بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

موفقیت بهترین بازیکن ودوست مثل برادرم




باسلام وعرض تبریک به استادحاج رضا صادق پورافتخارآمیزترین بازیکن ،مربی،عضوهیئت مدیره ومدیربانک صادرات وهمچنین بااخلاق ترین ،بسیجی بودن،مومن وانقلابی همشهریمان ،ازدرگاه خداوندمتعال برای موفقیت ،سربلندی،سلامتی وعاقبت به

خیری مسئلت دارم.

بسیارمسرورم که ایشان همین امروزبعنوان عضوتاثیرگذاردرهیئت مدیره تیم استقلال تهران انتخاب ومنصوب شدند.



صادق‌پور: تجربه حضور در استقلال را دارم


عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من در گذشته تجربه حضور در باشگاه استقلال را دارم.



  رضا صادق‌پور در خصوص کارنامه‌اش اظهار داشت: من سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی‌، بازیکن تراکتور سازی، بانک صادرات کرمانشاه و نساجی مازندران ، سرمربی تیم فوتسال استقلال تهران، بازیکن تیم ملی فوتسال و بهترین گلزن جام آزادگان بودم. همچنین یکی از گلزنان بزرگ تراکتورسازی بودم.

به گزارش فارس، وی افزود: سابقه 20 سال مدیریت در بانک دارم و به عنوان معاون بازاریابی بانک صادرات در کل کشور فعالیت می‌کنم. در زمان مدیرعاملی قریب هم در استقلال به عنوان معاون باشگاه فعالیت می‌کردم.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای این تیم پرطرفدار دارد گفت: امیدوارم که بتوانیم خدمت‌گذار این مردم باشیم و آنچه که شایسته هواداران و مردم است برای استقلال فراهم کنیم. تلاش می‌کنیم تا تیمی بسازیم که شایسته نام این باشگاه است. افراد شناخته شده‌ای در هیات مدیره حضور دارند که امیدواریم با حمایت وزارت ورزش شرایط خوبی را مهیا سازیم.

صادق‌پور در مورد اینکه گفته می‌شود افشارزاده شانس بیشتری برای مدیرعاملی این باشگاه دارد تاکید کرد: فردا جلسه‌ای دراین زمینه داریم و امیدواریم که در این زمینه به انتخاب اصلح برسیم. هم اکنون درباره این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم و اجازه دهید پس از جلسه فردا در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم.
نظرات 1 + ارسال نظر
پلاک های شکسته جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:03 http://Www.pelakhayeshekaste.blogfa.com

با خبر جدید به روز شدیم
منتظر نظرات شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد