بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

کاندیداهای اصولگرای کرمانشاه

 http://www.karamirad.ir/gallery/25_web.jpg 

 دکتر محمد کرمی راد نماینده کنونی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی است .ایشان سردارجبهه های حق علیه باطل وبسیجی دریادلی است که همچنان خوی ساده زیستی وولایی بودن را فراموش نکرده ودرمقابل سران زروزور وتزویرتاکنون به لطف خداسرخم ننموده وتنهادربرابرخداوندمنان سرتعظیم وکرنش پائین آورده . وی از نمایندگان منتقد استاندار می باشد . 

 

محمدحسین ترکمن ازجانبازان وایثارگران شیمیایی ودوران رنج کشیده هشت سال دفاع مقدس ودارای ۳۰سال سوابق مدیریتی دراستانهای کشورازجمله کرمانشاه-همدان-کردستان وایلام می باشد.وی درمدت این ۳۰سال خدمت خودباتلاش وکوشش جهت رفع نیازهای نیازمندان ومردم گامهای مثبت فراوانی برداشته ودرراه خدمتگذاری همیشه پیشتازوتوانا بوده وخواهدبود.این چهره خوشنام وصاحب قلم واندیشه درمدت مدیریتی خود درجایگاه وپست های متعددی خدمتگزارمردم بوده که به صورت مختصردرزیربه آنها اشاره می شود.(مدیرکل مرکزصداوسیمای استان کرمانشاه-مدیرکل اداره فرهنگ وارشاداستان همدان-قائم مقام مدیرکل صداوسیمای استان ایلام-قائم مقام کمیته امام خمینی(ره)استان کردستان-شهردارشهرهای سرابله وآوج-صاحب امتیازومدیرمسئول نشریات ابوذر-شیرین شهر-چاوان) 

 

دکتر عبدالرضا مصری نماینده دوره هفتم کرمانشاه بود که پس از مدتی از سپری شدن دوران وکالت به مسند وزارت رفاه در دولت نهم پیوست . مصری پیشتر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوده و هم اکنون سفیر جمهوری اسلامی در کشور ونزوئولا می باشد .

نتایج نظر سنجی در 5 حوزه انتخابیه استان

بر اساس آخرین نتایج نظر سنجی سایت فانوس بصیرت میزان محبوبیت کاندیداهای مطرح در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در 5 حوزه انتخابیه استان تا  امروز 18 دی ماه90 به شرح ذیل می باشند.
حوزه انتخابیه کرمانشاه: دکترمحمدکرمی راد،دکترعبدالرضا مصری ،محمدحسین ترکمن،دکترجهانبخش امینی ،سید سعید حیدری طیب ، اکبر عبدی ،  دکتر بهزاد حاتم زاده ردصلاحیت شد، علی ططری ایشان اگرنماینده حزب اعتمادکروبی باشدردصلاحیتش بالاست. ردصلاحیت شد،   
حوزه انتخابیه قصرشیرین: دکتر محمدرضا عباسی، فتح الله حسینی ، محمدرسول محنت فر، فرهاد تجری
حوزه انتخابیه کنگاور: دکتر وحید احمدی ، رمضان دهنوی ، شهاب یادگاری
حوزه انتخابیه سنقرکلیایی: قدرتعلی حشمتیان ، صمد فدایی ، بهمن الیاسی
حوزه انتخابیه اورامانات: مصطفی محمدی ، شهاب نادری ، فتح الله حسینی

ماشاءالله حزب الله ماشاءالله حزب الله

 

  

 

 

 

متن پیام تسلیت مقام عظماء ولایت در پی ارتحال حاج بخشی به این شرح است:

                   بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت پیر دلاور جبهه‌های جهاد، پدر دو شهید و همرزم و همراه هزاران شهید، مرحوم حاج ذبیح الله بخشی را به همه مجاهدان راه حق و به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و علو درجات و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.  

                                        سید علی خامنه‌ای 

...جمعیت که به تشییع حاجی بخشی راه افتاد، یکی با صدای بلند فریاد زد «ماشاءالله» گویی صدای حاج بخشی بود که از ملکوت به گوش ناسوتیان می رسید. جماعت، صدا- بخوانید ندا- را آشنا یافتند و یکپارچه و با همان صلابت؛ به پاسخ برخاستند «حزب الله»... و باز هم، ماشاءالله... حزب الله...امام ما...؟ حزب الله... رهبر ما...؟ حزب الله... بسیجی ها...؟ حزب الله... رزمندگان؟... حزب الله... کی خسته است؟... دشمن...

حالا دیگر، حاج بخشی هم به جمع تشییع کنندگان پیکر خود پیوسته بود. لندکروز نقره ای رنگ حاجی پیش رو بود و انگار حاج بخشی بود که از پشت بلندگوی نصب شده روی سقف لندکروز، به صلابت فریاد می زد؛ «ماشاءالله» و از ژرفای دل جمعیت پاسخ می شنید؛ «حزب الله»... اما، با این همه، جای حاجی خالی بود... پدر دو شهید، جانباز جنگ تحمیلی، یار همیشگی حزب الله و به قول حضرت آقا؛ «پیر دلاور جبهه ها».

حاج بخشی بعد از پایان جنگ تحمیلی هم، نبرد را ترک نکرد. او با بصیرتی که از جبهه ها یافته بود می دانست دشمن سیلی خورده در جنگ هشت ساله، نبرد را از جبهه ها به خیابان ها می آورد و چنین بود که بعد از خاموشی جنگ از لباس بسیجی بیرون نیامد و با همان لباس خاکی از خاکریزهای جنوب و غرب کشور به خیابان ها آمد و همه دیدند که حق با حاج بخشی بود... راستی اگر حاج بخشی و حزب الله کف خیابان ها را خالی می گذاشتند، پیاده نظام دشمن چه به روز مردم نمی آورد؟! روزی با اشاره به لندکروز نقره ای رنگ و فرسوده حاج بخشی به وی گفتم؛ «حاجی! قصد نداری ماشینت را عوض کنی؟ پرسید؛ با چی عوض کنم؟ گفتم منظورم این است که آن را تبدیل به احسن کنی! گفت؛ مگه این ماشین چه عیبی داره؟ یادگار جبهه است. به مزاح گفتم؛ آخه زهوارش در رفته و همه جاش صدا میده غیر بوقش! با خنده گفت؛ به بوقش چیکار داری؟ در عوض «بلندگوش» گوش ضد انقلاب رو کر می کنه! حاجی راست می گفت و البته باید اضافه می کرد که گوش حزب الله و مردم مؤمن و پاکباخته را هم نوازش می کنه...(کیهان)

                               

+++++++++++++++++++++++++++++++

توضیحات دکتر کرمی راد درباره تحریف سخنانش در ایلنا:

به گزارش پایگاه 598، چندی پیش خبرگزاری ایلنا وابسته به طیف اطلاح طلبان در مصاحبه ای با دکتر کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبری را مبنی بر نفوذ جریان انحرافی در دفاتر نظارتی شورای نگهبان را منتشر نمود.

خبری که به سرعت با واکنش عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه نمانده ادعا کننده مستندات خود را ارائه نماید و باید پاسخگو باشد روبه رو گردید. در ادامه محمد کرمی راد با ارسال تکذیبیه ای به خبرگزاری ایلنا محتوای خبر قبلی را تکذیب نمود که البته تکذیبیه ای که ایلنا از درج آن خودداری نمود و تنها قسمتی از آن را به عنوان گفتگو منتشر کرد.

در ادامه برای روشن تر شدن این موضوع پایگاه 598 در گفتگویی با دکتر محمد کرمی راد به ابعاد این قضیه پرداخته است که در ادامه می آید: چندی پیش خبرگزاری ایلنا با بنده تماس گرفتند که البته به خاطر مواضع بنده در حمایت از اصولگرایی و ولایت فقیه به ندرت با من تماس می گرفتند به طور مثال در سه سال گذشته با اندازه انگشتان دست با بنده تماسی نداشته اند و در این تماس، مصاحبه ای را در خصوص انتخابات آتی مجلس و جریان های انحرافی انجام دادند.
پایگاه اطلاع رسانی استان لرستان لطفا نظر یادتان نرود 

ادامه مطلب ...

استاد وخطیب توانا حجه الاسلام سیدامیر محمدی پور و...درکرمانشاه

 http://axgig.com/images/49865833806366206710.jpg 

 http://axgig.com/images/96919247080975911466.jpg

 

سرویس فرهنگی مذهبی فانوس بصیرت : 

به استحضار همشهریان ،ولائی، مومن و عاشق حضرت رقیه سلام الله علیها می رساند جلسات منبر حجة الاسلام سیدامیر محمدی پوراز اساتید حوزه ودانشگاه و عرفان و وروضه ،خطیب توانا  از شب سه شنبه به مدت دو شب وهمچنین خطبای عاشق ودلسوخته بی بی رقیه س حجج الاسلام حاج جمال عزتی وحاج حمزه محمدی نیز به مدت دو شب دیگرحضوردارند ،مراسم در حسینیه مرحوم امید حدادی هیات ریحانة الحسین س دایر می باشد. حضورپرشور،نشانه شعور پرنورشماست .

امام خامنه ای دردیداری که بامردم کرمانشاه فرمودند:

یک نکته هم البته انتخاب  

نماینده‌ى دلسوز و مؤمن و علاقه‌مند است، .....

یک نکته هم البته انتخاب نماینده‌ى دلسوز و مؤمن و علاقه‌مند است، که آن  

هم مسئله‌ى بسیار مهمى است، اما بعداً زمان کافى داریم. مردم باید 

 کسانى را انتخاب کنند که به کانونهاى ثروت 

 و قدرت متصل نباشند؛ کسانى باشند که 

 واقعاً مردم اینها را بخواهند؛ بر طبق  

وجدانشان، بر طبق دینشان، بر طبق  

وظائف انقلابى‌شان عمل کنند؛ که حالا  

بحث در این باره زیاد است.