بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چراکرمی رادگفت: جوانفکر را باید

 

راستی چرا ؟کرمی رادگفت: جوانفکر را باید "بچه فکر" نامید

فانوس بصیرت : نماینده ظلم ستیز وانقلابی کرمانشاه  با انتقاد از مصاحبه علی اکبر جوانفکرباروزنامه اعتماد،از طرح مسائلی که برای نظام ،کشور ومردم مشکلاتی ایجاد می کند وبروزتصمیمات ورفتارهای بچه گانه ایشان درصحنه سیاسی واجتماعی کشور بعد ازمشائی خبر داد. 

فانوس بصیرت :یادم می آید آقای علی اکبر جوانفکر درسال 87گفتند:نبایدبه روزنامه اعتماد،اعتماد کرد!!!!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد شدید از مصاحبه علی اکبر جوانفکر با روزنامه اعتماد گفت: «مشکل ما مشایی بود که حالا جوانفکر هم به آن اضافه شد. مدیر مسئول روزنامه ایران را باید بچه فکر نامید نه جوانفکر، زیرا اگر کسی جوانفکر باشد تصمیمات و رفتار های بچگانه‌ای از خود در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور نشان نمی‌دهد.»
محمد کرمی راد اظهار داشت:« جوانفکر هیچ توجهی به سخنان خود ندارد و هر از چندگاهی مسایلی را مطرح می‌کند که برای نظام، کشور و مردم مشکلاتی را ایجاد می‌کند؛ مسایل مطرح شده از سوی جوانفکر به نحوی به حاکمیت نظام و اصل ولایت فقیه که در راس امور کشور هستند لطمه و آسیب می‌زند.»

نماینده مردم کرمانشاه، وزیر اطلاعات کشور را فرد مجتهدی دانست که بر طبق قانون اساسی، با تائید رهبری و رای اعتماد مجلس انتخاب شده است و افزود:« منتسب ندانستن وزارت اطلاعات به دولت از یک سو و از سوی دیگر حمایت صریح و علنی جوانفکر از جریان انحرافی توسط جوانفکر گستاخانه است.»
http://axgig.com/images/61153399727966963563.jpg
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سخنان جوانفکر درباره افشاگری‌های احمدی‌نژاد، اظهار داشت:  

لطفا بقیه مطالب را در ادامه مطلب بخوانید. 

http://www.karamirad.ir/gallery/IMG_8256_web.jpg

https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRkS0xKBzZfHv4r9RqxPcHpREjWLF7o6I4fdykytqCFIrJ4VxpHQuw1Cngعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد شدید از مصاحبه علی اکبر جوانفکر با روزنامه اعتماد گفت: «مشکل ما مشایی بود که حالا جوانفکر هم به آن اضافه شد. مدیر مسئول روزنامه ایران را باید بچه فکر نامید نه جوانفکر، زیرا اگر کسی جوانفکر باشد تصمیمات و رفتار های بچگانه‌ای از خود در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور نشان نمی‌دهد.»

محمد کرمی راد اظهار داشت:« جوانفکر هیچ توجهی به سخنان خود ندارد و هر از چندگاهی مسایلی را مطرح می‌کند که برای نظام، کشور و مردم مشکلاتی را ایجاد می‌کند؛ مسایل مطرح شده از سوی جوانفکر به نحوی به حاکمیت نظام و اصل ولایت فقیه که در راس امور کشور هستند لطمه و آسیب می‌زند.»

نماینده مردم کرمانشاه، وزیر اطلاعات کشور را فرد مجتهدی دانست که بر طبق قانون اساسی، با تائید رهبری و رای اعتماد مجلس انتخاب شده است و افزود:« منتسب ندانستن وزارت اطلاعات به دولت از یک سو و از سوی دیگر حمایت صریح و علنی جوانفکر از جریان انحرافی توسط جوانفکر گستاخانه است.»
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سخنان جوانفکر درباره افشاگری‌های احمدی‌نژاد، اظهار داشت: « چند سال است که رئیس‌جمهور، بارها و بارها می‌خواهد اسنادی را افشا کند اما این کار رانکرده، البته شاید این شگردی از سوی ایشان باشد.»
کرمی‌راد سخنان جوانفکر درباره بی‌پایه و اساس بودن اتهامات وارد شده به اطرافیان رئیس‌جمهور، را باعث رنجش و عصبانیت بسیاری از مردم و سیاسیون دانست و تصریح کرد:« خود بنده به شدت از این سخنان عصبانی هستم و از دستگاه‌های قضایی کشور می‌خواهم که به بررسی و پیگیری این مسایل بپردازند تا با روشن شدن و اثبات این اتهامات پاسخ محکمی به اظهارات جوانفکر داده شود.»
وی با اشاره به سخنان جوانفکر مبنی بر جدا دانستن خود از اصولگرایان و منحرف خواندن مسیر خود از اصولگرایان، تصریح کرد:« جای تاسف است که کسانی اطراف رئیس‌جمهور را گرفته‌اند که هراز چند گاهی مردم و نظام را به خود مشغول می کنند که البته تنها خداوند میداند چه اهدافی از این کار در پشت پرده دارند.»

نظرات 7 + ارسال نظر
احمدیان خبرنگار پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 16:24

مدیر محترم وبگاه ضمن سپاس ، لطفا در سایت درج بفرمائید .

پیرو گزارشاتی که قبلا به استحضار مردم فهیم استان کرمانشاه رسید ، به اطلاع می رساند که بی کفایتی ، بی مبالاتی و ضعف شدید مدیریتی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، معضلات خطرناک و بی سابقه ای را نه تنها برای مجموعه محیط زیست ، بلکه برای استان کرمانشاه به وجود آورده است . بنا بر اطلاعات موثق گردآوری شده از امت حزب الله و گزارشات متعدد تائید شده واصله از مطلعین ، تعدادی از پاسگاه های محیط زیست در سطح استان کرمانشاه ، به جای انجام ماموریت های تعریف شده اداری ، در ماه های اخیر به مراکزی برای انجام مفاسد اخلاقی توسط نوجوانان و جوانان مظلوم نا آگاه و همچنین توزیع و مصرف انواع مواد مخدر تبدیل شده است !
بنا بر تحقیقات به عمل آمده ، پاسگاه محیط زیست در منطقه دار بادام قلاجه ، به مکانی امن برای انجام اعمال منافی عفت و مصرف انواع مواد مخدر تبدیل گشته است . از طرف دیگر ، کانکس محیط بانی محیط زیست در منطقه تنگ بزازخانه در ناحیه چالابه بیستون نیز به مکانی مشابه مبدل شده است . تاسف بارتر از همه آن است که مکان های مذکور ، همگی اداری هستند ولی به مراکز فساد و نابودی نوجوانان و جوانان بی گناه استان تبدیل شده اند . سوال این است که آیا مدیری که در راس این مجموعه قرار گرفته است و کنترل و مدیریت مجموعه اش بر عهده اوست ، نباید پاسخگو باشد و مورد بازخواست قرار گیرد ؟ نکته تاسف بار دیگر آن است که در پاسگاه های محیط زیست ؛ اسلحه جنگی ، بیسیم و سایر تجهیزاتی نگه داری می شود که در صورت تردد و دسترسی افراد غیر مسئول ، می تواند معضلات و جنبه های امنیتی را نیز به دنبال داشته باشد !
از نهادهای امنیتی و انتظامی استان تقاضا می شود که هرچه سریعتر به این مشکلات حاد و خطرناک که در حال گسترش به مناطق دیگر می باشد رسیدگی نموده و آن را برای همیشه ریشه کن سازند .
همچنین به استحضار می رساند که روز پنجشنبه سوم آبان ماه 1390 شمسی ، اطلاعات مهمی از انجام تخلفات بزرگ مالی و اداری توسط مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در طی ماه های اخیر دریافت گردید که در حال بررسی می باشد و به محض تائید ، به اطلاع عموم خواهد رسید .

یا علی شنبه 5 آذر 1390 ساعت 14:10

آفرین به سردار کرمی راد واقعا دمت گرم گل گفتی

محمودی : لطفا بزارین رو سایت ، ثواب سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 18:42

در طی اتفاقی عجیب و بی سابقه ، باز هم در کرمانشاه :

این بار ، ذره بین نهاد نظارتی مستقل استان کرمانشاه ، در یکی از ادارات کل این استان شکسته شد !!!

از شما چه پنهان که همین هفته پیش ، نماینده نهاد نظارتی مستقل استان کرمانشاه ، به دلیل کشف تخلفات بسیار گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان کرمانشاه ، از این اداره کل اخراج ! و در غیاب وی ، اسناد تخلفات مالی ، کامپیوترش واتاقی که در اختیارش بوده است توسط مدیر کل وهمدستان ایشان تصرف ! می گردد ( تصرف عدوانی ؟؟؟! ) .
نهاد نظارتی مستقل استان کرمانشاه ، بلافاصله به طور مکتوب از اداره کل مربوطه پیگیری و بازخواست نموده ولی به هیچ عنوان از توضیحات مدیر کل قانع نشده است ، اما نزدیکان اداره مذکور می گویند که این مدیر کل دست به دامان شده ، از حمایت برخی ها ! نیز برای سر پوش نهادن بر این ماجرای عجیب و بی سابقه خبر داده است ( نهاد نظارتی مستقل ، چشمانت را ببند ! ) ؛ اما فکر می کنید کار به همین جا ختم شد ؟
نه خیر ! این مدیر کل متخلف که لابد دارای اختیارات تفویض شده ! از سازمان مربوطه اش است ، حذف سایر موی دماغ ها و خر مگس معرکه ها و به عبارت دیگر ، مسئولان امنیتی و نظارتی اداره اش یعنی حراست و بازرسی را نیز با جدیت تمام ادامه می دهد . نادرقلی افشار ( نادر شاه ) این اداره ، مصمم بر کور کردن این افراد ، به تسلیم کشاندن آنها یا جایگزین نمودن اشخاص مورد نظر با نور چشمی های مورد اعتمادش ! است تا وظایف و امورات محوله اصلی اش را !!! با آرامش و طیب خاطر انجام دهد .
خواننده عزیز و گرامی : لطفا پیدا کنین پرتقال فروش را !!! ببینیم هوشتان در حل انواع معما و مجهولات چقدره و حدستان تا چه میزان به واقعیت نزدیکه ؟ 24 ساعت هم وقت دارین جواب رو بگین ؛ جایزه داره ها ؟ گفته باشیم ! البته پاسخ !!! رو هم متعاقبا خدمتتان عرض خواهیم نمود ، یا علی .

یزدانی سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 19:36

منبع خبر اسلام اباد پرس

"به نام حق"
استان کرمانشاه همیشه دشتخوش تغییرات وتحولات گسترده دربرهه های زمانی به اقتضای وضعیت زمان خویش شده است این پیش رفت نیزبا پس رفت هزینه های بیشترازتصورداشتهاست ودریک نگاه دود غلیظ آن دیده گان مردم راتار نموده است ونگاه رهبری عزیزدرسفرش موید آن است.مثلا "اصولگرایان دوسال تلاش میکنندآقای غفوری استاندارمیشود ویکسال ونیم میکوشند .خود رابه آب وآتش میزنند اورابرکنارکنند که کردندو حالاتلاش دوسال ونیم دیگرآنها که سیددادوش را که بانگاه اصولگرایی به دولت غالب کردنند که اوبرنامه ریزی خوب است امابعد می بینند سرشان بی کلاه ماند وپوستین تغییر کرده و دوسال دیگرتلاش مضاعف که ایشان رابردارند"0 با یک نگاه به فرمانداران انتصابی وخط وگرایششان همه چیز روشن وقضاوت باخوانندگان وکاربران روشن ضمیر مثلا"از53 فرماندار که درشهرستانها انتصاب شدند میانگین فرمانروایی آنها کمتر از یکسال ونیم بوده{ 33 }فرماندار چپ ودوم خردادی { 64 درصد} و{33 نفر}اصولگرا { 38 درصد }ونشان ازمردودی اصولگرایان دراین مقطع میباشد.
فرمانداران انتصابی استان کرمانشاه وحمایت آنها ازکاندیداها ریاست جمهوری ازسال 84تاسال88
1-کرمانشاه خوش اقبال: (معین.هاشمی ..موسوی)رحیمی (هاشمی .احمدی ن‍‍ز‍‍‍‍اد).امیری (احمدی نزاد)زرین ماه (احمدی نزاد)
2-اسلام آباد غرب: صفوی وخوش اقبال(موسوی).معین (احمدی نزاد)بابلی (هاشمی احمدی نزاد)
3-سرپل ذهاب :.خدایاری (معین)عظیمی(هاشمی)پیرووشرفی (احمدی نزاد) -4-قصرشیرین:حیدری{معین)تیموری وپروین(هاشمی واحمدی نزاد)
5-گیلانغرب:مرادیان وخدرویسی(معین وهاشمی)نوروزی وفرامرزی(احمدی نزاد)ورستمی (معین)
6-کرندغرب معین(احمدی نزاد)مجد وهاشمی نیا(هاشمی واحمدی نزاد)
7-روانسر: سلیمی وخدرویسی (معین وموسوی )فعلی (احمدی نزاد)صفری (هاشمی واحمدی نزاد)
8-جوانرود:کاظمی وسلیم زاده(معین و.موسوی)رشیدی ورستمی (احمدی نزاد )
9-ثلاث: رنجبر(معین)بیگلری(هاشمی)هاشمی نیا (احمدی نزاد)یوسفی (معین وموسوی)
9-پاوه :پولکی ونجفی (احمدی نزاد)خدرویسی وبهمن (موسوی)
10-هرسین: (معین)حیدری(هاشمی)قربانی ( معین هاشمی)
11-کنگاور :طیب (معین)رشیدی وحیدری(احمدی نزاد)عزیزی (موسوی)
12-صحنه: ( معین)خوش اقبال (موسوی)دهنوی (هاشمی )
14-سنقر:عباس زاده (معین)تیموری وحیدری(احمدی نزاد
این هم از برکات استاندار مشارکتی

محمودی پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 16:58

و اما پاسخ معمای مورخ 8/9/90 !
به استحضار مردم شایسته ، مدیران و مسئولان استان کرمانشاه می رساند که بر اساس اطلاعات تائید شده و مستندات موثق دریافتی ، در روز یکشنبه مورخ 29/8/1390 ، آقای مجید ابدی مدیر کل خراسانی حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، شخصا به دیوان محاسبات استان احضار شده است و اولا در خصوص تخلفات گسترده مالی ایشان و ثانیا در مورد حرکات ناشایست و بی سابقه ای که نامبرده علیه شان و منزلت دیوان محاسبات استان مرتکب شده ، به شدت مورد بازخواست قرار گرفته است . گزارشات دقیق واصله حاکی از آن است که مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، جهت سرپوش گذاردن بر اسناد تخلفات مالی وسیع خود ، قصد ساخت و پاخت با بازرس و حسابرس قانونی دیوان محاسبات مستقر در محیط زیست استان کرمانشاه را داشته است ولی از آنجا که بازرس مومن و وظیفه شناس یاد شده ، از همدستی با مدیر کل محیط زیست کرمانشاه بکلی امتناع می کند و برانجام قانونی امور اصرار می ورزد ، مدیر کل محیط زیست کرمانشاه دستور به بیرون کردن ایشان از اداره کل محیط زیست را می دهد !!! و سپس ، بدون کسب اجازه از دیوان محاسبات استان کرمانشاه و بازرس آن ، نسبت به ورود غیر قانونی به اتاق قفل شده بازرس فوق الاشاره در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه اقدام می نماید و کامپیوتر ، وسائل ، اسناد و مدارک دیوان محاسبات و بازرس آن را به صورت تماما غیر قانونی در اختیار خود و همدستانش می گیرد !!! ( اسناد روشن وغیر قابل انکار و همچنین شهود متعدد ، موجود می باشند ) .
متعاقبا ، با توجه به لو رفتن این گونه اعمال کلا غیر قانونی و زشت به اصطلاح مدیر کل ! حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، نامبرده با التماس ، دست به دامان برخی می شود تا نسبت به شفاعت ایشان و نجات دادنش از مخمصه اقدام کنند !!! در حال حاضر ، پرونده قطور تخلفات مالی نامبرده در دیوان محاسبات استان کرمانشاه مفتوح و به طور جدی در حال پیگیری است .
یاد آوری می شود که در طی ماه های گذشته ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه به نهاد مهم دیگری نیز احضار شده بود و در خصوص تخلفات وسیع اداری ، مالی ، نقض آشکار حقوق پرسنل ، تخریب حوزه های مختلف زیست محیطی استان و بی تفاوتی مطلق نسبت به آنها ، ایجاد رکود کاری کامل دراداره محیط زیست ، شکایات فراوان و متعدد از ایشان و ... ، مورد مواخذه شدید قرار گرفته بود . البته با توجه به سوابق بسیارمنفی این مدیر کل در محیط زیست سایر استان های کشور نیز ، با اینکه ایشان حدود 7 ماه است که در استان کرمانشاه منصوب شده است ، وقوع این گونه افتضاحات بزرگ قابل پیش بینی بودند !
اکنون مشکلات عمیق مذکور گسترش یافته و علنی شده است ؛ این در حالی است که با توجه به هشدارهای موکد پیشین ، اگر از مدتها قبل نسبت به عزل مدیر کل محیط زیست کرمانشاه اقدام می شد و فردی توانمند جایگزین ایشان می گشت ، اکنون استان کرمانشاه شاهد وقوع این چنین رویدادهای شرم آور و بی سابقه در اداره دولتی نظارتی – حاکمیتی مهمی مانند محیط زیست نبود و به ویژه ، حیثیت و شئونات نظام اداری در محیط زیست کرمانشاه زیر سوال نمی رفت و خدشه دار نمی شد. صحت کلیه مطالب فوق الذکر به راحتی قابل پیگیری است .
در ضمن بنابر آخرین اطلاعات واصل شده ، هم اکنون برکناری فوری و پیگیری قضایی آقای مجید ابدی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در دست اقدام می باشد .اخبار مهم و همچنین مطالب اساسی دیگری در خصوص معضلات ریشه ای وعلل وعوامل ویرانی چندین ساله اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، بزودی به استحضار مردم شریف استان خواهد رسید .

محمودی شنبه 12 آذر 1390 ساعت 17:49

بر اساس اطلاعات موثق ، مورخ 29/8/1390 ، آقای مجید ابدی مدیر کل خراسانی محیط زیست کرمانشاه ، شخصا به دیوان محاسبات احضار و اولا در خصوص تخلفات گسترده مالی و ثانیا در مورد حرکات ناشایست و بی سابقه ای که نامبرده علیه شان و منزلت دیوان محاسبات مرتکب شد ، به شدت مورد بازخواست قرار گرفت . گزارشات دقیق حاکی از آن است که آقای ابدی ، جهت سرپوش گذاشتن بر تخلفات مالی خود ، قصد ساخت و پاخت با بازرس دیوان محاسبات مستقر در محیط زیست کرمانشاه را داشته و چون بازرس وظیفه شناس ، از همدستی با آقای ابدی امتناع می کند ، آقای ابدی دستور به بیرون کردنش از اداره محیط زیست را می دهد ! و بدون هماهنگی با دیوان محاسبات کرمانشاه ، نسبت به ورود غیر قانونی به اتاق قفل شده بازرس فوق الاشاره در محیط زیست کرمانشاه اقدام و کامپیوتر، اسناد و مدارک دیوان محاسبات و بازرس آن را به صورت تماما غیر قانونی در اختیار خود و همدستانش می گیرد !( اسناد و شهود متعدد ، موجود می باشند ) با توجه به لو رفتن این اعمال زشت ، آقای ابدی با التماس دست به دامان برخی می شود تا نسبت به شفاعت و نجات دادنش از مخمصه اقدام کنند ! پرونده قطور تخلفات مالی نامبرده در دیوان محاسبات کرمانشاه به طور جدی در حال پیگیری است . قبلا نیز آقای ابدی به نهاد مهم دیگری احضار و در خصوص تخلفات وسیع اداری ، مالی ، نقض آشکار حقوق پرسنل ، تخریب محیط زیست و بی تفاوتی مطلق نسبت به آنها ، ایجاد رکود در محیط زیست کرمانشاه و شکایات فراوان از ایشان ، مورد مواخذه قرار گرفته بود . با توجه به سوابق منفی ایشان در محیط زیست سایر استان ها ، وقوع این گونه افتضاحات قابل پیش بینی بود ! با توجه به هشدارهای موکد پیشین ، اگر از مدتها قبل نسبت به عزل آقای ابدی اقدام و فردی توانمند جایگزین ایشان می شد ، اکنون استان کرمانشاه شاهد وقوع چنین رویدادهای شرم آور در اداره محیط زیست نبود و به ویژه ، حیثیت نظام اداری زیر سوال نمی رفت. بنابر آخرین اخبار ، برکناری فوری و پیگیری قضایی آقای مجید ابدی در دست اقدام می باشد . مطالب دیگری در خصوص معضلات ریشه ای وعلل ویرانی چندین ساله اداره محیط زیست کرمانشاه ، بزودی به استحضار مردم شریف خواهد رسید .

نوحه کردی دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 00:06 http://nohekurdi.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب و جالبی داری به منم سر بزن ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد