بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

توهین استاندار به نمایندگان فعلی مردم

خبر توهین استاندار به نمایندگان فعلی مردم و حقایق جالبی که روشن شد


تا پیش از این که نماینده سابق مردم کرمانشاه(سردار دکتر کرمی راد) همسو با متدینین و نیروهای حزب اللهی به وضعیت و عملکرد استاندار کرمانشاه اعتراض می نمودند ؛ مریدان استاندار چهارمحالی و دارای سابقه دوم خردادی این اعتراضها را به غرض ورزی سیاسی و جنجال سازی و… متهم می نمودند! اما با گذر زمان و قضیه توهین اخیر استاندار به نمایندگان جدید مشخص شد که اعتراض به وضع این استاندار ؛ اختصاص به یک جریان و تفکر خاص ندارد بلکه یک نماینده اهل دقت پس از مدتی با تأمل بر وضع مدیریتی استان ناگزیر می شود ../البته برخی مریدان استاندار اینک زمرمه بحث جدیدی برای دفاع از توهین اخیر وی و زیرسؤال بردن سخنان حق نمایندگان ابداع نموده اند و آن بهانه قرار دادن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ..


خبر توهین اخیر استاندار به نمایندگان کنونی مردم استان در مجلس شورای اسلامی که در رسانه ها و خبرگزاریها منتشر شد؛ حقایق مهمی را روشن نمود.

 تا پیش از این که نماینده سابق مردم کرمانشاه(سردار دکتر کرمی راد) همسو با متدینین و نیروهای حزب اللهی به وضعیت و عملکرد استاندار کرمانشاه اعتراض می نمودند ؛ مریدان استاندار چهارمحالی و دارای سابقه دوم خردادی این اعتراضها را به غرض ورزی سیاسی و جنجال سازی و… متهم می نمودند! اما با گذر زمان و قضیه توهین اخیر استاندار به نمایندگان جدید مشخص شد که اعتراض به وضع این استاندار ؛ اختصاص به یک جریان و تفکر خاص ندارد بلکه یک نماینده اهل دقت پس از مدتی با تأمل بر وضع مدیریتی استان ناگزیر می شود به جهت دفاع از حق مردم نسبت به رفتارها و عملکرد مدیرارشد استان اعلام اعتراض و مخالفت نماید.

جالبتر آنکه شخصی مانند اقای حیدری طیب تا پیش از این حتی از حمایت جریان حامی استاندار نیز برخوردار بوده و ارتباط خوبی با وی داشت اما با این وجود امروز وی نیز از اهانت استاندار به نمایندگان و معضلات متعدد استان شکوه می کند که قابل تأمل است.

 

 در این شرایط امروز دیگر مریدان استاندار و عوامل روی کار آورنده وی دیگر نمی توانند توضیح منطقی و قانع کننده ای درباره این رفتارهای او به افکار عمومی ارائه نمایند و از طرفی نیز نمی توانند؛ اینگونه اعتراضها و مخالفتهای این نمایندگان جدید استان(با گرایشهای سیاسی مختلف ) را حمل بر تهمتهای مضحک قبلی نمیاند (که درباره سردار دکتر کرمی و نیروهای حزب اللهی و... بیان می نمودند!!؟).

البته با توجه به وعده های الهی در نصرت حق ؛ باید در اینده منتظر ماند تا به عنایات الهی حقایق جدیدی در گذر زمان آشکار شود و بیش از پیش بصیرت جوانان حزب الله و... در تشخیص پیشتازانه و زودهنگام نسبت به وضع این استاندار دوم خردادی برای همگان روشن شود انشاءالله.

 

البته برخی مریدان استاندار اینک زمرمه بحث جدیدی برای دفاع از توهین اخیر وی و زیرسؤال بردن سخنان حق نمایندگان ابداع نموده اند و آن بهانه قرار دادن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره اهمیت وحدت سران قوا(در ماجرای نامه نگاریهای اخیر و...)  است.

 در حالی که توصیه معظم له به وحدت سران قوا هرگز مستلزم تعطیلی نهی از منکر و فضای نقد و انتقاد ؛درخواست پاسخگویی و... نسبت به همه مسئولین ریز و درشت کشور نبوده بلکه ناظر به اهیمت سوء استفاده رسانه های دنیا و حساسیت دشمن بر سوء استفاده از موضوع اختلاف سران دو قوه اصلی کشور و مطالب محرمانه ای بود که در این بین در افکار عمومی منتشر شد.

حال این موضوع چه ربطی به انتقاد چند نماینده یک استان از رفتار استاندارشان در گوشه ای از کشور و درخواست پاسخگویی وی نسبت به معضلات مدیریتی آن استان دارد؟!

اساسا اگر بنا باشد هرکس در گوشه ای از کشور بخواهد کمترین انتقادی به مسئول استانش نماید و یا توضیح منطقی از وی بخواهد با بهانه قرار دادن سخنان اخیر مقام معظم رهبری و اینکه بر ضد وحدت سخن گفته ای!!؟ توسط مسئول یا جریان انتقادشونده مورد هجمه قرار گیرد ؛ دیگر باید فضای نهی از منکر و نقد و بیان منطقی مشکلات و رسالت رسانه ها به طور کلی برچیده شده و یکسونگری و پرهیز مسئولین از پاسخگویی حاکم شود! در حالی که واضح است هرگز منظور معظم له این نبوده و نیست بلکه خود مقام معظم رهبری بارها بر لزوم حفظ فضای نقد و انتقاد منطقی و سازنده و لزوم پاسخگویی منطقی آنها تأکید فرموده اند.

لذا با اندک تأملی بر توضیحات فوق به سهولت می توان دریافت که تعمیم ان موضوع خاص و کلی کشور به یک انتقاد جزیی از معضلات یک استان در گوشه ای از  کشور مغالطه ای بیش نیست.  

 

لازم به ذکر است نمایندگان معترض به رفتار استاندار طی مصاحبه های جداگانه ای درباره این توهین اخیر استاندار ابراز داشتند؛ با توجه به اینکه برابر مستندات می خواستیم معضلات استان و اشکالات موجود را در حضور وزیر اقتصاد بیان نمائیم استاندار ابتدا مدعی شد شما اصلا چگونه بی دعوت به این جلسه آمدید!

و وقتی بیان شد که شخص وزیر اقتصاد از نمایندگان خواسته که در این جلسه شرکت کنند؛ مدعی شد تنها یک نفر؛ آن هم فقط پنج دقیقه می تواند صحبتی کند.

 آخر الامر نیز ان پنج دقیقه به شخصی اختصاص یافت که به تعریف و تجلیل از وی پرداخت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد