بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

دو "سادغ" به دولت راصتگویان اضافه شدند! + سند


.


معارفه برادر محمدرضا صادق به دلیل عدم حضور وزیر اقتصاد به تعویق افتاده بود

بیژن صادق که مدیرعاملی بیمه دانا را در اختیار گرفته، تا پیش از این پست همترازی را تجربه نکرده بود و سابقه کاری او به مواردی چون "مدیریت بیمه‌های مسئولیت بیمه کوثر" و "عضویت در شورای فنی" همین شرکت محدود می‌شد.

بر اساس این گزارش، محمدمهدی صادق فرزند مشاور روحانی نیز به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران عضو هیئت مدیره بزرگترین شرکت انفورماتیک بانک ملی (سداد) شده است.
پیرامون سوابق وی نیز هیچ اطلاعاتی در دست نیست!



حکم انتصاب پسر محمدرضا صادق توسط مدیرعامل بانک ملی




مسئولیت های اعطا شده به برادر و پسر صادق به گونه ای است که معمولا حساسیت رسانه ای چندانی روی آن ایجاد نمی‌شود. همچنین تا کنون تلاش شده است از نسبت خویشاوندی آنها با مشاور روحانی صحبتی به میان نیاید.

محمدرضا صادق پیشتر در خصوص انتصاب برخی افراد مسئله‌دار در دولتی که با شعار اعتدال بر سر کار آمده گفته بود که که چنین موضوعی را قبول ندارد.

صادق اضافه کرده بود: آقای روحانی در زمان انتخابات معیارهایی را مطرح کردند که اکثریت جامعه هم به آن رای دادند و سعی شده برای همکاری وزرا و معاونین با دولت این معیارها رعایت شود.

به گفته او، آقای دکتر روحانی توصیه کرده مسئولان قوه مجریه بر اساس این معیار‌ها انتخاب و مسئولیت‌ها به آنان محول شود و اگرچه ممکن است کسی در کنش سیاسی‌اش در ادوار گذشته موردی داشته باشد که مورد پذیرش شما نباشد یا از میان هزاران مدیر برخی هم منطبق با آرمان‌ها نباشند اما قضاوت کلی افکار عمومی درباره مدیران این دولت مثبت است.

با این وجود صادق تا کنون توضیح نداده است که قضاوت افکار عمومی درباره انتصاب های فامیلی در دولت راستگویان چگونه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد