بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

پیام مهم محمد حسین ترکمن،کاندیدای دوره ی نهم انتخابات مجلس شورا

محمد حسین ترکمن، مدیر مسئول سایت خط نیوز و روزنامه ابوذر که کاندیدای دوره ی نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی کرمانشاه می باشد در پیامی به مردم کرمانشاه مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی بیان نموده است که متن آن در ذیل آمد است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم ولایت مدار، شهیدپرور و غیرتمند خطه ی زاگرس سرفراز و کرمانشاه پهلوان پرور؛
با عرض احترام و خاکساری نسبت به شما مردمان دیار خون رنگ کرمانشاه، پیرو نظریه مبنی بر عدم احراز مدرک تحصیلی اینجانب برای شرکت در انتخابات که منطبق با بند 4 ماده ی 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام گردیده و نظر لطف بی شائبه ی بزرگان ایلات و عشایر و جمع کثیری از ولایت مداران این دیار و مردم شریف استان ضمن سپاس گزاری عمیق و خاضعانه از این احساسات پاک و بی بدیل، در حال حاضر با توجه به لزوم حفظ وحدت توسط همه اقشار برای حضور در انتخاباتی با شکوه در دوزادهم اسفندماه و برائت از هرگونه تفرقه و توسل به روش های هیجانی استدعای حقیر از همه سعه ی صدر، حفظ آرامش و حفظ وحدت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از هویت آرمانی و ارزشی انتخابات است. بی شک اینگونه مسائل ممکن است تحت هر شرایطی به وجود آید گرچه مدارک معتبر قانونی در زمان مقرر به مقامات مسئول به صورت مکتوب ارائه شده اما ممکن است انشالله به سهو موجب عدم رویت و ایقان شده باشد. رافع این مشکل نظریه ی شورای محترم نگهبان است و حجت انتخاباتی در این زمینه و صلاحیت همواره این منبع و ملجا قانونی بوده و نظر این عزیزان و احترام و اهتمام به آن حجت شرعی و قانونی است.

اولویت نخست برای نظام اسلامی و این حقیر، حضور حداکثری در پای صندوق های رای در حمایت از نظام اسلامی و رهبری مظلوم و مقتدر انقلاب اسلامی، امام خامنه ای، است فلذا تمامی مردم شریف کرمانشاه و به خصوص دوستان بزرگوار این کوچک نظام و ملت باید تمامی سعیشان بر حضور حداکثری مردم باشد.

ضمن دعوت از همه ی دوستداران به آرامش همراه با سعه ی صدر استدعای حقیر توسل و تمسک به حبل الهی ولایت و آرمانهای وحیانی انقلاب اسلامی است. زمان انتخابات می گذرد و آنچه خداوند مقرر فرموده باشد انجام می پذیرد که «فمن یتوکل علی الله فهو حسبه»

با توکل به خداوند و استعانت از ذات مقدس باریتعالی، باید یکپارچه و متحد در صف ولی باوران قرار می گیریم و خون و آبروی ناچیز ما فدایی اسلام، انقلاب و مقام معظم ولایت امام خامنه ای گردد انشاالله.

کج باوران، کج فهمان، منافع طلبان و باندهای قدرت و ثروت و جریان های فتنه و انحرافی بدانند ما تحت تاثیر هیچ عنصر و انگیزه ای مصالح و منافع خود را بر مصالح و منافع انقلاب ترجیح نداده و نخواهیم داد.

با تاسی به اصول انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای رهبری فرزانه ی انقلاب، پایدار، صبور، مقاوم و پایبند به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان خبیث این آب و خاک می ایستیم.

بدیهی است اقدامات قانونی لازم برای رفع این شبهه با جدیت به عمل آمده و بسیاری از عزیزان با دقت، شتاب و انگیزه در حال رفع این مشکل هستند.

تقاضای حقیر از مردم شریف کرمانشاه آن است که دعا کنند تا از صراط حق نلغزیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
استان پنجم جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 10:13

محمد حسین ترکمن تایید صلاحیت شد


استان پنجم - محمد حسین ترکمن لیدر اصولگرایان کرمانشاه تایید صلاحیت شد . بنا به برخی اخبار رسیده به پایگاه خبری استان پنجم محمدحسین ترکمن مدیر مسئول نشریه ابوذر و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان توانست تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان اخذ نماید .

+ نوشته شده در پنجشنبه ششم بهمن 1390ساعت توسط داود امامی | نظر بدهید.

خبر شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 11:36

شما در سامانه مقاومت سایبری مبشرون لینک شدید. امید است در راستای مبارزه با فتان و منحرفان در پیشگاه ذوات مقدسه حضرات معصومین، خاصه ذات اقدس ولی الله اعظم، از نظر کردگان باشید. م. 110

حامیان حیدری طیب شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 17:31 http://heydaritayeeb.ir/

پایگاه اطلاع رسانی سید سعید حیدری طیب(http://heydaritayeeb.ir/) در پی برخی شایعات و جوسازی ها و اتهاماتی که به کاندیدای حوزه انتخابیه شهر کرمانشاه جناب آقای "سید سعید حیدری طیب" در بعضی از وبلاگهای حامی مخالفان وی و افرادی که پای میز محاکمه این قاضی جوان در شعبه ویژه بررسی جرائم امنیت داخلی آنهم به جرم اخلال در نظم امنیت عمومی جامعه-حمل سلاح غیرمجاز و افشانه های گازی وآدم ربایی و...محکوم شده اند بیانه ایی را به شرح ذیل صادر نمود:


بسم الله القاسم الجبارین

آنگاه که در روز رستاخیز دادگاه عدل الهی بر پا شود و هر کسی نتیجه ی اعمال خود را بنگرد سره از نا سره باز شناخته شده و حقیقت و باطن انسانها هویدا میگردد و حاملی جز آنچه از پیش فرستاده ایم نخواهیم داشت.

با الهام از کلام مولای عدالت و انصاف ، امیر ایمان حضرت علی (علیه السلام) در آن روز ، حیله و تدبیر دیگر کارساز نیست و آبروی موًمن بعنوان ودیعه ی گران سنگ الهی از هتاکانی شکوه خواهد نمود که این عصاره ی انسانیت را به سنگ جفا و بی مهری آزرده اند و خشم و غضب الهی را به جان خریده اند.

این جانب سید سعید حیدری طیب "بعنوان سنگربان عدالت علوی به خود میبالم که با تاًسلی از مولای عدالت پیشگامان در قضاوت خویش همواره اجرای حدود و مزامین الهی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح داده و خود را از وابستگی سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی ولو جزئی بر حذر داشته و جز راه خدا و قرآن و اطاعت محض از مقام مرجعیت و زعامت امام المسلمین سید علی الحسینی الخامنه ای (مد ظله العالی) و امداد هیچ شخص ، گروه و حزبی نبوده و در فردای قیامت در پیشگاه عدل الهی آنرا با اعضاء و جوارحم فریاد خواهم نمود.

کسانی که بنده را به اتهام اجرای عدالت و حدود الهی متهم به گرایش سیاسی حمایت از هر فرقه و گروهی که راه خود را از اسلام ، انقلاب ، امام (ره) و شهیدان جدا ساخته اند می نمایند، یا برای ادعای خود در دادگاه عدل الهی دلیل و بیّنه دارند یا خدای ناخواسته اعتقادی به چنین روز و با چنین محکمه ای ندارند.

“و السلام علی من اُتبع الهدی”

ساقی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 09:05 http://saghie135.blogfa.com

به روزم با
آنچه از گلشیفته اموختیم ...

جهت اطلاع بیشتر یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 14:54

تداوم ارائه مطالب متناقض توسط مدیر کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه ! مشکل چیست ؟؟؟
مجددا به تاریخ و متن مصاحبه های زیر توجه نمائید :
مصاحبه با خبرگزاری ایرنا 27/10/90 به مناسبت هفته هوای پاک
ابدی تصریح کرد: ... تا کنون سه کارخانه سیمان غرب، سیمان سامان و نیروگاه برق به سیستم کنترل آنلاین مجهز شده اند...
منبع:
http://irna.ir/News/30769333/250-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%83%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%D9%8A/

مصاحبه با خبرگزاری ایسنا 27/10/90 به مناسبت هفته هوای پاک
...وی ادامه داد: در سطح استان فعلا در سه کارخانه سیمان غرب، نیروگاه و سیمان بیستون با تجهیزات پیشرفته امکان رصد آنلاین آلاینده های این واحدها وجود دارد... ( توضیح : البته منظور ایشان از سیمان بیستون همان سیمان سامان است ! )
منبع:
http://kermanshah.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=25528

پس از پایان یافتن هفته هوای پاک و فقط شش روز بعد، در مصاحبه با پورتال اخبار پژوهش و فناوری کرمانشاه ( تکنونیوز ) 3/11/90
عنوان مصاحبه: رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان خبر داد: بزودی نیروگاه بیستون و سیمان سامان به سیستم پالایش آلودگی هوا متصل می شوند !
مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه با اعلام اینکه کارخانه سیمان غرب هم اکنون به شکل آنلاین به سیستم پالایش آلودگی هوای این اداره متصل است از تجهیز نیروگاه حرارتی بیستون و سیمان سامان به این سامانه در آینده خبر داد !!! ... وی در خصوص نقش مراکز تولید کننده آلودگی هوا و اقدامات صورت گرفته در این باره بیان نمود: کارخانه سیمان غرب هم اکنون به شکل آنلاین به سیستم پالایش آلودگی هوای اداره حفاظت محیط زیست متصل است و نیروگاه حرارتی بیستون و سیمان سامان نیز در حال تجهیز شدن و ورود به این سامانه می باشند !!!
منبع:
http://www.technonews.ir/fa/Default.aspx?tabid=40&mid=388&ctl=ArticleView&articleId=265

محمد محبی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 21:51 http://khrastin.blogfa.com/

باخبر شدیم سایت اطلاع رسانی دکتر کرمی راد نماینده مردم شریف کرمانشاه در مورخه 1390/11/09موردهجوم عناصر معلوم الحال قرار گرفت و از دسترس علاقمندان خارج شد این حادثه با توجه به جو حاکم بر استان دور از انتظار نبود اما در اذهان مخاطبین یک سوال جدی بجای گذاشت .

"آیا آستانه تحمل صاحبان قدرت و ثروت بر خلاف ادعای رویین تنی تا این حد پایین است؟

حال که تنها صدای اساسی مطالبات بحق مردم از زبان نماینده شجاع و دلسوز شان به گوشمسئولین می رسد چرا به جای پاسخ با تمام امکانات در اختیار" اقدام به خاموش کردن آن می کنند.
لطفا این خبر را بر روی وبلاگت بزار

نویسندگان سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 18:31 http://majleskermansha.blogfa.com

سلام دوست عزیز شما لینک شدید در صورت امکان ما رو هم لینک کنید

کاملا موثق چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 19:47

خبر ویژه و 100% موثق: محیط زیست کرمانشاه به دارالعجزه دریافت اعانه مبدل شد!
پس از بیرون بردن محیط بانان منطقه حفاظت شده بیستون مستقر در تنگ بزازخانه توسط مدیر کل محیط زیست کرمانشاه در تابستان سال جاری و متعاقب آن تخریب شدن وسیع این ناحیه، در دی ماه امسال با دستور مستقیم مدیر کل مذکور، از اهالی خونگرم روستای چالابه (واقع در محور کرمانشاه بیستون حاشیه غربی کارخانه سیمان)، جمعا مبلغی پول حدود پانصد هزار تومان !!! تحت عنوان "خود یاری !!! برای حفظ منطقه" دریافت شده است (هزار تومان به ازاء هر راس گوسفند!). سپس لودری را اجاره و اقدام به حفر خندقی بزرگ و تخریب گسترده تر این ناحیه زیبا نموده اند. سه سوال مهم:
1-آیا تخصیص اعتبار برای حفاظت از مناطق محیط زیستی استان کرمانشاه، وظیفه مردم روستاها میباشد؟
2-چه بر سر چند میلیارد تومان اعتبارات محیط زیست کرمانشاه آمد که برای پانصد هزار تومان ناقابل، به این حال و روز افتاد؟
3-آیا برهم زدن نمای طبیعی یک منطقه را بدون مطالعه، حفاظت مینامند؟
جهت اطمینان، با اهالی روستای چالابه تماس بگیرید.

برخی منابع جهت مطالعه بیشتر:
روزنامه باختر شماره 1520 مورخ 21/4/1390 با عنوان: حیات وحش کرمانشاه رو به خاموشی
هفته نامه غرب شماره 290 مورخ 6/9/1390 با عنوان: چرا مسئولین محترم محیط زیست مسئولیت پذیر نیستند ؟
روزنامه باختر شماره 1576 مورخ 20/9/1390 با عنوان: این منطقه زیبا را دریابید
هفته نامه آوای کرمانشاه مورخ 22/9/1390 با عنوان: خطری که منطقه حفاظت شده پرآو را تهدید میکند
هفته نامه بازی دراز شماره 365 مورخ 29/9/1390 با عنوان: چرا مسئولین استان به زیستگاه های محیطی توجه نمیکنند ؟
روزنامه جام جم شماره 3313 مورخ 10/10/1390 با عنوان: تنگه بزازخانه در خطر نابودی
روزنامه ابوذر شماره 1019 مورخ 11/10/1390 با عنوان: فاجعه زیست محیطی کرمانشاه را تهدید میکند
روزنامه باختر شماره 1589 مورخ 20/10/1390 در خصوص گوزن زرد کبابی
هفته نامه غرب شماره های منتشره در دی ماه 1390، با عناوین: الف) معضلات زیست محیطی کلانشهر کرمانشاه و ب) مرثیه ای بر رودخانه محتضر قره سو

لطفا مارو جز پیوندهاتون بذارید
عمو بهروز عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد