بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

پیام نوروزی نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه

 

  

آیت الله ،مصطفی علماء، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۱ گفت: در سال ۹۰ پیروزی های زیادی نصیب مسلمانان در همه نقاط جهان شد و در ایران اسلامی نیز با برگزاری انتخابات مجلس و نمایش عظمت ملت ایران به دنیا و همچنین خروش مردم ایران در سالروز انقلاب اسلامی که امروز مبداء همه انقلابهای اسلامی شده و نیز پیروزیهای بسیاری در زمینه های مختلف چون انرژی هسته ای این زمینه را آماده کرده که در سال ۹۱ اقتدار و پیشرفت و شکوفایی ملت ایران با وجود همه مزاحمتها همچون خورشید در جهان بدرخشد و منشاء بیداری و روشنایی درجهان تاریک امروز شود.

معظم له افزود: سالی که گذشت برای استان کرمانشاه بهاری دیگر نیز در خود جای داد و مردم این خطه با میزبانی رهبر و مولای خود بهار را در دل پاییز به این استان آوردند.

در ادامه پیام امام جمعه کرمانشاه افزوده است: این سفر پر از خیر و برکت تحول بزرگی در استان بوجود آورد که خود آغاز دگرگونیهای بسیار در جهت پیشرفت در همه زمینه های معنوی، فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

آیت الله علما در پایان اعلام کرده است: انشاءالله که سال جدید برای استان کرمانشاه و ایران و همه مسلمانان در گوشه و کنار جهان پر از پیروزی و برکات الهی باشد و مردم ایران نیز می دانند که همه پیشرفتها و موفقیتهای کسب شده ریشه در انقلاب اسلامی آنها و نیز تبعیت از ولایت فقیه دارد که روز به روز در حال گسترش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد