بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

منوچهر فخری مدیر کل اداری مالی استانداری کردستان شد.

آقای منوچهر فخری شهردار سابق کلانشهر کرمانشاه، به عنوان مدیر کل اداری مالی استانداری کردستان منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان؛ در حکم علیرضا شهبازی استاندار کردستان خطاب به منوچهر فخری آمده است:
با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، از تاریخ ۵|۱|۹۱ شما را به سمت مدیر کل اداری مالی استانداری منصوب می نمایم؛ شایسته است اهتمام جدی در زمینه انجام وظایف محوله را داشته باشید. چهار محور اصلی دولت یعنی عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور خط مشی کاری شما خواهد بود؛ توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

http://www.ostan-kd.ir/Default.aspx?TabId=50&nid=20873

این در حالی است که دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه، بدون هیچگونه توجیه منطقی و با بی انصافی تمام و از همه راههای ممکن، برای در فشار گذاشتن ایشان و وادار نمودنشان به استعفا از شهرداری کرمانشاه اقدام نموده بود و کلیه اعتبارات و کمیسیون های مرتبط با شهرداری کرمانشاه را در دوران تصدی آقای فخری، عالما و عامدا به حالت تعلیق درآورده بود و کار به جایی رسیده بود که کلانشهر کرمانشاه ماه ها بدون شهردار باقی ماند و پروژه های آن نیز کلا راکد گردید.
هر چند انتصاب کرمانشاهیان در پست های کلیدی سایر استانهای کشورمان، افتخاری برای دیار کرمانشاه محسوب میگردد، اما مردم استان کرمانشاه نیز باید همچنان شاهد هجرت مدیران و افراد بومی توانمند، دلسوز و آشنا به مشکلات استانشان باشند و غیر بومیان کم توان و بی تعهد، همچنان در استانمان جولان دهند.
برای آقای منوچهر فخری، توفیق روز افزون را از خداوند متعال مسالت مینمائیم. 

به نقل ازیک کاربر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد