بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

کلمه وحدت رمزپیروزی ماست.

 امام خامنه ای(مدظله العالی) 

خطاب به سران دوقوه مجریه ومقننه: 

دردمندانه میگویم اگردرقیامت خداوندازمن بپرسدچه کرده ای؟ 

من می گویم کسی جزاین هارانداشتم ،اگربه اختلافات خودادامه بدهیدبه ملت ونظام  

اسلامی خیانت کرده اید. 

سوال من این است مگرامام خامنه ای(مدظله العالی) بارها وبارهانفرمودندوزیران را استیضاح نکنید با هم باشید وبفکرمردم وحفظ کلمه وحدت باشید؟شماراچه شدکه چنین کردید؟آقای رئیس مجلس شما با 300هزاررای چگونه بخودتان اجازه دادید به رئیس جمهوربابیش از25میلیون رای مردم اهانت وجسارت بکنید؟ 

ایرادنگیریدگه چرا یکطرفه انتقاد می کنم .همه میدانیم ودیدیم از روز اول رای آوردن احمدی نژاد مجلس بااکثریت طرفداران لاریجانی وطیف دوم خردادی های اصلاح طلب طرفدارموسوی وکروبی بنای مخالفت بااوراگذاشتندوباتصویب قوانینی ،برای کندکردن امورات عدالت محورهیئت دولت واستیضاح چندین نفر وهمچنین مخالفت دائمی درسخنرانی ها وروزنامه ها وسایتهایشان ،درشکستن وحدت وایجاداختلاف سعی وافرنمودندوکسانی که درفتنه 88دخیل بودندیا ازساکتین فتنه بودندوهمه کاره مجلس هستندرامردم بخوبی میشناسند. 

بگذریم هردوطرف به رهنمودهای رهبرگوش جان نسپردند ودشمنان راشادکردندزیرادرزمین دشمن بازی کردند. 

اکنون سخنان محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، که سه‌شنبه شب در مسجد اهل‌بیت(ع) در سلسله نشست‌های بصیرت که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار ‌شد، راعینا"درج میکنیم. 

درجاده انقلاب روی تابلو نوشته:

جاده لغزنده است ،دشمنان مشغول کارند،با احتیاط برانید،بادنده لج حرکت نکنید.سبقت ممنوع،دیررسیدن به پست ومقام بهترازهرگز نرسیدن به امام است،حداکثرسرعت بیشترازسرعت ولایت فقیه نباشد،اگرپشتیبان ولایت فقیه نیستید،لااقل کمربند دشمن را نبندید!!!،باوضوواردشوید،این جاده مطهربه خون شهداست ،صلوات

 ***************************

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صحنه دل‌آزار برخورد سران دو قوه با هیچ توجیهی مقبول نخواهد افتاد، پرده‌دری‌هایی از این جنس در منظر مردم برای نشان‌دادن و اتهام این‌که افراد منتسب به حکومت دارای مفاسدی هستند، کار مطلوبی نیست.

لطفا"ادامه مطلب را مطالعه فرمائید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه‌شنبه شب در مسجد اهل‌بیت(ع) در سلسله نشست‌های بصیرت که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار ‌شد، گفت: نسبت نزدیکی میان بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران وجود دارد، دشمنان درصدد انکار و نادیده گرفتن وجوه مختلف این رابطه هستند.
وی افزود: مهم‌ترین واقعه انقلاب اسلامی، قیام سال 42 بود، رهبران این قیام‌ها مراقب دخالت نکردن سایر گروه‌های غیردینی در این قیام بودند تا این قیام به واقعه 19 دی در قم منجر شد.
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که امام(ره) به دنبال ایجاد حکومت اسلامی بود، خاطرنشان کرد: ایشان تئوری ولایت فقیه را پیش از آن در نجف تدریس کرده بودند، در دوران انقلاب رساله ولایت فقیه ایشان در میان مردم با نام‌های مختلف دست به دست می‌شد.
وی ادامه داد: امام(ره) از همان ابتدا فرمودند که با مبنا قرار گرفتن اسلام، همه گروه‌ها می‌توانند به این انقلاب بپیوندند اما این گروه‌ها باید توجه داشته باشند که راه اجرا اسلام است.
صفار هرندی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی فراتر از سقوط یک حکومت وابسته به آمریکا و تهدید شدن منافع استکبار بود، گفت: انقلاب اسلامی یک مدل حکومتی بود که اومانیسم و بنیان‌ حکومت‌های کشورهای مختلف را به لرزه درآورد و با گذشت زمان استکبار بیش از پیش به اهمیت نظام اسلامی پی برد.
وی ابراز داشت: دشمن در ابتدای انقلاب اسلامی می‌اندیشید با وجود چهره‌های مختلف وابسته به گروه‌هایی غیر از خط انقلاب و اسلام، این انقلاب به زودی به پایان می‌رسد، اما گذر زمان خلاف این اندیشه را ثابت کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که رهبری بی‌بدیل امام(ره) یکی از دلایل استمرار انقلاب اسلامی بود، گفت: وجود مردم ولایت‌مدار نیز عاملی برای تداوم انقلاب محسوب می‌شد تا جایی‌ که امام(ره) فرمود ملت ایران از امت صدر اسلام بهتر هستند.
دشمنان از تأثیرگذاری پیشرفت‌های ایران بر بیداری جهانیان در هراس هستند
وی ادامه داد:‌ انقلاب اسلامی شروعی برای بیداری در میان جهانیان بود، دشمن متوجه پیشرفت انقلاب اسلامی شد و آنان به سبب هراس از اتفاقات رقم‌خورده از سوی انقلاب اسلامی دشمنی‌های خود را ادامه دادند.
صفار هرندی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی به صورت عملی به مبارزه با استکبار برخاست، خاطرنشان کرد: دشمنان امید به رحلت امام(ره) بسته بودند، اما پس از رحلت ایشان دریافتند که همچنان این نظام ادامه خواهد داشت و رهبر معظم انقلاب خط امام(ره) را ادامه خواهد داد.
وی گفت: در بسیاری از انقلاب‌ها با از میان رفتن رهبران اصلی، آن انقلاب‌ها دچار انحراف می‌شوند اما این امر درباره نظام اسلامی ایران صادق نبود.
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: پس از دوران جنگ به بازسازی تخریب‌های جنگ روی آوردیم تا نشان دهیم که انقلاب اسلامی می‌تواند به عنوان یک مدل در تمام مراحل مختلف یک کشور ظاهر شود.
وی گفت: پیشرفت در علم، بی‌اعتنایی به تحکم‌ها و مقابله با سیاست‌های خارجی دشمن از دستاوردهای نظام اسلامی بود، تا جایی‌که ماهواره امید و موجود زنده به فضا ارسال شد که دشمن از این قضیه بسیار نگران شد.
صفار هرندی ادامه داد: نگرانی دشمن از این است که می‌بینند مدل حکومتی دیگری با نام خدا و برای استقرار حکم خدا وارد عمل شده و اکنون باید اعتراف کنند که این مدل حکومتی در عرصه‌های مختلف موفق است.
وی افزود: این پیشرفت‌ها سبب بیداری اسلامی شده است، وقتی ایران اسلامی از آمریکا جدا شد، کشورهای دیگر می‌پنداشتند که این انقلاب دوام نخواهد آورد، اما این انقلاب مشکلات مختلف مانند منافقان، جنگ و تحریم‌ها را پشت سر گذاشت و مقایسه وضعیت کنونی ایران با سایر کشورها سبب بیداری آنان شد.
امام(ره) همواره مسؤولان را از اختلاف برحذر می‌داشت
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی اتفاقی بود که سال‌ها در میان مردم کشورهای مختلف حضور داشت و دو سال پیش به ثمر رسید.
وی گفت: بیداری اسلامی از همان ابتدای انقلاب در جهان اسلام کلید خورد و پس از دوران سازندگی و اصلاحات در دوران اصول‌گرایی به بار نشست.
صفار هرندی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: وجدان عمومی جامعه از جریان برخورد سران دو قوه در مجلس تلخ شد، رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بارها فرمودند هر کاری که به تحریک احساسات مردم و ایجاد اختلاف در جامعه منجر شود، ممنوع و غیرشرعی است.
وی اظهار داشت: وجود چنین صحنه‌های دل‌آزاری نشان‌دهنده این است که ما تربیت صحیح و اسلامی نشده‌ایم.
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همیشه مسؤولان خودی و غیرخودی را از اختلافات برحذر می‌داشت و بیان می‌کرد که نفسانیت عامل اختلاف است.
وی ابراز داشت: این صحنه دل‌آزار با هیچ توجیهی مقبول نخواهد افتاد، پرده‌دری‌هایی از این جنس در منظر مردم برای نشان‌دادن و اتهام این‌که افراد منتسب به حکومتی دارای مفاسدی هستند، کار مطلوبی نیست.
صفار هرندی با اشاره به حضور نداشتن جریان اصلاحات در صحنه سیاسی کشور،‌ افزود: جریان اصلاحات در انتخابات سال 92 به دنبال بازگشت به جریان سیاسی کشور است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد