بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

صادق پور: فقط هیات نمی تواند فوتبال کرمانشاه را متحول کند...

گفت وگو با رضا صادق پور سرمربی فوتسال استقلال

       صادق پور: فقط هیات نمی تواند فوتبال کرمانشاه را متحول کند...

رضا صادق پور از بازیکنان سابق فوتبال کرمانشاه که در تیم هایی چون فوتسال استقلال، تیم ملی فوتبال ساحلی و...سابقه مربیگری دارد در آستانه برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان کرمانشاه حرف های جالبی به ایسنا کرمانشاه گفت...

صادق پور: فقط هیات نمی تواند فوتبال کرمانشاه را متحول کند...


1391/06/21

ایسنا کرمانشاه نوشت: یک پیشکسوت فوتبال استان کرمانشاه در خصوص شرایط فوتبال استان در آستانه انتخابات این هیات گفت: رشد و توسعه فوتبال استان کرمانشاه به عوامل مختلفی بستگی دارد و صرفا در دست هیات فوتبال استان کرمانشاه نیست.

رضا صادق پور خاطر نشان کرد: در راستای رشد و توسعه فوتبال استان کرمانشاه یک مجموعه متشکل از عوامل و مسئولین مختلف استان اعم از مسئولین ورزش و استانداری و شهرداری دخیل هستند و هیات فوتبال کرمانشاه تنها نقش هدایت این مجموعه را می تواند بازی کند. متاسفانه هنوز این باور در فوتبال استان کرمانشاه به درستی ایجاد نشده که فوتبال یک صنعت است و تمام مسائل همچون جذب منابع، افزایش توریسم و گردشگری، تولید و صادرات در آن وجود دارد و می توان از آنها بهره برد.

وی با تاکید بر نقش سایر نهاد ها در پیشرفت فوتبال استان، یادآور شد: اگر نهادهای مختلف استان این باور را درک کنند، آنگاه فوتبال استان کرمانشاه می توانند موفق باشد و در این راستا تنها افراد خانواده فوتبال و اصطلاحا فوتبالی ها تاثیر گذار نیستند و افراد دیگری نیز می توانند در این مسیر به هیات فوتبال استان کمک کنند.

صادق پور در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان کرمانشاه که در آینده نزدیک برگزار می شود نیز گفت: بدون شک باید توجه داشت که باتوجه به امکانات و شرایطی که در فوتبال استان کرمانشاه وجود دارد تمام کسانی که در این انتخابات جهت تصدی گری این سمت کاندید شده اند شجاعت نشان داده و واقعا ایثار کرده اند و به خاطر این شجاعت و ایثار باید به آنها باید تبریک گفت. باید دقت کنیم که کدام یک از این کاندیداها دارای تحصیلات آکادمی و سطح علمی قابل قبولی هستند و می توانند با توجه به این تحصیلات یک برنامه ریزی کامل و جامع را برای رشد فوتبال استان به خصوص در رده های پایه نوجوانان و نونهالان داشته باشند.

صادق پور با اشاره به کوتاهی رسانه ها در خصوص وظایف آنها در راستای رشد فوتبال استان گفت: آنچه که مشخص است رسانه ها و مطبوعات استان کرمانشاه نیز رسالت خود را در خصوص ایجاد شرایطی برای رشد و ارتقای فوتبال استان کرمانشاه انجام نداده اند و این در حالی است که می توانستند با ایجاد شرایط آموزشی و فراهم آوردن فضای نقد سالم  نقش سازنده ای را ایفا کنند. اگر مشکل و یا کوتاهی را در ادوار گذشته هیات فوتبال استان شاهد بودیم چرا در یک نشست کارشناسانه در صدا و سیما این مشکل بررسی نشد. پاسخ این سئوال می توانست به رشد فوتبال استان کرمانشاه بسیارکمک کند. یکی از ظرفیت هایی که می تواند نقش بسیار زیادی در رشد و توسعه ورزش و فوتبال داشته باشد، رایزنی با برخی مسئولین بومی استان است که درکشور جایگاه مناسبی را دارا هستند. خیلی از استان های دیگر با دارا بودن سطح بسیار کمی از این مسئولین، شرایط و امکانات بسیار مناسبی را برای ورزش و فوتبال استان خود فراهم می کنند و این در حالی است که استان کرمانشاه در این خصوص بسیار کم نظیر است و می تواند با اتکا به این ظرفیت ها به شرایط مناسبی دست پیدا کند. امیدوارم کسانی که شرایط لازم را در خصوص احراز این سمت دارند بدون تخریب دیگران و به صورت کاملا منصفانه به آن دست پیدا کنند و رسانه های استان نیز با تقویت افراد مناسب، شرایط را برای رشد و توسعه فوتبال استان کرمانشاه فراهم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد