بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

حذف ناباورانه تیم امید ایران مقصر کیست ؟

 اشتباه فاحش فدراسیون فوتبال غرور ملی مردم را لگد مال کرد  

حذف ناباورانه تیم امید ایران آن هم با یک اشتباه بچه گانه از آن دست اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. فوتبالی که مطرح ترین مربیانش گاهی از ارسال لیست تیم خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا سر باز می زنند (ژنرال استقلالها آقای قلعه نوعی )ومدعی می شوند«فوقش جریمه اش را می دهیم!» جالب این که هیچکس هم پاسخگو نیست . 

ازوظایف سرپرست تیمها این است که :همیشه لیست بازیکنان دواخطاری ودارای کارت قرمز وبطور کلی تمامی اطلاعات را اول خودش یاداشت نماید وبعدبا مسئولین فدراسیون ارتباط نزدیک و مستمری  برای کسب آخرین اطلاعات داشته باشد .درفدراسیون افرادی که طرفدار استقلالی ها هستند کم نیستند وتعدادآنها الا ماشاء الله طوری است که دراکثر گزینه های مربیان وسرپرستان از بین استقلالی ها انتخاب میشوند!!!،حالا چطور شده که که آقایان منصوریان وحاجیلو(دوتن از استقلالی ها)اززیر بار مسئولیت براحتی شانه خالی می کنند وتوپ را به زمین فدراسیون پرتاپ می کنند بماند.البته فدراسیون نیز مقصر اصلی است !زیرا کفاشیان لیاقت این مسئولیت را ندارد وبا خنده های خود همه را عصبی نموده ،حتی تماشاچیان که می گفتند تاکی می خواهی بخندی ؟؟ ونمی دانم چرا استفاء نمیدهد؟؟!! تا فرد متعهدتر ودارای سوابق ورزشی آنهم از نوع فوتبالش این مسئولیت را قبول نماید تا دیگر شاهد این اشتباهات فاحش نشویم وبا حیثیت واقتدار نظام مقدسی که با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری واستوار گشته است ،بازی نشود .بالاخره چه کسی پاسخگوست؟؟؟ 

چه کسانی یا چه کسی به نظر شما درحذف ناباورانه تیم امید ایران مقصر هستند ؟؟ 

۱-فدراسیون فوتبال درراس آنها  آقای کفاشیان  

۲-کادر فنی وسرپرستی تیم امیدایران  آقایان منصوریان وحاجیلو 

۳-سرپرست وکادرفنی سابق تیم امید ایران  

۴-بازیکنان وکارکنان ومسئولین فدراسیون وتیم های ملی وباشگاه ها که حاضر نیستند با  یک اقدام انقلابی (عدم همکاری گسترده با فدراسیون )طومار آنهارا درهم به پیچند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد