بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

تکذیب نامه رسول شکری نیا

 

 

به گزارش فانوس بصیرت** بدنبال  انتصاب مسلم معین  بجای مهدی زارعی مدیر خبرگزاری مهر در کرمانشاه  و  نوشتن مطالبی در چند وبلاگ  درخصوص احتمال دست داشتن رسول شکری نیا دراین جابجائی ،ایشان که هم اکنون در تهران مشغول به فعالیت می باشد در واکنش به آن تهمت هادر نامه ای که نسخه ای از آنرا برای فانوس بصیرت فرستاده ،آمده است : تلاش ناجوانمردانه برخی افراد معلوم الحال در فضای مجازی برای اختلاف بین  ایشان ( مهدی زارعی ) و خود راکورکورانه دانسته و به آنان اطمینان  می دهم خللی در دوستی ما ایجاد نخواهند کرد .

 

نامه رسوی شکری نیا به فانوس بصیرت

با سلام

اینجانب ضمن ادای احترام به همه همکاران مطبوعاتی از جمله دوست قدیمی و دیرینه آقای مهدی زارعی که سال‌ها فعالیت رسانه‌ای داشته است، هرگونه نقش خود را در ماجرای جابه جایی ایشان تکذیب کرده و همواره احترام فوق‌العاده‌ای برای ایشان قائل بوده و هستم.

باوجود اینکه انتقاداتی به برخی کارها و نوشتار وی دارم همواره ایشان را از دوستان خوب و ارزشمند دانسته و از حامیان وی بوده‌ام.

سخنان ناصواب و کذب مخالفان درباره ایشان هیچ‌گاه سندیت نداشته و گویندگان و انتشاردهندگان آن شرعا" و قانونا" باید پاسخگوی آن باشند.

گرچه اختلاف سلیقه‌هایی با وی در مسائل سیاسی، اجتماعی داشته و دارم اما خارج از دایره رفاقت و دوستی هیچ‌گاه اظهارنظری درباره وی نکرده و نمی‌کنم.

تلاش ناجوانمردانه برخی افراد معلوم‌الحال در فضای مجازی! برای ایجاد اختلاف بین ایشان و خود را کورکورانه دانسته و به آنان اطمینان می‌دهم خللی در دوستی ما ایجاد نخواهند کرد.

از طرفی قریب به 10ماه است از فضای استان دور هستم و متاسفانه کمترین مجالی برای اطلاع از وضعیت، تغییرات و حتی مطالعه و پیگیری اخبار استان را دارم.

با احترام

رسول شکری نیا

چهارم خردادماه 1391- تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد