بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

آیامطبوعات محلی از اس.... رشوه گرفتند؟

به نقل از وبلاگ انتخاب نیوز (این وبلاگ صحت مطالب آنرا نه تائید ونه رد می کند)

خیانت مطبوعات محلی به مردم مظلوم کرمانشاه

 مطبوعات محلی از اس....رشوه گرفتند تا زیباترین بلوار کرمانشاه نابود شود.

بر اساس اخبار رسیده بعد از اعتراض نشریه نقد حال به طرح منسوخ و از رده خارج منوریل کرمانشاه اس....کرمانشاه با اهدائه مبالغ قابل توجه به مدیران مطبوعات محلی و نمایندگیهای مطبوعات سراسری از مدیران آنها خواسته است که برعلیه این طرح مطلبی ننوشته و در حمایت آن گام بردارند این اقدام اس.... از آنجا صورت میپذیرد که زمزمه های مبنی بر اعتراض برخی روزنامه نگاران، مردم و حامیان محیط زیست و بافت تفریحی سنتی طاقبستان در حال شکل گیری بود و شخص ........اس.... غیر بومی کرمانشاه که هیچ ارزشی برای زیبایها کرمانشاه و فضای فرهنگی تفریحی آن قائل نیست وبنا به دریافت ر... و پور.... چند میلیاردی از شرکت مجری طرح منوریل که بخشی از آن به س... س... س... مدیر قطار شهری کرمانشاه و چند تن از ن..... شورای شهر کرمانشاه رسیده به شدت بر اجرای آن تاکید دارد و به زودی بلوار خاطره انگیز طاقبستان را برای نابودی به دست پیمانکاران خواهد سپرد و دیگر اثری از آن بلوار زیبا و درختان کهن آن که یادگار نیاکان کرمانشاهیان است باقی نمانده و نابود خواهند شد در این میان طرحی از رده خارج که حتی کشورهای فقیر آفریقایی و شهردار کابل افغانستان آن را از رده خارج برشمرده و نپذیرفته اند برای کرمانشاه باقی مانده و مدیران مطبوعات محلی کرمانشاه با گرفتن مبالغی به همشهریان خود خیانت کرده و جناب.... اس....غیربومی و س...س...س.... و چند تن از ن.... شورای شهر کرمانشاه به پورسانت خود میرسند.  

نظرفانوس بصیرت کرمانشاه :  

مطالب فوق وافرادیادشده همانطوریکه اول مقاله ام نوشتم موردتائیداین وبلاگ نمی باشدومسئولیت آن بعهده همان وبلاگ است .تنهاحرف حساب ماضرروزیان ازاجرای این طرح به بافت باستانی وفرح بخش بلوارطاق بستان است.

آیابهترنبودکه خط منوریل را که هیچ استانی زیربارآن نرفته بودند وحتی می گویند افغانستان هم از پذیرش آن بصورت مجانی بعلت تخریب آثارباستانی وهزینه فراوان نگهداری آن وبرطرف نکردن ترافیک سرباززده است، را حداقل خارج از شهر ودر داخل کمربندی شرقی یا غربی احداث می کردند تا آثار بسیارزیبای بلوار طاق بستان محونشود.کرمانشاه را با نام بلوارطاق بستان وطاق بستان وکوه پراو وبیستون ودیگر آثار فرهنگی ،باستانی آن می شناسند،با دستان خودمان آنرانابود نکنیم .هنوزدیرنشده بزرگان کرمانشاه ،نماینده ولی فقیه وامام جمعه محترم  کرمانشاه ،امامان جمعه وجماعت ،نمایندگان قدیم استان کرمانشاه که تاخردادماه مسئولیت دارند ونمایندگان جدیدبه دادنمادفرهنگ باستانی کرمانشاه برسندو ازاین معضل واشتباه بزرگ که اکثرمردم فهیم وبابصیرت کرمانشاه با آن مخالفند ،جلوگیری نمایند. 

سکوت هرمسلمان ،خیانت است به قرآن   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد