بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

اعلام عدم حمایت مردم منطقه بیلوار از دکتر امینی

اعلام عدم حمایت مردم منطقه بیلوار از دکتر امینی

یکی از فعالان سیاسی منطقه بیلوار :مردم غیور این منطقه  از دکتر امینی در انتخابات پیش رو حمایت نخواهند کرد.

مردم این منطقه باتوجه به مسائل رخ داده در سال های اخیر و  موضع گیری های نامناسب ایشان در قبال مسائل فوق ترجیح می دهند در این انتخابات از فرد دیگری حمایت کنند.

حمایت ایشان از فتنه گران در زمان انتخابات ۸۸ ، سکوت بعد از انتخابات ۸۸ که خود اعلام حمایت از فتنه گران بود،و موضع بد وی در قبال فتنه کرمانشاه از جمله دلایل این عدم حمایت می باشد.

دکتر امینی در زمان انتخابات ۸۸ با حمایت خود از میر حسین موسوی و در واقع حمایت از کسانی که تمام هم وغمشان سیاسی کاری وبه دست آوردن قدرت های نامشروع است نه غم و درد مردم ،همان کسانی که در مجلس ششم به خاطر بر آورده شدن امیال سیاسیشان استیعفای دست جمعی دادند نشان داد ، به این گروه چقدر وابستگی ایدئولوژیکی دارد.همان کسانی که بعد از انتخابات اعلام کردند که رای تهران و شهرهای بزرگ ملاک است ونه رای مردم کوره دهات،واصولا باید براساس رای بالای موسوی در تهران رای مردم مناطق محروم و روستاها نادیده گرفته میشد به ذهن بیمار و قدرت طلب آنها.بعد از انتخابات هم وی سکوت کرد تا مهر تایید دیگری بر فعالیت های خصمانه و آشوب طلبانه جریان فتنه زده باشد.

در فتنه کرمانشاه هم ایشان نشان داد که وکیل الملةنیستند بلکه وکیل القدرة ،ثرو ة هستند.در فتنه ۸۹ تا ۹۰ کرمانشاه یک طرف جریانات، باندهای قدرت و ثروت بودند و در طرف دیگر مردم مومن وحزب اللهی کرمانشاه.

مطالبه به حق این گروه از مردم که همواره در مقابل کجروی های مسئولین ایستاده اند و هیچگاه برایشان نه قدرت مهم بوده و نه ثروت،و هیچگاه  زیر علم کسی نرفته اند وبه کجروی ها از طرف هرکسی اعتراض کرده اند و از خدمتگزاران به مردم همیشه تشکر نموده اند، اعتراض به انحصارطلبی عده ای در کرمانشاه بود که بر اساس تجمیع قدرت برای خود عده زیادی از مسئولین خادم این استان را با گزینه های سرسپرده خود عوض نمودند و مدیر کلهایی را پرورش دادند که امروز شاهد محاکمه برخی از آنها هستیم.

دکتر امینی به جای پیگیری موضوع در مجلس (مانند آن کاری که دکتر کرمی راد در مجلس به جهت بررسی موضوع انجام دادند) و احقاق حقوق به حق ملت و مردمی که سمت وکالتشان را بر عهده دارد ترجیح داد، از ساکنان قدرت کرمانشاه دفاع کند تا امروز مردم کرمانشاه ،ناباورانه شاهد اختلاسهای چند صد میلیاردی با شند  و به قول نماینده آن کاندیدای رد صلاحیت شده میوه شب عیدشان با فروش در بازارهای سلیمانیه به تاراج رود ! ایشان این بار نه تنها سکوت نکردند بلکه با کمال ... در مجلس دم از خدمت گذاری ساکنان قدرت  زد و از خود سر بودن معترضین دم ها .

 البته ایشان یک بار دیگر سکوت کردند  این بار زمانی که باید در مقابل اختلاسها موضع آشکار می گرفتند و هیچ موضعی نگرفتند.الان هم خود را کاندیدای وکالت این مردم محجوب نموده اند.

البته همیشه ایشان اهل سکوت نبوده اند، زمان هایی که در مجلس طرح یا لایحه ای  در حال بررسی و از اهمیت بالایی برخورداراست ومطمئنا پوشش رسانه ای دارد. ایشان را حتما در زمان شمارش آرا پشت سر رئیس مجلس خواهید دید و با اعلام نتیجه این دکتر امینی است که به ابراز خوشحالی می پردازد و معلوم نیست به آن موضوع چه رایی داده است،فقط پوشش رسانه ای مهم است نه چیز دیگر!! 

فعلان سیاسی منطقه بیلوار تصمیم دارند با اطلاع رسانی به مردم منطقه از رای آوردن مجدد دکتر امینی جلوگیری نمایند تا درسی باشد برای کاندیداهای مجلس که اگر  روزی به مجلس راه پیدا کردند بدانند وکیل این مردمند نه وکیل باند های قدرت و ثروت.  

به نقل از وبلاگ راسخون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد