بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

آیا فتنه باید فراموش شود؟


مرور تصاویر تکان دهنده و تلخ زیر شاید بتواند به بازیابی حافظه برخی از نمایندگان مجلس کمک کند!

"گروه سیاسی صراط" - در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهور به مجلس، بارها موضوع فتنه 88 و اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم به میان آمده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، در این میان بسیاری از نمایندگان، عملکرد ناصحیح و دخالت در اغتشاشات 88 را عامل مهمی برای رای عدم اعتماد به وزرایی می دانند که در خصوص موضع گیری و عملکرد آنها تردیدهایی وجود دارد.

از سوی دیگر، تعدادی از نمایندگان نیز خواستار برخورد مسامحه آمیز با این موضوع هستند.

اما آیا می توان فتنه 88 و هزینه سنگینی را که در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم به کشور تحمیل شد، به راحتی فراموش کرد؟

مقام معظم رهبری در 29 دی ماه 1388 در دیدار با اعضای شوراى هماهنگى تبلیغات اسلامى‌، در توضیح ماهیت فتنه فرمودند "فضاى غبارآلود، همان فتنه است. فتنه معنایش این است که یک عده‌اى بیایند با ظاهرِ دوست و باطنِ دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبارآلود کنند؛ در این فضاى غبارآلود، دشمنِ صریح بتواند چهره‌ى خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند."

ایشان در همان سخنرانی اضافه کردند "وقتى در داخل محیط فتنه، کسانى با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهاى نظام جمهورى اسلامى را نفى میکنند، با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال میبرند، وقتى این پدیده در جامعه ظاهر شد، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند. دوپهلو حرف زدن، کمک کردن به غبارآلودگى فضاست؛ این کمک به رفع فتنه نیست، این کمک به شفاف‌سازى نیست. شفاف‌سازى، دشمنِ دشمن است؛ مانع دشمن است. غبارآلودگى، کمک دشمن است. این، خودش شد یک شاخص. این یک شاخص است: کى به شفاف‌سازى کمک میکند و کى به غبارآلودگى کمک میکند. همه این را در نظر بگیرند، این را معیار قرار بدهند."

فتنه 88 واقعیت تلخی است که متاسفانه بسیاری از خانواده های ایرانی را داغدار و عزادار و نظام جمهوری اسلامی را متحمل هزینه های مادی و معنوی فراوانی کرد.

مرور تصاویر تکان دهنده و تلخ زیر شاید بتواند به بازیابی حافظه برخی از نمایندگان مجلس کمک کند!
































































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد