنندگان (سرداردکترمحمدکرمی راد)  امروز چهارشنبه 10اسفند، ساعت 16درستاد انتخاباتی ایشان در میدان آزادی روبروی جایگاه پمپ بنزین باسخنرانی کوبنده وافشاءگرانه ازباند انحراف وفتنه گرا ن سبز وغارتگران بیت المال  در آخرین روز تبلیغات قانونی و خبرهای امیدوارکننده  ایشان جهت اطلاع امت شهیدپرور وانقلابی شهرمان.
لطفا" باحضورسبزتان گرمی بخش محفل بسیجیان ،خانواده های شهدا ،ایثارگران وآزادگان سرفرازدر این مراسم باشید. 

منتخب راستین جبهه پایداری واتحاد   محمدکرمی راد 

بادرک وفهم وبا سواد                        محمدکرمی راد  

دشمن جهل،جمود وعناد                 محمدکرمی راد  

یاورعلم وفقه واجتهاد                       محمدکرمی راد  

مردنبرد واست وجهاد                       محمدکرمی راد  

محکم ونستوه،بااعتقاد                         محمدکرمی راد  

کوبنده ظلم وستم ،فقر وفساد           محمدکرمی راد   

یاور قسط وعدل وداد                        محمدکرمی راد  

رای ماهمه به سردار ایستادگی وشکارچی غارتگران  

بیت المال  شجاع نترس وپاسدارسرداردکتر محمدکرمی راد 

بخوانید وقضاوت کنید.

 فانوس بصیرت ازدکتر محمدکرمی راد ودکترعبدالرضا مصری  ومحمدرزم تائید وحمایت می نماید. 

 http://axgig.com/images/43734228546995902665.jpg

   

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی وجبهه متحد اصولگرایان، پس از بررسی های مختلف، فهرست نهایی نامزدهای جبهه خودرادر حوزه های مختف انتخابیه استان کرمانشاه مشخص کردند.
 ۱-جبهه پایداری انقلاب اسلامی                          ۲-جبهه متحد اصولگرایان 

الف :کرمانشاه*دکترمحمدکرمی راد           الف:دکترمحمد کرمی راد، 

                                                                 عبدالرضا مصری  

                                                                   و محمد رزم 

ب:سنقر*محمد ابراهیم محبی                 ب:محمد ابراهیم محبی 

ج:کنگاور و صحنه و هرسین؛                         ج:کنگاور و صحنه و هرسین؛  

             وحید احمدی                                         وحید احمدی  

د:قصرشرین سرپل ذهاب و گیلانغرب           د:قصرشرین سرپل ذهاب و گیلانغرب 

     بهرام تیموری                                                    فتح الله حسینی (روح الامین)  

   ه:اسلام آباد ودالاهو                                         دراسلام آباد  نامزدی معرفی ننموده اند

        علی جلیلیان 

  ز:پاوه وجوانمرد 

 سیدفتح اله حسینی                                                   ز:پاوه و جوانمرود 

                                                                                   شهاب نادری

  

همانطوری که مشاهده می نمائید دکتر محمدکرمی راد درهردوجبهه حضوردارد البته جبهه های دیگری نیزمانندجبهه بصیرت وبیداری اسلامی از ایشان حمایت کرده اند . 

 http://axgig.com/images/16322122188100742245.jpg

 

 

 شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان  و همچنین  ایجاد زمینه مشارکت  گسترده  و نیز  رقابت  مطلوب  در حوزه اسلام آباد غرب نامزدی را معرفی نمی نماید. این آرم جبهه متحداصولگرایان ایران به مرکزیت تهران با آدرس سایتشان است .لطفا" خودتان ببینید وقضاوت بفرمائید. 

http://www.jebhemottahed.ir/                                              

 

ولی واما ....

لازم به ذکر است درکرمانشاه گروهی معلوم الحال دورهم جمع شده اند وجبهه ایی تقلبی به نام جبهه متحد اصولگرایان کرمانشاه تشکیل جلسه داده اند ومعلوم نشدچه کسانی دراین نشست بوده اند!!وبرخلاف اعلام رسمی جبهه متحداصولگرایان مرکز(تهران)غیراز آقای محمدرزم دونفردیگر را معرفی نموده اند که این عمل بدوراز اخلاق ومنش اسلامی ،انسانی است .بنوعی می توان آنراتقلب نامید.

تلاشهای دوستان دیروز ودشمنان امروز به ثمرنشست.

باکمال تاسف وتاثرطبق آخرین اخباربدست آمده به خبرنگار ساین فانوس بصیرت :

محمد حسین ترکمن کلهرتایید صلاحیت نشدپیرو نظریه مبنی بر عدم احراز مدرک تحصیلی ایشان برای شرکت در انتخابات که منطبق با بند 4 ماده ی 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام گردیده بوده ومطلب دیگری مطرح وثابت نشده است . 

متاسفانه درخصوص دیگران که چنین مشکلی داشتند برخورد دیگری را مشاهده نمودیم مثل تائید صلاحیت محمود کرمی راد که ضربه ای هم باشد باری پائین آوردن آرا بالای دکتر محمدکرمی راد .برای این دنیا وتلاشهای بعضی برای دوروز زندگی دراین جهان فانی متاسفم .اگرتائید میشد می گفتیم الحمدالله ،چون حضورمردم وجمعیت بیشتری درپای صندوقها دیده میشد وچشم دشمنان اسلام وجمهوری اسلامی کورترمیشدوبارحمایت ازولی فقیه ،علمی وفرهنگی مجلس هم وزین می گردید واکنون می گوئیم الله اکبر دراینجا توجه شماعزیزان را به بخشی از اطلاعیه ایشان جلب می نمایم.  

اولویت نخست برای نظام اسلامی و این حقیر، حضور حداکثری در پای صندوق های رای در حمایت از نظام اسلامی و رهبری مظلوم و مقتدر انقلاب اسلامی، امام خامنه ای، است فلذا تمامی مردم شریف کرمانشاه و به خصوص دوستان بزرگوار این کوچک نظام و ملت باید تمامی سعیشان بر حضور حداکثری مردم باشد.

ضمن دعوت از همه ی دوستداران به آرامش همراه با سعه ی صدر استدعای حقیر توسل و تمسک به حبل الهی ولایت و آرمانهای وحیانی انقلاب اسلامی است. زمان انتخابات می گذرد و آنچه خداوند مقرر فرموده باشد انجام می پذیرد که «فمن یتوکل علی الله فهو حسبه»

با توکل به خداوند و استعانت از ذات مقدس باریتعالی، باید یکپارچه و متحد در صف ولی باوران قرار می گیریم و خون و آبروی ناچیز ما فدایی اسلام، انقلاب و مقام معظم ولایت امام خامنه ای گردد انشاالله.

کج باوران، کج فهمان، منافع طلبان و باندهای قدرت و ثروت و جریان های فتنه و انحرافی بدانند ما تحت تاثیر هیچ عنصر و انگیزه ای مصالح و منافع خود را بر مصالح و منافع انقلاب ترجیح نداده و نخواهیم داد.

با تاسی به اصول انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای رهبری فرزانه ی انقلاب، پایدار، صبور، مقاوم و پایبند به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان خبیث این آب و خاک می ایستیم.

بدیهی است اقدامات قانونی لازم برای رفع این شبهه با جدیت به عمل آمده و بسیاری از عزیزان با دقت، شتاب و انگیزه در حال رفع این مشکل هستند.

تقاضای حقیر از مردم شریف کرمانشاه آن است که دعا کنند تا از صراط حق نلغزیم. آمین

آخرین نتایج نظر سنجی

فانوس بصیرت کرمانشاه : باعنایت به  آخرین نتایج نظر سنجی میدانی این سایت نامزدهای مطرح در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در 5 حوزه انتخابیه استان تا 2 اسفند 90 به شرح ذیل می باشند.
حوزه انتخابیه کرمانشاه: محمد کرمی راد،عبدالرضا مصری ،بهروز خسروی ، سیدسعید حیدری طیب ، جهانبخش امینی ، محمد رزم  ، سیدجلال موسوی ، 
حوزه انتخابیه قصرشیرین: بهرام تیموری،محمدرسول محنت فر ، فتح الله حسینی ، فرهاد تجری
حوزه انتخابیه کنگاور: شیخ وحید احمدی ، رمضان دهنوی ، جواد زمانی
حوزه انتخابیه سنقرکلیایی: محمد ابراهیم محبی ، ولی اله واعظی ، صمد فدایی
حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب: علی جلیلیان ،حشمت الله فلاحت پیشه ،  اکبر جوهری 


حوزه انتخابیه پاوه وجوانرود: سید فتح اله حسینی ،مصطفی محمدی ،شهاب نادری

شایان ذکر است در صورت تایید صلاحیت تعداددیگری از داوطلبان مجلس توسط شورای محترم نگهبان معادلات انتخابات فوق دستخوش تغییر خواهد شد.

اسامی کاندیداهای مورد حمایت جبهه پایداری در استان کرمانشاه

http://axgig.com/images/18095940728967220792.jpg 

 

 

 

 

 

کرمانشاه   : شهرستان کرمانشاه محمد کرمی راد
سنقر محمد ابراهیم محبی

اسلام آباد غرب و دالاهو علی جلیلیان

پاوه و جوانرود سید فتح اله حسینی

قصرشرین سرپل ذهاب و گیلانغرب بهرام تیموری

کنگاور و صحنه و هرسین
وحید احمدی