بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بزرگداشت علامه فاضل مرحوم آیت الله نجومی

 

 

به نقل از گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه،  

مردم ولایتمدار و قدرشناس کرمانشاه، عصر روز پنجشنبه با حضور بر مزار مرحوم آیت‌آلله سید‌مرتضی نجومی، مقام این عالم ربانی را ارج نهادند.
این گزارش حاکی‌است، این مراسم با حضور علمای اعلام، ارادتمندان و اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه در باغ فردوس این شهر، برگزار شد.
براساس این گزارش، صبح امروز نیز بیش از 60 نفر از خوشنویسان برتر استان در تالار وحدت کرمانشاه گرد هم آمدند و به خلق آثار هنری فاخر درباره این عالم وارسته و هنرمند برجسته، پرداختند.
گفتنی است، این همایش که با عنوان حدیث یار ماندگار برگزار شد، در یک فضای معنوی در کنار نمایشگاه آثار هنری و عکس حضرت آیت‌الله نجومی برپا شده بود.
صبح همین روز نیز مراسم با شکوه یادبود آیت‌الله سید‌مرتضی نجومی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان ارشد استانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران واقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه در مسجد آیت‌الله بروجردی این شهر، برگزار شد.
چهارشنبه شب نیز مراسم شعر و خاطره به مناسبت دومین سالگرد ارتحال ملکوتی چهره ماندگار جهان اسلام، حضرت آیت‌الله نجومی، در تالار مهر حوزه هنری کرمانشاه، برگزار شد.
شایان ذکر است، علامه فاضل آیت‌الله سید‌مرتضی حسینی‌نجومی هنرمندی فرزانه و شناخته شده در جهان اسلام، مفسری بزرگ در حوزه قرآن و کلام و از چهره‌های ماندگار کشور بود که پس از عمری تلاش و کوشش در عرصه تبلیغ دین و معنویت و تربیت فضلا و طلاب و هنرمندان شاخص، انتشار و تألیف کتب و تفاسیر مختلف آبان‌ ماه سال 88 در سن 81 سالگی در کرمانشاه به رحمت ایزدی پیوست که متعاقب آن رهبر معظم انقلاب، روئسای سه‌ قوه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت این حوزه و بسیاری از شخصیت‌های ممتاز کشوری و بین‌المللی با پیام‌های تسلیتی این مصیبت را به مردم کرمانشاه تعزیت گفتند و در استان کرمانشاه یک روز تعطیل و سه روز عزای عمومی اعلام شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
شهروند یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 15:14

مسئول محترم سایت ، لطفا نظر بالا در مورد محیط زیست رو از فهرست نظرات بردارید و برای پیگیری با خود اشخاص تماس بگیرید . صحیحتر و مناسب تر است . روی نظر هم نوشته محرمانه ! با تشکر

شهروند یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 15:15

مسئول محترم سایت ، لطفا نظر بالا در مورد محیط زیست رو از فهرست نظرات بردارید و برای پیگیری با خود اشخاص تماس بگیرید . صحیحتر و مناسب تر است . روی نظر هم نوشته محرمانه ! با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد