بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

کاری بجز برکناری مدیران ارزشی مهمتربرای استاندارنیست!!!!!

بالاخره پس از دوسال پیگیری های شبانه روزی مدیرارشداستان جواب داد 

*مدیرکل ارزشی وبومی اداراه کل مخابرات استان برکنارومهندس لطفعلی از سمنان بجای ایشان معرفی ومشغول فعالیت شدند.برای این برادرعزیز آرزوی موفقیت داریم ،ولی ازرفتن مهندس رسول آموئی کرمانشاهی اصیل وازنیروهای مومن وارزشی بسیارمتاسف هستیم .برای مسببین این انتقال نیز ازخدای بزرگ هدایت خواهانیم .

نظرات 4 + ارسال نظر
احمدیان خبرنگار دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 16:38

فوری : مدیر محترم وبگاه ، لطفا در صفحه اول سایت درج بفرمائید . با تشکر .
بر اساس اخبار اجمالی دریافت شده ، اوضاع متشنج و بی ثبات از اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گزارش می شود . کارمندان اداره حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، با ارسال شکایات متعدد به مسئولان مهم کشوری ، ضمن درخواست برکناری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ، خواستار معرفی نامبرده به دادگاه های تخلفات اداری گردیده اند . در شکوائیه های مذکور ، به مواردی مهم از تخلفات مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه شامل تخلفات مالی گسترده ، تضییع حقوق کارکنان ، نقض صریح قوانین و مقررات در موارد متعدد ، به رکود کشاندن تعمدی بخش های مختلف آن اداره ، از بین بردن انگیزه کاری کارکنان ، بی کفایتی ، همکاری در تخریب حوزه های مختلف زیست محیطی استان کرمانشاه ، عدم پیگیری معضلات محیط زیست استان و بی تفاوتی نسبت به آنها ، حذف فرائض اسلامی به ویژه نماز جماعت که تا پیش از مدیریت ایشان در اداره مذکور به طور مرتب برقرار بوده و افتضاحاتی دیگر از تخلفات ، در ماه های اخیر در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه اشاره گردیده است و از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور خواسته شده است که در خصوص برکناری فوری مدیر کل محیط زیست کرمانشاه و انتصاب فردی شایسته و توانمند به جای ایشان اقدام نماید . همچنین اسامی افراد دیگری از اداره فوق الذکر و خارج از آن ، که با مدیر کل محیط زیست کرمانشاه در انجام تخلفات مذکورهمکاری نزدیک دارند در شکایت نامه ها ذکر شده است . اخبار تکمیلی ، متعاقبا به استحضار مردم خواهد رسید.

ریوفی جمعه 27 آبان 1390 ساعت 23:38

آقای هاشمی این بی تفاوتی ازشما به مدیرانت رسیده سفررهبر انقلاب به کرمانشاه خیلی درسها داشت منجمله بی محلی خاص به شما بخا طر جابجایی وکارهای غیر کارشناسی واحساسی وبه دوراز تدبیرتان( اما رو که رو نیست سنگ پای قزوینه).

محمد یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 22:31

در سازمان امور اقتصادی و دارایی استان هم همه چی بهم ریخته.
فرد بی لیاقت و کارشکنی به عنوان سرپرست منصوب شده که همه سازمان رو به کند گشیده.
این فرد (منصور بازغی) امربر استاندار شده البته محل هم بهش نمی زاره فقط حمالی
چرا باید این استان اینطور از بین بره
چون دادوش خان بدش از کرمانشاهی می آید می خواد نابود بشیم
البته داره به آرزوشم میرسه؟
عمق کینش از کرمانشاهی به زمانی میرسه که از استان .....
نیروهای ارزشی و مومن استان که عاشق شهر و دیارشون بودن همه از کار برکنار شدن یا به استانهای دیگه رفتن!
در گذشته سازمان دارایی یکی از کارآمد ترن دستگاه بود که دادوش جون به خاطر کینه با آقای امیری با ایشان بد بود. و یک عنصز نامطلوب را مثل بازغی حمایت کرد تا همچی سازمان از بین بره.
تو را به خدا لیسانس جغرافیا رو چه به ریاست سازمان دارایی یک استان.
خوش به حال آقای امیری رفت اصفهان و مطمئنم از موفق ترین مدیران استان اصفهان اند چون صداقت داشتن خدا پشت و پناه شان.
ما کارمندا بیچاره شدیم تا کی این آدمی رو که نمی تونه 20 سانتی خودشو ببینه تحمل کنیم.
ای داد از بی خردان
از ماست که بر ماست

سجاد پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 00:38

حقیقتا عرض میکنم در این مدت کوتاهی که خدمت برادر رزمنده و بسیجی مان آقای مهندس لطفعلی بودیم ایشان را ارزشی ترین مدیر مخابرات کرمانشاه تا کنون شناختم . من هم همانند نویسنده این مطلب برای ایشان آرزوی توفیق الهی مینمایم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد