رهبر معظم انقلاب : رئیس جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ ی ملت است.

 



بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران

صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی 24 خرداد، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته ها و گزافه های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.
حماسه ی حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.
ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده پر تلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.
پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه ی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی اله الاعظم روحی فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض میکنم:

1

ادامه نوشته

آیابه این مواردی کهگفته عمل می کته؟تاریخ شاهدخوبیست


نماینده کسانی هستم که اعتدال را دوست دارند

قرار بود در چشم‌انداز 20 ساله حداکثر 8درصد رشد اقتصادی داشته باشیم اما در حال حاضر این رشد به حدود 3 درصد رسیده است

به گزارش روز نیوز - حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه انگیزه شما از شرکت در انتخابات چیست؟ اظهار داشت: این سؤالی نیازی به توجیه ندارد؛ با توجه به وضع کشور و مشکلات شهری و روستایی،‌ پیر و جوان، دانشجو،‌ کارگر و عشایر، همه می‌دانند که امروز با چه مشکلاتی در زندگی روزمره و مسائل اجتماعی مواجه هستیم. 
 
عضو تشخیص مصلحت نظام افزود: من نیز به عنوان فردی که بضاعت و تجربه دارم و در دوران مجلس شورای اسلامی، دفاع مقدس،‌ هشت سال فعالیت در کنار آقای هاشمی و خاتمی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و همچنین حضور فعال در مجمع تشخیص مصلحت و مجلس خبرگان و همچنین نماینده رهبری، دلم می‌خواهد تجربه و آشنایی‌هایم را که از سرمایه ملت کسب کردم در اختیار آینده کشور قرار دهم تا شاهد رفاه بهتری برای مردم باشیم. 
 
وی با بیان اینکه بنده یک اعتدال‌گرا هستم، گفت: من همیشه با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان آشنا و نزدیک بوده و کار کرده‌ام، امروز نیز این مسیر را طی می‌کنم؛ در این سی و چند سال مسیر و خطم تغییر نکرده و هیچ‌گاه افراط گرا نبودم لذا امروز نیز نماینده کسانی هستم که اعتدال را دوست دارند. 
 
حجت‌الاسلام روحانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم در حوزه اقتصادی مثل تورم و کاهش نرخ ارز چه برنامه‌های مدونی دارد، اظهار داشت: ریشه همه مشکلات و معضلات اقتصادی به بحث کارآمدی دولت مربوط می‌شود؛ در بخش اقتصاد اساس کار بر پایه فعالیت دولت است.
 
نماینده مجلس خبرگان تصریح کرد: در این خصوص نحله‌های مختلفی وجود دارد؛ یک نحله معتقد است دولت باید پروژه اجرا کند، نحله دوم معتقد است دولت باید اعتبارات را تقسیم کند و نحله بعدی می‌گوید دولت باید دنبال خصوصی‌سازی باشد اما نحله چهارم معتقد است وظیفه اصلی دولت این است که محیط کسب و کار را آماده و بهبود بخشد تا تولید در بخش صنعت و کشاورزی و خدمات رونق پیدا کند. 
 
وی با بیان اینکه امروز مشکلات تولید با یک تدبیر مناسب قابل حل است، گفت: برخی مشکلات را می‌توان در کوتاه‌مدت و برخی نیازمند برنامه بلندمدت است؛ لازم به ذکر است بگویم ما در حال حاضر بیش از چهل و یک هزار واحد صنعتی نیمه تمام داریم که چنانچه فقط 34 هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار واحدها گذاشته شود این واحدها هم کامل می‌شوند و هم 499 هزار نفر مشغول به کار می‌شوند. 
 

ادامه نوشته

تبریک به امام خامنه ای بخاطرخلق حماسه سیاسی ودمکراسی


نبرد حزب الله در سوریه علنی است/ جشن بزرگ دموکراسی را به امام خامنه‌ای و ملت ایران تبریک می‌گوییم

همترین محورهای سخنان دبیر کل حزب الله لبنان

نبرد حزب الله در سوریه علنی است/ جشن بزرگ دموکراسی را به امام خامنه‌ای و ملت ایران تبریک می‌گوییم


بیانیه علما



یک بار دیدن ضرر ندارد ./

مشاهده فیلم تبلیغاتی روحانی

 

دوستان حتما این فیلم را ببینید .

حتما حتما  ...

پوستر 10

پوستر 9

حاج بهروز همتی:دكتر سعيد جليلي را كانديداي اصلح مي دانم


اعلام حمایت حاج بهروز همتي از دكتر سعيد جليلي

پنجشنبه بیست و سوم خرداد 1392


به گزارش پايگاه خبري ستاد حيات طيبه استان كرمانشاه :حاج بهروز همتی" مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) و مدیر بنیاد بین المللی غدیر" عصر روز گذشته درگفتگو با  حاج محمد رشیدی"رئيس ستاد مركزي دكتر جليلي در استان كرمانشاه" حمایت قاطع خود را ازدكتر سعید جلیلی اعلام کرد و بيان داشت اينجانب  پس از بررسي هاي فراوان  براي انتخاب فرد اصلح براساس حجت شرعي جناب آقاي دكتر سعيد جليلي را كانديداي اصلح مي دانم و از تمام برادران و خواهران ايماني خود خواهشمندم راي خود را به نام ايشان تقديم به اسلام  و انقلاب نمايند و   تمام تلاش خود را در راستاي  مشاركت حداكثري مردم در خلق حماسه سياسي بكار گيرند.


افسران - مردی واقعی از جنس مردم


بر اساس تحقیق میدانی یک مرکز معتبر افکارسنجی کشور، میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده به 72 درصد نزدیک شده و از بین کاندیداها قالیباف و جلیلی درصدر قرار دارند.

به گزارش پارس به نقل از فارس، نتایج این نظر سنجی که روز شنبه 11 خرداد ماه انجام شد، دیروز منتشر گردید. نتایج نظر سنجی از 22750 نفر پرسش شونده در 31 استان، 120 شهرستان و 250 روستا بیانگر این است که جمع آرای اصولگرایان از 53 درصد گذشته و هر سه کاندیدای اول از اصولگرایان هستند و این بدان معناست که اگر اجماعی بین اصولگرایان صورت گیرد می­توانند امیدوار باشند که در دور اول انتخابات را ببرند. بر اساس این نظرسنجی قالیباف و جلیلی همچنان در صدر استقبال آراء عمومی قرار دارند.

بر همین اساس، میزان مشارکت کل کشور به مرز 72 درصد رسیده است و خراسان جنوبی با 91 درصد مشارکت در صدر استان­های کشور قرار دارد. استان گلستان با 82 درصد و استان های خراسان رضوی، قم، خراسان شمالی، اردبیل و سیستان و بلوچستان با حدود 80 درصد به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

بر اساس این نظر سنجی، کمترین میزان مشارکت در استان های کردستان و کرمان با حدود 56 درصد است.

اصلح

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با پایگاه 598:



رئیس جمهور آینده باید معتقد به جایگاه ابر قدرتی ایران باشد/ اطلاعیه منتشر شده فاقد مهر جامعه مدرسین می باشد
وی در خصوص فضا سازی رسانه های بیگانه علیه گفتمان انقلاب اسلامی بیان داشت: غربی ها با حضرت امام(ره) نیز همین شیوه را در پی می گرفتند و حتی رسانه های غربی یک تیم روانشناسی برای حضرت امام(ره) گذاشته بودند که ایشان را تخریب کنند و اکنون هم می بینیم که دشمنان انقلاب روی شخصیت آقای جلیلی کار کرده اند و ایشان را تخریب می کنند.

سفر باقری‌لنکرانی به کرمانشاه در حمایت از جلیلی+تصاویر


شب میلاد امام حسین در ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی +فیلم

 
 
 

شب میلاد امام حسین علیه السلام و ستاد دکتر سعید جلیلی در فرهنگیان فاز 2

 

پوستر7.حرف دلی با آقا محسن ....

عکس های ستادمون در فرهنگیان فاز 2

 

  

  

پوستر جدید 6

 

پوستر جدید 5

 

پوستر جدید 4

 

پوستر جدید 3

 

پوستر جدید 2

 

پوستر جدید 1

 

پوستر جدید

 

 

 

همایش بزرگ حامیان دکتر سعید جلیلی

بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به محمدرضا عارف


ب
معلوم نیست آقای معین با چه حجتی نامه‌ای که خود مکتوب کرده را تکذیب می‌کند؟
اما امروز بالاخره یک نمونه از شاهکار اصلاح طلبان در برخورد با دانشجویان منتقد و سند مظلومیت دانشجویان در رسانه ملی برای اولین بار در جریان مناظره کاندیداهای انتخابات مطرح شد.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به سخنان محمدرضا عارف در مناظره تلویزیونی اطلاعیه ای صادر و سند دستور برخورد با دانشجویان به امضای دکتر معین را منتشر کرد.

به گزارش ستاد حیات طیبه در بخشی از این اطلاعیه آمده است: جناب آقای عارف ما دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به شما توصیه می کنیم با طناب پوسیده دوستان اصلاح طلب خود به چاه نروید.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است::

بسمه تعالی
جناب آقای عارف، ما دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به شما توصیه می کنیم با طناب پوسیده دوستان اصلاح طلب خود به چاه نروید.
«متاسفانه امروز فضای دانشگاه های ما، فضای آماده برای آزادی اندیشه فضای تضارب آرا و دیدگاهای مختلف نیست… امروز فضا برای فعالیت جنبش دانشجویی، مخصوصاً اگر جنبش های مستقل و نقد کننده نهاد قدرت باشد، غبار آلود شده است. آقای خاتمی در دولت اصلاحات با دانشجویان نشست هایی زیادی داشتند که دانشجویان خیلی راحت ایشان را نقد می‌کردند و هیچ اتفاقی برای دانشجویان نمی افتاد!…»

جملات و عبارات بالا، سخنانی است که این روزها با ژستی معصومانه و البته طلبکارانه در برنامه‌ها و سخنان کاندیداها مطرح می‌شود و چنان با آب و تاب از آزادی دانشجویان در دوره اصلاحات سخن گفته می شود که هرکس نداند، تصور می‌کند در آن دوران آزادی بیان و عقیده واقعا در دانشگاه‌ها وجود داشته است. این سخنان یا ناشی از فراموشی است و یا اینکه خدای نکرده می‌خواهند از فراموشی دیگران سوءاستفاده کنند!

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از دانشجویانِ منتقد اصلاحات، در آن دوران وضعیت مناسبی نداشتند و در مواردی با برخورد شدید مسئولان اصلاح‌طلب دانشگاه‌ها مواجه و حتی از دانشگاه اخراج می‌شدند. اگر به زعم افراد، امروز برخی از دانشجویان به جرم اعتراض به حاکمیت و یا دولت، از تحصیل محروم می‌شوند، در دوره اصلاحات برخی دانشجویان صرفا به علت اعتراض به مسئولان اصلاح طلب دانشگاه از تحصیل محروم می‌شدند!

اما امروز بالاخره یک نمونه از شاهکار اصلاح طلبان در برخورد با دانشجویان منتقد و سند مظلومیت دانشجویان در رسانه ملی برای اولین بار در جریان مناظره کاندیداهای انتخابات مطرح شد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل شهادت می دهد آنچه امروز از رسانه ملی مطرح شد واقعیتی دردناک است که در دوران اصلاحات بر دانشجویان منتقد آقای خاتمی رفته است. جایی که آقای معین وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه ای به آقای سیدمحمد خاتمی در اعتراض به یک تجمع دانشجویی، از رئیس‌جمهور وقت می‌خواهد که با دانشجویان تجمع کننده برخورد “امنیتی اطلاعی قضایی سیاسی حقوقی” شود.

s

جناب آقای عارف!
ما دانشجویان شما را در وهله اول انسانی صادق و معتدل می دانستیم و حداقل خواسته ما این است که همانند همان ایام که در برابر این ظلم آشکار به دانشجویان سکوت کردید، این بار هم سیاست سکوت خود را پیشه کنید و با طناب پوسیده افرادی چون آقای معین که معلوم نیست با چه حجتی نامه ای که خود مکتوب و امضا نموده را تکذیب می‌کند، به چاه نروید.

این نامه موجود و مجددا در اختیار رسانه ها و جنابعالی قرار می گیرد و پیشنهاد ما این است که بر طریقه خود استوار باشید و لااقل برای حفظ آبروی خود با تظلم خواهی از دانشجویان آن ایام آلامی بر دردهای آنان باشید.

باشد که جبران مافاتی برای شما باشد چرا که جنابعالی حرف دروغ و کذب آقایان معین و ظریفیان را در رسانه ملی واگویه نمودید.

اما مطالبه به حق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل از کمیسیون تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آن است که در جهت عدالت رسانه ای و تنویر افکار عمومی و احقاق حق این اتحادیه دانشجویی، پیش از پایان تبلیغات تلویزیونی، سند دستور برخورد امنیتی با دانشجویان را به سمع و نظر ملت ایران برسانید.

کاندیدای دولت و جریان انحرافی نیستم




به گزارش خبرگزاری مهر از جیرفت، سعید جلیلی عصر یکشنبه در حاشیه سفرش به شهرستانهای جنوبی استان کرمان در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص شایعات در زمینه حمایتش از سوی جریان دولت گفت: 100در صد اعلام می کنم کاندیدای دولت نیستم و همچنین با جریان انحرافی هم همین فاصله را دارم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی  بر اینکه "آیا در صورت تصاحب صندلی مقام اول اجرایی کشور با توجه به پتاسیل ها و محرومیت هایی که  وجود دارد  استقلال جنوب کرمان در دستور کار کابینه تان قرار خواهد گرفت " گفت: آمایش منطقه ای در دستور کارم می باشد و جنوب کرمان هم با توجه به پتاسیل هایی که دارد جزء این آمایش قرار خواهد گرفت.

جلیلی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه "اعلام مواضعتان در خصوص جریان انحرافی چه می باشد و آیا  این شایعات که  کاندیدای دولت هستنید صحت دارد " تصریح کرد: بنده صد در صد می گویم کاندیدای دولت نیستم و وقتی این را می گویم در مورد جریان انحرافی هم همینگونه است و گفتمان ما برای ورود به  انتخابات بر پایه گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبر فرزانه انقلاب است و هر گونه فاصله گرفتن از این مسیر از طرف هر کسی باشد برایمان قابل قبول نخواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه "آیا در خصوص اصلاح اعضای ستادهایتان در مناطق محروم و جنوبی که بعضا افرادی تند رو و بدون محبوبیت،مقبولیت مردمی و...  می باشند و همین امر باعث ریزش آراء و طرفدارانتان خواهد شد، تجدید نظر خواهید کرد" اظهارداشت: در تمام ستاد هایمان در سطح کشور کسانیکه همکاری می کنند افرادی هستند که بر اساس پیروی از ولایت مطلقه فقیه می باشند و در غیر اینصورت همکاری آنها ممکن نیست.

چراباید به جلیلی رای داد


برآن شدم تابدوستی که می گفت چراباید به جلیلی رای داد،جوابی

قانع کننده بدهم .پس ازمدتی کمی وب گردی،به نظرم این8دلیل برای

دوستم کافی باشدکه ازرجانیوز نقل می کنم.بعدنیست خودمان نیزیک

باردیگردلایل چرایی رابخوانیم واگرمطلبی به ذهنمان میرسد اضافه ویا

تکمیل کنیم.










جليلي در راس جايگاهي قرار دارد كه بواسطه وظايف تعريف شده و حقوقي خود، با مشكلات ريز و درشت كشور آشناست. وي در واقع دبير جلساتي است كه اعضاي آن را مديران ارشد كشور تشكيل مي دهند: روساي سه قوه، رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح ، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه پاسداران، وزير كشور، وزير اطلاعات، وزير دفاع و وزير امور خارجه و ... لذا بديهي است كه طرح اصلي ترين چالش ها و مهم ترين موضوعات مربوط به اداره كشور بخشي از تجربه روزانه سعيد جليلي باشد.

هم زمان با شب رحلت امام شهدا


ام الشهدای اشک تلخ به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان اشک تلخ که مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به کرمانشاه از آنها به عنوان شهدای پیشرو یاد کرده بود به دلیل کهولت سن و در شب رحلت امام (ره) به فرزندان شهیدش پیوست.....

قالی باف نقدشد.


وبلاگستان


نقدی بر دیدگاه محمدباقر قالیباف نسبت به حدود دخالت دین در اجتماع

نه تنها راه اندازی ایستگاه قرآن ، موزه شهدا و پر کردن شهر از تابلوهای آیه و

حدیث کمکی درخور به اعتلای فرهنگ انقلاب نمی نماید، بلکه در صورت

عدم تطبیق این شعائر با عملکردم...

انتخاب اصلح از نگاه رحیم‌پور ازغدی

عماریون"- همایش جامعه قرآنی، بصیرت، رسالت‌ها و آسیب‌ها یک‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه 1392 با حضور حجت‌الاسلام «علی محمدی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه، «حسن رحیم‌پور ازغدی»،  اساتید قرآن و فعالان قرآنی کشور در سالن «بصیرت» لانه جاسوسی برگزار شد.

در این همایش «حسن رحیم‌پور ازغدی» طی سخنانی با اشاره به تطبیقات قرآن با مسائل روز جامعه گفت: در خصوص برداشت از مفاهیم قرآن کریم شاهد برخی آسیب‌ها هستیم که آنها را به اختصار اشاره می‌کنیم.

وی نگاه گزینشی به آیات قرآن را یکی از این آسیب‌ها برشمرد و گفت: در مباحث گوناگون افراد نگاه و برداشت گزینشی از قرآن کریم دارند، یعنی آیاتی را که به نفع آنها است می‌خوانند و آیات مقابل را نمی‌بینند و یا آنگونه که می‌خواهند تفسیر می‌کنند، به عنوان مثال اشعری برخی از آیات را می‌بیند و برخی را نمی‌بیند و اینگونه فریب می‌خورد.

رحیم‌پور با اشاره به اینکه در بسیاری از آیات نکاتی بیان شده و نقطه مقابل آن هم اشاره شده است گفت: در آیات قرآن هم دعوت به جهاد شده و هم دعوت به صلح، هم دعوت به زور شده هم به آسایش، اما متأسفانه برخی افراد نقاط مقابل هم را بیان نمی‌کنند فقط آیاتی را که برایشان منفعت دارد را اشاره می‌کنند.


ادامه نوشته