بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

میزان توانایی مدیریت ارشد استان در مهارافزایش ناهنجاریها

موضوع این هفته کافه گفتگو :

1-به نظرشمامیزان توانایی مدیریت ارشد استان در مهار وجلوگیری ازافزایش ناهنجاریهای استان چقدربوده است؟ 

  

لطفا"بامثال توضیح دهید.مثل 6/5 درصد افزایش طلاق امسال نسبت به یازده ماهه سال قبل نشان ازمیزان ناتوانائی  

ایشان می باشد 

2-آیامنوریل به خسران استانمان ازلحاظ ضرروزیان به محیط زیست وآثارباستانی ،مخصوصا"بلوارزیبا ی طاق بستان نمادکرمانشاه نیست ؟بهترنبودتمام تلاش خودشانرا برای احداث مترومی کردند؟

پایان سال 1390 و مرور برخی شاخصهای تأسفبار آماری!؟؟


مقایسه آمار رسمی بیکاری در دوران استانداری غفوری و دادوش؟!: سخنان دادوش هاشمی در دی ماه 88: «بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ‌١٣٨٥ نرخ بیکاری استان ‌٢٣ درصد بود و بر اساس آمارگیری‌های فصلی در پایان امسال(88) نرخ بیکاری استان حدود ‌٥/١٤ درصد است، باید منتظر سرشماری سال ‌١٣٩٠ باشیم...» اینک آمار رسمی مرکز آمار ایران (سال 90): نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بالاترین رتبه کشور بعد از البرز 1/20 است. نکته: سالهای 85 تا آبان 88 استاندار کرمانشاه آقای غفوری و بیکاری 23 درصد به 5/14 درصد کاهش یافت اما پس از استانداری دادوش طی آبان 88 تا 90 آمار به بیش از بیست درصد بازگشت و این برای مدعیان توان مدیریتی چندبرابری دادوش و نگاه و تلاش او برای بالندگی استان قابل توجه است. البته نباید تولید پرونده های کلان و میلیاردی مفاسد اقتصادی برخی مدیران مورد حمایت وی در سال اخیر را نیز فراموش کرد... مقام معظم رهبری با اطلاع دقیقی که از روند مدیریتی استان در سالهای اخیر دارند، در سفر به کرمانشاه بارها مسئله اشتغال و کوتاهی در این زمینه را متذکر شدند.
کرمانشاه در حد فاصل زمستان 88 تا پاییز 90 رتبه دوم خودکشی را کسب کرد!: ایلنا: معاون مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در همایش سراسری خودکشی با ارایه مقاله‌ای با عنوان "بررسی مرگ‌های مشکوک به خودکشی‌، ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی کشور در زمستان 88 تا پاییز 89 (دوران استانداری دادوش)" در مورد بیشترین و کمترین فراوانی خودکشی در استان‌ها بر اساس نتایج این تحقیق گفت: بعد از تهران، کرمانشاه با 247 نفر بیشترین فراوانی و کمترین آمار به ترتیب در استان‌های سمنان با 20 نفر و خراسان جنوبی با 28 نفر ثبت شده است../
طی یکسال گذشته هر دو ساعت یک طلاق در کرمانشاه!؟: مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه، در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت: در یازده ماهه امسال سه هزار و 999 واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است، وی افزود: بر اساس این آمار در هر ماه 364 ، در هر روز 12 و در هر دو ساعت یک طلاق در استان ثبت شده است. وی ادامه داد: آمار ثبت شده طلاق امسال نسبت به یازده ماهه سال قبل که سه هزار و 786 واقعه بوده 6/5 درصد افزایش نشان می دهد. شاخصهای مختلف فوق نشان دهنده میزان توانایی مدیریت ارشد استان در مهار افزایش ناهنجاریهای استان می باشد.

البته هنوز معلوم نیست که در مسکن مهر نیز قرار است کرمانشاه در رتبه چندم قرار گیرد؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد