بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

رهبر نشوی تنها.....من یار تو میگردم


رهبر نشوی تنها.....من یار تو میگردم


[تصویر: seyed-ali2.jpg]



رهبـر ! نشوی تنها، من یـار تـو می گردم
وز جـرگـه عشّاقـت ، سـردار تـو می گردم

--------------------------------------------------

گـر لشکـر سفیـان ها از غـرب به پـا گردد
در قحطی انسان ها عـمّـار تـو می گردم

--------------------------------------------------

از طعنه اشعث ها خـون است دلت مولا !
تبـدار غمت هستم ، بیمـار تـو می گردم

--------------------------------------------------

بـا جـــرم ولـای تــو گــر بـر ســـر دار آیــم
مـدح تـو کنـم بـر دار ، تـمّـار تـو می گردم

--------------------------------------------------

این مـن ، نـه مـنـم تنهـا، آیـد ز بسیـج آوا
رهبر ! نشوی تنها ، من یار تو می گردم !

--------------------------------------------------




پی نوشت:

دشمنان بدانند ؛
اگر از سرهایمان کوهها بسازند نخواهیم گذاشت فرزندانمان در کتاب
 تاریخ خود بخوانند :


                                            " خامنه ای تنها ماند . . . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد