بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

توضیحات دکتر کرمی راد درباره تحریف سخنانش در ایلنا:

به گزارش پایگاه 598، چندی پیش خبرگزاری ایلنا وابسته به طیف اطلاح طلبان در مصاحبه ای با دکتر کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبری را مبنی بر نفوذ جریان انحرافی در دفاتر نظارتی شورای نگهبان را منتشر نمود.

خبری که به سرعت با واکنش عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه نمانده ادعا کننده مستندات خود را ارائه نماید و باید پاسخگو باشد روبه رو گردید. در ادامه محمد کرمی راد با ارسال تکذیبیه ای به خبرگزاری ایلنا محتوای خبر قبلی را تکذیب نمود که البته تکذیبیه ای که ایلنا از درج آن خودداری نمود و تنها قسمتی از آن را به عنوان گفتگو منتشر کرد.

در ادامه برای روشن تر شدن این موضوع پایگاه 598 در گفتگویی با دکتر محمد کرمی راد به ابعاد این قضیه پرداخته است که در ادامه می آید: چندی پیش خبرگزاری ایلنا با بنده تماس گرفتند که البته به خاطر مواضع بنده در حمایت از اصولگرایی و ولایت فقیه به ندرت با من تماس می گرفتند به طور مثال در سه سال گذشته با اندازه انگشتان دست با بنده تماسی نداشته اند و در این تماس، مصاحبه ای را در خصوص انتخابات آتی مجلس و جریان های انحرافی انجام دادند.
پایگاه اطلاع رسانی استان لرستان لطفا نظر یادتان نرود 

بعداً مشاهده کردیم که تیتری غیر واقع را به نام بنده منتشر نمودند سخنی که بنده بیان نکردم. در تماسی که مجددا با ایلنا داشتیم تکذیبیه ای را برای این خبرگزاری ارسال کردیم که ایلنا از درج این تکذیبیه امتناع نمود و بصورت یک مصاحبه دیگر منتشر کرد و نوشتند که شورای نگهبان از مهمترین دستگاه های نظارتی کشور است ولی ایلنا در تیتر قبلی اش که خودشان ساخته بودند درج شده بود که جریان انحرافی در شورای نگهبان نفوذ کرده است.

ایلنا در مصاحبه اول دو سوال مطرح کردند یکی در مورد جریان انحراف که میخواهد 150نفر را به مجلس بفرستند و سران انحراف یک همچین ادعایی دارند، یک سوال هم در مورد حوزه انتخابیه بنده در مورد شرایط استان کرمانشاه در مورد انتخابات مطرح کردند که من توضیحاتی را دادم که در دور گذشته با آن مواجه بودم و از کسانی که به هر حال اشکالاتی را در عرصه رای به وجود آوردند و دادگاه احکامی را صادر کرده که اسنادش موجود است یعنی دادستان محترم جناب آقای ملکی برای 23 نفر حکم صادر کردند و سلامت انتخاباتی کرمانشاه با تاخیر زیاد در روزهای پایانی که آغاز بازگشایی مجلس هشتم هم بود مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

 اساسا آنچه که جنجال آفرین بود جمله ای بود که بنده به هیچ عنوان به زبان نیاورده بودم و مسئله استان کرمانشاه را صرفاً در ارتباط با مسئله جابجایی مدیران زحمت کش و لایق مطرح کردم و از همه مهمتر هم بحث همزمانی این جا به جایی، با تعداد قابل توجهی از اعضای  شورای محترم نگهبان کرمانشاه که مقارن شده بود با آن جا به جایی مدیران، اینها را من مطرح کردم.

ایلنا در اصل خلط مبحث کرده بود به عنوان یک مسئله ای که به هر حال این موضوع را به آن موضوع ربط داده بودند و این تیتر دروغین را هم منتسب به بنده کردند که اساساً بنده همچین حرفی را نزده بودم، خواهش کردم از رسانه ها که جو کشور را ملتهب نکنند و خدایی نکرده بد اخلاقی های رسانه ای و یا احیاناً شیطنت های که موجب التهاب در سطح جامعه می‌شود فراهم نکنند و این خود یک دردسری است که با آن مواجه شدیم.

این حقیقت برای همه روشن است که بنده گفته ام که جریان فتنه و اصلاحات در سالهای گذشته یکی از گروههایی که مورد آماج تهمت های خودشان قرار داده اند شورای محترم نگهبان بوده است و همچنین بسیج و سپاه بوده است و این را در مجلس ششم و هم در فتنه فراموش نکرده ایم و اینها جزء آن بد اخلاقی هایی بود که جریان موسوم به فتنه این مسائل را به وجود آورده بودند و الان هم در صدد این هستند که در آستانه برگزاری مهمترین تحول اجتماعی در کشور ما یعنی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی خوراک برای بیگانگان فراهم کنند.

بنده قطعاً از خبرگزاری ایلنا به خاطر این تیتر شکایت خواهم کرد و مورد پیگرد هم قرار خواهد گرفت.

نظرات 7 + ارسال نظر
فروشگاه بیتا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 09:34 http://www.bitashop.net

فروشگاه اینترنتی بیتا
با سلام
بهترین و مطمئن ترین خرید اینترنتی را با فروشگاه اینترنتی بیتا تجربه کنید . هر آنچه که نیاز دارید در فروشگاه اینترنتی بیتا جستجو کنید.

http://www.bitashop.net

خبر سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 11:55

در راستانی انتصابات خلاف قانون جریان انحرافی در کشور در حوزه فرمانداران و بخشداران که خلاف دستور صریح وزارت کشور است، پس از زمزه های تغییر در بخشداری سرفیروزآباد، بخشداری هلشی تغییر کرد. جالب اینجاست بخشدار جدید برادر اسماعیل قبادی از نزدیکان استاندار است که مدیریت یکی از وبلاگ های فیلتر شده استان را نیز در دست داشته است. لازم به ذکر است در روزهای اخیر کاظم مردانی، داماد آقای قبادی نیز مسول هسته گزینش استان شده است. دادوش هاشمی بخش زیادی از حمایت ها را مدیون خانواده قبادیست.

مسعودی فر پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 19:38

تحلیلی بر مصاحبه مدیر کل محترم حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با خبرگزاری ایرنا

با توجه به درج مصاحبه ای از مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه به تاریخ 10/10/1390 در تارنمای ایرنا تحت عنوان " مناطق حفاظت شده استان کرمانشاه نیازمند توجه جدی مردم و مسئولان است " با آدرس اینترنتی :

http://irna.ir/News/30741005/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B7%D9%82-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%83%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%88-%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%D9%8A/

ابهامات متعدد و جدی در مورد اظهارات ایشان در این مصاحبه مطرح است که شایسته است مورد به مورد، به مردم استان کرمانشاه پاسخگو باشند:

جناب مدیر کل !
ابتدا:
در مورد مردم دانا و غیرتمند استان کرمانشاه چه اندیشیده اید ؟ شما بومی این استان نیستید ولی بهتر است نیک بدانید که مردم با فرهنگ و طبیعت دوست استان کرمانشاه، به خوبی اهمیت محیط زیست و زیر ساخت های آن را درک کرده اند و خودشان همواره حافظ آن بوده و در نگه داری موهبات خداوندی، پیش قدم بوده و هستند، کما اینکه در اتفاقاتی مانند آتش سوزی ها، سیلاب ها و ... که در طبیعت رخ داده، همیشه مردم بومی و کاردان این مناطق بوده اند که مهمترین نقش را در مهار و تقلیل آثار سوء بلایای زیست محیطی مانند آتش سوزی های مهیب در جنگل ها، مراتع و غیره برعهده گرفته و هیچگونه توقع و چشم داشتی نیز نداشته اند. آنچه مهم است این است که حضور مردم فهیم استان کرمانشاه در جهت حفاظت محیط زیست همیشه پر رنگ، قوی و بسیار موثر بوده است و مورد اذعان همگان است.

و اما بعد،
اولا:
توجه جدی ! و تعهدات شغلی و وجدانی جنابعالی به عنوان مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه به طبیعت خداوند وانفال چه بوده است ؟ و آیا قدمی مثبت، سازنده و مستند را برای بهبود و ارتقاء کیفیت حفاظتی مناطق محیط زیستی استان برداشته اید ؟
گزارشات صحیح متعدد و شکایات مکرر مردمی حاکی است که گشت های ماموریتی محیط زیست کرمانشاه را به بهانه نداشتن بنزین و عدم امکان پرداخت حق و حقوق محیط بانان زحمتکش محیط زیست کرمانشاه، تعطیل کرده اید ؟ خودروهای پیکاب، کاپرا، پاژن، سوزوکی، نیسان، سمند، پژو و ... که در محوطه اداره کل محیط زیست کرمانشاه، خاموش و پارک شده اند، کاربرد شان چیست ؟ و آنگاه در مصاحبه تان می فرمائید که خودرو و تجهیزات مدرن ندارید ؟
و آیا خودتان مکررا و به دفعات، از خودرو اداری و بنزین بیت المال برای انجام امورات صرفا شخصی تان ! استفاده ننموده اید ؟ آنگاه برای انجام ماموریت های اداری و حفاظت مناطق محیط زیستی استان کرمانشاه، اظهار کمبود امکانات می نمائید ؟
اطلاعات تائید شده ای دال بر اینکه نیروهای انسانی و ماموران حفاظتی را در مرکز اداره تان جمع کرده اید و اجازه حضور درمناطق محیط زیست را به آنان نمی دهید دریافت گردیده است !
با توجه به گزارشات معتبر دریافت شده از مراجعین اداره شما، کارشناسان تان را با خودروهای مردم به ماموریت می فرستید و اخیرا نیز برخی از کارشناسان شما ناگزیر، با مراجعه به ترمینال های مسافربری کرمانشاه، با استفاده از مینی بوس های مسافربری ! بین شهری به ماموریت اداری ! رفته اند.
مدیر باید تسلط و شناخت کافی و به روز را از حوزه های تحت امرش داشته باشد، آیا شما این شناخت را دارید ؟ و اگر دارید بفرمائید که آیا منطقه حفاظت شده بدر و پریشان کردستان که مطرح کرده اید، مدیریتش بر عهده استان کردستان است یا جنابعالی ؟
و آیا منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل، دارای ساختمان بزرگ ! محیط بانی این منطقه، در ابتدای بخش باینگان نیست ؟ و شما می گوئید محیط بانی ندارد ؟!
و آیا آن همه تاسیسات موجود در محیط بانی منطقه حفاظت شده قلاجه به مالکیت محیط زیست را، متعلق به مرکز تحقیقات منابع طبیعی ! می دانید ؟
ارتقاء مناطق شکار ممنوع تان چرا راکد ماند ؟ بررسی آرشیو مصاحبه های انجام شده با مدیران محیط زیست قبل از جنابعالی که حاکی از آن بود آخرین مراحل اداری و قانونی نیز برای ارتقاء این مناطق به انجام رسیده بودند ! و جنابعالی چرا پیگیری نکرده اید ؟
آیا جنابعالی، محیط بانی منطقه تنگ بزازخانه ( چالابه ) واقع در داخل منطقه حفاظت شده بیستون را تعطیل نکردید ؟ و ماموران اجرائی آن را مرخص ننمودید ؟ و با این کارتان، موجب تخریب گسترده منطقه، آتش سوزی، قطع وسیع اشجار و ... نشدید ؟ و تارنماها، جراید و سایر رسانه های استان و حتی کشور ( روزنامه باختر، روزنامه ابوذر، هفته نامه بازی دراز، روزنامه جام جم و ... ) و هیات های مختلف کوهنوردی و تشکلات مردم نهاد زیست محیطی و سایرین، به شدت به این عمل شما اعتراض نکردند ؟
آیا برخی از هنجار شکنان، کانکس گرانقیمت محیط بانی شما را که در ناحیه فوق الذکر بلاصاحب ! رهایش نمودید، ویران و غارت نکردند ؟
به جای احداث پاسگاه محیط بانی در منطقه تنگ بزاز خانه و استقرار نیروی انسانی حفاظتی واحیاء تخریب های ایجاد شده در آن، اخیرا گزارشاتی مبنی بر حفر خندقی بزرگ و طولانی با دستور شما در این منطقه، از سوی مردم روستاهای حاشیه این ناحیه و کوهنوردان دریافت شده است که لابد دیگر نیازی به حضور ماموران محیط زیست هم نباشد ! در حالی که اصل حفاظت از مناظر در طبیعت، از اصول اولیه و بنیادی حفاظت از زیستگاه هاست که لابد شما به آن نیز واقف نیستید ؟
اگر پادگان ها، مناطق شما را دچار مشکل حفاظتی کرده اند، چگونه است که تنگ بزازخانه فوق الذکر را از سپاه محترم پاسداران که آن را به خوبی حفاظت کرده بودند ( و مردم و رسانه های معترض به جنابعالی هم، به آن مکررا اشاره نمودند )، تحویل گرفتید ولی نتوانستید آن را حفاظت کنید و باعث ویران شدن آنجا شدید و سپس خندق حفر فرمودید ! آیا کار آنها متناقض با قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست است یا فعالیت های جنابعالی ؟
بر اساس مصاحبه های آرشیوی انجام گرفته با مدیران قبل از شما، قرار بود پروژه های بسیار مهمی در همین ناحیه تنگ بزازخانه اجرا گردد و مورد تاکید بزرگان استان و بازدیدهای میدانی مکرر آنان نیز قرار گرفته بود، که این منطقه نیز در زمان مدیریت جنابعالی به تخریب کشیده شد ؟
هر چهار پاسگاه محیط بانی شما در منطقه حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش بیستون، راکد و تعطیل هستند و آنگاه شما این پاسگاه ها را فعال ! و نیمه فعال ! عنوان می فرمائید ؟ و اصلا تاکنون با برنامه ریزی درست، بر آنها نظارت داشته اید ؟ یا اجازه داده اید مامورانتان به شکل مستمر و حساب شده به آنها سرکشی نمایند ؟
آیا آن ناحیه دشتی وسیع ! یا همان دشت گواور را که در مورد منطقه حفاظت شده قلاجه مطرح کرده اید، اصولا ارزش حفاظت کردن دارد ؟ شنیده ها دلالت برآن دارند که ظاهرا قبل از ورود شما به استان، قرار شده بود از منطقه قلاجه جدا گردد وناحیه ای با ارزش و زیبا به قلاجه افزوده شود. آیا انجام این کار را نیز به ورطه فراموشی سپرده اید ؟! و چرا پیگیری نکرده اید ؟
و اگر مشکلات مناطق محیط زیستی را، عدم اجرای طرحهای آبخیزداری و آبخوان داری در داخل مناطق تحت مدیریت و همچنین عدم احیای پوشش گیاهی و در نتیجه کاهش گونه های گیاهی و جانوری دانسته اید برای رفع و رجوع این مشکلات، کوچکترین اقدامی را انجام داده اید ؟
جنابعالی از وجود سلاح در دست مردم و تهدیدات آن برای پناهگاه حیات وحش بیستون سخن گفته اید. اما اطلاعات موثق واصل شده از افراد بومی و محلی ساکن در ناحیه برنجان، حاکی از آن است که در پی تدبیری شما در واگذاری مسئولیت به پرسنل تان، در طی فصل تابستان امسال اتفاقاتی مرگبار و منجر به فوت برای برخی افراد در این منطقه به وقوع پیوسته است !
ضمنا بفرمائید که مطالب و متونی را که در مصاحبه ها و گفته هایتان ابراز می دارید، از کجا و چه منابعی کسب نموده اید ؟ و آیا اگر دوباره دقیقا همین مصاحبه ها با همین موضوعات، با جنابعالی برگزار شود، قادر به بیان مجدد همین مطالب خواهید بود ؟

و ثانیا:
جناب آقای مدیر کل !
مستنداتی در دست است که فرموده اید صرفا به این استان آمده اید که بازنشسته شوید و نیازی به کار کردن نیست ؟!
در ضمن، علت دقیق خاتمه دادن به مدیریت جنابعالی در استان فارس در تاریخ 26/2/1385 چه بوده است ؟!
همچنین، شنیده های موثق دیگری نیز حاکی از آن هستند که به دلیل مشکلاتی خاص ! در حال حاضر گرفتار بعضی از دستگاه های نظارتی استان کرمانشاه شده اید ؟!

نتیجه منطقی:
باید به حال و روز محیط زیست استان کرمانشاه، مویه کرد و گریست !


ارجاعات و استنادات:

http://vazeh.com/n-517881.html

http://www.ghatreh.com/news/nn5061177/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86

http://kermanshah.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=2092

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1979423

http://www.ghatreh.com/press/1389349.html

http://www.isna.ir/isna/NewsView.aspx?ID=News-1592765

http://bagher-eivazi.blogfa.com/post-200.aspx

http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/PrintableViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=61291

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1076021


روزنامه ابوذر کرمانشاه، روز یکشنبه مورخ 11/10/90 ، شماره 1019 ، صفحات 1 و 6

روزنامه باختر کرمانشاه، شماره 1576، مورخ 20/9/90 ، صفحه 17

روزنامه جام جم، مورخ 10/10/1390 ، شماره 3313 ، صفحات 1 و 2 ضمیمه رایگان روزنامه در استان کرمانشاه

هفته نامه بازی دراز، شماره 365 ، مورخ 29/9/1390 ، صفحه اول


هفته نامه آوای کرمانشاه، مورخ 22/9/1390

kkk شنبه 17 دی 1390 ساعت 10:16

آقای خدرویسی عمق نامردی .فجایع اش اینقدر عمیقه به پدر خودش هیچ که نامحرمه .وای به روزی که از تجری هم حمایت کند واویلا واویلا....باعث سرافکندگی هرچه سرپل ته پله پشت پله همه پل میزنه پل پل پل .وو///

شورا نیوز شنبه 17 دی 1390 ساعت 17:05

اعلام موجودیت سامانه خبری شورا هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه لطفا"لینک نموده وبه ادرس http://kermanshahshoranews.blogfa.com/اطلاع رسانی نمایید از شما متشکریم مدیریت وبسایت

شورا نیوز شنبه 17 دی 1390 ساعت 17:07

اعلام موجودیت سامانه خبری شورا هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه لطفا"لینک نموده وبه ادرس http://kermanshahshoranews.blogfa.com/اطلاع رسانی نمایید از شما متشکریم مدیریت وبسایت

عادل پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 10:10

انشاء اله مردم شریف کرمانشاه در موقع عمل شایستگی های این مرد بزگ وبسیجی دوران دفاع مقدس را به همگان بیشتر معرفی نمایند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد