بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

نعمیه اشراقی نوه ی دختری امام خمینی ره خواستارحذف مرگ برآمریکا شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نعیمه اشراقی: شعار مرگ بر امریکا را از نماز جمعه هم حذف کنیم

از خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبۀ مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروی را به صدا درآوریم

نعمیه اشراقی بازهم در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد. وی که   است در آخرین مطلب خود در فیسبوک به مقابله با استراتژیک ترین شعار ایشان پرداخت.
نعیمه اشراقی در این پیام نوشت: «شعار «مرگ بر امریکا» را از لیست شعارهای رسمی کشور و از بلندگوهای نماز جمعه و... حذف کنیم.
 
این به معنای پشتیبانی از سیاست های امریکا نیست بلکه به افتخار ورود به دنیای دیپلماسی جدید و گفتمان صلح جویانه و قهرمانانه است»

 
 
در پیامی که حضرت امام خمینی به مناسبت کشتار حجاج ایرانی منتشر شد آرزوی خود را به صدا در آمدن طنین مرگ بر امریکا از کلیساهای جهان عنوان میکنند. در بخش هایی از این پیام سراسر ضدامریکایی آمده است: «ان‏شاءاللّه‏ ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همۀ عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با امریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود. و از خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبۀ مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروی را به صدا درآوریم.» حال شخصی که خود را منتسب به بیت امام خمینی معرفی میکند خواستار حذف این شعار از مساجد و تریبون های نماز جمعه است.
 
استکبار ستیزی و بیان شجاعانه دشمنی و ستیز با امریکا به عنوان نمادی از استکبار ستیزی در سراسر سخنرانی های امام خمینی به چشم میخورد. سخنرانی هایی که بعضا به تبیین این شعار استراتژیک اختصاص یافته بود: « این ملتی که الآن دارند فریاد می‏زنند «مرگ بر امریکا» مقصودشان کارتر است. ملت امریکا که به ما کاری نکرده. ملت امریکا اگر بفهمد مطلب را، اگر بفهمد مطلب را ملت امریکا، به حسب وجدان انسانی‏اش، با ما موافق است.»
 
به نظر میرسد این اظهارات توسط افرادی که تنها ویژگی بارزشان نسب خونی با حضرت امام خمینی است باید با حساسیت بیشتری از سوی مراجع مدعی دفاع از ارزش های امام خمینی پاسخ داده شود.
 
ضرورت توجه به قرائت معتبر از امام خمینی
پیش از این رهبر معظم انقلاب با احساس خطر در رابطه با برخی از افکار به امام خمینی (ره) در تشریح جهت گیریهای صحیح در مدیریت کشور با یادآوری سخنان خود در مراسم امسال سالگرد امام خمینی (رض) افزودند: همچنانکه آن روز تأکید شد، جهت گیریهای صحیح انقلاب و کشور براساس قرائت معتبر امام، در همه زمینه ها مشخص است و نیازی به بررسی مجدد جهت گیریها نیست.
 
ایشان امام را حکیم و فقیهی پخته، خردمند و آگاه خواندند و افزودند: قرائت امام که در سخنان، نوشته ها و آثار ایشان از جمله در وصیتنامه آن بزرگوار، کاملاً بیّن و آشکار است، به عنوان حجت و شاخص مورد قبول نخبگان، زبدگان، مسئولان و آحاد ملت است البته گاه تفسیر غلطی از دیدگاههای امام ارائه می شود که کار بد و خاطرناکی است.
 
رهبر انقلاب افزودند: جهت گیریهای صحیحی که امام مشخص کرده است باید در سیاستهای کلان و خرد مدیریتی کشور، نقش برجسته و اساسی ایفا کند.
 
“ امام خمینی: از کلیساهای جهان هم باید «مرگ بر امریکا» شنیده شود ”

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 09:23

سلام
جناب آقای صفری
.......................
معامله استاندار با رئیس سازمان جهاد
همانگونه که استحضار دارید دو روز پیش جلسه معارفه مدیر امور عشایری استان برگزار شد.
این معارفه در سکوت رسانه ای قرار گرفت.موضوع این است که جناب مهندس منصوری دو ماه پیش قصد برکناری مدیر امور عشایری را داشتند.گزینه هایی هم معرفی شدند که مورد موافقت قرار نگرفت.تا اینکه یک گزینه از طرف آقای استاندار پیشنهاد می شود یعنی آقای علی اشرف آزادی از بستگان آقای استاندار.
منصوری با این گزینه کاملا مخالف بود اما وقتی متوجه شد استاندار دنبال برکناری خودش افتاده است وارد معامله شد و یک گزینه ناکارآمد مدیر امور عشایری شد .تمام انتصابات صورت گرفته در جهاد کشاورزی استان دقیقا برهمین منوال بوده است.ایشان در خصوص این انتصاب به نزدیکان خود گفته تحت فشار استاندار بوده در مابقی انتصابات هم تحت فشار نماینده ها پس بفرمایید خودش چه کاره است.ایشان که ادعای استانداری ایلام و کرمانشاه را در سر می پروراند و 80 درصد انتصاباتش به ایلامی ها رسیده است در سکوت رسانه های ما به استان ظلم می کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد