بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

اسناد موثق دخالت دستگاه​های اجرایی در تبلیغات انتخاباتی کاندیدا.

 اسناد موثق دخالت دستگاه​های اجرایی در تبلیغات انتخاباتی کاندیدای خاص

به گزارش خبرآنلاین،سردار محمد کرمی​راد نماینده کرمانشاه در نطق امروز خود با بیان اینکه متاسفانه به دغدغه​های مقام معظم رهبری در مورد نفوذ کانون​های قدرت و ثروت توجه نشد، اظهار داشت: اسناد موثق و قابل ارائه در مورد دخالت در انتخابات و به کار گیری ابزارهای دستگاه​های اجرایی در تبلیغات انتخاباتی و حمایت از یک کاندیدای خاص دارم.
 

او رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه خود را متهم به این دخالت​های انتخاباتی دانسته و افزود: چشم پوشی از تخلفات آشکار انتخاباتی از سوی مسئولان اجرایی انتخابات، نمونه بارز این حادثه مهم بود. اما من به عنوان سرباز ولایت می​گویم که خار در چشم و استخوان در گلو، در برابر این جریانات منحرف که برای مردم شهر شناخته شده​اند؛ ایستاده​ام.

نماینده کرمانشاه که از ورود به مجلس نهم باز مانده است، افزود: خوشبختانه در دوره نمایندگی​ام صادقانه و خالصانه خدمت​های شایان توجهی داشته​ام و از سوء استفاده از بیت المال جلوگیری کردم.
 

بنا بر گزارش خانه ملت, نماینده مردم کرمانشاه  با تقدیر و تشکر از ملت ایران به دلیل حماسه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی و داخلی وابسته به قدرت های استکباری بود اما در این مورد باید به یک واقعیت تلخ هم اشاره کرد و آن لابی هایی است که بر خلاف قانون صورت گرفته و از افراد ضعیف جامعه در پدیده نامبارک خرید و فروش آراء از سوی برخی فرصت طلبان بهره برداری می شود.

وی تأکید کرد: در این زمینه ضروری است که مجلس شورای اسلامی فکری اساسی برای تکمیل و اصلاح قانون انتخابات به عمل آورد.

این نماینده مردم در مجلس هشتم با تشکر از مردم کرمانشاه به دلیل افزایش ۶۱ درصدی آراء این دوره نسبت به دوره های قبل یادآور شد از آنان به خاطر متانت و بردباری در نتیجه انتخابات و توجه به توصیه های روحانیت سپاسگزاری می کنم.

کرمی راد با تأکید بر آئین نامه اجرایی قانون انتخابات افزود: در ماده ۲۰ تبصره ۲ به صراحت اعلام شده که در صورت تشابه نام و نام خانوادگی فرد معروف و تفاوت با فرد گمنام باید با ایجاد کد و شناسه مشخص آراء شخص ناشناخته در همان چارچوب در نظر گرفته شود و مابقی آراء برای فرد معروف به حساب آید که متأسفانه این موضوع از سوی هیأت اجرایی و نظارت استان به دلایل روشن در هر دو دوره مجلس هشتم و نهم در نظر گرفته نشد و با وجود بیش از ۵ هزار امضاء که نشان دهنده رأی آنها به اینجانب بود اما متأسفانه آراء بنده یا به افراد گمنام تخصیص داده شد و تقسیم و یا مخدوش شد.

وی خطاب به شورای نگهبان گفت: تقاضا دارم مثل گذشته با دقت نظر و اعزام افراد کارشناس برای بررسی موضوع به آنچه حق است عمل شود و بنده هم در مقابل قانون تسلیم هستم.

وی سیاست های دولت ترکیه در مقابل کشورهای اسلامی همانند بحرین و سوریه را واقعیتی تلخ خواند و گفت: امروز ترکیه دنباله رو سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است برگزاری اجلاس صهیونیستی دشمنان سوریه با نام غیر واقعی دوستان سوریه و سخنرانی نخست وزیر ترکیه در آن نشان داد که ترکیه خاموش در برابر جنایت های صورت گرفته در بحرین و سوریه به هیچ عنوان در قالب کشوری اسلامی عکس العمل نشان نمی دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: از وی تقاضا دارم به هیچ وجه با برگزاری اجلاس ۱+۵ در کشور ترکیه موافقت نکند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد