بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بنقل از جزب الله

تلاشهای ناکام جهت ممانعت از حضور مداح مدعو در مراسم شب گذشته....


گزارش اختصاصی/..این مراسم که از شبکه استانی زاگرس نیز پخش شد حاشیه های جالب توجهی به همراه داشت.../ بنابرنقل حاج یزدان ناصری(مداح مدعو این مراسم) پس از تقابل قاطع وی با آقای مهری(در مراسم منزل گردانی) و بازتاب گسترده این خبر؛ برخی جریانها!! با استفاده از ظرفیتهای... تلاش نمودند تا مانع مداحی وی در مراسم شب گذشته شوند و لذا در اولین اقدام بنابرمشاهدات عینی؛یک روز قبل از مراسم؛ طی اقدامی سؤال برانگیز و متمرکز ؛ تمامی بنرهای مراسم را جمع آوری نمودند!؟ و سپس افرادی از نهادهای مختلف با این مداح مشهور تماس گرفته و تلاش می کنند تا هرطورشده در مراسم مداحی نکند!...


گزارش اختصاصی/ مراسم شب گذشته ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر اصناف و... (در مسجد آیة‌ الله بروجردی) با سخنرانی آیة‌الله علما و مداحی حاج یزدان ناصری برگزار شد.

این مراسم که از شبکه استانی زاگرس نیز پخش شد حاشیه های جالب توجهی به همراه داشت.

بنابرنقل حاج یزدان ناصری(مداح مدعو این مراسم) پس از تقابل قاطع وی با آقای مهری(در مراسم منزل گردانی به جهت ادعاهایی که بیان می کند) و بازتاب گسترده این خبر؛برخی جریانها!! با استفاده از ظرفیتهای... تلاش نمودند تا مانع مداحی وی در مراسم شب گذشته شوند و لذا در اولین اقدام بنابرمشاهدات عینی؛یک روز قبل از مراسم؛ طی اقدامی سؤال برانگیز و متمرکز ؛ تمامی بنرهای مراسم را جمع آوری نمودند!؟

سپس افرادی از نهادهای مختلف با این مداح مشهور تماس گرفته و تلاش می کنند تا هرطورشده وی در این مراسم(که از شبکه استانی پخش می گرددد) مداحی نکند! اما حاج یزدان اعلام می کند ولو در خیابان هم شده مراسم عزاداری شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) را برگزار خواهد کرد و این جریان را سرجای خود خواهد نشاند. در همین رابطه پیامک گسترده ای نیز توسط دوستداران ایشان برای هیئتی ها و... ارسال می شود.

این واکنش قاطع به عقب نشینی جریان مذکور و خوف از عواقب ادامه این وضع منجر می شود لکن نزد آیة‌ الله علما رفته و از ایشان می خواهند در کنار این مداح سخنرانی ننماید اما با پیگیری مجدد حاج یزدان ناصری بازهم عقب می روند و آخرالامر مراسم با مداحی وی و سخنرانی آیة‌الله علما برگزار شد و این جریان هم علیرغم تلاشهای گسترده ناکام مانده و هیچ نتیجه ای از اقداماتش نمی گیرد(مگر جمع آوری بنرهای مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) و ستاد امر به معروف؛ آن هم یک روز مانده به برگزاری مراسم!!).

همچنین گفته می شود ؛ شب گذشته نیز سرهنگ زبده و همیشه در صحنه ؛ آقاجلال منکرسی(معاون سیاسی امنیتی استاندار) به گفتگو مفصل با حاج یزدان ناصری پرداخته و مانند همیشه با زبدگی خاص و تدابیر ویژه اش سعی در حل و فصل قضایا می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد